Sivu: 12 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 462:sta
  1. #331
    Lainaa Huhtis kirjoitti Katso viesti
    28.7 klo17.50-55. Ennen Kausalaa Kouvolasta päin tuli reipas morotus
    Meikälänen ainakin tuohon aikaan huristelin sielläpäin...
    m*0*m
  2. #332
    Lainaa Smiik89 kirjoitti Katso viesti
    Tunnustan
    Oli hyvät kelit ajella tänään!
    Nonii, viimeset 3 vkoa koittanu ahkerasti orggi morotella Oli hyvät kelit kyllä tänäänkin näyttää olevan
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  3. #333
    Tunnustaako joku orggimorotelleensa vt11:llä suunnilleen Kaasmarkun kohdilla tänään n. klo 14:45? Iteltä irtosi ihan normimoro.
  4. #334
    Lainaa tsumia kirjoitti Katso viesti
    Tunnustaako joku orggimorotelleensa vt11:llä suunnilleen Kaasmarkun kohdilla tänään n. klo 14:45? Iteltä irtosi ihan normimoro.
    Saatoin olla minä. Liikkellä mustalla 900 Hornetilla, takaboksi oli kiinni. Musta kypärä ja mustat ajokuteet oranssilla värillä höystettynä.
    Honda VFR 800FI ´98
    Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
  5. #335
    ^ Saattaa hyvinkin olla. Eipä jäänyt tuntomerkkejä kovin hyvin mieleen. Mustaa oli, mutta niinhän kaikilla. Hämärä muistikuva tosin, että olisi ollut jotain katetta pyörän edessä ja eikös Hornetti ole naku. Saattaa muistikuvat sekoittua siihen puoli minuuttia aiemmin nähtyynkin. Mulla punainen katettu bandiitti ja puna/musta/valkoiset varusteet.
  6. #336
    Parit morot tullu lähipäivinä, tiistaina moikattiin mutkassa Itäisellä Kuninkaantiellä joskus viiden aikoihin (ajelin kohti Kirkkonummea) ja eilen keskiviikkona Helsingissä Teollisuuskadulla/Itäväylän alussa Hämeentien sillan kohdilla tuli morot viiden aikoihin myös (ajelin Itään). Itsellä musta mustaa vaatetta + tricolor CB1000R.
    Honda CB1000R -11
  7. #337
    klo 19.45 kuopion saaristotiellä tulit vastaan sormiojossa keilankannan sillalle päin vihreä custom 2 päällä, minä ajelin sinisellä X11.lla, olit varmaan myöhemmin pitkänlahden ABC.llä istuskelemassa mulla oli jo kiirus kotiin niin en jäänyt rupattelemaan
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  8. #338
    Ajotaito 1 bongattu harjoituksissaan. Itse olin suppilaudan kanssa liikenteessä.
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  9. #339
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Ajotaito 1 bongattu harjoituksissaan. Itse olin suppilaudan kanssa liikenteessä.
    Joo, Kalasatamassa oltiin ja suppailijoitakin bongattiin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #340
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Ajotaito 1 bongattu harjoituksissaan. Itse olin suppilaudan kanssa liikenteessä.
    Kai vedit vierestä ja etusormea heristit?
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  11. #341
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  12. #342
    Oisko kyseessä Lonely Rider, joka näin näyttävästi haluaa osoittaa mieltään yhteiskunnan suunnittelemille hyvinvointiyhteiskunnan mureneville jäänteille. Joteskii alkaa ymmärtämään näitä.
    <p>.</p>
  13. #343
    Patrik Suomen vierailulla?
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  14. #344
    Tulikohan Tonttuj vastaan Hausjärven Kalliontiellä aamupäivällä? Katselin jo kohdalla että olikohan samanlainen pyörä ja ajallisesti sopisi hänen laittamiensa Kanta-Hämeen kuvajahtikuvien välille.
  15. #345
    Lauantaina 1.8. n. klo 16.40 1070-tiellä Sammatin Myllykylästä pari kilometriä Lohjalle päin tuli komea orggimoro. Tultiin vastaan sinisellä V-Strommilla kaksi päällä..
  16. #346
    Lainaa Pande_K kirjoitti Katso viesti
    Tulikohan Tonttuj vastaan Hausjärven Kalliontiellä aamupäivällä? Katselin jo kohdalla että olikohan samanlainen pyörä ja ajallisesti sopisi hänen laittamiensa Kanta-Hämeen kuvajahtikuvien välille.
    Juu, siellä tuli pöristeltyä ristiin rastiin aamusella aikani kuluksi.
    Jaa, se olit sinä, ja olihan karmeassa kunnossa osa tiestöstä Kanta-Hämeen puolella.
    Mutta morot tuli heitettyä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  17. #347
    Lainaa Makaroonimopo kirjoitti Katso viesti
    Lauantaina 1.8. n. klo 16.40 1070-tiellä Sammatin Myllykylästä pari kilometriä Lohjalle päin tuli komea orggimoro. Tultiin vastaan sinisellä V-Strommilla kaksi päällä..
    Tuohon aikaan ainakin minä ajelin tuota tietä Lohjaa kohden. Valko/oranssi Z1000:n, minulla musta-valkoinen Dainesen rotsi ja vaalea kypärä.

    Tänään tullutkin useita hienoja orggimoroja laajalla alueella uuttamaata sekä varsinaissuomea, mm. aamupäivällä Turun motarin motarin liittymän alueella kehä 3:sta itään päin ajaneelta sinivalkoisen kyykyn kuskilta
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  18. #348
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Kai vedit vierestä ja etusormea heristit?
    Luonnollisesti! Olin vaan liian matalalla vedessä että mut olisi huomattu, mutta ainakin Boltin, jlikin ja parisfrancen bongasin ja wanicon näköisellekin morotin laudalta.

    Ja niin, tänäänkin tuli joku kultavisiirinen vastaan sormi pystyssä Velskolantiellä iltakuuden nurkilla, kun harakan kanssa suuntasimme sukuloimaan.
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  19. #349
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Luonnollisesti! Olin vaan liian matalalla vedessä että mut olisi huomattu, mutta ainakin Boltin, jlikin ja parisfrancen bongasin ja wanicon näköisellekin morotin laudalta.
    Hyvinhän sä oot meidät huomannu. Niitä suppaajia oli aika monta ja meno oli hyvännäköistä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #350
    No morjes! Mää oon vähän vihree näiden tein kaikkien moroiluiden kanssa, mitäs ne kaikki oikeen on ja miten eroo? Orkkismoro, lapasmoro ja sormimoro, lähinnä tuntuu vitun typerältä mut ennen ku avaudun enempää olis kiva tietää onko noiden eri "morojen" takana jotain kuppikuntajuttuja tms. Itselläni hanska heiluu tilanteen mukaan ja ellei nyt satu käsi kytkimellä olemaan niin vähintään päällä nyökytellään toisille 2-pyöräisille.
    Suzuki GSF650SA Bandit
  21. #351
    Lainaa Ron Aiden kirjoitti Katso viesti
    No morjes! Mää oon vähän vihree näiden tein kaikkien moroiluiden kanssa, mitäs ne kaikki oikeen on ja miten eroo? Orkkismoro, lapasmoro ja sormimoro, lähinnä tuntuu vitun typerältä mut ennen ku avaudun enempää olis kiva tietää onko noiden eri "morojen" takana jotain kuppikuntajuttuja tms. Itselläni hanska heiluu tilanteen mukaan ja ellei nyt satu käsi kytkimellä olemaan niin vähintään päällä nyökytellään toisille 2-pyöräisille.
    Tällä ORG:n porukalla on kehittynyt joskus sellainen tapa, että morjenstetaan etusormi suorana. Sormimoro ja orggimoro lienee siis sama asia.
    Että kun sellainen moro tulee vastaan, tiedät notta on Org-foorumisti kyseessä.
    Honda CRF1000L Africa Twin -16 ja Honda XL600R -83
  22. #352
    Lainaa Rakennusmetsuri kirjoitti Katso viesti
    Tällä ORG:n porukalla on kehittynyt joskus sellainen tapa, että morjenstetaan etusormi suorana. Sormimoro ja orggimoro lienee siis sama asia.
    Että kun sellainen moro tulee vastaan, tiedät notta on Org-foorumisti kyseessä.
    s_64rossi.jpg
  23. #353
    Tänään kaksi orggimoroa Pirttikosken tiellä lähes peräkkäin. Pyäriä en tunnista, mutta eka yksin kyykyllä ja toinen pariskunta? isohkolla matkapyörällä.
    Itse keltaisella huomioliivi päällä ja musta Suzuki Burgman.

    Tapahtui ennenkui toisessa ketjussa määrittelemäni orggimoro kielto loppui
    Suzuki Burgman AN650Z
    Piaggio X10 2014-2014
    Vespa GTS 2012-2014
    Honda CB 750 (vm 1976) 1978-81
  24. #354
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Tuohon aikaan ainakin minä ajelin tuota tietä Lohjaa kohden. Valko/oranssi Z1000:n, minulla musta-valkoinen Dainesen rotsi ja vaalea kypärä.

    Tänään tullutkin useita hienoja orggimoroja laajalla alueella uuttamaata sekä varsinaissuomea, mm. aamupäivällä Turun motarin motarin liittymän alueella kehä 3:sta itään päin ajaneelta sinivalkoisen kyykyn kuskilta
    Juurikin näin.
  25. #355
    Eilen sunnuntaina 2.8. punainen Gessu kahden aikaan Porkkalantiellä, sinäkö olit?
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  26. #356
    Ajelin lauantaina 1.8. Satakunnasta Lohjalle (n. 270km) ja päätin nostaa etusormen ylös kaikille vastaantuleville motoristeille. Vasta Humppilan ja Lohjan välillä noin klo 12:30-14:30 kun ajoin teitä 52, 280, 125, 110 ja 1090 taisi kaksi tai kolme kertaa tulla sormi-moro takaisin.
    Ajelin harmaalla isolla nakurosvolla ja päässä valkoinen kypärä ja ilmeisesti häikäisten vastaantulijat vaikka lyhyillä ajoinkin, mutta vasta yöllä huomasin, että taitaapi valot näyttää aivan liian ylös.
    Projektini ovat enää aloittamista vaille valmiit.
  27. #357
    Perjantaina 31.7. klo 17 maissa Ähtärissä tiellä 18 muistaakseni länteen päin menossa bongattu kahden kaveruksen reippahat sormimorot. Itse morotin tavallisesti, vaikka palstaa luenkin silloin tällöin Meitä oli kolme pyörää liikkeellä, etummaisena matkajopo ja me kaksi muuta pienemmillä pyörillä.
  28. #358
    Hmm, saattas osua. Oliko musta katupyörä + sinioranssi fighter isolla tankkilaukulla = 2x Triumph Daytona?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #359
    Lainaa ^Omppis^ kirjoitti Katso viesti
    Perjantaina 31.7. klo 17 maissa Ähtärissä tiellä 18 muistaakseni länteen päin menossa bongattu kahden kaveruksen reippahat sormimorot. Itse morotin tavallisesti, vaikka palstaa luenkin silloin tällöin Meitä oli kolme pyörää liikkeellä, etummaisena matkajopo ja me kaksi muuta pienemmillä pyörillä.
    Jos oli kaks mustaa Hondaa (CBR ja VTR) niin olimmat kum1ankan kanssa menossa kohti Botniaringia tuolloin.
    ZX-6R -07
  30.  
  31. #360
    Ketäs letkaili Pellingin lossilla vastaan tänään joskus kuuden kieppeillä? Tulitte noin kymmenen pyörän letkalla Pellinkiin, kun me odotettiin lossia poispäin Pellingistä.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
Sivu: 12 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen