Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 171:sta
  1. #31
    Poistettu
    No niin. Puuttuvat kolme ilmoittautui. 32,50 olis nuppia kohti. Mä varaan ja ilmoitan varaajille tilinumeroni. Lauantaiksi olis lisäksi yksi kiinnostunut, sovitaan siitä erikseen muiden koko vkl varaajien kanssa. Laitan illemmalla postia tulemaan.
  2. #32
    Minä varaan paikan pilttuusta viikonlopuksi.

    Ja jos jollakin on kärryssä tilaa hki-botnia-hki niin mieluusti jaan bensakuluja...

    Edit: Ai perskele, en huomannutkaan viimeistä viestiä. Tuliko boksi jo täyteen?
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  3. #33
    Lainaa Suokki kirjoitti Katso viesti
    Keskiryhmän liput vielä kaupan la-su.
    Nol neljä Nol 514386neljä
    Terveisin:Suokki
    Liput myyty.
    Hyviä ratapäiviä kaikille.
    -Suokki-
  4. #34
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    No niin. Puuttuvat kolme ilmoittautui. 32,50 olis nuppia kohti. Mä varaan ja ilmoitan varaajille tilinumeroni. Lauantaiksi olis lisäksi yksi kiinnostunut, sovitaan siitä erikseen muiden koko vkl varaajien kanssa. Laitan illemmalla postia tulemaan.
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Minä varaan paikan pilttuusta viikonlopuksi.

    Ja jos jollakin on kärryssä tilaa hki-botnia-hki niin mieluusti jaan bensakuluja...

    Edit: Ai perskele, en huomannutkaan viimeistä viestiä. Tuliko boksi jo täyteen?
    Mulla ei toi yv jostain syystä toimi Eli olitko Raaseri laskenut minut mukaan boxiin? Starbringer saa kyllä paikkani jos haluaa. Tulen sitten kuikuilemaan minkänäköistä siellä on Myös kärryssä olisi tilaa vantaa-botnia-vantaa pe lähtö 18 jälkeen ja su takaisin kun ajot loppuu.
  5. #35
    Joo, sainkin jo tuosta boksista paikan rantailelta jolle löytyi telttapaikka.
    Kyyti kävisi hyvin niin ei tarvitse vesisateessa ajella...
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  6. #36
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Joo, sainkin jo tuosta boksista paikan rantailelta jolle löytyi telttapaikka.
    Kyyti kävisi hyvin niin ei tarvitse vesisateessa ajella...
    Oukei laita vaikka tekstaria o4oo 454397 niin sovitaan tarkemmin yksityiskohdista.
  7. #37
    Poistettu
    Laitan listan nimistä ni ei tule epäselvyyksiä.

    1. Mä aka Raaseri
    2. Veistos
    3. Desmosedici
    4. mhas
    5. Telos
    6. Kriisi
    7. rantaile jonka korvaa nyt Starbringer
    8. Compinho

    Ja sitten pelkkää lauantaita haluaisi jajule1.

    Yksi boksia käyttänyt sanoi että 10 on ahdas ja 8 parempi. Mutta en mä nyt ala pokeksi, sopu sijaa antaa ja jos pidetään pilttuun takana kaikki irtoroina ja rengasvehkeet jne silloin kun ei ole käytössä, eiköhän me rantaile ja jajule1 saada sopimaan. Varaan boksin nyt, koitetaan organisoida itsemme niin että sinne mahdutaan.

    Perkele, olen pyhästi luvannut lopettaa pankkitoiminnan mutta luotetaan nyt miesten/naisten sanaan ja varaan boksin. Laitetaan 260€ sitten suoraan jakoon ja maksatte mulle paikan päällä. En tiedä mitä jäätelöt maksaa, mutta oletetaan että 2€/kpl, joten jajule1 vois vaikka ostaa meille muille sellaset pelkästä lauantaista?

    Jos listaan tulee force majeurea, laittakaa pikimmiten minulle viestiä.
  8. #38
    Lainaa Daniko kirjoitti Katso viesti
    Oujjee kyydit ja automajoitus alkaa olla hoidettuna, joten jos vielä jollain keskiryhmän liputtajalla tuntuu tämä liputusvuoro olevan ylimääräisenä niin heti voi laittaa viestiä Pääsette sitten näkemään mun pyörän uuden upeen värityksen!

    Ja myös yksittäiset päivät bueno!

    EDIT. Päivitellään sen verran, että tarve enää liputusvuorolle SUNNUNTAILLE!
    Meni sitten viikonlopun suunnitelmat uusiks aivan muun kuin sateen takia, joten tarjolla vaivalla karvattu keskiryhmän liputusvuoro! Viestiä yv tai sitten nopeammin nolla-neljä-neljä 5928010.

    Edt. Ja lippuvuoro T1mpalle!
    https://www.facebook.com/trackpunksweden/
  9. #39
    Olisko jollain tilaa pyörälle ja kuskille pe-su? Olisin Riihimäeltä tulossa kyytiin eli ihan tosta 3-tien varresta. Pyörän lastaus onnistuu tarvittaessa jo aikaisemminkin jos kiireellä pitää perjantaina lähteä.
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  10. #40
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Laitan listan nimistä ni ei tule epäselvyyksiä.

    1. Mä aka Raaseri
    2. Veistos
    3. Desmosedici
    4. m1kk0
    5. Telos
    6. Kriisi
    7. rantaile jonka korvaa nyt Starbringer
    8. Compinho

    Ja sitten pelkkää lauantaita haluaisi jajule1.

    Yksi boksia käyttänyt sanoi että 10 on ahdas ja 8 parempi. Mutta en mä nyt ala pokeksi, sopu sijaa antaa ja jos pidetään pilttuun takana kaikki irtoroina ja rengasvehkeet jne silloin kun ei ole käytössä, eiköhän me m1kk0 ja jajule1 saada sopimaan. Varaan boksin nyt, koitetaan organisoida otsemme niin että sinne mahdutaan.

    Perkele, olen pyhästi luvannut lopettaa pankkitoiminnan mutta luotetaan nyt miesten/naisten sanaan ja varaan boksin. Laitetaan 260€ sitten suoraan jakoon ja maksatte mulle paikan päällä. En tiedä mitä jäätelöt maksaa, mutta oletetaan että 2€/kpl, joten jajule1 vois vaikka ostaa meille muille sellaset pelkästä lauantaista?

    Jos listaan tulee force majeurea, laittakaa pikimmiten minulle viestiä.
    Oujee..
    Hetken jo haisi etten mahu :-) jätän siis teltan kotiin...
    Kiitoksia, nähäån lauantaina jätskillä! Taikka keplotellaan se riihikuivaksi.
  11. #41
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lipunmyynti sulkeutuu torstaina 30.7. klo 18.00. Mikäli lippuja jää myymättä, niin loput liput myydään ratavarikolla. Tervetuloa!
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #42
    Poistettu
    Pilttuulaisille lisätietoa. Avaimen saan la aamuna klo 8 rahaa vastaan rataravintolasta. Jotel pliis, koko viikonloppulaiset, varatkaa 260€/7=37,15€ rahaa mukaan. Oikea summahan on 260€/8=32,50€, mutta kokemus on opettanut että jollekin tulee jotku kissanristiäiset tai kumminkaimanpikkuserkunameriikantutun nimipäivät. Paree olla siis ekstravitonen taskussa varuilta.
  13. #43
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Pilttuulaisille lisätietoa. Avaimen saan la aamuna klo 8 rahaa vastaan rataravintolasta. Jotel pliis, koko viikonloppulaiset, varatkaa 260€/7=37,15€ rahaa mukaan. Oikea summahan on 260€/8=32,50€, mutta kokemus on opettanut että jollekin tulee jotku kissanristiäiset tai kumminkaimanpikkuserkunameriikantutun nimipäivät. Paree olla siis ekstravitonen taskussa varuilta.
    Jos joku pilttuuseen haluaa koko vkl niin meitsin paikan voi ottaa. Toki tulen boxiin jossei ketään ilmottaudu...
  14. #44
    Voin ottaa mielelläni pilttuupaikkasi M1kk0, koko viikonlopuksi. Jos tarvii kyytiä, kuskille/ mopolle, Lähden perjantaina Kouvolasta ja paluu maanantaina.
  15. #45
    Lainaa mhas kirjoitti Katso viesti
    Voin ottaa mielelläni pilttuupaikkasi M1kk0, koko viikonlopuksi. Jos tarvii kyytiä, kuskille/ mopolle, Lähden perjantaina Kouvolasta ja paluu maanantaina.
    Allsprite tehdään niin! Otan oman teltan siis mukaan
  16. #46
    Olisiko jollain ylimääräisenä lippuvuoroja lauantaille tai sunnuntaille hitaaseen ja keskinopeaan? Vastukset mieluusti yv:nä
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  17. #47
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa aleksi15 kirjoitti Katso viesti
    Olisko jollain tilaa pyörälle ja kuskille pe-su? Olisin Riihimäeltä tulossa kyytiin eli ihan tosta 3-tien varresta. Pyörän lastaus onnistuu tarvittaessa jo aikaisemminkin jos kiireellä pitää perjantaina lähteä.
    Mun luxusmersussa olis mopon mentävä aukko. Lähden perjantaina Hyvinkäältä. Onko sulla eturengastelinettä? Onko sulla koko omaisuus mukana?

