Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Kiinnostaisiko jotakuta ajamaan ZZR 1100 vm.1993 Fuengirolasta Lohjalle? Vaivanpalkkana pyörän veloitukseton käyttö. pyörässä kaskovakuutus normaalisti voimassa, omavastuu 650€, pyörä on Suomen kilvissä ja omistajana autoliike jossa olen töissä. Ajankohtana huhti - touko tai kesäkuu. Matkareitti kuskin vapaasti valittavissa.
    Lisätiedot soittamalla nollaviissataa-667581
    Nakkertton
  2. #2
    Lainaa Kahkoni1 kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisiko jotakuta ajamaan ZZR 1100 vm.1993 Fuengirolasta Lohjalle? Vaivanpalkkana pyörän veloitukseton käyttö. pyörässä kaskovakuutus normaalisti voimassa, omavastuu 650€, pyörä on Suomen kilvissä ja omistajana autoliike jossa olen töissä. Ajankohtana huhti - touko tai kesäkuu. Matkareitti kuskin vapaasti valittavissa.
    Lisätiedot soittamalla nollaviissataa-667581
    Onkohan miten huollettu ? tuon ikäisessä zzr:ssä on C-mallin moottori ja sen ongelmat. Jos ajaa autobaanan "päästä-päähän" isoa kovaa niin luultavasti tulee 3. pytyn kietokanki katsomaan kuka kiusaa. Muutenhan tuollainen keikka voisi ollakin ihan ok mutta vastuunjako kannattaa miettiä etukäteen.
  3. #3
    Lainaa Kahkoni1 kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisiko jotakuta ajamaan ZZR 1100 vm.1993 Fuengirolasta Lohjalle? Vaivanpalkkana pyörän veloitukseton käyttö. pyörässä kaskovakuutus normaalisti voimassa, omavastuu 650€, pyörä on Suomen kilvissä ja omistajana autoliike jossa olen töissä. Ajankohtana huhti - touko tai kesäkuu. Matkareitti kuskin vapaasti valittavissa.
    Lisätiedot soittamalla nollaviissataa-667581
    OOta vähän, niin katon miten o kalenterissa vapaata...... Voisin ottaa tuonkin?
  4. #4
    Lainaa Kahkoni1 kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisiko jotakuta ajamaan ZZR 1100 vm.1993 Fuengirolasta Lohjalle? Vaivanpalkkana pyörän veloitukseton käyttö. pyörässä kaskovakuutus normaalisti voimassa, omavastuu 650€, pyörä on Suomen kilvissä ja omistajana autoliike jossa olen töissä. Ajankohtana huhti - touko tai kesäkuu. Matkareitti kuskin vapaasti valittavissa.
    Lisätiedot soittamalla nollaviissataa-667581
    Mä voisin lähtee vaikka heti.....reittikin ois tuttu fuge-alicante-barce-fransmannien maa-luxisissa pitäis käydä siinä verovapassa tebarilla hakee....bensaa.siitä sakulandiaan-traveen tai daskan poikien kautta hurrilandiian
    pistä yvtä alanko pakkaamaan? ps.tossa huhtikuussa on tuolla rankan maalla aika vetistä sakumaassa jotain 6-8 päivä mut ei haittaa...
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  5. #5
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    OOta vähän, niin katon miten o kalenterissa vapaata...... Voisin ottaa tuonkin?
    Hei et sä kerkee sulla se juttas suunittelu kesken....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  6. #6
    Löytykö kuski?
    Mä voisin lähtee toukokuussa jos lentolipun spaaniaan tarjoat.
    Horo Elää !
  7. #7
  8. #8
    Muuten olis voinut lähteä, mutta tuollaiseen reissuun menee koko päivä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  9. #9
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Muuten olis voinut lähteä, mutta tuollaiseen reissuun menee koko päivä.
    Ja jos Kawassa on vielä tankki täynnä huumeita joita ei saa edes itse vetää, niin menee kyllä päivä ihan hukkaan.
    Supermoto
  10. #10
    Kiitoksia kaikille mutta keikka luvattu mchuurteelle
    Nakkertton
  11. #11
    Olisin itsekin voinut lähteä mutta huikiata, että löyty kuski!
    Kawasaki ZX-6R
  12. #12
    Hieno homma! Huurteelle uskaltaisi antaa vaikka oman vaimon lainaan.
  13. #13
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Hieno homma! Huurteelle uskaltaisi antaa vaikka oman vaimon lainaan.
    Voiko tuon parempaa suositusta mies saada? 👌
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  14.  
  15. #14
    Aika noloahan tuo on...