Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Merkki on Pitkä ja malli Hippi kopteri
    Omavalmisteena se on rekisteröity ja 0% muutos prosentteja.
    Jenkeistä tämän toi suomeen aikaisempi omistaja ja nyt minun hoivassa tämä kaunokainen!

    Honda tuutin koneella löytyy tämä seitsämänkymmentä luvun ihme, vähä ruokainen, mutta haluaa syödä monipuolisesti niin öljyä kuin bensaakin!
    Pyörähän on siis lähes originaalissa kunnossa jos ei lasketa stongan muuttamista vähän ergonomisemmaksi ja äänenvaimentimen laittamista suorien putkien tilalle.
    Tämä menee vahvasti kategoriaan: Tyyli ennen tarkoitusta.

    Tarkoitus olisi vähän sähköjä laittaa kuntoon tässä kevään korvalla, vaikka lisääväthän teippi/nippuside patentit jännitystä ajoon mukavasti!

    Hauskaahan tällä ajaminen on, kun ajaa suoralla tiellä, eikä mielellään kauhean paljon yli kahdeksaa kymppiä.









    Yleensä mun pyörän bongaa parhaiten tien varrestä, kun ties mikä on päin prinkkalaa, mutta kyllä sieltä aina jotenkin pois päästään!
    Tässä on oppinut sitä sun tätä moottoripyörä tekniikasta kun joutunut tämän kanssa roplaamaan.



    Viimeksi muokannut: JessicaLove; 28.02.2015 klo 20:47.
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ei näy kuvat jos ei oo kirjautunu tonne palveluun mistä ne on linkitetty.
    Superbike #7
  3. #3
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei näy kuvat jos ei oo kirjautunu tonne palveluun mistä ne on linkitetty.
    Nyt pitäisi toimia!
  4. #4
    Lainaa JessicaLove kirjoitti Katso viesti
    Nyt pitäisi toimia!
    Ilmeisesti "Nyt pitäisi toimia!" on hyvin pitkälti kantava ajatus myös tuolla pyörällä liikkuessa
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  5. #5
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Näyttäis olevan, yhä edelleen, mun asentamat/modaamat putket ja vaimennin
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  6. #6
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Näyttäis olevan, yhä edelleen, mun asentamat/modaamat putket ja vaimennin
    Jos tarkkoja ollaan vaimentimen vaihdoin, oli pikkaisen erinäkönen se sun asentama!
    Putket toimineet loistavasti, kiitokset sinne!
  7. #7
  8. #8
    Jos en ihan väärässä oo tää on samainen pyörä jota kesällä duunissa ihasteltiin Länsimäessä parkkiksella?
    Jäi niin hyvin mieleen se että oli 4-cyl Hondan kone ja just tuon näkönen, ei varmasti oo montaa samanmoista.
    Amerikkaa
  9.  
  10. #9
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Jos en ihan väärässä oo tää on samainen pyörä jota kesällä duunissa ihasteltiin Länsimäessä parkkiksella?
    Jäi niin hyvin mieleen se että oli 4-cyl Hondan kone ja just tuon näkönen, ei varmasti oo montaa samanmoista.
    Juu siellä länsimäen parkkiksella se vieläkin on :D Jos nyt saisi tälläviikolla talliin vietyä pyörää, että voisi sähköjä ja jarruja katella paremmin :)

    Ja en usko että toista samanlaista aivan heti kävelee vastaan!