Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Mistä kummasta saa vaihdettua paikkakunnan profiiliin?

    Tiedoissa lukee vielä vanha paikkakunta kun on tullut muutettua jo stadin valoihin.. Ei vaan löydy mistään sitä kohtaa josta sen saa vaihdettua.
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Klikkaa vaikka tässä ketjussa omaa nickiä -> katso profiili -> paikkakunnan vieressä on kynän kuva -> editoi
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
  4. #4
    Millä hemmetillä mä saan allekirjoitukseen linkin aikaan? Väittää että tunnistaa automatic mutta ihan sama missä muodossa kirjoittaa niin eipä tunnista. Mitä mä en nyt osaa?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #5
    Koodi:
    <a href="http://www.oddballgarage.blogspot.fi">www.oddballgarage.blogspot.fi</a>
    Kokeile tuota...

    Edit: Jaa se taitaakin riittää, kun vaihdat allekirjoituksen alta pudotusvalikosta tekstimuodon PLain text -> Filtered HTML
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  6. #6
    Teen mä mitä vaan se menee vaan enemmän solmuun... Jos paan sen filtered html päälle tossa sigussa näkyy se koko skripti muotoiluhommeleineen.

    Fuck it maalatkaa ja kopsatkaa jos haluutte nähdä tai jos joku pätevä mode joka pääsee mun tietoihin tai voi kopsata tähän valmiin linkin jonka laittaa sinne niin tack, jostain syystä toi pitkiksen tekemä ei toimi vaan näkyy sellaisenaan millä tahansa asetuksilla.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #7
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Teen mä mitä vaan se menee vaan enemmän solmuun... Jos paan sen filtered html päälle tossa sigussa näkyy se koko skripti muotoiluhommeleineen.

    Fuck it maalatkaa ja kopsatkaa jos haluutte nähdä tai jos joku pätevä mode joka pääsee mun tietoihin tai voi kopsata tähän valmiin linkin jonka laittaa sinne niin tack, jostain syystä toi pitkiksen tekemä ei toimi vaan näkyy sellaisenaan millä tahansa asetuksilla.
    Ei pääse modet muokkaamaan sun profiilin tietoja.
    Superbike #7
  8. #8
    Milläkähän konstilla tuon Nicin alla olevan kirjoituksen saisi muokattua?
    Olen tuolta Panelista vaihtanut sen ja sinne näyttäisi tallentuvan, mutta kuitenkin vanha teksit on mukana näissä kirjoituksissa?
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  9. #9
    Lainaa Kelju kirjoitti Katso viesti
    Milläkähän konstilla tuon Nicin alla olevan kirjoituksen saisi muokattua?
    Olen tuolta Panelista vaihtanut sen ja sinne näyttäisi tallentuvan, mutta kuitenkin vanha teksit on mukana näissä kirjoituksissa?
    http://www.moottoripyora.org/keskust...ittelin-vaihto

    Eli ei taida toimia. Eikä kukaan kai sitä kerkiä korjaamaan?
    xxx
  10. #10
    Pikkasen eri asia ja eri ihmiset jotka valvoo ilmoituksia (joka btw on helvetin rasittavaa kun kukaan ei jaksa lukea ohjeita, tuttua puuhaa) ja ne jotka puukottaa koko foorumin moottorisoftaa...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kelju kirjoitti Katso viesti
    Juu taitaa olla tekemätön paikka? Voi kun näihin asioihin käytäisiin samalla tarmolla kuin vaikka myydään osion ilmoituksiin...
    Voi kun nää asiat olis yhtä helppoja korjata kuin viestistä huomauttaminen tai sen poistaminen niin ne olis tehty jo aikapäivää sitten.
    Superbike #7
  12. #12
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Voi kun nää asiat olis yhtä helppoja korjata kuin viestistä huomauttaminen tai sen poistaminen niin ne olis tehty jo aikapäivää sitten.
    Kiitos vastauksesta eli on tekemätön paikka.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  13.  
  14. #13
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mies voi myydä Kotarin, mutta Kotari ei koskaan lähde miehestä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *