Tulokset 1:st 8:een 8:sta
    Olen yrittnyt etsi ratkaisua, jolla saisin puhelimen nkyville ja kiinni motoon niin, ett nkisin navigointiohjeet. Googlaaminen ei ole tuottanut tulosta ja omista viritelmkokeiluista en kehtaa edes tss mainita.

Thn asti olen joutunut pitmn puhelinta taskussa ja korvanappien kautta kuuntelemaan harhaanjohtavia ohjeita suurkaupunkien risteysviidakoissa. Pitisi nhd nytlt, mik niist viidest samasta kohdin erkautuvasta urasta on se oikea. Voin kertoa, ett muovitasku-viritykset nippusiteill eivt toimi.

Ihanneratkaisu olisi, jos puhelimen saisi pleksiin kiinni niin, ett se samalla toimisi action-kamerana.

Ideoita/vinkkej?
    paras kyl thn menness on ollut RAM - mount systeemit

http://www.yepnet.fi/epages/Kaupat.s...tkapuhelimille

tuolla onkin vesitiiviist koteloista sellasia mihin voisi itsekkin vaihtaa nykysen... Samsung S6 kun kasvoi taas koossa niin nykynen on vhn nafti

pit vaan ennen ajoon lht puhelimesta huomaa laittaa kirkkaudet ruudussa tysille + laturi aikalailla pakko laittaa mys kiinni

S6:ssa ainakin parantu huomattavasti pyrss kytn ominaisuudet kun puhelimen pirinkn ei peit en koko navia

-aki
    ^
    RAM Aqua-boxit (Pro) ei vaan taida mahdollistaa latausta, lukuunottamatta tuota vanhempaa jttikokoista mallia
    Moto Guzzi Breva V850
    Jos ei viel toimivaa telinett ole lytynyt niin voin suositella tllist telinett. Lytyy monessa koossa ja kulmaa voi st mielin mrin. Kosketusnyttkin pelaa ton muovin lpi. Kiinnitys sitten sinne mihin haluaa. Itsell on gsxf:ss mittariston ylpuolella pleksin alla suojassa.
    -Suzuki Gsx 750f
    Kutosen kuski AXP:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Raasepori
    MotOrg ry jsen
    Tuolta lytyy Touratechin teline iPhonelle. Sielt lytyy telineit monelle muullekin puhelinmallille. Kyttkokemusta ei valitettavasti ole.
    Sikliset GPS-telineet ovat ainakin laadukkaita ja hyvin trinvaimennettuja.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Moi, ite oon kyttnyt tllaista. Ihan kiva kun voi vilkaista kuin rannekelloa
    __________________________________________________ _______________
    "Yksi hullu kysyy enemmn kuin viisi viisasta kerki vastaamaan"

Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Samaa olen phkillyt. Jmpti ja edullinen puhelinteline navigointiin, josta pystyy kyttmn puhelimen kameraa.

Viime kesn kytin bilteman tarranauhoilla kiinnitettv halpistelinett fatbarissa.

Sislle mahtui note, latauspiuhat ja pikkusl.
    Toimi jotenkin paremman puutteessa eli ajoi asiansa.
    Sateella pistin kyll puhelimen povariin.

net bt-kuulokkeilla kyprn.
    Kuvaaminen ei tietysti onnistu ja kosketusnytt toimii jotenkin muovin lpi.
    Erillinen lissuoja sateelle.
  8.  
    Itsellni kytss tllainen setti:
    http://www.ebay.com/itm/TiGRA-ArmorG...EAAOSwMmBV0oWM

IP68 boksi knnylle joka ksketn testaamaan kotona ennen kyttnottoa upottamalla veteen. Elikks vedenpitvyys on taattu . Tuo jatkovarsi mahdollistaa puhelimen liikuteltavuuden jos kytss tankkilaukku tai jos ottaa videoptk yms.