Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Moikka!

    Onkos kokemuksia XLmotosta? Näyttää olevan suuri valikoima ja kaikkea löytyy varastosta. Hyvät hinnat, ilmainen toimitus (yli sadan euron tuotteilla) ja ilmainen palautus. Lupaavat toimittaa nopeastikin.

    Kiinnostaisi tilata sieltä takki (Revit Excalibur) ja housut (Revit Sand 2).
  2. #2
    Kerran olen kypärän ostanut. Ja taisi tulla jotain ketjurasvaa myös. Ei mitään huonoa sanottavaa. Kaikki toimi niinkuin pitikin!
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  3. #3
    Ihan hyvä pulju. Kypärän ja ajovaatteet ostin tuolta. Ajovaatteet oli liian pienet osittain ja vaihdossa kyllä kesti vähän pitkään, mutta muuten kaikki ok

    E: kirotushäröt
  4. #4
    Itse ostin pari kuukautta sitten kengät ja hyvin toimi kaikki. Toimituskin oli rivakka.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  5. #5
    Itse ostin kaikki varusteet talvialesta ja sain mitä tilasin. Halvalla.

    Yks iso miinus menee rengastilauksesta. Ostin tarjouksesaa olleen pirellin eturenkaan ja kun tuote tuli, oli se reilu 10 vanha kumi

    Toinen miinus tulee siitä, että vaihto ja palautukset menee takas ruotsiin. Esim laskulla tilatessa eräpäivät menee aina yli, jonka seurauksena joutuu soittelemaan xlmotoon. Eräpäivän siirto toki onnistui heidän kauttaan. Palautusaika on reilu viikko tuotteen takaisinlähetyksestä, jonka jälkeen käsittelyssä menee vielä pari päivää.

    Kouluarvosanalla kolmen tilauksen jälkeen 7/10
  6. #6
    Kelkkakamoja tilasin viimevuonna... Loistavasti toimi toimituksineen. Sekä tuotteiden vaihto toimi malliikkaasti!
  7. #7
    Kyllä toi toimii, palautuksia ei ole tarvinnut käyttää kun on tullut tilailtua osia yms
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  8. #8
    Keväällä tuolta tilailin ajokengät, olivat alpinestarsit niin ihmeellisen reilua kokoa että vasta kolmannet monot olivat mulle sopivat. Eli palauttelemaan jouduin useampaan kertaan. Ystävällisessä asiakaspalvelussa tokaistiin että "vaihtele vaan niin pitkään kunnes saat varmasti sopivat, no problem".

    Toimitukset/palautukset tulivat mielestäni aika sutjakkaasti, enkä nyt äkkiseltään keksi mitään pahaa sanottavaa
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
  9. #9
    Kaksi kertaa olen tilannut ja kamat on tulleet sovitusti ja olleet sitä mitä on tilattukkin eli homma ok. Hinnat on varsinkin tarjouksissa kyllä kohdillaan kun vertaa vaikka ... nooh... Stormiin. XLmotossa ei tosin merkkikohtaisia varaosia ole kuin kourallinen jos sitäkään mutta siis 9/10 arvosanaksi.
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  10. #10
    Jees! Tilasin sieltä sitten Revitin Excalibur-takin ja Sand 2 -housut. Toivottavasti ehtivät vielä ennen viikonlopun helteitä perille
  11. #11
    No jaa a... Mulla taas kävi varaosien kanssa huonosti. Ketjupaketti matkalla 2vko vaikka heidän lupaus 2-5pv. Oli kuulemma loppunut mutta heillä ei oikeen toimi tiedotus. Ei juur naurattanu Jussin aikaa olla ilman menovehjettä. Kyseisellä lafkalla myynnissä ketjutyökalua proworks.. Eläkää hyvät ihmiset ostako.. Hain motonetista viisastuneena paremman ...
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  12. #12
    Ite tilasin mp:n suojapeitteen, 5 vrk kesti toimitus. Mutta mihinkäs tässä kiire on
  13. #13
    Samaa mieltä tuosta proworks ketjutyökalusta. Ei kannata ostaa. Mulla hajosi vanhoja irroittaessa se, eikä uusien niittaus onnistunut.
    Mutta XLmoto laittoi uuden mukisematta postissa. Sitä en ole käyttänyt. Positiivinen kokemus kaupasta vaikka tuo työkalu taitaa olla silkkaa paskaa.
  14. #14
    Nyt on kokemuksia, lisää niitä ei kuitenkaan tule.

    Tilasin huhtikuussa ketjurataspaketin, toimitusaika max 2 viikkoa. 15 päivää tilauksesta ei tullut tavaraa, mutta tuli sähköposti, että eivät pysty toimittamaan, kun varastosaldoissa oli vikaa ja tuotetta ei löydykään. Palauttivat rahat. Ei siinä mitään, virheitä sattuu mutta verkkokauppa näytti tuossa kohtaa edelleen kyseiselle tuotteelle saatavuutta varastosta.

    Uusi paketti tilaukseen. Se saapui, mutta tuotekuvauksesta poiketen mukana ei ollut klipsilukkoa niittilukon lisäksi. Klipsilukko olisi ollut tarpeen, jotta saan ketjun paikalleen ja voin ajaa pyörän korjaamolle niitattavaksi. Vanha ketju kun oli jo katkaistu pyörän remontin yhteydessä.

    Laitoin kyselyä perään ja ilmoitin että helpoin varmaan jos vain pistävät sen klipsilukon tulemaan. XLmoto ilmoitti etteivät suostu sellaista lähettämään, koska se on turvallisuusriski. Ilmoitin sitten että voin palauttaa tavarat ja etsiä ketjuratassettini muualta, tai voisivat osallistua pyöränsiirtotalkoisiin hyvittämällä 20 euroa tilauksen hinnasta, kun ovat mokanneet. Reklaamatio-osastolta tuli lakoninen vastaus, että eivät suostu mitään hyvittämään, hyvää päivänjatkoa.

    Nyt lähtee sitten kamat takaisin XLmotoon ja hommaan uuden setin jostain muualta. 20 euron hyvityksen sijaan saavat maksaa paketin paluurahdin ja hoitaa muut palautukseen liittyvät hommat. Paljonkohan syntyi säästöä?

    Niin, ja kyseisen tuotteen kohdalla XLmoton verkkokaupassa lukee edelleen "Toimitetaan clipsi- ja niittilukolla."
    '82 CB750K
  15.  
  16. #15
    Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn että vieläkö tossa mallissa on jättimäiset 630-ketjut?
    FJR -17