Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^Ratamopon vanteissa kulmaventtiilit on ihan ehdoton. Ei pala rystyset jarrulevyihin kun mittailee ajosta tullessa paineita. Oman kokemuksen mukaan kestää ilman ongelmia ainakin 260+ nopeuksia ja taitaavat käyttää samoja maailmallakin seka RR, etää TT kisoissa, joissa mennään parhaillaan 320+ vauhteja, eli eiköhän noi kadullakin toimi.
    Superbike #7
  2. #32
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ^Ratamopon vanteissa kulmaventtiilit on ihan ehdoton. Ei pala rystyset jarrulevyihin kun mittailee ajosta tullessa paineita. Oman kokemuksen mukaan kestää ilman ongelmia ainakin 260+ nopeuksia ja taitaavat käyttää samoja maailmallakin seka RR, etää TT kisoissa, joissa mennään parhaillaan 320+ vauhteja, eli eiköhän noi kadullakin toimi.
    Näinpä, halvalla saa halpaa ja hyvä ja halpa pitää hankkia jälleen erikseen. Olisko heittää jotain laadukasta merkkiä mikä kestää ratatouhuissa niin vois huoletta laittaa katuköröttelyyn...
    Päivä kärpäsenä varikkopilttuun katossa olis melkoisen opettavainen kokemus
    CB K R
  3. #33
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    . Motariliikkeen kaveri suositteli vahvasti ettei sellasta kannata laittaa koska venttiiliin kohdistuva voima on uskomattoman suuri ja kulmamallinen saattaa revetä kovaa vetäessä...
    En kyseenalaistanut ammattilaisen mielipidettä ja jätin laittamatta. Eiköhän niitä ihan asiallisia ja kestäviäkin toki löydy.

    Mites radalla kilpaa tai muuten ahkerasti ajavat on paineen mittausta ja täyttöä helpottaneet?
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ^Ratamopon vanteissa kulmaventtiilit on ihan ehdoton. Ei pala rystyset jarrulevyihin kun mittailee ajosta tullessa paineita. Oman kokemuksen mukaan kestää ilman ongelmia ainakin 260+ nopeuksia ja taitaavat käyttää samoja maailmallakin seka RR, etää TT kisoissa, joissa mennään parhaillaan 320+ vauhteja, eli eiköhän noi kadullakin toimi.
    Olisko tarkoittanu niin kumivartisia, jotka ovat tarkoitettu lähinnä mopoihin (ne 50cc)

    MP:hen saa alumiinisia, jotka ei taivu / murru mihinkään. Niinkun Nitrous kertoo ihan ehdottomat radalle, mut helppottaa oleellisesti täyttöö/paineen mittausta myös kadulla, varsinki eturenkaan
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  4. #34
    Kuvissa K 13 ässän etu- ja takarengas, mielestäni fiksu oivallus. Onko vastaavia "sivuventtiileitä" muissa pyörissä?



    1300 Gessu
  5. #35
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Olisko tarkoittanu niin kumivartisia, jotka ovat tarkoitettu lähinnä mopoihin (ne 50cc)

    MP:hen saa alumiinisia, jotka ei taivu / murru mihinkään. Niinkun Nitrous kertoo ihan ehdottomat radalle, mut helppottaa oleellisesti täyttöö/paineen mittausta myös kadulla, varsinki eturenkaan
    Kyllä jotkut metallisetkin on epäilyttävän oloisia (motonet/biltema), ei kyllä maksakaan juuri mitään. ja kyllä ne kai vakiomopoissa ja puutarhakoneissa kestää mutta ei kannata varmaan edes viritettyyn mopoon laittaa...

    Olenpa kuullu, että käytetään myös varkauden estämiseksi jossain suunnalla, ei saa leikattua poikki niin helposti kuin kumisia.
    CB K R
  6. #36
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Olenpa kuullu, että käytetään myös varkauden estämiseksi jossain suunnalla, ei saa leikattua poikki niin helposti kuin kumisia.
    Varkauden estämiseen?
    Siis meneeks jossain jo niin huonosti, et ilmatkin viedään renkaista vai venttilihatunko ne pöllii?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  7. #37
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Kyllä jotkut metallisetkin on epäilyttävän oloisia (motonet/biltema), ei kyllä maksakaan juuri mitään. ja kyllä ne kai vakiomopoissa ja puutarhakoneissa kestää mutta ei kannata varmaan edes viritettyyn mopoon laittaa...

    Olenpa kuullu, että käytetään myös varkauden estämiseksi jossain suunnalla, ei saa leikattua poikki niin helposti kuin kumisia.
    Ratamopoissa olen käyttänyt tämän näköisiä kulmavenoja:

    http://www.mprengas.fi/tuotteet.html?id=8/8

    Biltemasta saa näköjään tämmöstä:
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...iili-90-82580/
    Tuosta ei ole kokemusta, pitäs päästä hypistelemään, että miltä tuntuu, mutta äkkiseltään luulisin, että toimii siinä missä nuo toisetkin. Motonetissä oli muistaakseni tuommosta ekan linkin mukasta, mutta en saa nyt jostain syystä motonetin sivuja auki.

    Tämmöstä jatkopalaa en laittas: http://motodeal.mycashflow.fi/produc...kulmaventtiili
    Superbike #7
  8. #38
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Kuvissa K 13 ässän etu- ja takarengas, mielestäni fiksu oivallus. Onko vastaavia "sivuventtiileitä" muissa pyörissä?



    Bemareissahan näitä, nykyisessä K16GT:ssä on ja edellisessä F800S:ssä oli.
    Mare.
  9. #39
    Katselin tuollaisia..

    http://ostanetista.net/auto/korjaust...ausjarjestelma

    Näyttäisivät olevan hyvin yksinkertaisia ja kevyitäkin, mutta....? Ja halpoja.

    Onko kellään kokemusta?
    Työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä!
  10.  
  11. #40
    Lainaa Werzys kirjoitti Katso viesti
    Katselin tuollaisia..

    http://ostanetista.net/auto/korjaust...ausjarjestelma

    Näyttäisivät olevan hyvin yksinkertaisia ja kevyitäkin, mutta....? Ja halpoja.

    Onko kellään kokemusta?
    Ei kokemuksia, mutta näkyisi ebayssa olevan samat "anturit" n. 1,80 € / 4kpl setti kotiin kannettuna. Mopoon tarvii tietty kaksi settiä, 36 PSI eteen ja 42 PSI taakse, ja yli jää vielä anturit kolmelle muulle pyörälle.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12