Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Viestien kelloaika??

    Mistähän johtuu kun viestit saapuneet jo esim. 14 ja jotain vaikka nyt 12:39.
    Kännykkä pc ja seinäkello on kaikki samassa ajassa että tuskin täältäkään johtuu
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  2. #2
    Omissa asetuksissa aikavyöhyke poskellaan? Taikka omassa koneessa sama juttu?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3. #3
    ei kumpikaan noista. tai ainakin tietokoneen kello näyttää nyt 13:04 ja viestit 14...
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  4. #4
    Laitoin Brysseli +1h niin meni kohdilleen
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  5. #5
    Lainaa nurmak kirjoitti Katso viesti
    ei kumpikaan noista. tai ainakin tietokoneen kello näyttää nyt 13:04 ja viestit 14...
    Se mitä koneen kello näyttää, ja mikä on koneen aikavyöhyke, on kaksi ihan eri asiaa. Voihan tuon laittaa vaikka Hawaijin vyöhykkeelle, ja säätää kellonaika niin, että ei tarvii yöllä käydä töissä (tietysti edellyttäen, että kone ei ole aikapalvelussa kiinni).

    Mulla sekä kone että foorumi konffattu Helsingin aikaan, ja molemmat näyttää oikein.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  6. #6
    Itsellä on foorumin aika helsingissä ja kaikki muutkin jutut oikein. Silti viestien ajat näkyy päin vittua. Missä vika ?

    E: 2h on viestit etuajassa.
    1199S Panigale
  7. #7
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Itsellä on foorumin aika helsingissä ja kaikki muutkin jutut oikein. Silti viestien ajat näkyy päin vittua. Missä vika ?
    Kokeilepa perinteistä korjausta... Eli vaihda aikavyöhyke vääräksi -> tallenna -> palauta oikeaksi -> tallenna. Hommaa voi vielä varmistella uloskirjauksella ja kaikkien selainikkunoiden sulkemisella, mutta tuskin tuota tarvitsee tehdä.
  8. #8
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Kokeilepa perinteistä korjausta... Eli vaihda aikavyöhyke vääräksi -> tallenna -> palauta oikeaksi -> tallenna. Hommaa voi vielä varmistella uloskirjauksella ja kaikkien selainikkunoiden sulkemisella, mutta tuskin tuota tarvitsee tehdä.
    Ei auta..
    1199S Panigale
  9. #9
    ^Ainakin mulle sun viesteissä näkyy ihan oikea aika... Onkohan oman koneesi aikavyöhykeasetukset kohdallaan?
  10. #10
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    ^Ainakin mulle sun viesteissä näkyy ihan oikea aika... Onkohan oman koneesi aikavyöhykeasetukset kohdallaan?
    On, eikä liity mitenkään yhteen tietokoneeseen. Puhelin, pöytäkone, läppäri, työläppäri.. kaikissa sama homma. Eli tähän accountiin liittyy jotenkin.
    1199S Panigale
  11. #11
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    On, eikä liity mitenkään yhteen tietokoneeseen. Puhelin, pöytäkone, läppäri, työläppäri.. kaikissa sama homma. Eli tähän accountiin liittyy jotenkin.
    No, ainakaan virhe ei näy mulle, ja oletettavasti sitten muillekaan. Uutta sivustoa odotellessa...
  12. #12
    Täälläkin viestien ajat näkyvät väärin, ongelmaa ei ole jos ei ole kirjautuneena tunnuksillä sisään. Täytyy kokeilla tuota aikavyöhyke kikkailua jos auttaisi.

    EDIT: Kokeillut eri aikavyöhykkeitä niin näyttää edelleen että viesti kirjoitettu 21:21 vaikka oikea aika on 23:21.
    Uloskirjautuneen näytti nyt että viesti olisi laitettu 00:21
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  13. #13
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Täälläkin viestien ajat näkyvät väärin, ongelmaa ei ole jos ei ole kirjautuneena tunnuksillä sisään. Täytyy kokeilla tuota aikavyöhyke kikkailua jos auttaisi.

    EDIT: Kokeillut eri aikavyöhykkeitä niin näyttää edelleen että viesti kirjoitettu 21:21 vaikka oikea aika on 23:21.
    Uloskirjautuneen näytti nyt että viesti olisi laitettu 00:21
    Aina niin ajankohtainen kuva vuoden takaa:

    gukkuu.jpg

    Ei mulla muuta
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  14. #14
    Miten tän nyt sai taas näyttämään oikeaa aikaa? Profiilista valittu Helsinki ja viesteissä on -3h verrattuna oikeaan aikaan. Ihan sama minkä aikavyöhykkeen valitsee, aina sama erotus. Kun kirjautuu ulos niin viestien aika on oikein.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  15. #15
    Täälläkin viestit elää omassa ajassaan.Tarkemmin todettuna GMT ajassa eli nyt on kolmen tunnin heitto. kokeiltu IE:llä chromella ja operalla. aikavyöhekkeitä veivattu edestakaisin ilman vaikutusta. Ja tosiaan kirjautumatta näkyy täälläkin oikein.
    Ex: Aprilia RS -99, Kawasaki Z750 -10 Nyk: Aprilia Tuono V4R APRC -14
  16. #16
    Ei ne kellonajat taida näkyä kenelläkään oikein


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  17. #17
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Rukkasin asetuksia, ainakin mulla tulee oikea aika viestiin.
    1000
  18. #18
    Taas näyttää olevan kellonajat pielessä. Helsingin aikavyöhyke asetettu ja 3h pielessä viestin kellonaika.
  19. #19
    Noi kellonajat ei ole ikinä ollut täällä oikein, sinä aikana kun olen täällä itse käynyt.
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  20.  
  21. #20
    Jotain, jossain, silloin tällöin!