Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Moi

    Mikähän helvetti tuli pärrään...toimi viime viikolla normaalisti...ajoin parkkiin perjantaina ja ei lähteny maanantaina käyntiin...ei tavallaan starttaa..kaikki muu näyttäis toimivan ok...lähtee työntämällä käyntiin ja toimii normaalisti...

    start nappia painettassa kuuluu "rätinää" ja starttimoottori ei pyörähdä...

    Uusi akku on...

    tekee samaa ku tässä videossa...

    www.youtube.com/watch?v=eu6YoiDYFMc

    APUVA!!!...huomenna pitäis lähtee pärräreissulle...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
  2. #2
    Akun jännite riittämätön, akun navat kehnosti kiinni tai vailla kunnon kontaktia, startti tai startin solenoidi sökö.
    Tarjoon kahvit jos vika ei ole joku näistä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #3
    Lainaa DargoNi kirjoitti Katso viesti
    Uusi akku on...
    ... ladattu ja varmasti johdot kunnolla kiinni? Myös toisesta päästä (maajohto ja se plussajohto siellä startin kyljessä, ja siitä säätimelle).

    Jos nämä kunnossa, niin relevikaa, taikka pahimmillaan startti.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  4. #4
    Tarkista vielä edellisten lisäksi myös - eli akun maadotusjohdon pyöränkin puoleiset liitokset.

    joku kerkesikin jo ensin.
  5. #5
    jäi mainitsematta...että start-nappia painaessa ku rätinä kuuluu...näytössä lukee Err_1...

    kävin ajaa eilen 50km ku epäilin akkua itsekkin...sama homma myös lämpimällä koneella...

    pitää käydä räplää startin johtoja...akun päästä liitokset tarkastinkin jo eilen...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
  6. #6
    Fault code: Er-1
    Diagnostic Code: --
    Symptom: No signals are received from the ECU.
    Probable cause of malfunction:
    Open or short circuit in wiring sub lead.
    Malfunction in meter.
    Malfunction in ECU.

    Tai sitten vaan jännite sopivan alhainen
    FJR -17
  7. #7
    Moi

    Kiitos kuitenkin kaikille vinkeistä...

    pitkän ja tuskallisen etsinnän jälkeen kaveri tuli yleismittarin kanssa...

    akun jännite alhaalla...eli uusi akku ei kestänyt viikkoakaan...tyypillistä mun tuuria...

    asia hoidettu akkuliikkeen kanssa ja huomenna kohti pohjoista...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
  8. #8
    Ettei vaan olis latauksessa jotain vikaa, harvemmin noi akut kuitenkin paukkuu, ainakaan kaksi peräkkäin.
    Mittasiko kaveri jännitteet myös akun vaihdon jälkeen?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  9. #9
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Ettei vaan olis latauksessa jotain vikaa, harvemmin noi akut kuitenkin paukkuu, ainakaan kaksi peräkkäin.
    Mittasiko kaveri jännitteet myös akun vaihdon jälkeen?
    Voihan ne mennä jos vanha oli väsynyt ja uusi hapotettuna ylivuotinen...mutta ehdottomasti jännitteet kannattaa mitata jossei halua jänkhällä tuupata
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Ettei vaan olis latauksessa jotain vikaa, harvemmin noi akut kuitenkin paukkuu, ainakaan kaksi peräkkäin.
    Ainakin halpisakuissa on susia mukana ihan jonkin verran. Itekin jokusen noita käyny takuuseen vaihtamassa.
    Superbike #7
  11.  
  12. #11
    Onko mahdollista, että pyörä purkaa akkua itekseen?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä