Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemuksia Motodeal-verkkokaupasta, joka myy mm. BMW-tarvikkeita (Wunderlich) eli onko luotettava kauppa ja tuleeko tilattu tavara kuten pitää.
  2. #2
    Jaa'a, itse en kyllä tilaisi mitään kaupasta, joka ei omilla sivuillaan ilmoita täydellisiä yhteystietoja..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  3. #3
    Olen pari kertaa tilannut, toiminut oikein hyvin. Tavarat olleet niitä, mitä luetteloissakin näkyy.
    Pyörät on tehty ................
  4. #4
    Aikanaan kun omistin BMW K1200R Sportin, tuli tilattua Motodealin kautta paljonkin Wunderlich kamaa. Aivan loistavaa palvelua ja nopeat toimitukset. Samaa rataa jatkettiin kun vaimo omisti F800R:n, sitäkin tuunattiin ja Motodealin kautta osia tilattiin.

    Ei mitään muuta kuin hyvää sanottavaa tuosta puljusta, ja mielellään kehun täälläkin... Minusta hyvä asiakaspalvelu nimenomaan ansaitsee hehkutusta ja nyt se menee oikeaan osoitteesees!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #5
    Olen hankkinut Wunderlichin tavaraa Motodealista, tavara on tullut sovitusti ja ollut sitä mitä pitikin.

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  6. #6
    Eikös tässä osassa kuitenkin ole jotakin outoa:

    "Toimitusehdot
    Tuotteiden hinnat sisältävät alv 22 %. Pidätämme oikeudet hintamuutoksiin.
    Tilaukset toimitetaan postitse, jolloin tilaukseen lisätään lähetyskulut, Itella Oyj:n hinnaston mukaan.
    Tavaroiden toimittamisesta muilla tavoin kuin postitse sovitaan aina erikseen.
    Tilaukset maksetaan aina ennakkoon asiakkaan sähköpostiin lähetettävällä pankkisiirrolla.
    Virheettömillä tuotteilla ei ole palautus/vaihto-oikeutta.
    Jos tuotteessa on virhe, ota välittömästi yhteys myyjään asian ratkaisemiseksi. Virheellisten tuotteiden palauttaminen tapahtuu Postin asiakaspalautuksena, joka on asiakkaalle veloitukseton."
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  7. #7
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    Eikös tässä osassa kuitenkin ole jotakin outoa:

    "Toimitusehdot
    Tuotteiden hinnat sisältävät alv 22 %. Pidätämme oikeudet hintamuutoksiin.
    Tilaukset toimitetaan postitse, jolloin tilaukseen lisätään lähetyskulut, Itella Oyj:n hinnaston mukaan.
    Tavaroiden toimittamisesta muilla tavoin kuin postitse sovitaan aina erikseen.
    Tilaukset maksetaan aina ennakkoon asiakkaan sähköpostiin lähetettävällä pankkisiirrolla.
    Virheettömillä tuotteilla ei ole palautus/vaihto-oikeutta.
    Jos tuotteessa on virhe, ota välittömästi yhteys myyjään asian ratkaisemiseksi. Virheellisten tuotteiden palauttaminen tapahtuu Postin asiakaspalautuksena, joka on asiakkaalle veloitukseton."
    Jos tuote on virheetön niin miksi se pitäisi vaihtaa? Katumapäälle tuleminen on tuossa vaiheessa jo myöhäistä. Itse olette ostopäätöksen tehneet ja jos ei miellytäkkään niin voi voi. Pitäisiköhän esim. ajokamat ostaa hiukan kalliimmalla rahalla, tosin sovitettuna, paikalliselta?
  8. #8
    Lainaa sradder kirjoitti Katso viesti
    Jos tuote on virheetön niin miksi se pitäisi vaihtaa? Katumapäälle tuleminen on tuossa vaiheessa jo myöhäistä. Itse olette ostopäätöksen tehneet ja jos ei miellytäkkään niin voi voi. Pitäisiköhän esim. ajokamat ostaa hiukan kalliimmalla rahalla, tosin sovitettuna, paikalliselta?
    Etämyynnissä on lakisääteinen 14 vuorokauden "Katumamoikeus".
    Kuluttajansuojalaki 6.luku 9§.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  9. #9
    Lainaa sradder kirjoitti Katso viesti
    Jos tuote on virheetön niin miksi se pitäisi vaihtaa? Katumapäälle tuleminen on tuossa vaiheessa jo myöhäistä. Itse olette ostopäätöksen tehneet ja jos ei miellytäkkään niin voi voi. Pitäisiköhän esim. ajokamat ostaa hiukan kalliimmalla rahalla, tosin sovitettuna, paikalliselta?
    Virheettömän tuotteen palauttamiseen voi olla hyväkin syy. Jos tilaamasi tuote ei sitten sovikaan omistamaasi mopoon syystä tai toisesta. Myöskin myytävä tuote ei välttämättä ole sitä mitä odotit vaikka olisikin virheetön.
    Lopuksi niin kuin yllä on kirjoitettu...Nettikauppaakin koskevat omat lakinsa ja hyvän tavan mukaista on jokaisen myyjän näitä lakeja noudattaa...
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  10. #10
    Lainaa Finnviller kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia Motodeal-verkkokaupasta, joka myy mm. BMW-tarvikkeita (Wunderlich) eli onko luotettava kauppa ja tuleeko tilattu tavara kuten pitää.
    Minä olen ostanut tuolta aika paljon osia ensin R1100RT:en ja myöhemmin R1200GS:än ja F650GS:än.
    Aina on kaikki toiminut kuten pitääkin.Voin suositella tuota liikettä.
    BMW R1100RS
  11. #11
    Olen ostanut K1200R Sportiini tuolta jalkatappeja, hiilikuituosia yms. ja hyvin on homma toiminut.
    Kaupan omistaja jopa toi ostamani tavarat ohikulkumatkallaan Lahteen, niin ei tarvinnut lähteä postittelemaan tai noutamaan Espoosta!

    Suosittelen!
    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  12. #12
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    Eikös tässä osassa kuitenkin ole jotakin outoa:

    "Toimitusehdot
    Tuotteiden hinnat sisältävät alv 22 %. Pidätämme oikeudet hintamuutoksiin.
    Tilaukset toimitetaan postitse, jolloin tilaukseen lisätään lähetyskulut, Itella Oyj:n hinnaston mukaan.
    Tavaroiden toimittamisesta muilla tavoin kuin postitse sovitaan aina erikseen.
    Tilaukset maksetaan aina ennakkoon asiakkaan sähköpostiin lähetettävällä pankkisiirrolla.
    Virheettömillä tuotteilla ei ole palautus/vaihto-oikeutta.
    Jos tuotteessa on virhe, ota välittömästi yhteys myyjään asian ratkaisemiseksi. Virheellisten tuotteiden palauttaminen tapahtuu Postin asiakaspalautuksena, joka on asiakkaalle veloitukseton."
    Ainakin alv-% on väärä.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  13. #13
    Olen ostanut tavaraa motodealilta ja kaikki toimii kuten on sovittu. Pääkaupunkiseudulla onnistuu myös tavaroiden nouto Tikkurilasta, jolloin säästää postikulut. Sieltä saa muutakin wünderlichin kamaa kuin mitä heidän omilla sivuillaan on kaupan.
    StuG III Ausf. G
  14. #14
    Ei pahaa sanottavaa.. ainakin minun kohdalla asiat hoituneet ja tavara ollut sellaista kun on kerrottukkin!

    /Kid

    PS. olisi myynnissä Wunderlich penkki sopii BMW 1100 ja 1150 (uusi kun ei ollutkaan tarvetta)
  15. #15
    Vieläkö Motodeal Tuusulasta on toiminnassa, verkkosivut eivät ole olleet ainakaan viikkoihin toiminnassa ???
  16. #16
    Lainaa Finnviller kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia Motodeal-verkkokaupasta, joka myy mm. BMW-tarvikkeita (Wunderlich) eli onko luotettava kauppa ja tuleeko tilattu tavara kuten pitää.
    Hyvin futaa. Mastercardilla on aina hyvä ostaa, koska vakuutus pelaa, jollei kamaa kuulu.
    Tavara tuli sovitusti, vaikka palvelu oli viellä luvattua parempaa. Hinnat samaa, mitä pyydetään ulkomaisissa osoitteissa. Henkilökohtaisesti olen kympillä mukana, kun saa konsultoida Suomeksi. Tilaan jatkossakin ehdottomasti härmäläiseltä yrittäjältä. Luonnollisesti se ei skulaa, joka studaa. Netti vaan nykyään on se, mistä kaikki slumpataan.
  17. #17
    Tilasin jotain pientä keväällä. Tavarat tuli sovitusti ja laskun sain maksaa jälkikäteen.. Eipä siis moitittavaa.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  18.  
  19. #18
    Kerhokaverini oli juuri tilannut Wunderlichin kaatumatapit yms. osia BMW F800ST pyöräänsä Motodealistä.
    Kaikki toimi hienosti ja tavarat voi hakea tiskiltä, kylläkin Auto7 firman tiskiltä.
    Meilillä tuli kuitenkin hyvät ohjeet mistä ne saa ja mihin aikaan.

    Hinnat ovat melkein samat kuin Wunderlichiltä Saksasta.

    Tuota kannattaa käyttää.
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 21.06.2018 klo 18:43.
    Pekka