Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Haulla koitin etsiskellä, mutta en löytänyt Daytonan ajokengistä kun hajanaista tarinaa...

    Onkohan kenelläkään noita Daytonan Road Star GTX -kenkiä?

    Noitahan on kolmella lestillä, kapea, normaali ja leveä. Itselläni Daytonan lyhytvartiset Journeyt koossa 42 ja juuri sopivat ohuella sukalla. Syksyllä olisi ehkä lisäsukkaa laitettava ja mietityttää kuinka paljon väljempi tuo leveä lesti on normaaliin verrattuna?

    Hankalaa kun ilmeisesti ainoa liike on Kokkolassa, jolla noita löytyy.

    Kenelläkään tietoa?
  2. #2
    Haulla löytyi hesasta ReliaTec joka myy noita. Osoite:

    Pihkatie 4
    00410 HELSINKI (Malminkartano) p.0400-441 677 soita ja kysy.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  3. #3
  4. #4
    Mulla on Travel Star Gtx ja osui heti kerrasta koko nappiin. Mulla taitaa olla aika standardin muotoinen jalka. Vaimo vielä näppäränä kutoi ohuemmasta langasta villasukat jotka on jalassa aina. Kuumallakaan ne eivät ole kuitenkaan liian kuumat, ja kelit saa olla reilusti miinuksella ja silti toimii. Hyvät kengät, mutta lämpimänäoloon tarvitaan vielä perinteinen villasukka. Tämä kannattaa ottaa huomioon leveyttä valitessa.
    -juha-
  5. #5
    Mulla on Touring Star GTX.
    Nettikaupasta tilasin ensin kokoa 42 ja ne olivatkin just sopivat yhdellä sukalla.
    Lähetin takaisin ja pyysin kokoa 43 tilalle jotka ovat kahdella sukalla just sopivat (toinen sukista villaa tai muuten vähän paksumpi) ja yhdellä sopivan väljät.
    Hyvin ovat toimineet -10C - +30C lämmöissä

    Muoks: Normikengät on kokoa 41 ja Nokian kumisaappaat 42 joihin sopii villasukat hyvin
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  6. #6
    Itsellä ei yksikään kenkä ole suurempi kuin 42... Soittelin Reliatecille ja mitoitus on pikemmin reilu kuin ahdas. MP-kausi minulla päättyy ihan mukavuussyistä kun lämpötila alkaa olla + 5°C - juu tiedetään, että joillain se vasta alkaa noissa lämpötiloissa...
  7.  
  8. #7
    Mulla on kaksi paria noita Road Star GTX:ä, molemmat leveällä lestillä ja yksi numero isommat (48) kuin ns. tavallinen kenkä. Mun jalka tosin muistuttaakin lähinnä Aku Ankan räpylää, kaikissa kengissä pitää yrittää etsiä vähän leveämpää mallia. Mutta ihan hemmetin hyvät ajosaappaat nuo ovat, en osaa mun käyttöön parempia kuvitella.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black