Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 53:een 53:sta
  1. #31
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    AT3 kiinnostelisi, joskin tänäkin vuonna olen tuolloin lipulla.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  2. #32
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Oletko, Wanico, ystäväiseni oivaltanut, että elämä on täynnä valintoja?

    Joitakin sitten on helppo tyydyttää. "Nyyh nyyh nyyh, järjestäkää kurssi" ja sitten kun olisi mahdollisesti tulossa, niin vastaus on "Nyyh nyyh nyyh, eikun minun ehtojen ....
    Jottei syntyisi väärinkäsityksiä, niin olen mielestäni edelleen jonossa, jos kurssi pidetään otsikon päivänä.

    Lauantaina en pääse.

    Muut kommenttini olivat vastauksia, suoraan kysymykseen miksi porukkaa ei näytä kiinnostavan.

    Eli tarkennetaan vielä, kyllä jengiä kiinnostaa mutta tieto tulevasta kurssista saisi tulla aikaisemmin.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  3. #33
    Kiinnostaa ajotaito nelonen.Täytyy vaan hommata lippu perjantaille jos järjestätte?
    -Suokki-
  4. #34
    Ajotaito IV kiinnostas, mutta Motoparkissa. Oiskohan semmonen mahdollisuus?
    Mopoton mies
  5. #35
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiinnostais IV kurssi 24-25.7 . Minä sanelen nopeuden, mutta ajolinjat, jarrut, rentous jne. kiinnostaa arvosteluineen.

    Pyrkimys siihen, että keskiryhmässä mahdollisimman rentona pystyisi ajamaan koko 20min.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  6. #36
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Jottei syntyisi väärinkäsityksiä, niin olen mielestäni edelleen jonossa, jos kurssi pidetään otsikon päivänä.

    Lauantaina en pääse.

    Muut kommenttini olivat vastauksia, suoraan kysymykseen miksi porukkaa ei näytä kiinnostavan.

    Eli tarkennetaan vielä, kyllä jengiä kiinnostaa mutta tieto tulevasta kurssista saisi tulla aikaisemmin.
    Käsittääkseni täällä ei mitään jonotusvuoroja ole jaeltu, joten teknisesti et siis kai ole missään jonossa?
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  7. #37
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Käsittääkseni täällä ei mitään jonotusvuoroja ole jaeltu, joten teknisesti et siis kai ole missään jonossa?
    Juu, kiitos korjauksesta, en ole jonossa henkisesti, en fyysisesti, enkä teknisesti.

    Todellisuudessa mä oon himassa. Istun ja rullaan nahkaa ja bostaan että mikä kurssi ja minä päivänä ja miten sinne voi yrittää ilmoittautua tai ostaa lipun.

    Mut voisinko mä olla niinku kuvainnollisesti jonossa jos odottaa jotain asiaa tapahtuvaksi?
    Onko sellaista kielikuvaa ku jono?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  8. #38
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Huom! Tämä on topic on vain kiinnostuksen kartoitusta varten. Mikäli kiinnostuneita on, avaan ilmottautumiselle oman topicin 14.7. n. klo 18. (Ja jos koodijumalat on suosiollisia, voipi olla, että tuo ilmestyy kauppaankin.)
    Miten näiden AT 3 tai 4 kurssin kävi? Onko ilmottautumis topikkia tulossa?
    Kilvelliset:R1 -07 & ZX-6R -06 ja Kilvetön:R1 -08 Exät:ZX-10R -04, R1 -99 ja Fireblade -94
  9. #39
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jukka.h kirjoitti Katso viesti
    Miten näiden AT 3 tai 4 kurssin kävi? Onko ilmottautumis topikkia tulossa?
    Sori, pikkasen olen luvatusta aikataulusta jäljessä. Kohta lisää tietoa.
    Superbike #7
  10. #40
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Äkkiseltään näyttäisi, että Ajotaito IV:lle olisi tuohon perjantaille enempi kysyntää, joten mennään sillä eteenpäin.

    Liput tulevat myyntiin kauppaan torstai iltana 16.7.2015 n. klo 18:00 ja ovat vain jäsenten ostettavissa.

    Kurssin tavoitteena on antaa eväät nopeaan ryhmään siirtymiselle viimeistään muutaman ratapäivän treenin jälkeen. Kurssi on suunnattu niille keskiryhmän kuskeille, joilla ajotekniikan perusta on jo jotenkin hanskassa, mutta vauhti ei vielä riitä nopeaan ryhmään.

    HUOM! Jos sinulla on liputusvuoro, älä osta lippua kurssille ennen kuin olet saanut siirrettyä liputusvuoron eteenpäin. Pidätämme oikeuden palauttaa liputusvuorollisille kurssimaksun paikan päällä ja ottaa tilalle liputusvuoroton kuski, mikäli halukkaita on.
    Superbike #7
  11. #41
    Onko tähän ajotaito neloseen nyt mitään ohjeellisia kierrosaika rajoja? Toki kun itse olen perjantaina vasta siirtymässä keskiryhmään ja luultavasti omin päinkin opettelemalla saisin vielä jokusen sekunnin pois kellosta, niin en kärppänä ole kärkkymässä kurssipaikkaa heidän nokan edestä jotka jo oikeasti nopean ryhmän ovia kolkuttelee. Mutta jos kurssille on paikkoja jäljellä esim. vielä pari päivää ennen ratapäiviä, niin onko ok osallistua?
    Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
  12. #42
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaks-Seiska kirjoitti Katso viesti
    Onko tähän ajotaito neloseen nyt mitään ohjeellisia kierrosaika rajoja? Toki kun itse olen perjantaina vasta siirtymässä keskiryhmään ja luultavasti omin päinkin opettelemalla saisin vielä jokusen sekunnin pois kellosta, niin en kärppänä ole kärkkymässä kurssipaikkaa heidän nokan edestä jotka jo oikeasti nopean ryhmän ovia kolkuttelee. Mutta jos kurssille on paikkoja jäljellä esim. vielä pari päivää ennen ratapäiviä, niin onko ok osallistua?
    Mitään kierrosaikarajaa on hieman vaikea asettaa, mutta ehkä ensimmäistä kertaa keskiryhmässä ajavalle tämä kurssi ei ole paras mahdollinen vaan asiasisältö toiminee parhaiten keskiryhmän keskivälin ja sitä nopeammille kuskeille.
    Superbike #7
  13. #43
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mitään kierrosaikarajaa on hieman vaikea asettaa, mutta ehkä ensimmäistä kertaa keskiryhmässä ajavalle tämä kurssi ei ole paras mahdollinen vaan asiasisältö toiminee parhaiten keskiryhmän keskivälin ja sitä nopeammille kuskeille.
    Tää oli hyvä selvennys. Ehkä mä en oo ihan vielä tämän janotaitokurssin oppilas.
    Katotaan ens vuonna uudestaan

    Edit: Tietty jos kurssilla on tilaa, niin mikä ettei. Tätä voi sitten miettiä vaikka varikolla paikanpäällä.
    Viimeksi muokannut: Pitkiss; 15.07.2015 klo 23:32. Syy: mutku mutku
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  14. #44
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jos paikkoja rajoitetusti, niin voisin hyvinkin osallistua vain maksavana kuunteluoppilaana. Päämääränä kun ei ole enää nopeitten ryhmä, vaan hyvä vauhti ja hyvä fiilis!
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  15. #45
    Jos Ajotaito4:sta epäröivillä on halu vaihtaa jäsenhintainen lippu mun perjantain liputusvuoroon, niin ottakaa pikaisesti yhteyttä. Mulle tuo At4 sopii just
  16. #46
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Jos Ajotaito4:sta epäröivillä on halu vaihtaa jäsenhintainen lippu mun perjantain liputusvuoroon, niin ottakaa pikaisesti yhteyttä. Mulle tuo At4 sopii just
    Helpoimmalla varmaankin pääset, jos pistät sen liputusvuoron vain lahjoittaen eteenpäin kyseisen päivän ketjuun ja ostat normaalin lipun tilalle
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  17. #47
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Helpoimmalla varmaankin pääset, jos pistät sen liputusvuoron vain lahjoittaen eteenpäin kyseisen päivän ketjuun ja ostat normaalin lipun tilalle
    Niin jonkun se lippuvuoro on hoidettava. Ensisijaisesti minähän se vuoron ostaneen vastaan siitä, eikö?
    Siis maksan toki täyden jäsenhinnan vaihdosta tai voin toki luovuttaa liputuksen halukkaalle. Ei vaan perjantaille taida olla tunkua lippuvuoroille.
  18. #48
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Niin jonkun se lippuvuoro on hoidettava. Ensisijaisesti minähän se vuoron ostaneen vastaan siitä, eikö?
    Siis maksan toki täyden jäsenhinnan vaihdosta tai voin toki luovuttaa liputuksen halukkaalle. Ei vaan perjantaille taida olla tunkua lippuvuoroille.
    Siis sitä vain meinasin, että se lippuvuoro menisi varmaankin helpommin kaupaksi, kun vain sen lahjottaisit pois, etkä haluaisi vaihtaa sitä jo valmiiksi ostettuun keskiryhmän lippuun. Ihan siis vilpittömästi yritin jeesata sua
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  19. #49
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Ajotaito IV ostettavissa nyt osoitteessa www.moottoripyora.org/kauppa (löytyy MotOrg ry:n Tapahtumat - osion alta). Kurssille on neljä paikkaa myynnissä ja myynti on avoinna vain jäsenille.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #50
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Ajotaito IV ostettavissa nyt osoitteessa www.moottoripyora.org/kauppa (löytyy MotOrg ry:n Tapahtumat - osion alta). Kurssille on neljä paikkaa myynnissä ja myynti on avoinna vain jäsenille.
    Aika hätäseen näyttäs menevän. Enää yks lippu jäljellä.

    Edit. Kunhan tuo viimenen paikkakin menee niin kattelen osallistujat ja lähettelen sitten esitietokyselyä privalla.
    Superbike #7
  21. #51
    Lainaa Nitrous kirjoitti
    Enää yks lippu jäljellä.
    Kakskyt yli pysähdyin automatkalla bussipysäkille lippuostoksille, mutta oli jo myöhäistä...
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  22. #52
    Jaa no tulikin oltua juuri ratkaisevat 4 päivää ulkomailla...
  23.  
  24. #53
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ja ennen kuin kukaan huolestuu tuon esitietokysymysten lähetyksestä niin se tapahtunee vasta alkuviikosta. Olen viikonlopun reissun päällä.
    Superbike #7
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12