    Ja toki se kuskikin mahtuu kyytiin.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  18. #48
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Mun luxusmersussa olis mopon mentävä aukko. Lähden perjantaina Hyvinkäältä. Onko sulla eturengastelinettä? Onko sulla koko omaisuus mukana?

    Ja toki se kuskikin mahtuu kyytiin.
    Jatketaan tuolla privan puolella.
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  19. #49
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Mä oon valmiiks pakatun peräkärryn kanssa täällä (h)evon korvessa valmiina lähtöön, mutta en ehkä saa autoa käyttöön koko viikonlopuks, joten jonkinlaiselle kyydille olis tarvetta. Olisko lähiseudulta lähössä joku pakettiautolla niin että vapaana olis vetokoukku kärrylle ja ohjaamossa penkki yhelle henkilölle? Saisin ehkä järjestettyä itteni täältä myös esimerkiks Hämeenlinnaan, jos joku pääkaupunkiseudun suunnalta lähtevä nappais mut sieltä kyytiinsä.

    Yhteyttä voi ottaa YV:llä tai nolnelyks524996ysi.
  20. #50
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Mullakin olisi tarvetta kyydille Oulun suunnalta radan lähistölle (tai esim. Seinäjoelle) perjantai-iltana. Kyytiin tulossa vain kuski ja reppu, eli pyörä + romut tulee eri kyydillä. Yksityisviestillä tavoittaa ja kustannuksiin osallistutaan tietenkin.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  21. #51
    Poistettu
    Viikonloppu vapaata... check
    Mopoa ratapimpattu... check
    Uudet Supercorsa slicksit... check
    Uudet Supercorsa kuviokumit... check
    Pittiboksi... check
    Punainen matto hankittuna mopon alle boksiin... check
    Uusi ajopuku Astars Atem... check
    Uhoa ja intoa kuin 18vuotiaalla... check

    Ihan satavarmana sataa koko ens viikonlopun.
  22. #52
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Viikonloppu vapaata... check
    Mopoa ratapimpattu... check
    Uudet Supercorsa slicksit... check
    Uudet Supercorsa kuviokumit... check
    Pittiboksi... check
    Punainen matto hankittuna mopon alle boksiin... check
    Uusi ajopuku Astars Atem... check
    Uhoa ja intoa kuin 18vuotiaalla... check

    Ihan satavarmana sataa koko ens viikonlopun.
    Olikos tää sun eka kerta pitkällä Botnialla?
    Superbike #7
  23. #53
    Poistettu
    Toka. Kuis?
  24. #54
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Toka. Kuis?
    Ok, sit ei tartte taluttaa sua radan ympäri liian innon taltuttamiseksi.
    Superbike #7
  25. #55
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ok, sit ei tartte taluttaa sua radan ympäri liian innon taltuttamiseksi.
    Maa ej jummarra. Ne ekat kolme mutkaa uudelta lenkiltä ei viimeksi vielä osunu. Muu lenkki meni mielestäni sillai välttävästi. Jos sais noi kolme osumaan ni aika matala 1.4x pitäs mennä. Mutta ny on ässee ykköstä, kakkosta ja vaikka mitä. Silti vehkeissä vika jos ei kulje. Ni.
  26. #56
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Maa ej jummarra. Ne ekat kolme mutkaa uudelta lenkiltä ei viimeksi vielä osunu. Muu lenkki meni mielestäni sillai välttävästi. Jos sais noi kolme osumaan ni aika matala 1.4x pitäs mennä. Mutta ny on ässee ykköstä, kakkosta ja vaikka mitä. Silti vehkeissä vika jos ei kulje. Ni.
    Huonoo läppää lähinnä. Se uudelle lenkille meno on kyllä sellanen, että jos sen kolmosmutkan ryssii niin seuraavan kerran on mahis paikata siinä neulansilmässä. Helpoin siihen on mun mielestä saada linja kun menee jostain keskivaiheilta rataa sisään ja ottaa sen kanttarin aika myöhään kiinni, mutta kisassa taitavat ajaa jo sen sisäänmenon sisäkanttarin kiinni, ettei porukka tunge ohi. Tosin mitäpäs mä näistä tiiän. Jos nyt ensin pääsis sen 1:45 alle niin vois ruveta haaveilemaan siitä 1:40 kyydistä.
    Superbike #7
  27. #57
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Se uudelle lenkille meno on kyllä sellanen, että jos sen kolmosmutkan ryssii niin seuraavan kerran on mahis paikata siinä neulansilmässä. Helpoin siihen on mun mielestä saada linja kun menee jostain keskivaiheilta rataa sisään ja ottaa sen kanttarin aika myöhään kiinni,
    Ja toisaalta, sinänsä ihan sama miten siihen menee sisään, niin sen kolmosen voi oikeestaan ryssiä vaan menemällä kaasulle liian aikasin. Jos menee aikasin sisään, nii pitää vaan sit kauemmin malttaa olla avaamatta. Vähänkin jos hipasee kaasuu liian aikasin, niin mopo lähtee linjalta ulos, ja nelosmutka meneekin sitten ihan aivan vituiks. Koska nelosessa on melkeimpä vielä tärkeempää kuin kolmosessa saada se todella myöhänen apeksi.

    Mun mielestä taasen se kakkosmutka on aika vaikee.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #58
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja toisaalta, sinänsä ihan sama miten siihen menee sisään, niin sen kolmosen voi oikeestaan ryssiä vaan menemällä kaasulle liian aikasin. Jos menee aikasin sisään, nii pitää vaan sit kauemmin malttaa olla avaamatta. Vähänkin jos hipasee kaasuu liian aikasin, niin mopo lähtee linjalta ulos, ja nelosmutka meneekin sitten ihan aivan vituiks. Koska nelosessa on melkeimpä vielä tärkeempää kuin kolmosessa saada se todella myöhänen apeksi.

    Mun mielestä taasen se kakkosmutka on aika vaikee.
    Mihis kohtaan se nelosen apeksi muuten sijottuu?
    Superbike #7
  29. #59
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Viikonloppu vapaata... check
    Mopoa ratapimpattu... check
    Uudet Supercorsa slicksit... check
    Uudet Supercorsa kuviokumit... check
    Pittiboksi... check
    Punainen matto hankittuna mopon alle boksiin... check
    Uusi ajopuku Astars Atem... check
    Uhoa ja intoa kuin 18vuotiaalla... check

    Ihan satavarmana sataa koko ens viikonlopun.
    :-) oisko viel pitäny sadekumit laittaa.. eik se pilttuu oo sitä varten et saa renkaat vaihdettuu kuivas ;-) toivotaan ettei sada.. saa taas yksin ajaa!
  30.  
  31. #60
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mihis kohtaan se nelosen apeksi muuten sijottuu?
    Mun tutkielmien mukaan kolmosesta ku tulee ulos sillain ett mopo on pystyssä käydessään kohti tota mökkii, niin apeksi on sit toi neljänneks viimenen punanen viiva (plus miinus puol metrii) siinä nelosen sisäkanttareen päässä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen