• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Letka-ajelu kauden avajaiset Kuusamoon 22.-24.5.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikerbabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bikerbabe

•••••••••••••••••
Ennenku ollaan karting ja sauna illasta selvitty niin seuraavaa reissua on suunnitteilla! :right:

Otettaisko uusiksi viime vuotinen Kuusamon reissu. Nyt olis tarkoitus olla perjantaista sunnuntaihin 22.-24.5.
Viime vuotinen Rukansalonki osoittautui toimivaksi paikaksi, oon tehny sinne alustavan varauksen 16 hengen mökistä.
Jos 16 henkeä lähtee hintaa tulisi kypärää kohden n.30€ koko viikonlopulta.
Tuohon hintaan ei kuulu liinavaatteet, jos joku haluaa vuokrata sieltä liinavaatteet hintaa tulee 11€ lisää.
Tarkotushan olis motskaroida porukalla Oulusta Kuusamoon, mutta voidaan toki lumisateen sattuessa ajella vaikka autoilla paikan päälle.
Teretulemast vaan kaikki orgilaiset kyytiläisineen!! :orgmp::orgmp2:

Sitovat ilmoittautumiset 24.4 mennessä, eiku nimeä listaan! :thumbup:

bikerbabe la-su?
kallokas
Focke-Wulf + 1
Romso + 1
Grafis + 1?
Rotuvaari
Riveri
Jeswe + 1
Teemu80
Jukka.h
paveq

Juu.. totta Mooses mukana. Olikin puhetta, että jotkut ajelis jo perjantaina ja osa taas lauantaina Kuusamoon. Lauantaina sitten voisi päivällä heitellä Kuusamon ympäristössä letkareissun. Katseltavaakin löytyy...On Keron karhutarhaa, Jyrävää, Kiutaköngästä, Konttaista ja Oulankaa ym, jos tykkää.. Mikäli porukkaa kertyy enemmältikin niin tasokasta ja edukasta majoitustakin varmaan järjestyy lisää. http://www.rukansalonki.fi/majoitus

Liitetiedostot

• Kuusamo1.jpg
    Kuusamo1.jpg
    88,9 KB · Katselut: 48
Viimeksi muokattu:
Mukana olen pe-su. Toivottavasti kelit suosii.
Paikkahan on mitä mahtavin, kannattaa siis liittyä joukkoon tummaan.

Riveri sanoi:
Olipa jäädä viime tippaan, mutta mukana ollaan:jippikaijee: Pe-su :orgmp:

Hyvin kerkesit, se niin päivänpäälle meillä ole. :) 11 osallistujaa on ilmeisesti tällä hetkellä tarkka, mutta mökkihän on 16 henkilölle, joten vieläkin ehtii hyvin ilmoittautumaan mukaan Koillismaan reissulle. :orgmp:

Juu perjantaina pitäis varaus vahvistaa, et jatkoaikaa siihen asti.
Mulla näyttää pahasti siltä, etten pääsekään osallistumaan. Yrtiän järjestellä silleen, et ajelisin lauantaina perässä :paikallatuulee:

Mulla on pyörä EMC:llä myynnissä. Jos ei mene kaupaksi niin vois olla mahdollista lähtee messiin. Siksi eräpäivän venytys mulle ois kohillaan. :blink:

bikerbabe sanoi:
Mahtuu mahtuu  tilaa jääkin vielä!

Vielä olisi Kuusamon reissulle parille Orggilaiselle petipaikkaa vapaana. Teemu80 hoitelee hommelin, Marikan ollessa estynyt... Mikäli jollakin olisi "sisäpiirin" tietoa paikallisista mutkateistä niin infoa otetaan vastaan? :)

Back