Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 158:sta
  1. #1
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    MotOrg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Alastarossa 5.9 - 6.9.2015 (la-su). Katso sijainti kartalla.

    Hinnat: MotOrg ry:n jäsenet 60 €, muut 75 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 90 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ratapäivien toimitusehtoihin voi tutustua täältä.

    Molempina päivinä tullaan ajamaan neljässä ryhmässä nopeuserojen tasoittamiseksi ja tämän vuoksi ratapäivät on jatkettu klo 19:20 asti!

    Päivien aikataulut:

    Lauantai

    08:45-09:29 Ilmoittautuminen
    09:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
    10:00 Ajot alkaa
    11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
    19:20 Ajot päättyy

    Sunnuntai

    09:00-09:29 Ilmoittautuminen
    09:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
    10:00 Ajot alkaa
    11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
    19:20 Ajot päättyy

    Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

    MotOrg ry:n ratapäivien säännöt löydät täältä.

    Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on lauantaina tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

    Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

    Lauantain liputusvuorot

    Portti
    Lippu Torni
    10-12
    Dealhill Heeppa Machine Animata
    12-14 Goofy S m1kko Tuhti
    14-16 marko.fzs Neona shyhander
    16-18 SAM66 tate 66 jussi 666
    18-19.20 Pekksu jaska1 maan87
    varalla: Ville S

    Sunnuntain liputusvuorot

    Portti
    Lippu Torni
    10-12
    Dealhill Jussi66 maan87
    12-14 m1kko Pekksu Boom Driver
    14-16 Heeppa Jari MachineAnimata
    16-18 Telos kimmok talli21
    18-19.20 shyhander henrim talli21
    varalla: Jappis

    Tervetuloa MotOrg ry:n ratapäiville!
    MotOrg ry:n ratacrew

    Viimeksi muokannut: pupu; 04.09.2015 klo 11:20.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  2. #2
    Hello everyone,

    I'm sorry but I don't speak Finnish much. I speak some Finnish but it's not enough yet.

    I haven't been on a track before and I would like to try it out. My question is will I be able to take Ajotaito II course for beginners in English at Alastaro? I'm just not sure how that course goes so I don't want to make inconvenience to a teacher or to other first time riders because of that.
    Kawasaki ER-6N 2010
  3. #3
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    I don't think that's a problem. I think most if not all of our staff speak fluent English.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  4. #4
    OK, that's great then!
    Kawasaki ER-6N 2010
  5. #5
    Onko joku jo varaamassa mökkimajoitusta? Mut voi laskea mukaan, kun/jos kerätään porukkaa (pe-su).
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  6. #6
    Moikka!

    niin ikään tarvetta majoitukselle pe-su, pariskunta & 20v "poju"...

    T. Matti
    Helkama Raisu -> Laverda Uno -> HD FLHRC + KTM 520 EXC -> HD FLHTCUI + KTM 530 EXC -> BMW R 1200 GSA -> Suzuki Hayabusa
  7. #7
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Onko joku jo varaamassa mökkimajoitusta? Mut voi laskea mukaan, kun/jos kerätään porukkaa (pe-su).
    Joo, mökki varattu taas (aua), laitan infoa kunhan saan tämän lomamökkireissun nautittua...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  8. #8
    Sama homma. Eli majoitusta vailla la-su.
    Honda CBR1000RR
    Ex.Suzuki Gsx-R 1000 K9
    Ex.Suzuki Gsx-R 1000 K3
    ex.Kawasaki Z1000 -03
  9. #9
    Liputusvuoro hitaaseen ryhmään tarjolla sekä la että su. Ryhmänvaihtokin mahdollinen koska muissakin ryhmissä on tilaa. Yhteys YV:llä! (Mieluiten orgin jäsenelle)
    Edit: Liputusvuorot menivät Jussi666:lle
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 11.08.2015 klo 06:16.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #10
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ryhmänvaihtokin mahdollinen koska muissakin ryhmissä on tilaa...
    Sory, mut et voi nyt ihan tälläist lupailla/olettaa, tilanne saatta olla täysin eri 4 viikon pääst...
    -pupu, ratavastaava
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  11. #11
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12. #12
    Annetaan lippuvuoro keskihitaaseen 5.9. lauantaille. YV:llä tavoittaa.

    edit. Vuoro meni SAM66:lle
    Yamaha FZ6-S '07 --> Yamaha R6R '07 --> Triumph Street Triple R '11
  13. #13
    Lainaa oikosulku kirjoitti Katso viesti
    Annetaan lippuvuoro keskihitaaseen 5.9. lauantaille. YV:llä tavoittaa.
    Mulle kelpais Ja kiitokset liputusvuorosta.
  14. #14
    Annetaan liputusvuorot hitaaseen lauantai ja sunnuntai, mielellään samassa paketissa. Yv:llä tavoittaa.
    ex. ZX6R, R1, 2x GSXR750
  15. #15
    Lainaa HurR1cane kirjoitti Katso viesti
    Annetaan liputusvuorot hitaaseen lauantai ja sunnuntai, mielellään samassa paketissa. Yv:llä tavoittaa.
    Sunnuntain liputusvuoro annettu kimmok nimimerkille, ratavastaaville laitettu sähköposti.

    Lauantain lippu löytyy vielä.
    ex. ZX6R, R1, 2x GSXR750
  16. #16
    Tuli sunnuntaiksi 6.9 muuta ohjelmaa, joten liputusvuoro keskinopeaan ryhmään olis tarjolla! yv
  17. #17
    Lainaa aksi000 kirjoitti Katso viesti
    Tuli sunnuntaiksi 6.9 muuta ohjelmaa, joten liputusvuoro keskinopeaan ryhmään olis tarjolla! yv
    Voin ottaa liputusvuoron vastaan
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
  18. #18
    Lainaa MyRa kirjoitti Katso viesti
    Voin ottaa liputusvuoron vastaan
    Kiitos, meni sulle sit ratavastaavat(ät)moottoripyora.org tiedotettu muutoksesta..
    Viimeksi muokannut: pupu; 19.08.2015 klo 16:29. Syy: poistettu suora s-posti linkki
  19. #19
    Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  20. #20
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?
    Järjestäjä ei voine taata ryhmänvaihdon onnistumista ennen itse tapahtumaa, jolloin näkee, että onko ryhmässä tilaa vaihtaa.
    Näin ollen sinun tulisi kai lähtökohtaisesti yrittää myydä hitaan liput tässä langassa ja ostaa sitten liput keskihitaaseen.
    Tämän tiedon voipi joku ratavastaava vahvistaa oikeaksi, tai korjata, mikäli olen väärässä.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  21. #21
    Lainaa HurR1cane kirjoitti Katso viesti
    Annetaan liputusvuorot hitaaseen lauantai ja sunnuntai, mielellään samassa paketissa. Yv:llä tavoittaa.
    Lauantain liputus annettu nikille Neona, ratavastaaville ilmoitettu.
    ex. ZX6R, R1, 2x GSXR750
  22. #22
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Jos olis rohkea ja kysyis, niin miten olisi mahdollista vaihtaa ryhmää hitaasta keskihitaaseen? Uskoisin, että se olis mulle parempi, mutta tuli aikanaan ostettua la hidas ja su hidas(lippu). Kaupan mukaan ei näytä vielä olevan loppuunmyytyjä. Voin mä tietysti hitaassakin harjoitella jos ei onnistu, mutta jos tällainen on mitenkään mahdollista niin olis tosi kiva. Kannattaako pistää mailia ratavastaavaan vai unohtaa koko juttu samantien?
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Järjestäjä ei voine taata ryhmänvaihdon onnistumista ennen itse tapahtumaa, jolloin näkee, että onko ryhmässä tilaa vaihtaa.
    Näin ollen sinun tulisi kai lähtökohtaisesti yrittää myydä hitaan liput tässä langassa ja ostaa sitten liput keskihitaaseen.
    Tämän tiedon voipi joku ratavastaava vahvistaa oikeaksi, tai korjata, mikäli olen väärässä.

    Joo, näin se menee.
    Parin viikon pääst saattaa jotkut ryhmät olla jo täynnä, emme voi etukäteen luvata mitään ryhmän vaihtoja
    -pupu, ratavastaava
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  23. #23
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Joo, näin se menee.
    Parin viikon pääst saattaa jotkut ryhmät olla jo täynnä, emme voi etukäteen luvata mitään ryhmän vaihtoja
    -pupu, ratavastaava
    Asia OK. Mietin vain pienessä päässäni että jos ryhmän vaihdon olisi voinut tehdä jo nyt, kun tilaa vielä keskihitaassa on. Mutta ihan mielelläni ajelen myös hitaassa, joten sillä mennään.
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  24. #24
    Molemmille päiville (5/9 ja 6/9) keskihitaaseen liput myynnissä.

    P4OO-724I48/Juha
  25. #25
    Noniin...Kiitos kaverien sähläilyjen, olisi lauantain 5.9 keskinopeen lippuvuoro tarjolla. Voin myös vaihtaa sunnuntain 6.9 lippuvuoroon keskinopeeseen/nopeimpaan!
  26. #26
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa aksi000 kirjoitti Katso viesti
    Noniin...Kiitos kaverien sähläilyjen, olisi lauantain 5.9 keskinopeen lippuvuoro tarjolla. Voin myös vaihtaa sunnuntain 6.9 lippuvuoroon keskinopeeseen/nopeimpaan!
    Mulle kelpais
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  27. #27
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mulle kelpais
    Damn, myöhästyin.
    Keskinopean lippuvuoro kelpaa.
  28. #28
    Jos jollain jää 5.9 hidas/ajotaito ylimääräiseksi niin meidän juuri kevarikortin saanut juniori lunastaa sen mielellään

    jari / 050 572 8159 tai yv tavoittaa
  29. #29
    Ostan 5.9. hitaaseen 1 tai 2 lippua jos joltakin joutaa.

    Tero/ o4oo 88258I ta yv:llä.
    Ducati Streetfighter V4S

    Superduke 1290 x2
    BMW S1000RR
    Kawasaki Z1000 x2
    Kawasaki ZX10R x2
    Kawasaki ZX12R
    Honda CRF x5



  30.  
  31. #30
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mulle kelpais
    Ja sulle se meni ratavastaavia infottu.
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen