Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 78:sta
  1. #31
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Auts... Googlen mukaan 1.06 ja ilman liikennettäkin 1.03... kuka sitä kehältä tuonne asti jaksaa
    TouRinki-vauhdeilla tuolla on perillä jo viimeistään kolmessa vartissa mutkienkin kautta.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #32
    Lainaa WEIJO kirjoitti Katso viesti
    kylläpäs oot go-za löytännyt paljon mestoja!kiitti kartasta,btw.meinaatko jatkaa samalla pyörällä tulevankauden?
    Noi ei suinkaan ole kaikki mun löytämiä!! Viime kesän pyörä on jo myyty... Ens kesä on vielä osittain auki, mutta 13.6. jälkeen hyvinkin selvillä!
    Kirkkonummen Evitskogista löytyy mukava ja kodikas elintarvikekioski. Mesikämmen. Leipovat itse pullat ja käyttävät makeutusaineena oman kylän hunajaa... Nam!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #33
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    TouRinki-vauhdeilla tuolla on perillä jo viimeistään kolmessa vartissa mutkienkin kautta.
    Jaa no sitten... suussa sulavat munkit löytyvät myös Vehoniemen automuseolta
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  4. #34
    Lainaa AXP kirjoitti Katso viesti
    Ovelasti valittu otsikko. Viittaisi pikemminkin muodollisesti pätevään henkilökuntaan kuin ruokailupaikkaan.
    Joo tämä ei ole ensimmäinen kerta kun minua syyllistetään otsikkokikkailusta.
    Tietysti mulla oli aamulla kun kahvitutti enemmän mielessä Café raaserin takanakki kuin sotkun sokeripulla.

    Kai pitäis myös Santikseen ja Upinniemeen keritä kesällä syömään rinkeli.

    Päivän mediatavoitteeksi asetin tuhat lukukertaa ja 10-20 nimettyä mestaa. No Kossu heitti heti yhteen viestiin mestoja yli budjetoidun, mutta pari tuhatta lukukertaa yllätti myös.

    Jos sama tahti jatkuu, niin tämä on ens kesän luetuin ketju heti miks orgin kauppa ei toimi ketjun jälkeen.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  5. #35
    http://kulmakonditoria.fi/kahvilat-ja-yhteystiedot.html

    Rajojen sisällä Kulmakondikset tarjoaa vaikka mitä, lounasta, suolaista apetta, makiata pullaa ja leivoksia.
    Ei ihan halvimmasta päästä, mutta tarjontaa piisaa halutulla alueella.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #36
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Auts... Googlen mukaan 1.06 ja ilman liikennettäkin 1.03... kuka sitä kehältä tuonne asti jaksaa
    Taitaa kuukeli käyttää pelkkiä talvirajoituksia laskelmassaan.
    Kesärajoitusten aikaan tuolla matkalla on suurin osa satasta, jolloin 85km matka pitäisi mennä selvästi alle tunnissa ihan teoriassakin. Paitsi kesäperjantai-iltapäivisin, jolloin koko matkalla on hitaasti mateleva katkeamaton mökkiläisjono.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  7. #37
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Otsikosta tuli mieleen Herkkules. Omaa kokemusta paikasta ei ole, mutta vaikuttaa käymisen arvoiselta
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  8. #38
    Lainaa suzukai kirjoitti Katso viesti
    Otsikosta tuli mieleen Herkkules. Omaa kokemusta paikasta ei ole, mutta vaikuttaa käymisen arvoiselta
    Minulla ei ole yhtään positiivista kokemusta tuolta. En suosittele.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  9. #39
    En halua palstan sisältömodeksi, mutta sovitaanko että nahkamunkkeja saa myös mainostaa?

    Totuus kuitenkin lienee että ilman harhaanjohtavaa otsikkoa ei tämäkään ketju olisi ensimmäisen vuorokauden aikana kerännyt 3.000 lukukertaa.

    Kuitenkin suuren yleisön silmissä on motoristit laskeutuneet puusta rekkamiesten kanssa muutama tuhat vuotta kantaväestön jälkeen. Tälläisten kevyempien kahvitteluketjujen vilpitön tarkoitus on kasvattaa kunnioitusta ja brotherhoodia motoristien ja örggien keskenäisessä väännössä.

    Vielä ei taida olla listassa yhtäkään venesatamaa tai lossirantaa josta löytyisi kehuttavat burgerit?

    Avaan pelin tarjoamalla korvaajaksi Hill Siden, tai Tuus Golfin terassilla nautittua Clubsänväriä pekonilla ja ranskiksilla höystettynä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  10. #40
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Vielä ei taida olla listassa yhtäkään venesatamaa tai lossirantaa josta löytyisi kehuttavat burgerit?
    Mainittu Suviranta täyttänee nuo kriteerit?

    Kehuttavista burgereista tuli myös mieleen Siuntion Löpö ja Lounas. Tosin ei ole rantapaikka, mutta kuitenkin omalla tavallaan tutustumisen arvoinen. Sellaista aitoa tunnelmaa, paikallista yrittäjyyttä ja vaihtelua suurten ketjujen antimiin.
  11. #41
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Vielä ei taida olla listassa yhtäkään venesatamaa tai lossirantaa josta löytyisi kehuttavat burgerit?
    Hattulassa Mierolan silta cafe toimii myös venesatamana. Koskaan en ole tuolla syönyt, joten kommentoikoon joku joka on. Googlella kehältä tunti ja 10 min.

    Keppanakellari Uudenmaan ja Kanta-Hämeen rajan tuntumassa lienee mainitsematta myös. Tuolta olen saanut kelpo hampurilaisiakin. Googlen mukaan kehältä 1.09.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  12. #42
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Hattulassa Mierolan silta cafe toimii myös venesatamana. Koskaan en ole tuolla syönyt, joten kommentoikoon joku joka on.
    Pari kertaa olen syöny. Ihan ok... Perus huoltamo-grillitason ruokaa...

    Tässä kanssa mainitsemisen arvoinen paikka!
    Kerkkoon pumppaamo
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #43
    Tulipa mieleen, että sotilaskodit on takuuvarmoja munkkipaikkoja. Tuolla listaus Sotilaskotiyhdistyksistä.

    Edit: Sori ei noi olleetkaan itse sotilaskotien osoitteita, mutta osalle näkyi olevan linkki kotisivulle. Mm. Parolannummen vanha sotku on täällä ja Riihimäen sode täällä.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  14. #44
    http://goo.gl/maps/59r3e

    Jos rantoja kaipailee, Cafe Kabböle on mutkateiden varrella rantaviivalla.
    Nykypöperöistä en ole varma, ennen siellä grillailtiin terassilla hodaria ja hampparia. Kaljakuppila minulle tuosta on jäänyt mieleen.

    http://www.kabbolemarina.fi/cafe-kabbole-marina.html

    https://www.facebook.com/cafekabbolemarina
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  15. #45
    Ja kotiinpäin tarttee sen verran vetää ja suositella soppapaikkana tätä:
    Långvikin elintarvikekioski eli https://www.facebook.com/longbaykioski
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  16. #46
    pertun mainitsema keppanakellari....oot saanu sielt jotain oikeesti hyvääki syötävää??? Tuota,hmm...ehkä näkemisen arvoinen paikka kyltteineen päivineen mut kyl aika ala-arvoinen sapuska kyl et ite en ainakaan toista kertaa "eksy" tonne Vaikka toiki ois tietty selvinny ku ois pläränny arvostelui ennen ku menee tilaa
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  17. #47
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Tulipa mieleen, että sotilaskodit on takuuvarmoja munkkipaikkoja. Tuolla listaus Sotilaskotiyhdistyksistä.

    Edit: Sori ei noi olleetkaan itse sotilaskotien osoitteita, mutta osalle näkyi olevan linkki kotisivulle. Mm. Parolannummen vanha sotku on täällä ja Riihimäen sode täällä.
    Ei ainakaan Sandiksen sodeen pääse ilman kulkulupaa,ellei joku "sisällä" oleva tule portilta noutamaan.Näin ainakin vielä pari vuotta sitten,kun kävin siellä poikaani moikkaamassa.
  18. #48
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    pertun mainitsema keppanakellari....oot saanu sielt jotain oikeesti hyvääki syötävää???
    Makuasia... vaimolta jos kysyy, niin ei se ainakaan pidä minua erityisenä kulinaristina Muistan, että tuosta itse paikasta ja sen viihtyvyydestäkin on oltu montaa mieltä, mutta kummasti siellä väkeä kuitenkin käy... olisiko sitten ne mutkatiet mitkä osaltaan vetää

    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Ei ainakaan Sandiksen sodeen pääse ilman kulkulupaa,ellei joku "sisällä" oleva tule portilta noutamaan.Näin ainakin vielä pari vuotta sitten,kun kävin siellä poikaani moikkaamassa.
    Hyvä tietää. Jos joku tietää muita kulkurajoitettuja sotkuja, niin niistähän voisi vinkata ettei tule turhaan ajeltua. Hennalan varuskuntahan lopetti juuri eli siellä ei kaiken järjen mukaan enää ole toimintaa. Säkylässä poikkesin muutama kesä sitten ja silloiseen parakkisodeen ainakin pääsi vapaasti. No Säkylä on kyllä jo hiukan syrjässä ketjun aloittajan antamalta alueelta.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  19. #49
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joo siihenpä juuri ongelma liittyy!
    Jotain hyviä mestoja/ reittejä löytää sieltä, jotain muita täältä, ja ne loput mestat jostain kolmannesta ja neljännestä paikasta. Mä uskon vakaasti että toi motocaching vois olla se saitti joka oikeesti kerää KAIKKI tutustumisen arvoiset paikat, reitit ja mestat yhteen ja samaan sivustoon.
    Tässä nyt vaikka Stadin lähettyviltä löytyvät:
    Laittakaa tuonne vain kaikki. Ovat sitten yhdessä paikkaa.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  20. #50
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pyynikin näkötorni Tampereella on tietyin reunaehdoin saavutettavissa alle tunnin ajomatkalla, ja on maisemaa ja luontoa ja munkit on kyl hyvii. Sanoisin ettei ole voita ja sokeria säästelty.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #51
    Hyvä tietää. Jos joku tietää muita kulkurajoitettuja sotkuja, niin niistähän voisi vinkata ettei tule turhaan ajeltua.

    Sama koskee Kirkkonummen Upinniemeä, vaatii kulkuluvan.

    Lupa on taskussa.

    Kesää, mopoa ja munkkikahveja odotellen

    Nyt käydään kahvilla autolla.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  22. #52
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    AI HERKKULES=tissejä moottoritiellä. Ja mä olen hurautellut siitä ohi kaikki nämä vuodet.
    Arvatkaas missä pysähtyy possujono kun mä pääsen keväällä ohjastamaan
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  23. #53
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    AI HERKKULES=tissejä moottoritiellä. Ja mä olen hurautellut siitä ohi kaikki nämä vuodet.
    Arvatkaas missä pysähtyy possujono kun mä pääsen keväällä ohjastamaan
    On siellä kyllä hyvät makkaraperunatkin. Pitäsköhän meidän kauden alussa käydä sellaset siellä syömässä?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  24. #54
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    AI HERKKULES=tissejä moottoritiellä. Ja mä olen hurautellut siitä ohi kaikki nämä vuodet.
    Arvatkaas missä pysähtyy possujono kun mä pääsen keväällä ohjastamaan
    Se pysähtyy siihen ekaan risteykseen ja ihmettelyyn, kun veturilla vain yksi asia mielessä ja kaikki muu jäi.
    (Tiedoksi tuleville possu-/tikkariletkan ensikertalaisille: Tämä oli vitsi )
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  25. #55
    Jos ette oo käyny vielä semmoisessa mestassa kuin Ravintola Harakanpesä Espoossa, niin suosittelen käymään. Ravintola on vesitornin sisään rakennettu. Hienot näköalat. Tuli vain tuossa vkloppuna käytyä siellä. Paikka on aika tasokas, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen varsinkin kesällä.
    Pyörä: Triumph Street Triple ABS, vm 2014

  26. #56
    Lainaa Anzsi kirjoitti Katso viesti
    Jos ette oo käyny vielä semmoisessa mestassa kuin Ravintola Harakanpesä Espoossa, niin suosittelen käymään. Ravintola on vesitornin sisään rakennettu. Hienot näköalat. Tuli vain tuossa vkloppuna käytyä siellä. Paikka on aika tasokas, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen varsinkin kesällä.
    Voisiko olla Haikaranpesä? Vai pesiikö harakatkin vesitorneissa?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  27. #57
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Se pysähtyy siihen ekaan risteykseen ja ihmettelyyn, kun veturilla vain yksi asia mielessä ja kaikki muu jäi.
    (Tiedoksi tuleville possu-/tikkariletkan ensikertalaisille: Tämä oli vitsi )
    En mä risteyksiin hyydy. Mutta tikkari vauhti lupauksesta on vaikee pitää kiinni jos oikeen innostuu

    Alkuperäiseen aiheeseen palaten.
    http://www.leipomokahvilanavetta.fi/

    Mulle vaan aivan liian lähellä. Käyn joskus koiran kanssa kävellen.
    Tää on kanssa niitä oikeita leipomokahviloita. Ei mikään pakaste/mikro ABC.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  28. #58
  29. #59
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Anzsi kirjoitti Katso viesti
    Jos ette oo käyny vielä semmoisessa mestassa kuin Ravintola Harakanpesä Espoossa, niin suosittelen käymään. Ravintola on vesitornin sisään rakennettu. Hienot näköalat. Tuli vain tuossa vkloppuna käytyä siellä. Paikka on aika tasokas, mutta ehdottomasti tutustumisen arvoinen varsinkin kesällä.
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Voisiko olla Haikaranpesä? Vai pesiikö harakatkin vesitorneissa?
    Harakanpesä löytyy Leppävaarasta, ja vesitorniksi aika kehno tuollainen 4 kerroksinen talo. Haikaranpesä löytyy Haukilahdesta, vesitornista.
    -nomen est omen-
  30.  
  31. #60
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    http://www.gasthauswainola.com/
    Tuossa Uudenmaan motoristiystävällisinpaikka.

    Keskellä parhaita mutkia ja jos jää ryyppy päälle voi vaik yöpyä...
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen