Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Millä olette kulkeneet tuonne Milanosta Tribianoon Niinivirran terminaaliin?
    Aika hankalaa kun katselin hotellilta metron, junan ja kahden eri bussin yhdistelmä ei oikein nappaa.
    Paljonko ne veloittaa taksikyydistä sinne?
    ZZR1400
  2. #2
    Heinäkuu 2014 Linanten kentältä Tribianon terminaalille taxilla vähän reilut 30€.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #3
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Heinäkuu 2014 Linanten kentältä Tribianon terminaalille taxilla vähän reilut 30€.
    Joo kait se on taksilla mentävä, meillä hotelli siinä samalla kaupungin laidalla eli maksaa sitten vielä tohon kait lisää. Melko suolainen hinta muutamasta kilometristä maksaa. Linate-Tribiano joku 10km vissiin
    ZZR1400
  4. #4
    Maksaahan se mutta helpoin keino ainakin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #5
    Jos tuo 30 €:n taksimaksu meinaa kaataa matkabudjetin, kannattaa miettiä vielä kahdesti josko jäisi sittenkin kotiin.

    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  6. #6
    Metrolla S.donaton asemalle ,sieltä maanpäälle ja bussiasemalle ,joka on ihan vieressä. Lipun osto luukulta ja sit linja-autolla hakemaan pyörää. Linja-auto pysäkki on n.300 m ennen liikenneympyrää , josta pääsee Niinivirralle .Ympyrästä matkaa portille n.50m. Finanssi puoleen en ota kantaa, mutta tämä toimi ok.
    <p>GSX 1300 R -07&nbsp; KTM LC4 640 -06&nbsp; FJ 1200 -90&nbsp; CBR 600 RR -08 kilvetön</p>
  7. #7
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Jos tuo 30 €:n taksimaksu meinaa kaataa matkabudjetin, kannattaa miettiä vielä kahdesti josko jäisi sittenkin kotiin.

    Kyse ei ollut siitä ettei ole varaa ajella taksilla. Kysymys kuului miten sinne pääsee ja kuka on ollut voisi sen kertoa. Tällä foorumilla on ihan sama mitä kysyy niin aina saa muutaman asiallisen vastauksen ja loput on pelkkää haukkumista.
    Viimeksi muokannut: Peking; 31.03.2015 klo 02:40.
    ZZR1400
  8. #8
    Lainaa karjala kirjoitti Katso viesti
    linja-autolla hakemaan pyörää.
    Se metroasema on siis San Donato, keltaisella metrolinjalla päätepysäkille.
    Linja-auton aikataulu on vaan semmonen ettei kauhian usein kulje... Tässä vuoden 2014 aikataulu:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  9. #9
    En tiedä missä kyseinen Niinivirran terminaali on tarkalleen, mutta yleisesti. Milanossa kannattaa ehdottomasti liikkua metrolla. Todella kattava verkosto, lippu maksaa 1.10€ ja pääsee nopeasti. Vähänkim kauemmas junalla, pääsee ilmaiseksi kun niissä regional junissa mitään konnareita ole Eikä se taksikaan kovin kallis ole, jos ei ihan keskustassa suhaa. Kaupungin itäpuolelta(läheltä lodi tibb metro asemaa) Monzan moottoriradalle(n35km) maksoi taksi noin 40egee.n
    1199S Panigale
  10. #10
    Jeps, juurikin näin. Vastaan itse itselleni vielä ja kenties jollekkin muullekin kuka etsii tätä tietoa.

    Meillä hotelli keskustassa ja siitä Tribianoon pääsee taksilla mikä sitten maksaa arviolta 60€ kun ruuhkaisessa suurkaupungissa ajellaan. Vastaavasti, itse löysin hinnan 1,5€ city area jolla pääsee sitten ainakin S.Donatoon asti. Siitä bussilla Z413 tai K520 pysäkille Tribiano Via Addetta ja maksaa kenties muutaman euron lisää kun ei olla enää city alueella.
    ZZR1400
  11. #11
    Itse olen menossa 12.8. hakemaan pyöriä Niinivirralta ja katselin pikaisesti www.atm.it bussiyhtiön kautta julkista liikennettä 12.8. Linate lentoasema - Tribano, Niinivirta... Näytää kestävän kaikkineen kävelyineen noin 200minsaa, eli taksilla menemme


    * Departure from Fermata: Aeroporto Linate, walk 150 meters
    * go to stop V.le Forlanini Via Circonvallazione (Segrate), take Line No 73 (Aeroporto - San Babila) for 4 stops or 73 (Peschiera B. - San Babila (trans. IBM)) - bus 73 every 6 min.
    * get off at stop L.go Rodari , walk 150 meters
    * take Line No 27 (6 Febbraio - Ungheria) for 9 stops , bus 27 every 8 min.
    * get off at stop V.le Ungheria Via Mecenate, walk 50 meters
    * take Line No 66 (Cadore - Peschiera B.) for 13 stops, bus 66 every 15 min.
    * get off at stop Peschiera Borromeo
    * walk 7400 meters to tribianoVia Addetta, 16/a - 20067 Tribiano
    - overall travel time 200 minutes
    - distance covered (meters) 19900 meters
    Ei kiinnosta pätkääkään
  12. #12
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen menossa 12.8. hakemaan pyöriä Niinivirralta ja katselin pikaisesti www.atm.it bussiyhtiön kautta julkista liikennettä 12.8. Linate lentoasema - Tribano, Niinivirta... Näytää kestävän kaikkineen kävelyineen noin 200minsaa, eli taksilla menemme


    * Departure from Fermata: Aeroporto Linate, walk 150 meters
    * go to stop V.le Forlanini Via Circonvallazione (Segrate), take Line No 73 (Aeroporto - San Babila) for 4 stops or 73 (Peschiera B. - San Babila (trans. IBM)) - bus 73 every 6 min.
    * get off at stop L.go Rodari , walk 150 meters
    * take Line No 27 (6 Febbraio - Ungheria) for 9 stops , bus 27 every 8 min.
    * get off at stop V.le Ungheria Via Mecenate, walk 50 meters
    * take Line No 66 (Cadore - Peschiera B.) for 13 stops, bus 66 every 15 min.
    * get off at stop Peschiera Borromeo
    * walk 7400 meters to tribianoVia Addetta, 16/a - 20067 Tribiano
    - overall travel time 200 minutes
    - distance covered (meters) 19900 meters
    Linate - Tribiano terminaaliin.. mä saan tän matkan julkisilla nopeammaksi kyllä kuin sinä.
    Jos nyt kattois tällä hetkellä - kävely 750m 10min Segrate SP15b/Baracca bussilla K511 S.Donatoon 17min.
    Siitä bussilla Z413 33min ja lopuksi kävely 400m osoitteeseen viale addetta 16. Aikaa menee yhteensä kävelyineen ja odotteluineen päivineen 1h 20min.
    Taksi toki nopeampi ja helvetisti helpompi, me tullaan kuitenkin kaupungista joten taksi jää tällä kertaa väliin eikä mulla ole kiire.
    ZZR1400
  13.  
  14. #13
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Jeps, juurikin näin. Vastaan itse itselleni vielä ja kenties jollekkin muullekin kuka etsii tätä tietoa.

    Meillä hotelli keskustassa ja siitä Tribianoon pääsee taksilla mikä sitten maksaa arviolta 60€ kun ruuhkaisessa suurkaupungissa ajellaan. Vastaavasti, itse löysin hinnan 1,5€ city area jolla pääsee sitten ainakin S.Donatoon asti. Siitä bussilla Z413 tai K520 pysäkille Tribiano Via Addetta ja maksaa kenties muutaman euron lisää kun ei olla enää city alueella.
    Keskustasta kätevintä on kyllä mennä metrolla S.Donaton asemalle ja ottaa siitä taksi. Viime kesänä taksi kustansi n. 20 €.

    Pekka T