Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 347:sta
  1. #31
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Liite 7254


    Motorg ry (Moottoripyora.org-sivuston ylläpitäjä ja taustajärjestö) järjestää jo perinteeksi muodostuneen .ORG! Kesäpäivät 2015 tapahtuman viikonloppuna 28. - 30.8.2015.

    Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki motoristit eikä iällä, sukupuolella tai kalustolla ole väliä.
    Mukaan voit tulla myös autokyydillä, vaikka koko perheen voimin.
    Tällä kertaa tapahtumapaikkana on Räyskälän ilmailukeskus Lopella osoitteessa Räyskäläntie 311, Räyskälä.
    Tärkeintä lienee se että nyt on mahdollista viettää koko viikonloppu hyvässä seurassa veikeän välittämisen merkeissä!

    Ilmailukeskuksen kaikki majoitustilat ovat käytössämme koko viikonlopun. Illalla isot saunatilat ovat avoinna kaikille majoittujille.

    Lauantain pääohjelmina ovat kaikille osallistujille avoimet ajokoulutukset ja varttimailin kiihdytysajot virallisella ajanotolla.
    Tapahtumaa on läsnäolollaan tukemassa myös Uudenmaan Sairaankuljetus Oy .

    Ajojen lomassa nähdään rc-helikoptereiden lentonäytös. Mukana tapahtumassa on myös yksilöllisten EarInc-kuulosuojaimien (korvatulppien) tekijä ja toimittaja, erittäin suositeltava hankinta (jäsenetu -20%) jonka voit nyt tehdä muiden tapahtumien lomassa.
    Tavoitteenamme on saada paikalle myös yhdistyksemme eri yhteistyökumppaneita, näytösluonteisesti muutamia "kovan luokan" kiihdyttelijöitä, alustaklinikkaa ja muuta myöhemmin tarkennettavaa tapahtumaa.
    Myös yhdistyksemme jäsentuotteet ovat ostettavissa tapahtumapaikalta.
    Ilta jatkuu elävän musiikin, saunomisen ja muun ränttätänttämeiningin merkeissä.

    Alueelta löytyy ravintola terasseineen (Gate 1 Oy) joten ruoka- ja juomatarjoilu hoituu helposti. Gate 1 on luvannut hoitaa oluttarjoilun myös illalla saunatiloissa. (tarjoilut toki maksua vastaan)

    Ohjelma (tarkentuu ajankohdan lähestyessä):

    Perjantai 28.8.
    - klo 15 alkaen majoitustilat vapautuvat
    - klo 18-22 iso saunatila käytössämme (yöpyjille, huomaa että sauna on anniskelualuetta)

    Lauantai 29.8.
    - klo 10 alkaen ajokoulutusta. Kaikille avoin Gymkhana-rata ja siihen liittyvä koulutus. Koulutusrastit ja
    rata ottavat vastaan uusia oppilaita klo 15 asti.
    - klo 10 alkaen varttimailin kiihdytysajot kolmessa vuorossa klo 10-12, 12-14 ja 14-16 (3 vetoa/vuoro)
    - klo 12 huoneiden luovutus (vain pe-la majoittujat)
    - klo 12 lentonäytös rc-helikopterit
    - klo 10-16 muita tapahtumia / aktiviteetteja alueella
    - klo 15 majoitukset vapautuvat niille jotka yöpyvät vain la-su
    - klo 18-22 After Ride eli iso saunatila käytössämme (yöpyjille, huomaa että sauna on anniskelualuetta)
    - klo 19-21 Bändi lavalla (Leka ja pojat)

    Sunnuntai 30.8. viimeistään klo 12 huoneiden luovutus

    Lauantain tapahtuma on pääosin ilmainen kaikille osallistujille.
    Kuitenkin seuraavat palvelut ovat maksullisia ja ostettavissa kaupastamme
    (ilman säävarausta):

    - Varttimailin kiihdytystapahtuma virallisine ajanottoineen on hinnoiteltu jäsenille 15€ ja ei-jäsenille 30€ per vuoro. Vuoro sisältää vähintään 3 vetoa 2 tunnin aikana. Ajaminen myös useammassa vuorossa on mahdollista, mutta tällöin jokaiselle ajettavalle 2 tunnin vuorolle on ostettava oma lippunsa.
    Ajanoton tulee suorittamaan Riverside Timers tarkaksi kehutulla laitteistollaan. Jokainen osallistuja saa tuloksestaan virallisen aikakortin.

    - Majoitus jonka hinta (3-4hh) on 30€/yö/hlö) sis. liinavaatteet ja saunatilojen käytön. (Mahdolliset huonejakoihin liittyvät toiveet huomioidaan paikan päällä huoneita vastaanotettaessa.)
    - Telttapaikka 12€/teltta/yö sis. saunatilojen käytön.

    Muita maksullisia paikan päällä maksettavia palveluita ovat tietysti ravintolapalvelut, alustaklinikan asiantuntija ja muut yhteistyökumppaniemme palvelut.

    Seuraavaksi laitat kalenteriin merkinnän ja kauppaan mars!

    Linkit:
    Ilmailukeskuksen sijainti https://www.google.fi/maps/place/R%C...34d8a31f07ebc6
    Räyskälän ilmailukeskuksen sivut http://rayskala.fi/
    Ilmailukeskuksen opaskartta http://rayskala.fi/images/opaskartta.gif
    Riverside Timersin sivuilta lisäinfoa ajanotosta http://www.riversidecruisers.fi/inde...&id=7&Itemid=7
    Mallia helikopterien kyvyistä https://www.youtube.com/watch?v=jp6oFghCxOA&sns=em
    Yksilölliset korvatulpat jäsenetuna http://www.moottoripyora.org/keskust...-vuodelle-2015

    PS. Päivitän tätä aloitusviestiä aina kun uutta, tarkempaa tai muuttuvaa tietoa ilmenee.

    PPS. Muutamalle järjestysmiehelle (apulaisia koulutukseen, kiihdyttelyyn yms.) olisi tarvetta. Vapaaehtoisia?

    OIKEUS MUUTOKSIIN PIDETÄÄN.

    Moi,

    Mitä kautta majoitusta pystyy varaamaan?

    Suzuki rules
  2. #32
    Menet tuolta ylävalikosta "Kauppaan" ja ostat itsellesi majoitukset.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  3. #33
    Käykäähän kaupassa ostoksilla. Majoituspaikkoja on vielä ja kiihtyäkin saa kaikissa ryhmissä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #34
    Poistettu
    Mistä noihin kiihottumisiin ilmoittaudutaan?
  5. #35
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Mistä noihin kiihottumisiin ilmoittaudutaan?
    Kaupasta voi ostaa. Kiihottumista suoritetaan siis kolmessa ryhmässä (10-12, 12-14 , 14-16)
    Hinta/ryhmä on jäsenille 15€, ei-jäsen 30€. Vähintään kolme vetoa ehtii kahdessa tunnissa tehdä, mutta todennäköisesti ehtii useammankin.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  6. #36
    Poistettu
    Piti kolmannen kerran käydä. Ei mulle näy kuin majoitukset. Tai sitten en taaskaan vaan osaa.
  7. #37
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Piti kolmannen kerran käydä. Ei mulle näy kuin majoitukset. Tai sitten en taaskaan vaan osaa.
    Viimeinen kohdassa "ratapäivät" (beats me??), jäsenyyden yläpuolella.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  8. #38
    Mulla ne näkyy ratapäivät listassa
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  9. #39
    Poistettu
    Mä oon tänään kai sit erityisen tyhmä ja sokea:

    https://drive.google.com/open?id=0B-...GEwTVlPVUp1YlE
    https://drive.google.com/open?id=0B-...jVTZHRCb01RVFE

    Mutta ei kyllä löydy. Logattu ulos - sisään jne.
  10. #40
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jos klikkaat otsikkopalkista "Kauppa" ja skrollailet alas, niin eikö näy jäsenyystuotteen yläpuolella?
    1000
  11. #41
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Onpa jännä. Kaupassa naamaraja?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  12. #42
    Poistettu
    Salaliitto ettei Italian ihme pääse nöyrtymään stripille. No, ei kai noita matkavessoja ole sinne tarkoitettukaan. Olkoon sitte, pitäkää kemunne ilman mua.
  13. #43
    Mitä...
    "Räyskälä kiihdytysajo 29.8." löytyy kaupasta just ennen jäsenyysmyyntiä ja Räyskälän huonemajoitusta ja telttapaikkaa.
    Ainakin mun näytöillä.
    Eikö?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  14. #44
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Katopa noita Raaserin kuvia. Kyllä mullaki omilla tunnuksilla kaupassa näkyy, mutta pakko myöntää että mäki oon niin sokea, etten noissa kuvissa sitä nää siellä missä sen pitäis olla.
  15. #45
    Minulla yöpymiset näkyy, mutta joulukuusiajot ei näy ei.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  16. #46
    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Katopa noita Raaserin kuvia. Kyllä mullaki omilla tunnuksilla kaupassa näkyy, mutta pakko myöntää että mäki oon niin sokea, etten noissa kuvissa sitä nää siellä missä sen pitäis olla.
    No perskeles... Raaserin näkymä on erilainen... tai näyttää erilaiselta... onpa kiva juttu...

    Ylläpitoooo...??? !!!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  17. #47
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Minulla yöpymiset näkyy, mutta joulukuusiajot ei näy ei.
    Sama täällä. Toimivalla alterilla kokeilin. Omalla nickillä ei enää kaupustella.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #48
    Kyllähän tuossa Raaserin kuvassakin näkyy ko. tuotteet oikeassa reunassa.
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  19. #49
    Poistettu
    Lainaa aleksi15 kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän tuossa Raaserin kuvassakin näkyy ko. tuotteet oikeassa reunassa.
    Luoja. Luetko edes ennenkö vastaat? Kerroppa nyt missä kohtaa mun screenshotteja näet kiihdytysajoja myytävän?
  20. #50
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sama täällä. Toimivalla alterilla kokeilin. Omalla nickillä ei enää kaupustella.
    Multakin puuttuu joulukuusi ajot. Luulin jo että sulla on jotenkin näpit mukana tässä juonessa. Mutta jos sultakin ne puuttuu, niin kuka ei halua meitä viivalle.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  21. #51
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Samoin näyttää puuttuvan mun ---shyhander tunnukselta, tais olla majoitus sekä telttamajoitus kun näkyy.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #52
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Luoja. Luetko edes ennenkö vastaat? Kerroppa nyt missä kohtaa mun screenshotteja näet kiihdytysajoja myytävän?
    Onhan ne siellä oikealla oranssilla tekstillä.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  23. #53
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Onhan ne siellä oikealla oranssilla tekstillä.
    Nyt tulee hessu naamapalmua jommalle kummalle... jänskää.

    On siellä majoitusta, mutta ne joulukuusiajot! Vallalla on semmoinen käsitys, että nekin tulee kauppaan, vaan tuosta sun kommentista jää sellainen käsitys rivien välistä kaivelemalla, ettei tulekaan, vaan ostetaan paikan päältä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #54
    Anteeksi, olen katsellut väärää kuvaa.
    Tosiaan, eihän tuota "Räyskälä kiihdytysajot 29.8." näy Raaserin kuvassa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  25. #55
    Sori.
    Tuo meidän kauppa on ihan paska, sen kanssa menee hermot kaikilta. Myös ylläpidolta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  26. #56
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ei parempaa löytynyt



    Siis joulukuusiajot pitäisi olla kaupassa. Nyt olemme samalla sivulla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #57
    Melko hyvä. Ja kuvaa fiilistä.

    Vertzu on laittanut nuo kauppaan, jospa mä uskaltaisin vaivata häntä asialla.

    Onneksi kiihdytysvuorojen osto onnistuu myös paikan päällä, ihan samaan hintaan.
    Ruuhkatilanteessa tuo ei tietystikään lohduta...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  28. #58
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Miten mulla on sellanen tunne että kohta on taas 17 Jasu75:ttä kesäpäivän aamuna ilmottautumassa kiihottamiseen.
  29. #59
    Welho-vertzu teki taikojaan, mahtaiskohan nyt toimia kaikilla?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  30.  
  31. #60
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nyt näkyy. No, mun mielestä ei paras olla ratapäivissä, vaikka onhan se tavallaan rata-ajoa..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 2 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen