Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Jääköön Lidlin Parkside toistaiseksi kirppikselle. Näytti olevan jonkun vakipöydässä, joten jos hinta vielä putoaa, niin otan uudelleen harkintaan... ihan hirveästihän täällä ei nyt viikonlopun aikana tullut noita omakohtaisia kokemuksia kyseisestä laitteesta vaan lähinnä arveluja
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  2. #32
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Jääköön Lidlin Parkside toistaiseksi kirppikselle. Näytti olevan jonkun vakipöydässä, joten jos hinta vielä putoaa, niin otan uudelleen harkintaan... ihan hirveästihän täällä ei nyt viikonlopun aikana tullut noita omakohtaisia kokemuksia kyseisestä laitteesta vaan lähinnä arveluja
    Paljonko siitä on pyynti kirppiksellä? (ja ei, en ole itse menossa sitä ostamaan ) Ajattelin vaan, että Toriin kun laittaa hakusaksi "hitsausmuuntaja" niin löytyy kivasti ihan vastaavia kiinakoneita kuin Parkside mutta esi myös ainakin yksi Esabin Bantam joka sekin on teknisesti samanlainen "veivattava"

    Ja nuo kinuskikoneet tuskin poikkeavat mitenkään muuten kuin ulkoisesti joten mistä tahansa halpismuuntajasta kuulemasi/lukemasi kokemukset pätevät kyllä siihen Parksideen..tehonkin rajoittaa kuitenkin se mitä 16A valovirtarasia antaa myöden ja muuntaja on aina muuntaja.

    Katselisin mieluummin invertterikoneita kuin muuntajia ja nimenomaan siksi, että ovat helpompia hitsata ja kevyempiä kuskata.
    Suzuki GSF 650A 2007 => KTM 690 Duke 2013 => Yamaha FZ6-S 2005


    Fazerin sininen FZ6-S
  3. #33
    Itse ostin muistaakseni neljälläkympillä tuon Lidlin koneen ja "tyytyväinen" olen ollut. Prätkät ovat suurimmaksi osaksi muovia, joten kummempia hitsaustöitä harvoin tulee ite tehtyä. Mun perushitsaukset rajoittuu siihen, kun liimaan vaihdettavaan pyöränlaakeriin jonkun lattapalan jotta sen saa hakattua irti tai väkerrän tarvittavan kertakäyttö-erikoistyökalun koneremonttia tehdessä. Monta kertaa on maksanut itsensä takaisin jo.
  4.  
  5. #34
    40;- oli pyynti kirppiksellä ja Lidlin hinta pari vuotta sitten 59;-
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12