Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tervehdys.

    Onko kukaan käynyt otsikon mopoja ajamassa? Kokemuksia/mielipiteitä? Ekaa pyörää etsimässä ja kyseiset mallit kiinnostelee...
  2. #2
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Kävin tänään Lahdessa koittamassa. Fiilistä on yllinkyllin. Reilusti vanhaa mallia parempi, mutta tehoa on vähän ja pyörä painaa paljon. Kytkin on vähän äkkinäinen, vaatii totuttelua erityisesti yhdistettynä kardaanin välykseen. Stongan vaihtaisin aavistuksen leveämpään.

    Mutta. Ihan hiton hauska vehje nurkkapyörittelyyn. Oikeasti sitä Wanhojen Hywien Aicojen meininkiä, ei sillä voi ajaa hymyilemättä!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #3
    Ok, kiitos tiedoista! Harmitti kun en itse päässyt Lahdessa käymään. Oli mielestäsi painava? Olin siinä uskossa että kyseinen pyörä olisi juuri nimenomaan vähän kevyempi (190kg?) tommoiseksi ns. "uusvanhaksi retropyöräksi"? Ainakin vaikka Bonnevilleen verrattuna.

    Ja miten lie matkakäytössä toimii, noin 200-300km ajossa.
  4. #4
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Miksei toimisi? Tietyt rajoitteethan siinä on, mutta kyllä sillä voi mun mielestä pidempäänkin ajaa. Ja kyllä se mun mielestä melko raskaalta tuntui. Pitikin oikein katsoa, se olis tankki täynnä vajat 210 kiloa, olisin veikannut enemmän.

    Mutta noi ei ole ylipääsemättömiä juttuja. Pyörä on mun mielestä hauska. Sillä ajaessa tulee hyvälle tuulelle
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  5. #5
    Pidetään nämä mallit mielessä, kiitos kommenteista! :-)
  6.  
  7. #6
    Ei sais vuoden vanhaan mennä vastaamaan, mutta vaihdoin isäni Triumphin tuollaiseen V7 II Specialiin, joka oli rakennettu tehtaan osilla scrambleriksi suoraan liikkeessä kun vanha tykkää ajella sorateitä ja tuossa oli sivulaukkukin.

    Lopputulemana tykkää kuin hullu puurosta, ei enää ketjujen rasvaamista ja Arrowin putkella kuullostaakin moottoripyörältä. (Trumppa vakioputkilla) Tuntuu miellyttävän tuollaista maisemamatkailijaa, joka ajelee lähinnä alle 80km/h pienempiä teitä nauttien maisemista, kyllä sillä maantiesiirtymätkin sujuu, vaikka ei seiskapuolikas V2 mikään tykki ole. Mutta sitä ei haettukaan.
    -06 Ducati 999s