Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 107:sta
  1. #31
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Itselläni 2005 ZX-10R ja siinä Yoshimuran TRS vaimennin ilman killeriä. Mittaajan mukaan "heittämällä läpi" vuosi sitten melumittauksessa. Ei mahdotonta, mutta pettymysten välttämiseksi toki suositeltavaa olla lisävaimennusta.

    Ratahan on komea ja ehdottomasti ajamisen arvoinen!
    Minulla oli samalla pyörällä ja sliparilla 96 ilman ja 93 killerillä.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  2. #32
    Meneeköhän tuommonen -91 FZR vakioputkella tuosta 95db:stä läpi? Kovasti tekis mieli päästä treenailemaan. Ekaa kertaa ratailemassa tuossa 29.-30.6 ja heti kärsitään hirveästä ratakärpäsen puremasta.
    Honda NSR 125, Yamaha FZR 600 -91, Ducati 748 -01
  3. #33
    Lainaa Dumpo kirjoitti Katso viesti
    Meneeköhän tuommonen -91 FZR vakioputkella tuosta 95db:stä läpi? Kovasti tekis mieli päästä treenailemaan. Ekaa kertaa ratailemassa tuossa 29.-30.6 ja heti kärsitään hirveästä ratakärpäsen puremasta.
    Jos asut tai liikut PK-seudulla, ni ainakin Leppävaaran kirjasto lainaa db-mittaria.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  4. #34
    Lainaa Dumpo kirjoitti Katso viesti
    Meneeköhän tuommonen -91 FZR vakioputkella tuosta 95db:stä läpi? Kovasti tekis mieli päästä treenailemaan. Ekaa kertaa ratailemassa tuossa 29.-30.6 ja heti kärsitään hirveästä ratakärpäsen puremasta.
    Jos on vakiputkella niin pitäis mennä läpi, omassa YZF 750R:ssä tais olla 91 db kun mittasin viime kesänä vakiputkella.

    Edittiä: Kun ajelin tiistaina perässä niin äänet ei ainakaan säikyttäneet alastarolla ja muisti reistasi omasta eli 90 tasan oli desibelit mitatessa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  5. #35
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Jos asut tai liikut PK-seudulla, ni ainakin Leppävaaran kirjasto lainaa db-mittaria.
    Jees, pitääkin käydä sieltä kysäsemässä
    Honda NSR 125, Yamaha FZR 600 -91, Ducati 748 -01
  6. #36
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Jos on vakiputkella niin pitäis mennä läpi, omassa YZF 750R:ssä tais olla 91 db kun mittasin viime kesänä vakiputkella.

    Edittiä: Kun ajelin tiistaina perässä niin äänet ei ainakaan säikyttäneet alastarolla ja muisti reistasi omasta eli 90 tasan oli desibelit mitatessa.
    Eihän tuo vakiopönttö kauheasti mölise, mutta jos tosiaan kirjastosta löytyy niin varmuudeksi kokeilen. Ei sitä tiedä millasessa kunnossa villat putkessa on
    Honda NSR 125, Yamaha FZR 600 -91, Ducati 748 -01
  7. #37
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Annetaan myös liputusvuoro hitaaseen.
    Löytyy vielä.
  8. #38
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Löytyy vielä.
    Jos ei kukaan muu tule niin mä voisin ehkä aikani kuluks kurvailla paikalle tuuraamaan jos pääsen aamun lippuvuorolle (ettei satais, muut pääsis kuivalle ajaan tän hetken sääennusteen mukaan). Ajamaan tuskin pääsen näillä pakoäänillä.. Eli jos ei kukaan muu pääse. Eli en vielä ilmottaudu mut noin niinku vikana backuppina.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  9. #39
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Jos ei kukaan muu tule niin mä voisin ehkä aikani kuluks kurvailla paikalle tuuraamaan jos pääsen aamun lippuvuorolle (ettei satais, muut pääsis kuivalle ajaan tän hetken sääennusteen mukaan). Ajamaan tuskin pääsen näillä pakoäänillä.. Eli jos ei kukaan muu pääse. Eli en vielä ilmottaudu mut noin niinku vikana backuppina.
    Mulla on kans sama tilanne eli eiköhän nää saada järjestettyä
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  10. #40
    Lainaa MachinaAnimata kirjoitti Katso viesti
    Annetaan keski/nopea liputusvuoro. Yhteydenotot tekstarilla.

