Sivu: 21 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 882:sta
    Lainaa pxu kirjoitti Katso viesti
    Kyllä nyt täytyy sanoa, että tonttu nyt on varmasti ajanut tuosta(kin) ohitte, ja todennäköisesti moni muukin, mutta ei tavalliset roskiskatokset vaan ihan jää erikseen mieleen. Ei harmainta haisua!
    Ainoa vinkki on suht iso osoitenumero, mutta uudellamaalla on pitkiä teitä montakin.
    Kaunis ilma, olis kiva kun rasti liikkuis.
    Haisua on mutta ei nyt heti tarvitse kertoa jos ei löydy,ite ei vaan kerkee hakemaan.
    Horo Elää !
    Toivotaan että jostain ilmestyy joku joka tietää...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Vihjettä kehiin niin saadaan jupina loppumaan
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
    Hämärä mielikuva, että olisin tuosta joskus vuosia sitten ajanut, muttei niin varma, että uskaltaisi lähteä vihjaamaan.
    Valitettavasti ei töiden vuoksi pääse toteamaan onko muistikuva oikea.

Tunnistamisen kannalta olisi mielestäni hyvä, jos kuvassa näkyisi muutakin kuin pelkkä roskiskatos.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Kirkkonummella mennään..motoristien suosiman tien varressa
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99

Porkkalantie 1314
    Viimeksi muokannut: KerroSeciville; 17.08.2015 klo 22:30. Syy: Lisätty osoite
    -MT-09 Tracer-
    -GSX750F-
    Nyt ei pitäs kellään olla narinaa
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
    Leppävaaran jäähalli

Vanha Maantie
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 18.08.2015 klo 17:18.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Aarra on noutanut Outotecin pikkasen väärästä paikkaan mutta sama talo niin kai se kelpaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Aarra on noutanut Outotecin pikkasen väärästä paikkaan mutta sama talo niin kai se kelpaa.
    Näitä itsekin välillä miettinyt, että pitääkö pyrkiä identtiseen asetteluun edellisen kuvaajan kanssa. Oon todennut, että kun tunnistettavasti oikeassa osoitteessa eli samassa kohteessa, ei ole väliä, onko esim. rakennuksen koillis- vai lounaiskulmassa, kunhan kohde näyttää 'samalta' molemmissa kuvissa.
    2018 Kawasaki Z 900

ex 2010 Kawasaki VN 900 Classic 10-18 (13-MBA)
    ex 2006 Kawasaki ER 6 F, 06-10 (IX-799)
    ex 1998 Suzuki GS 500 E, 03-06 (JN-405)
    ex 1999 Yamaha Virago XV 125 S, 99-01 (JZ-895)
    Mun mielipide; Aarra on hakenut selkeästi samasta talosta mutta väärän rapun oven kohdalta. (näyttäis olevan Gozalla viimeinen talon päädyssä) Eli virhe, mutta antaa jahdin jatkua vaan!

Mutta periaatteessa pitäis minusta olla kyllä tunnistettavasti samassa paikassa, eikä vain "siellä päin samassa osoitteessa suunnilleen".

Tiedänpä yhden joka periaatteesta ja huvikseen koittaa yleensä ottaa just SAMAN kuvan, eli pyörä samaan kohtaan ja rajauskin aika lailla kohdalleen. .......

Minusta ihan hyvä periaate se onkin - tosin aina se ei onnistu, jos tulee ajankohtaan että samaan paikkaan ei voi ajaa, tai jos väliin on tullut autoja tms. Tuolla tavalla kuitenkin on helppo itsekin varmistaa että ollaan samassa ja oikeassa paikassa.
    ...
    Lainaa pxu kirjoitti Katso viesti
    Mun mielipide; Aarra on hakenut selkeästi samasta talosta mutta väärän rapun oven kohdalta. (näyttäis olevan Gozalla viimeinen talon päädyssä) Eli virhe, mutta antaa jahdin jatkua vaan!

Mutta periaatteessa pitäis minusta olla kyllä tunnistettavasti samassa paikassa, eikä vain "siellä päin samassa osoitteessa suunnilleen".

Tiedänpä yhden joka periaatteesta ja huvikseen koittaa yleensä ottaa just SAMAN kuvan, eli pyörä samaan kohtaan ja rajauskin aika lailla kohdalleen. .......

Minusta ihan hyvä periaate se onkin - tosin aina se ei onnistu, jos tulee ajankohtaan että samaan paikkaan ei voi ajaa, tai jos väliin on tullut autoja tms. Tuolla tavalla kuitenkin on helppo itsekin varmistaa että ollaan samassa ja oikeassa paikassa.
    Samaa mieltä, antaa jahdin jatkua. En tiedä keneen viittasit, mutta itsekin pyrin "kopioimaan" edellisen kuvaajan kuvan.

P.S. Pääsen 1/2 tunnin kuluttua jahtaamaan eli olen uusimalla rastilla noin klo. 15.20. Jos joku ehtii hakemaan tuon ennen mua, niin antaa palaa vaan.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Samaa mieltä, antaa jahdin jatkua. En tiedä keneen viittasit, mutta itsekin pyrin "kopioimaan" edellisen kuvaajan kuvan.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    Lähitapiolan pääkonttori

Ja tietysti vähän trafiikkia joten ei kauheesti sommittelua tällä kertaa.

-Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Uusi.

Lyhyt ja tyhmähkö siirto. Jouduin käymään tuossa kuvien välissä varaosa ostoksilla ja nyt tallille korjaamaan mopoa.

Mut toivottavasti oon illalla taas mukana jahdissa....
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Turhan usein aamulla, illalla, viikonloppuna tai pyhinä haetun kuvan nouto arkena tai ruuhka-aikana on mahdotonta kuvata täysin identtisellä paikalla.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Mun moka. Toisaalta tuosta kohdasta josta otin kuvan näkyy hyvin edellisen kuvan ottopaikka, en siis ollut esim. eri puolella rakennusta, mutta olin laillisella parkkipaikalla. Kuva olisi pitänyt ottaa niin kaukaa, että siinä olisi näkynyt myös alkuperäinen kohta kokonaisuudessaan. Olin laiska, ja koska parkkikselta ei minun kännykkä ole tarpeeksi laajakulmainen, että olisin saanut kuvaan tuon logon ja alkuperäisen kohdan. Kuvittelin kuvan todistavan rastin jättäjälle, että olen löytänyt oikean paikan enkä vain saman näköistä taloa jostain. Jopa kertovan epätietoisille mistä talosta on kyse.
    Jos jatkan jahtailua, koetan olla tarkempi vaikka koen tämän keskustelun hiusten halkomisena.
    Ei tässä kukaan mokaillut. Jatketaan ihan ennallaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa Aarra kirjoitti Katso viesti
    Jos jatkan jahtailua, koetan olla tarkempi vaikka koen tämän keskustelun hiusten halkomisena.
    Höppsistä. Tottakai jatkat!!! Tässähän on ihan hyvä keskustella mielipiteistä aina välillä, paljon jahtaajia, paljon mielipiteitä sehän on selvä.

Ja kuten tonttu sanoi, ja Goza, ja minä ja muutkin tässä välillä: pääasia että jahti jatkuu!
    ...

Viimeksi muokannut: Woozie; 21.08.2015 klo 21:17.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Kuvapeli 2019 seurantaexcel

Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
    Dääm. Kuva otettu minuutti sen jälkeen kun lähdin töistä ajamaan kohteeseen. Nyt meni bensaa hukkaan, renkaatkin kului ja oon kaukana kotoa. mut ei haittaa, keli on kohdillaan.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  30.  
    Viimeksi muokannut: Woozie; 21.08.2015 klo 21:19.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Kuvapeli 2019 seurantaexcel

Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
Sivu: 21 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 111920212223 ... ViimeinenViimeinen