Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Pakko se varmaan on myöntyä kun jo paikallaan tallissa päristellessä on päivänselvää ettei meikäläisen ranteilla ajeta daytonaa edes raiseriklipareilla joten siihen on nyt vaan sitten pantava se pirun rossitanko jota olen yrittänyt vältellä. Kysymys kuuluukin miten helpoimmalla ja halvimmalla toteutus, Biltemasta vaan koropalat ja yrittää ite jotenkin järsiä ne kiinnikepinnat sopivasti vinoksi? 955i daytonan yläteepalahan ei ole suora. Vai koneistuttaa siihen lovet, riittääkö materiaali? Helpointa varmaan olis hankkia speed triplen yläteepala, siinä vaan on kaksi muttaa: mun pyörästä on poistettu virtalukko ja sen lukon lenkuran poistamisessa oli vähän hävytön homma, sekä minusta triplen tangon "tolpat" on ihan hirveän näköiset murikat.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #2
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Pakko se varmaan on myöntyä kun jo paikallaan tallissa päristellessä on päivänselvää ettei meikäläisen ranteilla ajeta daytonaa edes raiseriklipareilla joten siihen on nyt vaan sitten pantava se pirun rossitanko jota olen yrittänyt vältellä. Kysymys kuuluukin miten helpoimmalla ja halvimmalla toteutus, Biltemasta vaan koropalat ja yrittää ite jotenkin järsiä ne kiinnikepinnat sopivasti vinoksi? 955i daytonan yläteepalahan ei ole suora. Vai koneistuttaa siihen lovet, riittääkö materiaali? Helpointa varmaan olis hankkia speed triplen yläteepala, siinä vaan on kaksi muttaa: mun pyörästä on poistettu virtalukko ja sen lukon lenkuran poistamisessa oli vähän hävytön homma, sekä minusta triplen tangon "tolpat" on ihan hirveän näköiset murikat.
    yläkolmio vaihtoon vaan. Fatbar kiinnikkeet, raiserit ja tanko ni siinähän se. Ite vaihdoin fatbarin setin ja meinas loppua vaijereista mitat. oisko daytonassa lyhyemmät?
  3. #3
    Tai ostat korotetut clip onit. Ebaysta löytyy.

    Triplen tankojen mukavuus ja ranteiden helppous on kyllä poikkeuksellisen hyvä. Hommaa triplen yläkolmio ja sitten Ktm raiserit. Ne on hienot ja keveät.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4.  
  5. #4
    itse laitoin sprinttiin pienet korokepalat ensin clip onin kiinnitys reijistä kiinni ja siihen bilteman korokepalat kiinni .johdot piti jatkaa.