    O5o 3329229
    Vielä löytyy, eikö tosiaan kelpaa kenellekään lippuvuoro? Tuli kaato 29.6. Alastarolla niin valitettavasti en pääse itse kurvailemaan.
    ...
  11. #41
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Jos ei kukaan muu tule niin mä voisin ehkä aikani kuluks kurvailla paikalle tuuraamaan jos pääsen aamun lippuvuorolle (ettei satais, muut pääsis kuivalle ajaan tän hetken sääennusteen mukaan). Ajamaan tuskin pääsen näillä pakoäänillä.. Eli jos ei kukaan muu pääse. Eli en vielä ilmottaudu mut noin niinku vikana backuppina.
    Lainaa aleksi15 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kans sama tilanne eli eiköhän nää saada järjestettyä
    Hieno homma. Kiitän!
  12. #42
    Leo vincen GPpro putkella tuli viime vuonna yritettyä mölymittarista läpi eikä tullut kyllä mitään vaikka olikin killeri kiinni.. onneksi oli kuitenki se OEM putki mukana ni pääs ajeleen jahka sai sen vaihdettua.

    vakiputkellakin alitti rimaa hipoen joten ilmeisesti GSXR on aika kova puhisemaan siinä 5000 kierroksessa vai missä ne sitä mittasikaan.
  13. #43
    Alkaa nyt sen verran kuumottaa tuo Ahveniston keikka, että pitänee koittaa saada kyseinen päivä vapaaksi. AT2 on vielä käymättä, mutte se juna taisi mennä jo tältä kerralta. Mites tuo lippuvuoro, kun niitä tuntuu olevan tyrkyllä? Hitaassa ryhmässä ajelisin enkä koskaan ole lipulla ollut. Jäsenyyskin puuttuu, mutta se ei taida olla rajaava tekijä. Jos hitaassa on vielä tilaa, niin onko mahdollista hoitaa muun ryhmän lippuvuoroa? Ratavastavat apuva!
    Kawasaki ZX-10R -05
  14. #44
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Tämä tapahtuma on vielä kaupassa myynnissä ja hidas II -ryhmässä, jossa ajotaito II -kurssi järjestetään, on vielä tilaa. Mikäli et ole aiemmin käynyt radalla ajamassa tai aiempaa kokemusta on vähän, on kurssille osallistuminen erittäin suositeltavaa. Tapahtuman ennakkomyynti kaupassa sulkeutuu minä hetkenä hyvänsä, joten nyt kipin kapin lippuja ostamaan, niin saat ne vielä ennakkohintaan. Lippuvuoron tekeminen ja kurssille osallistuminen ei valitettavasti käytännön syistä ole samana päivänä mahdollista.
  15. #45
    Vielä löytyy liputusvuoro keski/nopea. Annetaan ilmaiseksi, ottakaa ottakaa!
    ...
  16. #46
    No voehan, havahduin nyt vasta tällälailla ajoissa tuohon melurajahommaan.
    Onkos kukaan mittarillinen pääkaupunkiseutulainen illalla jouten jos hurautan mopolla paikalle ja kattotaan kannattaako lähtä huomenna mieltänsä pahoittamaan radanvarteen?

    Muoks: Wuhuu, jotain iloa että makssaa kalliisti Helenin sähköstä, sieltä saakin mittarin näillä näppäimillä. Mitkäs ne mittauskoordinaatit oli? Mertin päästä köh?
  17. #47
    http://ahvenistoracecircuit.com Tuolta löytyy ohjeet miten mitataan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  18. #48
    Ajotaito kakkosen kävin toukokuun lopussa, on melko tuoreessa muistissa siis vielä mutta Ahvenistolle tulossa eka kertaa. Sopiiko/mahtuuko ajelemaan koulutusryhmän mukaan ainakin aluksi että näkee vähän ajolinjoja? Oon hidas 2 ryhmään ilmottautunut ja valinnut omatoimisen harjoittelun.
  19. #49
    Lainaa MachinaAnimata kirjoitti Katso viesti
    Vielä löytyy liputusvuoro keski/nopea. Annetaan ilmaiseksi, ottakaa ottakaa!
    Kerran ei kellekään kelpaa lippuvuoro niin tulen sitten matkalehmällä sekoittamaan pakkaa. Ei ole Aprilialla asiaa radalle edes dB-killereiden kanssa.
    ...
  20. #50
    Myytävänä keskiryhmän lippu, hintapyynti 60e/tarjous.
    Myydään eniten tarjoavalle, halvalla lähtee, yli 1 euron tarjoukset huomioidaan.
    Yyvee kiits.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #51
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Hieno homma. Kiitän!
    Eli en minäkään oikein tuonne nyt taida joutaa, joten olisko aleksi15 paikalle.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #52
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Eli en minäkään oikein tuonne nyt taida joutaa, joten olisko aleksi15 paikalle.
    Kyllähän mä ellei kukaan ajokuntoinen tota halua. Itellä todellakin noi db sen verran korkeella etten ajamaan olisi menossa.
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  23. #53
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lippuvuorot keskiviikolle:

    klo
    portti lippu 1 lippu 2
    10-12 Muukka Bacalao Tiuso
    12-14 HurR1cane Asa exhaust
    14-16 Boom Driver Sam66 MachinaAnimata
    16-18
    JP78 J-alli Asa

    Tässäpäs liputtajat huomiselle.
    Viimeksi muokannut: Soikkeli; 07.07.2015 klo 20:08.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  24. #54
    ^ Vorde tosiaan antoi lippuvuoronsa minulle (on ilmottu ratavastaavia sähköpostilla ja kolmas viesti tässä ketjussa liittyy asiaan).

    Selviää nämä paikanpäälläkin, mutta kysyn kuitenkin koska kiinnostaa jo etukäteen: onko lippu 2 siinä Tarun mutkan jälkeisen vasurin jälkeen vai missä?

    Pitääkö kaivaa suunnistuskartta ja kompassi esiin tai etsiä joku metsäpolku vai mistä/millä sinne pääsee? Liputtajien ohjeessa mainitaan jostain kuljetuksesta jossain tilanteessa joskus.

    Ei sinänsä mitään metsässä patikointia vastaan ole kun ei tarvitse ajokamoissa lipulle mennä onneksi (pyörä ja ajokamat paikalle autolla)

    Nimim. Ekaa kertaa liputtamassa ikinä.
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  25. #55
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    ^ Vorde tosiaan antoi lippuvuoronsa minulle (on ilmottu ratavastaavia sähköpostilla ja kolmas viesti tässä ketjussa liittyy asiaan).

    Selviää nämä paikanpäälläkin, mutta kysyn kuitenkin kiinnostaa jo etukäteen: onko lippu 2 siinä Tarun mutkan jälkeisen vasurin jälkeen vai missä?

    Pitääkö kaivaa suunnistuskartta ja kompassi esiin tai etsiä joku metsäpolku vai mistä/millä sinne pääsee? Liputtajien ohjeessa mainitaan jostain kuljetuksesta jossain tilanteessa joskus.

    Ei sinänsä mitään metsässä patikointia vastaan ole kun ei tarvitse ajokamoissa lipulle mennä onneksi (pyörä ja ajokamat paikalle autolla)

    Nimim. Ekaa kertaa liputtamassa ikinä.

    Tuu vaan huomenna paikalle niin ajajakokouksessa asiat selviää. Ei me ketään suden suuhun lähetetä...
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  26. #56
    Lainaa Soikkeli kirjoitti Katso viesti
    Tuu vaan huomenna paikalle niin ajajakokouksessa asiat selviää. Ei me ketään suden suuhun lähetetä...
    Oliko tää lupaus . Huomiseen
  27. #57
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    ^ Vorde tosiaan antoi lippuvuoronsa minulle (on ilmottu ratavastaavia sähköpostilla ja kolmas viesti tässä ketjussa liittyy asiaan).

    Selviää nämä paikanpäälläkin, mutta kysyn kuitenkin koska kiinnostaa jo etukäteen: onko lippu 2 siinä Tarun mutkan jälkeisen vasurin jälkeen vai missä?

    Pitääkö kaivaa suunnistuskartta ja kompassi esiin tai etsiä joku metsäpolku vai mistä/millä sinne pääsee? Liputtajien ohjeessa mainitaan jostain kuljetuksesta jossain tilanteessa joskus.

    Ei sinänsä mitään metsässä patikointia vastaan ole kun ei tarvitse ajokamoissa lipulle mennä onneksi (pyörä ja ajokamat paikalle autolla)

    Nimim. Ekaa kertaa liputtamassa ikinä.
    Autolle sinne lipulle kipataan, eli ei tartte tarpoa tahi eksyillä ahveniston metsissä. Ajajakokouksessa sitten tosiaan tarkempaa infoa aiheesta.
    Superbike #7
  28. #58
    Lainaa aleksi15 kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän mä ellei kukaan ajokuntoinen tota halua. Itellä todellakin noi db sen verran korkeella etten ajamaan olisi menossa.
    Mulla on siis kaksi lippuvuoroa ja toisen ajan itse. Kumman vuoron haluat liputtaa, 12-14 vai 16-18? Kiitos vielä jeesistä!

    Ja niinkuin aleksi sanoi, jos joku ajokuntoinen haluaa ajamaan, niin viestiä vaan.
  29. #59
    Perkele oli niin lähellä (96) desibelit Apriliassa killereiden kanssa että sillä tullaan huomenna, syteen tai saveen!

    Jos nyt kuitenkin käy niin että anelu, kiristys ja uhkailu ei tehoa ja en pääse radalle niin olisiko joku aamupäivän kaveri halunnut vaihtaa vuoroja mun kanssa niin ei tarvitse koko päivää odotella lippuvuoroa?
    ...
  30.  
  31. #60
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Mulla on siis kaksi lippuvuoroa ja toisen ajan itse. Kumman vuoron haluat liputtaa, 12-14 vai 16-18? Kiitos vielä jeesistä!

    Ja niinkuin aleksi sanoi, jos joku ajokuntoinen haluaa ajamaan, niin viestiä vaan.
    Mulle kelpaisi toinen lippuvuoroista. Jos saan valita, niin 16-18.

    Ensimmäistä kertaa pappia kyydissä tässäkin asiassa, joten miten toimitaan?
    Kawasaki ZX-10R -05
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen