Sivu: 12 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 458:sta
  1. #331
    Lainaa bele kirjoitti Katso viesti
    kyllä tompassa oli muistikortti asennettuna ja alustettuna
    Siinä tapauksessa se on alustettuna karttoja varten (yhdistyy Tompan sisäiseen muistiin ja käyttää korttia sisäisen muistin jatkeena uusia karttoja varten...) Sulla ilmeisesti 410? Sitä varten on oma ketjunsa täällä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #332
    Navigaattorin synkronointi ok, mutta reittiä siirrettäessä Macilta tulee ilmoitus "poista määränpää". Reitti on suunniteltu MyDrivella. Mitäs nyt tarttis tehdä? Olis kiva saada reittien suunnittelu haltuun ennen matkalle lähtöä...
    Aikuinen nainen nexusti
  3. #333
    Lainaa Trinity kirjoitti Katso viesti
    Macilta tulee ilmoitus "poista määränpää".
    En valitettavasti osaa neuvoa Mac jutuissa ollenkaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #334
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    En valitettavasti osaa neuvoa Mac jutuissa ollenkaan.
    Epäilen, että kysymyksessä on kuitenkin TomTomin oman ohjelmiston ongelma. Olen päivittänyt navin, vielä on kokeilematta tuon Tyren kautta, mutta tuntuisi hullulta alkaa vääntämään reittiä toisen ohjelman kanssa, kun sen pitäisi onnistua MyDrivellakin. Reitin teko ohjelmalla Macbookilla siis onnistuu, mutta lähetettäessä reittiä naviin tuleekin ongelmia. Lähetin asiasta kyselyn tekniseen tukeen, mutta toistaiseksi vastaus antaa odotta itseään.
    Aikuinen nainen nexusti
  5. #335
    Lainaa Trinity kirjoitti Katso viesti
    lähetettäessä reittiä naviin tuleekin ongelmia.
    Niin kun itse en koskaan "Lähetä" reittiä naviin. Teen reitin Tyrellä (tai MyRoutella), tallennan sen tietokoneelle johonkin kansioon, sen jälkeen kopioin sen navin muistikortille kun navi on liitettyna tietokoneeseen.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #336
    Millä ihmeellä saa tuon tomtom esittelyvideon pois? Alkaa pyöriä viiden minuutin välein,loppuu kun näyttöä koskettaa ja sitten uudestaan.Ei ole tuommosta ennen ollut. mistä ihmeestä räpläsin että tommonen tuli?
  7. #337
    Lainaa äijän köllykkä kirjoitti Katso viesti
    Millä ihmeellä saa tuon tomtom esittelyvideon pois?
    ???
    Nyt ei ole kyllä mitään hajua? AInakin kannattaa käydä Asetukset/ Järjestelmä/ Nollaa eli asetusten nollaus tekemässä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #338
    Joo on kyllä outo,se on kun tietokoneessa näytönsäästäjä lähtee pyörimään,sama mainos aina uudestaan ja uudestaan.Hienostihan tuo toimikin monta tuhatta kilometriä.
  9. #339
    Lainaa äijän köllykkä kirjoitti Katso viesti
    Millä ihmeellä saa tuon tomtom esittelyvideon pois? Alkaa pyöriä viiden minuutin välein,loppuu kun näyttöä koskettaa ja sitten uudestaan.Ei ole tuommosta ennen ollut. mistä ihmeestä räpläsin että tommonen tuli?
    Onko sinulle joku myynyt liikkeen demolaitteen?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  10. #340
    Siitä hobby hallin kevään alennuksestahan tuo.ihme kun se toimi hienosti tähän asti,enkä oo nyt päivittänyt enkä kauheesti säätänytkään.Mutta perseilyähän ajo ton kanssa on,kun on tottunut katsomaan nopeuden tuon näytöstä,niin nyt pyörii tomtom video näytöllä,ajoin lenkin tänään pari sataa kilsaa.niin monesti piti pysähtyä ja tutkia asetuksia jotta mistä sen saa pois,mutta en minä keksi.
  11. #341
    Löysin pari keskustelua tuosta Demo-tilasta ja molemmissa ohje oli aika liki sama, joskaan kyseessä ei ollut mikään Rider malli. Omalla vastuulla kokeilemaan tai sitten kysymään jelppiä Tomtomin asiakaspalvelusta.

    I spoke with Tomtom Customer service, and the guy on the phone told me i have to plug it into the computer, go into the tomtom from My Computer, and delete a folder names Scripts. After deleting the folder, it's now working perfectly.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  12. #342
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Löysin pari keskustelua tuosta Demo-tilasta ja molemmissa ohje oli aika liki sama, joskaan kyseessä ei ollut mikään Rider malli. Omalla vastuulla kokeilemaan tai sitten kysymään jelppiä Tomtomin asiakaspalvelusta.

    I spoke with Tomtom Customer service, and the guy on the phone told me i have to plug it into the computer, go into the tomtom from My Computer, and delete a folder names Scripts. After deleting the folder, it's now working perfectly.
    Rider 400:ssa et pääse ronkkimaan "Sisäinen Tallennustila" kansiota.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #343
    Lainaa äijän köllykkä kirjoitti Katso viesti
    enkä oo nyt päivittänyt
    Sanoisin että tässä on vika.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  14. #344
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Rider 400:ssa et pääse ronkkimaan "Sisäinen Tallennustila" kansiota.
    Äääh niinhän se olikin
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  15. #345
    No niin yritin päivittää kojetta,mutta jäi aina kesken samaan kohtaan.Joten restoin ja se auttoi hävitti tuon
    mainoksen.Kojeessa oli siis uusin versio ohjelmasta kyllä sisässä.
  16. #346
    Lainaa äijän köllykkä kirjoitti Katso viesti
    No niin yritin päivittää kojetta,mutta jäi aina kesken samaan kohtaan.Joten restoin ja se auttoi hävitti tuon
    mainoksen.Kojeessa oli siis uusin versio ohjelmasta kyllä sisässä.
    Ei se silloin ala edes päivittämään jos uusin softa on jo sisällä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #347
    No kyllä päivittelee.
    Uusin softa sisällä ja joka ilta löytyy päivityksiä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  18. #348
    Jep jotain tommosta pikku päivitystä rupes tekemään,mutta ei mennyt läpi.Onneksi tuo resetointi auttoi.
  19. #349
    Muutamia havaintoja vempaimesta:
    - oletuksena valittu hae mutkainen reitti ja vältä päällystämättömiä teitä, silti yrittää useasti ajattaa soratielle
    - pari kertaa reittihaun jälkeen tullut herja: varoitus, reitti sisältää päällystämättömiä teitä. Mielenkiintoinen logiikka
    - kerran hävisi äänet, resetointi auttoi tähän
    - nyt tulee välillä näytölle vuoron perään: kuuloke liitetty - yhteys kuulokkeeseen menetetty - kuuloke liitetty jne.

    Alkaa pelittää, kun sammuttaa ja käynnistelee uudelleen ... tiedä sitten, onko syy Tompassa vai Senassa, täytyy varmaan taas kokeilla tehdasasetusten palautusta.
  20. #350
    Lainaa Oz kirjoitti Katso viesti
    hae mutkainen reitti ja vältä päällystämättömiä teitä
    Nää reitin hakuasetukset mun kokemuksen mukaan vähän niinkuin kumoaa toisensa. Valitse pelkästään tuo "mutkaiset reitit" ja sitten kun se varoittaa päällystämättömistä teistä niin muutat sen että ei ole päällystämättömiä reittejä.
    Ja aikaisemminkin olen kirjoittanut tähän ketjuun että itse en luota enkä ota lainkaan huomioon TomTomin tietoja siitä mikä on päällystetty tie ja mikä ei. Luotan mielummin Google Mapsin Street Viewiin ja omaan tietoon.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  21. #351
    Lainaa Oz kirjoitti Katso viesti
    - nyt tulee välillä näytölle vuoron perään: kuuloke liitetty - yhteys kuulokkeeseen menetetty - kuuloke liitetty jne.
    mulla teki (ainakin kerran) tuota jos Senaan liitti ensin puhelimen ja sitten Tompan. kun tekee toisinpäin niin OK.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  22. #352
    Onkos kellään ollu ongelmia lataustelineen kanssa? Mulla tomppa on ruvennu pätkimään elikä se ilmoittaa ettei ole virtaa ja rupeaa sitten sammuttelemaan itteään. Tänään se teki sitä useamman kerran. Mittasin jännitteet pinneistä eikä ollu mitään pätkimistä. Tosin en kokeillu hirveän kauan. Kattelin sitten niitä latauspinnejä ja toinen olikin hieman alempana kuin toinen elikä tämä varmaankin oli syynä pätkimisen. Molemmat pinnit tuntu aika löysiltä. Menin sitten Gigantin huoltoon kuitti (ja latausteline) mukana. Kaveri katteli telinettä vähän aikaa ja totes että menee takuuseen vaikka takuuaika on ylittyny hieman. Ei siis tarvinnu ruveta riitelemään vaan kaveri tilas uuden telineen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #353
    Kato myös ne johtojen liitännät. Liian usein syy löytyy sieltä, tärinässä karvat irtoaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  24. #354
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään ollu ongelmia lataustelineen kanssa? Mulla tomppa on ruvennu pätkimään elikä se ilmoittaa ettei ole virtaa ja rupeaa sitten sammuttelemaan itteään. Tänään se teki sitä useamman kerran. Mittasin jännitteet pinneistä eikä ollu mitään pätkimistä. Tosin en kokeillu hirveän kauan. Kattelin sitten niitä latauspinnejä ja toinen olikin hieman alempana kuin toinen elikä tämä varmaankin oli syynä pätkimisen. Molemmat pinnit tuntu aika löysiltä. Menin sitten Gigantin huoltoon kuitti (ja latausteline) mukana. Kaveri katteli telinettä vähän aikaa ja totes että menee takuuseen vaikka takuuaika on ylittyny hieman. Ei siis tarvinnu ruveta riitelemään vaan kaveri tilas uuden telineen.
    Mulla napsahti siitä telineen kulmasta pala pois ja nyt se tykkää yrittää sammuilla. Ilmeisesti pääsee sen verta elämään telineessään.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  25. #355
    Hieno keskustelu ja pysyn tän perusteella femmassa
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #356
    Samoja ongelmia on. Uudessa tosin lataus ei toiminut ollenkaan! Hyvä verrata tota vuoden vanhaa uuteen, vanha nimittäin heiluu aikalailla enemmän! Eli teline-navi liitos löystyy ajan myötä.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #357
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Samoja ongelmia on. Uudessa tosin lataus ei toiminut ollenkaan! Hyvä verrata tota vuoden vanhaa uuteen, vanha nimittäin heiluu aikalailla enemmän! Eli teline-navi liitos löystyy ajan myötä.
    OK, onneksi en näköjään ole ainut jolla on ongelmia telineen kanssa. Toivottavasti uus toimii paremmin. Uskoisin että mun tapauksessa ongelmana on nuo telineen latauspinnit, jotka on kyllä melko hempulan näköiset.

    Suzu-ukolle voin sanoa ettei kannata vaihtaa vanhaa mallia uuteen. Reittien lataaminenkin on suoraan sanoen aika syvyltä. Vanhassa mallissa reitit pysty lataamaan suoraan Tyrestä. Se tais onnistua 400:llakin aluksi mutta ei enää. Ihmeen kömpelöksi reittien siirtäminen on tehty.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #358
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Ihmeen kömpelöksi reittien siirtäminen on tehty.
    Ei mun mielestä ollenkaan?? Mä harmittelin aikoinaan vanhassa Tomtomissa nimenomaan tuota ettet näe fyysisesti sitä meneekö reitti naville vai ei. Nyt kun siirrän reitin muistikortille niin näen itse että siellä se on!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #359
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ei mun mielestä ollenkaan?? Mä harmittelin aikoinaan vanhassa Tomtomissa nimenomaan tuota ettet näe fyysisesti sitä meneekö reitti naville vai ei. Nyt kun siirrän reitin muistikortille niin näen itse että siellä se on!
    No joo, mutta nykyaikana kunnon softat keskustelee suoraan laitteiden kanssa ilman että täytyis ruveta siirtämään dataa jonkun resurssinhallinnan kautta. Vanha tomppa oli selvästi parempi tässä suhteessa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #360
    Nyt alkoi yllättäen eilen mun vanha teline kenkkuilemaan oikein kunnolla.
    Tuli mieleen että vaikuttaako esim. pöly (joka kerääntyy navin ja telineen väliin) latauksen toimivuuteen.
    Niinpä purin telineen kokonaan:

    Rakenne on melko yksinkertainen, piirilevyllä jännite muutetaan naville sopivaksi ja suurimman tilan vie piirilevyllä työ "kytkin" jossa nuo ylös-alas-painuvat nastat ovat kiinni.
    Omassa vanhassa telineessä esim. telineen osat ovat toisistaan hieman löystyneet mutta tällä ei pitäisi olla vaikutusta latauksen toimivuuteen. Veikkaukseni on että tärinä ja heiluminen irroittaa juotokset piirilevyllä.
    Takuu näyttää olevan voimassa edelleen mun vanhassakin 400:ssa joten varmaan tilaan uuden telineen (410:iin se on jo tulossa koska teline ei ladannut ollenkaan)!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 26.05.2016 klo 16:04.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 12 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen