Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Duell ryssi oikein urakalla! Keväällä luvattiin 30€ palautusta jos ostaa rengassarjan. Nyt lahjakortti saapui ja se olikin 20€ arvoinen! Voi hyvänen aika sentään mitä meininkiä?
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 14.07.2015 klo 17:16.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
  3. #3
    Toki saa olla sitä mieltä että kyseessä on "pikku juttu", mutta kuluttajan "kusettaminen" ei koskaan ole sitä olkoon summa mikä tahansa!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    No, jos multa kysytään, niin ehkä vähän liikaa huutomerkkejä. Olet kai ollut Duelliin yhteydessä, että mikäs meininki?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  5. #5
    Jos jotain luvataan ni kyllähän se kuuluu pitää. Ota yhteyttä duelille, hyvä että tänne tulee tietoa meille muillekin firmoista joiden kampanjat ovat kyseenalaisia.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  6. #6
    Kumiveikko on jo ollut yhteydessä Duelliin, sieltä kukaan ei vastaa. Minäkin laitoin viestiä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #7
    Iso kyynel. Kyllä nyt on paikallaan Duellin julkinen lynkkaaminen ennen kuin on edes saatu heidän vastinettaan. Vai olisiko sittenkin kyseessä vaan hyvä tilaisuus huomiohuoraamiselle ?


    Ps. Pirelli on kans ihan paska. Ajoin monta settiä superbike slicksejä, enkä kertaakaan päässyt superbike aikoihin.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  8. #8
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Ps. Pirelli on kans ihan paska. Ajoin monta settiä superbike slicksejä, enkä kertaakaan päässyt superbike aikoihin.
    Aihitto nyt oli hyvä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  9. #9
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Kyllä nyt on paikallaan Duellin julkinen lynkkaaminen ennen kuin on edes saatu heidän vastinettaan.
    Mun mielestä homma on jo ryssitty! Jos minä olen ainoa joka on saanut lahjakortin jossa on väärä summa niin sitten sopii vain kysyä että mitenkäs se sattuikin. Jos taas kaikki lahjakortin saaneet ovat saaneet sen väärällä summalla niin kyse on surullisesta virheestä ja totaalisen pieleen menneestä kampanjasta!
    Mahdolliset jälkeenpäin tulevat korjausliikkeet eivät muuta ainakaan minun mielipidettä siitä miten tämä homma onnistuttiin "ryssimään"!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #10
    SoMe:n kautta sain vastauksen aika nopeasti!
    "Terve Mika,
    Dunlopilta on ilmeisesti tullut meille väärät voucherit.
    Ja meiltä on valitettavasti laitettu eteenpäin tarkistamatta niitä.
    Täällä on ihan selkeästi 30€ voucheri:

    http://www.lovedunlop.com/2015fuelpromotion

    Palaamme asiaan kun saadaan lisää selvyyttä.
    Keneltä kauppiaalta ostit kyseisen sarjan?

    Hannu, Duell
    "
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 14.07.2015 klo 19:14.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  11. #11
    Kannatti tehä itestään pelle moisen takia=?
    Amerikkaa
  12. #12
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Iso kyynel. Kyllä nyt on paikallaan Duellin julkinen lynkkaaminen ennen kuin on edes saatu heidän vastinettaan. Vai olisiko sittenkin kyseessä vaan hyvä tilaisuus huomiohuoraamiselle ?


    Ps. Pirelli on kans ihan paska. Ajoin monta settiä superbike slicksejä, enkä kertaakaan päässyt superbike aikoihin.
    Vai tämä on huomiohuoraamista? Mites se kun herra (GuessWho) itse väitti, että omistaa tekijänoikeudet pokeriajoihin?

    Lisäys: aika jännä, että edellinen mun viesti oli taas poistettu? Perus meininki siis.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  13. #13
    Haloooo !

    Pöljäkö oot..hommahan hoidossa jo. Kympin virhe joka sulle jo luvattu hyvittää..
    Mietippä paljonko muut sua "kusettaa"...sitte ei tuukkaan enää uni silmään..
  14. #14
    Niin olen saanut vastauksen, mutta mitään ei ole luvattu vielä mistään!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  15. #15
    Uusia Bemareita ostellaan ja sit itku 10:stä eurosta...
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  16. #16
    Kyse on periaatteesta!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #17
    Älkääs nyt hyökätkö niin voimakkaasti Go-Zan kimppuun.
    Olisko tässä reagoitu joka taholta vähän turhan voimakkaasti...?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  18. #18
    Epäilemättä mut tuskin Duellin vika kuitenkaan? Olisit laittanu valitukses mielummin ees Dunlopil suoraan...
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  19. #19
    Markkinointiosasto oli ilmeisesti saanut uuden kivan kesäkissan jolla laskento ei ollut vahvuuksien joukossa
    Sattuuhan sitä
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  20. #20
    Dunlop = Duell Suomessa. Mietin tässä tota 10€ virhettä. Jos esim 1000 motoristia osti Dunlop renkaat ja hakee tätä palautusta niin "säästö" on yhteensä 10000 euroa. Kyse ei ole siis mistään pikkurahasta!
    Tai jos joka kerta kun minulta yritetään "kusettaa" 10€ antaisin asian olla, saattaisi sekin olla vuositasolla (tai ainakin elämän aikana) aika iso summa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  21. #21
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Markkinointiosasto oli ilmeisesti saanut uuden kivan kesäkissan jolla laskento ei ollut vahvuuksien joukossa
    Sattuuhan sitä
    Tuon hankkimista ajatellut voisi kysyä irtoaisiko 899,- kun tosiaan pari nurkkaa vähemmän kuin luvataan

    ...Sori OT omalta osaltani

    Edit: Siteeksi asiaakin eli Iltalehti kerää kokemuksia harhaanjohtavasta mainonnasta
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  22. #22
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Dunlop = Duell Suomessa. Mietin tässä tota 10€ virhettä. Jos esim 1000 motoristia osti Dunlop renkaat ja hakee tätä palautusta niin "säästö" on yhteensä 10000 euroa. Kyse ei ole siis mistään pikkurahasta!
    Tai jos joka kerta kun minulta yritetään "kusettaa" 10€ antaisin asian olla, saattaisi sekin olla vuositasolla (tai ainakin elämän aikana) aika iso summa.
    Aa...okei. Ja ostit Dunlopit ton 30e hyvityksen takia-ko? Oisit ostanu muutenkin kyseistä merkkiä? Kuhan aattelin et elleivät ois ryhtyny moiseen kamppikseen laisinkaan,mikä sit oiskaan ollu "säästö"...nim. itse jätin misukan kamppanjan aikana hakemati sen yhden renkaan(oisko ollu 10e)hyvityksen ihan vaan ku ei jaksanu nähdä "vaivaa" ja kunnei tää muutenkaan niin kovin ilmasta oo.
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  23. #23
    Kympillä saa ehkä 6l bensaa eli pyörällä pääsee tampereelta hämeenlinnaan hissutellen.

    Mutta periaate on periaate. Varmasti tahallaan on huijattu.
    1300cc Suzuki
  24. #24
    Ja ei sillä, kyl mä ton periaate-juitskan ymmärrän hyvinkin. Ite laitoin just tänään melkosta paska-palautetta Forecalle sääennusteista ku piti olla kelit kohillaan klo 16 ja vettä tuli ku esterin hanurist(eikä ollu ensimmäinen lipsuminen tänä suvena).
    P.S Ei oo vieläkään selvinny...
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  25. #25
    Meitä on moneen junaan! Jotkut on sitä mieltä että "kymppi sinne tai tänne" ja minä olen sitä mieltä että jos jotain luvataan niin siitä pidetään kiinni!
    Sekin huvittaa kun nyt noi eri rengasmaahantuojat lukee tätä ketjua ja huomaavat "Katoppa noi morotistit on tommosia että niille voi luvata mitä tahansa! Ne ostaa eikä ne sitten välitä vaikkeivat saakaan sitä mitä on luvattu... helposti kusetettavaa porukkaa näköjään!"
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  26. #26
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  27. #27
    Mun mielestä kyse justiinsa samasta asiasta! Jotain luvataan... Niin se lupaus myös pidetään! (Näin pitäisi olla!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  28. #28
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Joo. Mä ymmärrän periaatteen tosi hyvin, ja itsekin periaatteen miehenä olisin purnannut, jos olisi puuttunut vaikka 10 senttiä. Mutta ennen firman vastinetta olisi ehkä voinut vähän pehmentää messagea. Jos firmasta olisi tullut vittuilua, sitten kyllä voi aloittaa loanheiton.

    Mun mielestä Duellilta vastattiin asiallisesti, enkä tosiaan usko, että tuon kaltainen talo alkaa jostain rengaskamppiksen vouchereista tieten tahtoen kusettamaan. Täällä on lopulta aika pienet piirit. Itse asiassa, jos olet ensimmäinen, joka on asiasta ollut yhteydessä, olisin ehkä hieman yllättynyt, jos ei tulisi jotain pikku lisäkivaa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  29. #29
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    Ja ei sillä, kyl mä ton periaate-juitskan ymmärrän hyvinkin. Ite laitoin just tänään melkosta paska-palautetta Forecalle sääennusteista ku piti olla kelit kohillaan klo 16 ja vettä tuli ku esterin hanurist(eikä ollu ensimmäinen lipsuminen tänä suvena).
    P.S Ei oo vieläkään selvinny...
    Siis sulle ei oo vielä selvinnyt että kello 16 tuli vettä kun esterin perseestä ? Etkö kattonut ikkunasta ? Vai huomasitko vasta kun pääsit kello 17 perille ?
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  30.  
  31. #30
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Siis sulle ei oo vielä selvinnyt että kello 16 tuli vettä kun esterin perseestä ? Etkö kattonut ikkunasta ? Vai huomasitko vasta kun pääsit kello 17 perille ?
    Kyl mulle tuli selväks...forecallekin tuli muttei heidän ennusteessaan...tai jotain.
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen