Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään jakaa kokemuksia 72sta? Kyseinen pyörä näyttä kyllä namulta, mutta kotimaisia testejä tms. tuntuu löytyvän huonosti. Tai millainen se on ajaa? Alkaako pieni tankki häiritsemään jossain vaiheessa? Kyseistä pyörää tuntuu myös olevan aika vähän vielä käytettynä.

    Tarkoitus olisi etsiä uutta pyörää cafe racerin tilalle jossain vaiheessa. Koeajolla en ole ehtinyt vielä käydä. HD kuume on kuitenkin iskeny sen verran pahasti että asialle pitää tehdä jotain.
  2. #2
    Kaverilla on 48 ja tankki meni vaihtoon aika pian, n.100km ja mentävä tankkaamaan, vähän vaikeutti ajeluita kun piti reitit suunnitella bensa-asemien eikä mutkien mukaan. Muuten tuo hymyilee aina kun ajaa
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  3. #3
    Mulla on ollut useampikin Sportsteri pikkutankilla, kyllä sen kanssa pärjää Suomessa, olen kierrellyt tuollaisella Lappia myöten. Toki huoltiksella on käytävä aika tiuhaan mutta toisaalta harvoin on tarvetta ajaa pitkälle yli 100 kilsan siivua pysähtymättä.

    Mutta kuten yllä todettu, tankinvaihtokin onnistuu jos tarve tulee. Musta tuo pikkutankki on vaan törkeän hyvän näköinen...
  4. #4
    Kannattaa ehkä kokemuksia yms kysellä enemmän "alan" foorumeilta, esim HDCF foorumit. Täällä ei hirveästi harrikoita ole

    Itse tämän kauden tuolla körötelleenä tottunut tuohon että pienempi tankki kun vanhassa pyörässä, mutta mielestäni mulla on noin 13L tankki kuitenkin. Bensavalon puuttuminen omassa mallissa häiritsi alussa, mutta trippi mittarin nollaan aina tankatessa niin tietää vähän miten pääsee vielä.

    72 itse katselin kanssa viime kesänä jo, ajoasento jotenkin osui tosi nappiin itselläni siinä, mutta hinta karkasi vielä liian korkealle.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  5.  
  6. #5
    Noin puolentoistasadan km välein kun poikkeaa tankilla niin hyvä, pidemmällekin menee kyllä matkassa,senverran bensapihi kummiskin eli ihan ok jalotteluväli matkanteossakin. Merkkivalo mittarissa ilmaisee kun ajankohta lähenee,eli ei pääse yllättäen loppumaan menovesi. Mukavan monipuolinen,suht pitkät välitykset eli ei tunnu että kone huutaisi kuten monissa tuppaa jalka hakea sitä loikkaria.