Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Hei,

    Pitäisi löytää huoltoliike joka huoltaisi mun vanhuksen.. Ilma/polttoaine suhde mennyt ilmeisesti keturalleen kun kierroksia antaessa hyytyy; tankki, kaasarit jne. putsaukseen ja tasapainotus vissiin edessä ainakin?

    Vinkkejä ja neuvoja siis otetaan mielellään vastaan.. uudemman hankitakin käynyt mielessä.
  2. #2
    Kawat huollattanut Viaberilla www.viaber.com
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  3. #3
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Kawat huollattanut Viaberilla www.viaber.com
    Kiitos vinkistä. Muitakin ehdotuksia kuulisin mielellään
  4. #4
    Lainaa Saluuna kirjoitti Katso viesti
    Hei,

    Pitäisi löytää huoltoliike joka huoltaisi mun vanhuksen.. Ilma/polttoaine suhde mennyt ilmeisesti keturalleen kun kierroksia antaessa hyytyy; tankki, kaasarit jne. putsaukseen ja tasapainotus vissiin edessä ainakin?

    Vinkkejä ja neuvoja siis otetaan mielellään vastaan.. uudemman hankitakin käynyt mielessä.
    laske kaasarit tyhjäks ja koita uusiks,,
    rento rehellinen tavallinen motoristi
  5. #5
    motoville suomenojalla
    zzr1400
  6. #6
    Poistettu
    Valoa tarkempi Motoville Espoossa, mutta näitähän on paljon muitakin. Corsenero Hyvinkäällä, JV-motorsport Vantaa, Metura Motors Helsinki jne, kaikki paikkoja joihin itse luotan.

    Säädöt ei sinänsä mene itsekseen rikki, epäsynkka vain heikentää toimintaa. Kuulostaa siltä että sinulla on vika: jokin kaasarinkalvo puhki, roskaa kaasareissa, bensansuodatin tukossa, alipainehana (jos on) toimii huonosti jnejne.

    Tähän aikaan vuodesta alkaa huoltamoillla olla kiireisin sesonki. Valmistaudu siihen että tuntityönä aletaan vikaa hakea, tuurin kanssa vain pari tuntia, pahimmillaan päiviä. Tuntityö lienee jotain n 70€, joten siitä kerrointa hommaan.
  7.  
  8. #7
    Jos ongelmana on se, että tyhjäkäynniltä kaasua lisättäessä kone haluaa sammua, niin todennäköisesti tyhjäkäyntipiireissä on tukosta. Kaasarit pitäisi purkaa ja putsata ultraäänipesulla tai keittämällä.