Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Näemmä Nurmi Mp "jatkaa" Kuvan Mp:n jäljillä, ainakin oli tuttuja nimiä liikkeen yhteystiedoissa. Olen omaa BMW:täni käyttänyt Kuvalla ja konkan jälkeen tuli mieleen, että pitääkö sitä ihan Tampereelle saakka lähteä huollattamaan. Ainakin BMW-nimi oli Nurmen sivuilla, joten toivoa on, että saa sinne keväthuollon.
    -juha-
  2. #2
    Itse sain WP ohjausiskarin siellä kuntoon. Kysyin 10 muusta paikasta ja joka paikassa sanottiin että ei pysty. Tästä siis pisteen nurmelle ja ainakin tällä kokemuksella voin suositella.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  3. #3
    Lainaa yoohah kirjoitti Katso viesti
    Näemmä Nurmi Mp "jatkaa" Kuvan Mp:n jäljillä, ainakin oli tuttuja nimiä liikkeen yhteystiedoissa. Olen omaa BMW:täni käyttänyt Kuvalla ja konkan jälkeen tuli mieleen, että pitääkö sitä ihan Tampereelle saakka lähteä huollattamaan. Ainakin BMW-nimi oli Nurmen sivuilla, joten toivoa on, että saa sinne keväthuollon.
    Eiköhän ne pysty bemus huoltamaan,virallista niillä ei vielä ole(bemuhuoltoa)
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  4. #4
    Pystyy huoltamaan joo. Kävin kysymässä avajaisten jälkeen. Mutta ei taida se takarenkaan/jarrulevyn kiinnikkeen vaihto tuolta kautta onnistua, pitääkö olla virallinen edustaja tmv.?
    -juha-
  5. #5
    Luultavasti pitää olla,jos on takuuasia kyseessä.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  6. #6
    Nythän heillä on BMW maahantuojan huolto mutta ei vielä valmiuksia hoitaa takanavan vaihtoa.
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
  7. #7
    Varmaan kannattais laitattaa nimi listalle jos on kovasti kiirus. Itse ajelen vanhalla kunnes kirje tulee tai ainakin hätäisemmät on saaneet palvelua. Jarrulevy on edelleen tehtaan momenteissa eikä ole laippa rikki.
  8.  
  9. #8
    NurmiMP:llä ON valmiudet tehdä takaisinkutsun työt. Omaan pyörääni ne jo tehtiinkin.