Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Olen nyt tunnin ajan yrittänyt ostaa ratapäiville liput, tuloksetta. IHAN P..STÄ KOKO JUTTU.
    Kovin on huonoa mainosta tämä kaltainen toiminta tai toimimattomuus.
  2. #2
    Lainaa bonnemallu kirjoitti Katso viesti
    Olen nyt tunnin ajan yrittänyt ostaa ratapäiville liput, tuloksetta. IHAN P..STÄ KOKO JUTTU.
    Kovin on huonoa mainosta tämä kaltainen toiminta tai toimimattomuus.
    Juuri tällaisen palautteen perusteella viat on kaikkein helpointa korjata
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #3
    Me tiedämme että kauppa on ihan perseestä.
    Olemme tilanteesta pahoillamme, onhan tämä ikävää.
    Asialle tehdään kaikki mitä voidaan, on kuitenkin muistettava että budjettimme rajoittaa toimintaa.

    Budjettiamme taas helpottaisi jäsenmaksutuotot...
    (anteeksi epäasiallinen ja vihjaileva kommenttini)
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa bonnemallu kirjoitti Katso viesti
    Olen nyt tunnin ajan yrittänyt ostaa ratapäiville liput, tuloksetta. IHAN P..STÄ KOKO JUTTU.
    Kovin on huonoa mainosta tämä kaltainen toiminta tai toimimattomuus.
    Kaupan toiminnan ongelmat on meillä tiedossa ja valitettavasti joidenkin käyttäjien kohdalla nuo ongelmat estävät oston läpimenon. Laittaisitko ylläpitoon (tai tähän alle) kuvauksen viasta, eli missä kohtaa ostotapahtuma tökkää niin ylläpito osaisi auttaa asian kanssa.
    Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että kaupan ongelmat ovat huonoa mainosta meidän toiminnalle, mutta yritetään saada sulle liput kouraan ongelmista huolimatta.

    Ystävällisin terveisin MotOrg Ry:n hallituksen puolesta
    Nitrous
    Koulutusvastaava
    Superbike #7
  5. #5
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    http://www.moottoripyora.org/keskust...vat-2015/page6

    Viesti #175

    Noi Hannulan ohjeet vois olla stickynä, kunnes homma toimii.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    http://www.moottoripyora.org/keskust...vat-2015/page6

    Viesti #175

    Noi Hannulan ohjeet vois olla stickynä, kunnes homma toimii.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...40#post6377140

    Nyt olis.

    Edit. Linkki ohjeeseen löytyy myös tuosta ratapäivät 2015 topicin avausviestistä.
    Superbike #7
  7. #7
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    1. Ostostapahtuma hyppää toisinaan maksuvaiheen yli, jolloin ostosta ei ole oikeasti tapahtunut vaikka tapahtuma meneekin näennäisesti loppuun. Jos näin käy kohdallesi, yritä ostosta uudelleen niin monta kertaa että se menee maksuvaiheen kautta läpi.


    Eli tota ongelmaa on ollu jo muutama päivä. Aina hyppää maksuvaiheen yli. Oon koittanu parilla eri koneella ja eri selaimilla. Lokannu ulos ja sisään jne.
    24.5 ku olis vielä muutama oikeenhidas paikka jäljellä, niin sitä oon yrittäny, ei onnaa.

    /Arto
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  8. #8
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Me tiedämme että kauppa on ihan perseestä.
    Olemme tilanteesta pahoillamme, onhan tämä ikävää.
    Asialle tehdään kaikki mitä voidaan, on kuitenkin muistettava että budjettimme rajoittaa toimintaa.

    Budjettiamme taas helpottaisi jäsenmaksutuotot...
    (anteeksi epäasiallinen ja vihjaileva kommenttini)
    Mutta kun sitä jäsenmaksuakaan ei voi maksaa, jos kauppa ei toimi
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  9. #9
    No itse käytän kauppaa about kerran vuodessa kun jäsenyyden uusin ja eipä ole ongelmia ollut. Kohta käyttäsin uudestaan jos ois rättejä kaupan. ORG! t-paita alkaa olemaan kohtuu paskas kunnossa
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #10
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Copypaste:

    Tohon ekaan ongelmaan on tarkoitus kokeilla paikkausta alkuviikosta kun saadaan ensin toinen ongelma pois edestä.
    1000
  11. #11
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    No itse käytän kauppaa about kerran vuodessa kun jäsenyyden uusin ja eipä ole ongelmia ollut. Kohta käyttäsin uudestaan jos ois rättejä kaupan. ORG! t-paita alkaa olemaan kohtuu paskas kunnossa
    Lähetä mulle viestiä, niin mä laitan sulle tulemaan:-)

    Jäsentuotevastaava Miimu
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
  12. #12
    Lainaa Miimu kirjoitti Katso viesti
    Lähetä mulle viestiä, niin mä laitan sulle tulemaan:-)

    Jäsentuotevastaava Miimu
    Saattasin kuules vaikka laittaakkin. Mut sit katoin et vaikutat Kulaukkalassa. Eli voisin hakeakkin jos sulla sellasia pieniä XXXL tai XXL kokoja? Ja jos ei ole niin tilaa 1 mulle.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #13
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    1. Ostostapahtuma hyppää toisinaan maksuvaiheen yli, jolloin ostosta ei ole oikeasti tapahtunut vaikka tapahtuma meneekin näennäisesti loppuun. Jos näin käy kohdallesi, yritä ostosta uudelleen niin monta kertaa että se menee maksuvaiheen kautta läpi.


    Eli tota ongelmaa on ollu jo muutama päivä. Aina hyppää maksuvaiheen yli. Oon koittanu parilla eri koneella ja eri selaimilla. Lokannu ulos ja sisään jne.
    24.5 ku olis vielä muutama oikeenhidas paikka jäljellä, niin sitä oon yrittäny, ei onnaa.

    /Arto
    Ja noniin, tabletilla onnistui (ei i). Tossa ostotapahtumassa vasta tajusin, et aikasemmat ostot onkin ollu ei jäsenhintaisia, vaikka jäsenenä kirjautuneena olen ollutkin. Mielenkiintoista.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #14
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Ja noniin, tabletilla onnistui (ei i). Tossa ostotapahtumassa vasta tajusin, et aikasemmat ostot onkin ollu ei jäsenhintaisia, vaikka jäsenenä kirjautuneena olen ollutkin. Mielenkiintoista.
    Tuo hinnoitteluongelma ilmeisesti liittyy tuohon maksun yli hyppäämiseen. Mutta hyvä, että onnistui ostot.
    Superbike #7
  15. #15
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Mutta kun sitä jäsenmaksuakaan ei voi maksaa, jos kauppa ei toimi
    Mitä muuta tähän voi sanoa kuin että sori, sori, sori...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  16. #16
    Kauppa kyllä toimi tänään kun ostin ratavuoron, vahvistusviesti oli vaan melko hassu päivämäärältään.
    Tilauspäivä: To, 29/01/2015 - 19:34
    Tilauksissa tuo näyttää melkein oikealta eli ostopäivän alussa Luotu To, 29/01/2015 - 19:34 Päivitetty Pe, 29/05/2015 - 16:35
    Vanhoissa tilauksissa näyttäisi olleen samana päivänä sentään molemmat, oliskohan epäonnistunut jäsenmaksu jäänyt kummittelemaan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  17. #17
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Josko aihetta nostelisi ajoissa pöydälle.

    Eli, onko kauppaan odotettavissa korjaustoimenpiteitä ennen 2016 jäsenyyksien ja Imatran reissun myyntiin tuloa, vai hoidetaanko nuokin ostokset altereilla meidän osalta, joilla ei kauppa toimi ns. main accounteilla?
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  18. #18
    ^ Tällä hetkellä, valitettavasti, näyttää siltä että jäsenyysmyynti joudutaan aloittamaan / tekemään nykyisellä (paskalla) kaupalla.
    Ei oo kivaa ei mutta minkäs teet...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #19
    No, niin sainpa ihan itse kaupan toimimaan joka oli jumissa . Siis siinähän oli vanhat tehdyt ja joitain tekemättömiä kauppoja jumissa eikä auttanut päivittäminen eikä kaupan poistaminenkaan vaan siinähän jökötti maksuja 298 egen verran monta kuukautta ja aikaisimmat näistä kaupat ratapäiviltä viime heinäkuulta asti . Vaihdoinpa sitten tehtyjen kauppojen numerot 1 tai 2 numeroon nolla ja päivitin niin homma avautui ja nyt ilmeisesti pelittää taas .
    Ultrafast KTM machine .
  20.  
  21. #20
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoinpa sitten tehtyjen kauppojen numerot 1 tai 2 numeroon nolla ja päivitin niin homma avautui ja nyt ilmeisesti pelittää taas .
    ATK Guru!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi