Sivu: 5 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 417:sta
  1. #121
    Hieno video, it is on fire
    Kohta uutisoidaan kun pyörä palaa jossain tuolla
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  2. #122
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Hienot liekkiputket
    Koitin vähän lopun dynoruudulta kurkkia noita käppyröitä ja tehdä vertailua oman maatalousmoottorin (1290SDR) dynoarvoihin.
    Panigale
    105Nm/4000, 95/5500, 108/7000, 130/8500 ja suurin teho 10500rpm
    Oma mopo
    100Nm/3500, 110/4000, 118/5500, 127/7000, 125/8500 ja suurin teho 9500rpm

    Kyllähän tuo Pani ylhäällä kiekuu ilmeisen komeasti. Omassa on vähän ala- ja keskialuetta korjattu.
    Niin penkithän on toki eri ja olosuhteet myös.
  3. #123
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Kivan näköinen pömpeli ...
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  4. #124
    Poistettu
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Kivan näköinen pömpeli ...
    Huomenna hakemaan kotitalliin. Akrat valmiiksi asennettuina, sitä en tiedä onko killerit paikoillaan vaiko ei. Haluuko joku että kuvaan iLuurin optiikalla ja mikrofonilla jotain kuvaa höpinöistä?
  5. #125
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Haluuko joku että kuvaan iLuurin optiikalla ja mikrofonilla jotain kuvaa höpinöistä?
    En halua.
    Haluan että koeajolenkkisi ulottuu Raaheen saakka.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  6. #126
    Poistettu
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    En halua.
    Haluan että koeajolenkkisi ulottuu Raaheen saakka.
    Vaasaan ja Botniaringille tulossa lauantaina. Saat tulla vastaan
  7. #127
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Huomenna hakemaan kotitalliin. Akrat valmiiksi asennettuina, sitä en tiedä onko killerit paikoillaan vaiko ei. Haluuko joku että kuvaan iLuurin optiikalla ja mikrofonilla jotain kuvaa höpinöistä?
    Hain oman Monstereni talvisäilöstä ja ilmeisesti Sinun 1299 Akran asennuksen jälkeinen testaus oli menossa.
    On hienot äänet
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
  8. #128
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Vaasaan ja Botniaringille tulossa lauantaina. Saat tulla vastaan
    Joko sä meinasit ratakaudenkin avata samaan syssyyn?
    Superbike #7
  9. #129
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Joko sä meinasit ratakaudenkin avata samaan syssyyn?
    Kai tollanen nyt kuuluu ekana ajopäivänä radalle viedä? Joo, jos rata on kunnossa niin käyn siellä lipsuttelemassa.
  10. #130
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Kai tollanen nyt kuuluu ekana ajopäivänä radalle viedä? Joo, jos rata on kunnossa niin käyn siellä lipsuttelemassa.
    Hyvältä kuulostaa. Ootko uudella botnialla vielä käynykään? Se shikaani uudella puolella säilyy aika pitkään märkänä jos sitä ajoharjottelurataa on kasteltu vaikka muualla olis kuivaa.
    Superbike #7
  11. #131
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Haluuko joku että kuvaan iLuurin optiikalla ja mikrofonilla jotain kuvaa höpinöistä?
    Tuota minä haluan
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  12. #132
    Kyllä vakiopyörä Akralla on about siinä, ettei tarvitse mitään enää muuttaa. Varmaan koneen käytös on sillä parempi ja käynee viileämpänäkin. Jarrut, alusta, vanteet ja muut on jo sellaisia, ettei haikaile parempia
  13. #133
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Huomenna hakemaan kotitalliin. Akrat valmiiksi asennettuina, sitä en tiedä onko killerit paikoillaan vaiko ei. Haluuko joku että kuvaan iLuurin optiikalla ja mikrofonilla jotain kuvaa höpinöistä?
    Mikä ettei....
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  14. #134
    Poistettu
    Liian kova kiire ollu lähinnä töissä. Mitään kuvaa tai videota en oo ehtiny ottamaan. Ehdin just eilen hakea ja tänään äsken n 15km lenkin. Akrat jytää - liikaa ilman killereitä ainakin. Saundi on todella k*rväkäs, mutta liikaa maantielle itselle ja muille. Luulenpa että Eurooppaturneelle joutuu laittamaan vakiotorvet, muutoin Saksassa ja Itävallassa matka saattaa katketa.

    Mutta radalle, oikein odotan miten pauhaa siellä. Mitähän tosta muuten sanois? On toi hieno omaan silmään, aivan tajuttoman hieno. Vaikea sanoa tehoista mitään, mutta muutaman kerran koitin nelosella viiden tonnin kierroksilla avata. Sysää ihan raivopäisen tuntuisesti. Ledit vaan vilkkuu ettei tuu mittari naamalle.
  15. #135
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Liian kova kiire ollu lähinnä töissä. Mitään kuvaa tai videota en oo ehtiny ottamaan. Ehdin just eilen hakea ja tänään äsken n 15km lenkin. Akrat jytää - liikaa ilman killereitä ainakin. Saundi on todella k*rväkäs, mutta liikaa maantielle itselle ja muille. Luulenpa että Eurooppaturneelle joutuu laittamaan vakiotorvet, muutoin Saksassa ja Itävallassa matka saattaa katketa.

    Mutta radalle, oikein odotan miten pauhaa siellä. Mitähän tosta muuten sanois? On toi hieno omaan silmään, aivan tajuttoman hieno. Vaikea sanoa tehoista mitään, mutta muutaman kerran koitin nelosella viiden tonnin kierroksilla avata. Sysää ihan raivopäisen tuntuisesti. Ledit vaan vilkkuu ettei tuu mittari naamalle.
    No ni, nyt sitä vääntöä sitten piisaa Upee pyörä ja siitä iso käsi!
    <br />
  16. #136
    Ja heti aamulla Alastaroon!
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  17. #137
    No ei kannata botniaringille ainakaa tulla ku eihän se rata oo auki viälä.
    Jotain rekkoja siälä harjootteli hetki sitte ku kävin siälä, että kyllä varikolle ainaki pääsöö...
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  18. #138
    Poistettu
    Tulipa käytyä Botnian varikolla. Rekoilla tosiaan taitoajokisa. Mutta koko ratavarikkokin oli kaivettu isoksi kuopaksi ja viereiseksi hiekkakasaksi. Jonkun verran vielä hommaa ennenkuin tuolla normaalissa kuviossa rataa ajetaan.

    Vajaa 300km tuli pörpöteltyä ja fiiliksiä moposta. Luonnollisesti en tässä vaiheessa ala ostostani haukkumaan, vaan Ducatilasit on päässä.

    Ainoa miinus. Peilit on kapeammalla ja kehnommat kuin ennen. Taas saa kyynärpäätä vetää sisään että taakse näkee. Ja jonkun verran resonoi, eli kuva ei ole peilissä tarkka. Joka on hieman omituista, koska muuten mopo ei tärise. Ei käytännössä ollenkaan. Satastakin voi ihan hyvin ajaa kutosella ja kaasusta alkaa selkeä veto ilman tutinoita kolmesta tonnista ylöspäin. Viidestä tonnista veto on jo sitä luokkaa että pikkuvaihteilla kärsä nousee.

    Vedoista. Lenkin päätteeksi otin kolme vetoa paikoiltaan. Yhden sportilla, jossa on enemmän keulimisen estoa ja miedompi tehokäyrä. Tuntuu kipittävän, 240 oli lasissa aika pikaseen ja jännä kun voi pitää läpät levällään ja veto säilyy silloinkin kun keula nousee. Keulimisenesto tuo heti nätisti eturenkaan takaisin ja silti laite kiihtyy kelvollisen oloisesti.

    Sitten racelle. Veetu. Vaikka keulimisenesto oli kakkosella, ei musta ollu miestä pitämään torvea levällään. 240 oli taas kun hölläsin ja etunen oli taas ilmassa. Ei voinu kuin kädet täristen kikattaa. Siitä huolimatta otin keulimiseneston kokonaan pois seuraavaan vetoon racella. Oikeesti. Aivan v*ttu sairas laite. Hysteerinen. Vähän jopa pelottava kun en oo kunnolla ajanut kolmeen kesään tonnarilla ja muutenkin talven jäljiltä ruosteessa koko äijä. Nelosella ajoin 220 mittarinopeutta, kaasua hieman kii ja sitten levälleen. Nanosekunnissa koko mopo sylissä.

    Jalkatapit vihdoin fiksattu. Ei lipsunut kertaakaan, vaikka toki tosi nätisti noita vetoja lukuunottamatta ajelin. Akran ääni on juovuttava. Kun tekee laiskan vaihdon ylös, se tajuaa sen ja prötää pidempään putkeen kunnes seuraava numero on sisässä. Ja se prötääminen kuulostaa kertakaikkiaan upealta. Muutoinkin saundit on sellaset että Vaasan keskustassa kävelijät alkoi 100m ennen katsomaan mikä sieltä tulee. Maalla naakkaparvet lähtee 100m aiemmin tiensivusta pakoon. Loud pipes... Mutta ihan liikaa noi kadulle on. Emmä jaksa tuollaista huomiota herättää ja varmaa se on että 90% kansasta se ääni ärsyttää. Toivottavasti hiljenee killereillä.

    Pleksi suojaa upeasti. Mun 1,8m vartalolle aika täydellinen. Just kun selkä suorassa on satulassa, kypärä on puhtaassa ilmavirrassa ja pyörteet osuu häiriöttä rintaan ja kannattelee yläkroppaa 95-115 vauhdeilla. Edes eka lenkki ei käynyt yhtään käsille. Myös satula on hyvä vs 899sin orkkissatula. Racejakkara odottaa kotona, en tiedä tuoko tähän enää muutosta.

    Alusta. Olen ollut sitä mieltä että sähköalusta on turhaa. Mutta jumankauta miten heinosti muuttaa mopoa routapattisella tiellä suoraan ajossa parilla klikkauksella pehmeämmäksi ja sitten taas tiukemmaksi. Saapa nähdä mitä toi sitten sanoo kun sillä yrittää rataa kiertää. Mutta olin vaikuttunut siitä miten katumukava tosta tulee namiskoiden räpläämisellä.

    Mitä muuta. Emmätiedä - mä olen suorastaan humalassa siitä miltä toi mopo tuntu käteen. Kääntyy niin äkäisesti ettei meinaa tajuta, muttei kaadu sisään vaan ohjaa just sinne mihin haluaa. Eikä silti ole epävakaankaan tuntuinen. Jarruja tms ei tuolla tullut kokeiltua.

    Jaa niin vielä se blipperi. Miten tollanen on keksitty mopoon vasta nyt. Olin koko aika vähän ongelmissa, kun kaavota ei ole vielä käännetty ja jouduin koko aika miettimään miten päin tikkua sohitaan. Mutta se yksinkertaisesti toimii aivan saumattomasti.

    Onko toi sitten hintansa väärti? No mulle on. En kysynyt talvella kertaakaan itseltäni teinkö oikein, vaikka jamppeja ja bemuja saisi aika paljon edullisemmin. Eikä tarvi kysyä nytkään. Akra ehkä on sellanen jota ton mölyn takia tällä hetkellä hieman pohdin, mutta kokeillaan ne killerit nyt ensin ja tuomitaan sitten.

    Kyllä elämä vaan on toisinaan aika mahtavaa.
  19. #139
    Hyvä jos antaa keulia sopivasti. Mitä olen itse ajanut viimeaikoina niin missään ei ole ollut oikein hyvä (KTM 1290 Superduke ja Superadventure, BMW HP4, Ducati 1098R). Pahimmillaan munat lytyssä tankkia vasten kun keula römähtää alas. Kawan H2 kuuostaa olevan myös pykälän vanhaa teknologiaa, mutta ehkä toimivaa. Yamaha R1 taitaa olla kärjessä teknologiassa ja Ducati toisena. Itsellä on kyllä huonoja kokemuksia pyörien elektroniikasta kun jättävät välille. Toisaalta on myös todella ärsyttävää kun elektroniikka ajaa. Edellisellä kotarilla Adve 1190R ajoin koko ajan ilman mitään MTC, ym. luistonestoja kun se oli paras ilman niitä, vaikka lienee haaskausta kun pitäisi olla markkinoiden turvallisin pyörä. Samoin on Desmosedici, mahtava ajaa kun mikään ei vilku eikä pyörä ota komentoa. Mutta tieten nämä uudet ovat kaikki niin tykkejä, että pakko olla apuvälineitä.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  20. #140
    Poistettu
    Ykkösgenren Bemu S1000RR joka mullakin oli, oli aivan kamala keulimisenestolta. Joskus otti heti kun 5cm nousi, joskus kun ole jo metrin ilmassa ja sitten aivan kuin olis tappokatkaisijasta vedetty. Munat tankkiin ja keula pohjaan. Emmä tota nyt sen kummemmin kiusannut, mutta ainakin tuon yhden vedon vitosasetuksella oli mainio. Kakkosasetuksella ja jyrkällä tehokartalla loppui iteltä kantti pitää torvi levällään kakkosella.
  21. #141
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Tankki tuossa laitteessa on vain väärän muotoinen. Mihin sen jatkuvan stondiksen laittaa? En vois ostaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #142
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Emmä jaksa tuollaista huomiota herättää ja varmaa se on että 90% kansasta se ääni ärsyttää.
    Mutta se loppu 10% saa äänestä hallitsematonta eteen ottoa
    Ducati Hypermotard 1100 EVO SP '11 | Ducati Streetfighter 1098 S '11 | Turku
  23. #143
    Onnittelut vaan mahtavasta prätkästä ja pidä vain ne killerit pois niistä putkista ku ei mun miälestä yhyreskää ducatis oo ollu liian kovat äänet mitä oon kuunnellu täs vuasien saatos
    Tai sitte mä oon vain tottunu tuallaaseen ukkoosen jylinähän

    Ja joo siälä ringillä tehtiin jotain kaivuu töitä en sitte tiädä, että mitä, mutta tuskin on valamis viälä hetkehen... Ensviikolla se rata vissihin aukiaa.
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  24. #144
    Lainaa jusutus kirjoitti Katso viesti
    Mutta se loppu 10% saa äänestä hallitsematonta eteen ottoa
    Kyllä....Onnea uuden pyörän omistuksesta
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  25. #145
    Poistettu
    Lainaa JHV 654cc kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut vaan mahtavasta prätkästä ja pidä vain ne killerit pois niistä putkista ku ei mun miälestä yhyreskää ducatis oo ollu liian kovat äänet mitä oon kuunnellu täs vuasien saatos
    Kiitos vaan. Mutta sen verta monta ajoharjoittelupaikkaa tässä on jo itseltäni mennyt vuosien saatossa alta, että äänistä tingin jotta ajo voisi jatkua. Valitettavasti tämänkin Ducatin melujen fanit lasketaan Suomessa sadoissa, maksimissaan tuhansissa. Loppuja se ärsyttää. Joten killerit tulee, mä en omalta osaltani halua olla hankaloittamassa harrastuksiani. Tai jos killerit ei riitä säädyllisen äänen saamiseksi, jopa vakioränni.
  26. #146
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vaan. Mutta sen verta monta ajoharjoittelupaikkaa tässä on jo itseltäni mennyt vuosien saatossa alta, että äänistä tingin jotta ajo voisi jatkua. Valitettavasti tämänkin Ducatin melujen fanit lasketaan Suomessa sadoissa, maksimissaan tuhansissa. Loppuja se ärsyttää. Joten killerit tulee, mä en omalta osaltani halua olla hankaloittamassa harrastuksiani. Tai jos killerit ei riitä säädyllisen äänen saamiseksi, jopa vakioränni.
    Ihmetyttää välillä miten Luigi on saanu panin homologioitua ( 106db), kun esim 998 on 95db..( vakioputkilla)
    Monilla radoilla meilläpäin ( dijon 100db, bresse 98db, ledenon 100db, anneau du rhin 103db jne..)on sitten hirveä kitinä äänistä.. "Menköön nyt tälläkertaa" on yleensä kommentti, toistaiseksi on kylläkin aina päässy radalle..
    Mulla on termignonin putket killereillä, ja soundi on itseasiassa mielyttävämpi kuin vakiopöntöillä..
    Mitattu n 6000rpm 104db..
    Viva la figa & Panigale V4R
  27. #147
    Noi Italian tyyppihyväksynnät on itselläkin välillä herättäneet ihmetystä, vanhassa "kanttiputki" RSV4:ssa tyyppikilven lukema oli 109 db / 6120 rpm, 106 db ekoissa aprc-malleissa ja näissä 2013- malleissa 100 db.
    MV:ssä taitaa olla 106 db ainakin f3:ssa.
    Kaveri ei päässy joskus takavuosina 1098:lla vakiputkilla äänistä läpi Apparalla.
    Mittasin joskus ton oman 2013-mallin RSV4:n, vakioputkilla se on kovaäänisempi kun nykyisellä Akralla killerin kanssa, nyt sillä pääsee jopa Apparalle ajamaan
  28. #148
    Poistettu
    Asensin killerit ja käänsin kaavion. Soundeja: http://youtu.be/ktXSgjURbGs

    Jonkun verran hiljeni, mutta uskokaa, ei mene vahingossa pölynimurin kanssa sekaisin killereilläkään. Käviskö vähä ajamassa?
  29. #149
    Asiaa, vielä ota videota ilman killereitä....
    Käypää ajassa, ota videota
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  30.  
  31. #150
    Poistettu
    Jonkun verran hankalaa noiden asentaminen. Tän näköset ränkylät: https://docs.google.com/file/d/0B-j_...p=docslist_api

    Ulkoa 54mm, sisäreikä 38mm. Pituutta en hoksinu mitata. Ei oo ihmeelliset, mutta toi kiinnitysreikä on sisälle yläviistoon. Takapyörän kun ottaa pois, niin sitten varmaan helpompi homma. Mulla ei vaan ole takapukkiin vielä oikean paksuista tappia, joten ei pääse pukille nostamaan.
Sivu: 5 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen