Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 143:een 143:sta
  1. #121
    Itsekin näin tuoreena tapauksena en tiedä aiemmasta foorumin "sielunelämästä" joten siihen en osaa vertailla nykymenoa, mutta sanoisin, että tämä foorumi ei kuitenkaan kovin "hiipunut" ole kun tehdään juuri tuota vertailua muihin vastaaviin foorumeihin. Mielestäni on myös ymmärrettävää, että mp-aiheinen foorumi hiukan hiipuukin ajokauden loppuessa.

    Ehkäpä uusien viestien tai aiheiden syntymistä rajoittaa myös osaltaan se, että foorumilla on jo käyty paljon eri asioita lävitse vuosien saatossa. Omana esimerkkinä, näin aloittelevana motoristina, voin sanoa, että itseltä on jäänyt monta viestiä juuri kirjoittamatta sen vuoksi, koska joku muu on jo kysynyt samaa täällä ja tässä vaiheessa harrastusta on lähinnä niitä kysymyksiä enemmän kuin mitään muuta annettavaa
  2. #122
    Viimeisen päälle ratafoorumi tosiaan Viimeisin kahden viikon aikana tullut ratailuosioon 6 viestiä. Nekin liittyen varikkotelttatarjoukseen. Kylläpä voikin moinen spämmäys ottaakin aivoon...

    Kannattaa ensi kesänä kokeilla. Vaarana on että kaipaa lisää keskustelua aiheesta sen jälkeen. Myös foorumilla.

    Kuvajahti/makkaranpaistoajeluiden keskusteluista en muista nähneeni vastaavaa vastustusta.
  3. #123
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Lueskelin tämän ketjun läpi ja päällimmäisenä ajatuksena jäi mieleen, että miksi me turhaan yritetään kuppikuntaistaa tätä yhteistä harrastusta?
    Uskovaisia ja suoraselkäisiä kukkahattuja riittävästi joukossa, joten suvaitsemattomuus loistaa. Eli aivan normaali tilanne myös MP-harrastajien keskuudessa.
    Supermoto
  4. #124
    onhan foorumista hyötyä ja iloa toki, mainitaan jo niistä kielletyistä letkoista sen verran että tälle kesälle saatiin ensimmäiset kaksi meidän alueelle. tosin niiden jälkeen porukka tuntunut haihtuvan ilmaan. kuviakin on jahdattu välillä kiivaastikin ja sitten sekin hiipui tälle kesälle. tuntuu, et kohta pitää varmaan alkaa kulkemaan oulun suunnalla noissa kinkereissä, mut sinnekin se 100km matkaa yhteen suuntaan..

    minkähänlaisia ne iaj:n järjestämät letkat on?

    hyviä neuvoja täältä useimmiten saa ja nopeasti, ei voi kieltää ja tietoa saa yleensäkin.

    mut tuohon paikalliseen toimintaan voisi sen verran sanoa, et tuntuu vaativan melko aktiivisen porukan vetäjän, jos meinaa saada väkeä liikkeelle, itsellänikin vuorotyö haittaa aika paljon kaikkea harrastusta jne, menee moni hyv tilaisuus hukkaan sen takia, jos olisi järjestäjänä tai osallistujana. mutta ku ei viittis ihan lopareitakaan ottaa...

    rata vielä testaamatta, ehkä sitten joskus...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #125
    harrasteen aloittajat vähentyneet. pidempään harrastaneiden informaation tarve pienempi. pidempään harrastaneet ei jaksa saada huvitusta nettivääntämisestä. foorumilla jo valmiiksi paljo infoa ja sen kuitenkin kohtuuhakemisella löytää.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  6. #126
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti

    Miksi siis olla kateellinen tai tuomitseva hyvin järjestetyistä tapahtumista ja riennoista vain siksi, että ne eivät osu omaan makuun? Oli sitten kyseessä letka-ajo, makkaranpaisto, baari-ilta tahi rata-ajo? Heitelkää ennemmin uusia ideoita ja ajatuksia ilmoille sellaisista tapahtumista ja aiheista, jotka itseänne kiinnostaa. Kun aiheesta syntyy keskustelua, voi löytyä myös samanmielinen innokas tekijä, jolloin homma myös toteutuu.
    No mä heitän ehdotuksen tähän pimeään off sesonkiin.
    Eli kerran kuussa motoristisauna kotiharjun lauteilla. Siinä voisi sitten rataspedet istua oikealla ja kromin kiilto vasemmalla, ni ei vahingossa rupea väärälle kaverille kauppaamaan kierrosaikoja ja renkaanlämmittimiä.

    Ja jos tästä vahingossa tulis joku massatapahtuma, ni jatkoillehan voi aina lähteä omana intiiminä ryhmänä jos vääräuskoisten jutut saa verenpaineen nousemaan.

    http://www.viikonloppu.com/?p=72032
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  7. #127
    No johan osui ja upposi , päästiin taas asiaan . Eihän tässä ole kyse ny mistään letkailusta ole . Enkä siitä mitään sulkaa hattuun ole pyytämässä. Siitä hommasta saa puhtaasti jälkipeleissä aina paskaa silmille , mutta kehtaan väittää että Masa, riiror, kelvoton, weksi, heippa, jens,tomppa ja mä ollaan palveltu , kiskottu, vedetty, järjestetty 100 varmasti suuremmalle joukolle kuin esim rataa kiertävät maksavat ja tuottavat jäsenet. Orgin mainetta ja gloriaa ylöspäin reilut 7 vuotta.. Mitä jäi käteen ....... Öööööö

    On helppo nillittää ja vinkua, mutta joka helvetin syksy kyllä ollaan makkaraa vetämässä helttaan vaikka ei ikinä ole näyttäydytty itse ajoilla. Ja heti voi joku taas alkaa päivittelemään kuinka kovaa tai hiljaa vedetään, Anukin on vetänyt sellaista mato letkaa perässään varmaan 2 vuotta että vauhti jos on hiljempi niin mopo kaatuu itsestään mutkassa..

    Mutta siis jokaiselle jotain ja olis vähintäänkin suotavaa jopa orgin puoleta että huomaatte jotain muutakin että nyt palkitaan joku lipunheiluttaja .. Saa miettiä , onko se palkitseminen arvoista että jätkät oikeesti käyttää helvetisti aikaa kaiken suunnittelemiseen ja joka hiton viikko ja viikonloppu onnhallinnut kuskaamana jengiä läpi kauniin suomenmaan.. Ja sitten vielä itse keksii ja toteuttaa syksynnmakkaranpaistot, ja uima reissut, ja airinston reissut ja vaikka ja mitä..

    Mutta makeen on että saadaan kasa jengiä autolla jonnekin helvetinnmetsään istumaan ja dokaamaan.. Ei kyllä ole mistään kotoisin ..

    Mutta ei kun viiniä pöytään jos on onnistun juomaan ämpärin viinaa ja piereskellyt maammelaulun samalla

    Anteeksi mutta , se vaan on niin että kaiken tännnähneenä ja tehneenä mulla on munaa ja kompetenssia sanoa tämä ihan suoraan.... Monella nillittäjällä ei ole mitään muuta kuin se oma ääni, ei tekoja sanojen taakse

    Ja jos tuosta ei ymmärrä , ni ei sitten ymmärrä. Nitro on oikeessa kaikille kaikkea , mutta tuntuu että naulaaminen ja oma napa on se keskeisin juttu ollut viimeisen vuoden . Totuus usein sattuu eniten
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  8. #128
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    ^ aika painavasti tiputeltu ihan kaikkee en tajunnu, mut ei kai voi olettaa että ihan kaikkialta suomesta tultaisiin pk-seudulle ajeleen… vai kui se oli..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  9. #129
    Eipä paljoa letkailuja näkynyt Itä-Suomessa ja vaikka olisi, niin en lähtis, koska silloin pitäs olla sosiaalinen.
    Paljon mukavampi on ajella yksikseen ja vältellä ihmiskontakteja

    Foorumin hiljaisuudesta.
    Niin, jos jätetään paskanjauhanta pois ja jäljelle jää pääasiassa asiaa.
    Itse olen kirjoittanut vähän mutta asiaa (omasta mielestä).
    Kun ei ole paljoa kysyttävää ja vielä vähemmän tietoa jakaa, niin ei se foorumi sillä kovin nopeasti täyty.

    Ps. Hakukenttään voisi laittaa suoraan google-linkin.
  10. #130
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Hitaita vedellään taas talven jälkeen. Hitaiden veturiksi olen huudellut apuja, mutta aika hiljaista on ollut. Ilmeisesti hitaat ei kehtaa ja nopeet ei viitsi. Varotaan nyt ettei ihmiset käsitä että olisi syntymässä orgin sisäinen ratavastustajien jaos. pari ratapäivää kesässä tekee hyvää.
    Kyllä itselläkin olisi tarkoitus ensi kesänä taas vähän aktivoitua letkavetojen suhteen. Viime kesä jäi muutamaan letkaan. Kysyntää niille kuitenkin tuntuu olevan.
    F 800S -06
  11. #131
    Itse olen oikein tyytyväinen foorumin antiin. Asiaa on laidasta laitaan enkä ole huomannut juttujen olevan mitenkään rata painotteisia.

    Muutaman mielensäpahoittajan, runopojan ja kukkahatun juttuja lukiessaan saa mojomat naurut. Mikäs sen mukavampaa.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  12. #132
    Täällä kans tyytyväinen foorumin käyttäjä. Moniin MP-asioihin saannut hyvää tietoa ja myös jopa tutustunut joihinkin uusiin motoristeihin vuosien varrella. Mielestäni usein loppu vuotta kohti mentäessä on foorumi taantunut, mutta kun kevät aurinko alkaa ilmoittelemaan olostaan, niin foorumikin herää.
    HYVÄ JUTTU PIDETÄÄN FOORUMI PYSTYSSÄ PORUKALLA!
    rengas
  13. #133
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Paljon kivempaa olla tekemättä mitään ja nillittää sohvalta kuinka perseestä vapaaehtoisten aktiivien toiminta on.
    Bingo - herne osui ja upposi sinne klyyvaan! Vapaaehtoinen aktiivi (laji kuin laji, hallitus kuin hallitus) joutuu vaan tottumaan siihen, että puskasta huutelijoita piisaa ja se kuuluu homman luonteeseen. Jos ei tuota kestä niin ei kannata lähteä "järjestämään". Turha odottaa, että kaikki taputtavat selkään ja ripottelevat vielä ruusunlehtiä päällesi kiitokseksi kaikesta uhrautumisesta :-)

    Mutta asiasta kolmanteen. Saavutin tällä ketjulla kyllä aika paljon sitä mitä hainkin. Paljon hyvää keskustelua, paljon mielipiteitä - ja juuri sitä kaivattua "äksöniä" foooorumillekin.
    <p>2002-2014</p>
  14. #134
    Lainaa tr3 kirjoitti Katso viesti
    Iso muutos tapahtui mielestäni 2013 kesällä , siitä eteenpäin koko pääkaupungin harrastaja piirissä tällä foorumilla tapahtui huikea muutos, ja sen muutoksen myötä moni aktiivi hautautui radalle ja siitä lähtien se henki on muuttunut, jos org henki on se että mennään jonnekkin ilman prätkiä dokaamaan, ni sitävarten on varmaan joku
    Vedetään perseet foorumi.

    Jos hirvee hehkutus on joku helvetin risteily dokaamaan, ni voi hyvää päivää.

    Toivottavasti ensi kesä tuo uutta meininkiä kautta koko toiminnan .
    Mulle ainakin foorumin parasta antia on olleet PK-letkat joihin olen harvakseltaan päässyt osallistumaan. Toissa- ja viimekausi meni ihan vituiksi letkailun suhteen kun se saatanan Aprilia oli paskana jatkuvasti.

    Nyt oottelen ensi kesää, jos sitä vaikka pääsisi jopa ajamaan!

    Eli iso kiitos letkojen vetäjille meikäläiseltä, porukassa on ollut paljon kivempaa vetää kuin yksin ja nimenomaan näitä reippaamman vauhdin letkoja meinaan.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  15. #135
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Bingo - herne osui ja upposi sinne klyyvaan! Vapaaehtoinen aktiivi (laji kuin laji, hallitus kuin hallitus) joutuu vaan tottumaan siihen, että puskasta huutelijoita piisaa ja se kuuluu homman luonteeseen. Jos ei tuota kestä niin ei kannata lähteä "järjestämään". Turha odottaa, että kaikki taputtavat selkään ja ripottelevat vielä ruusunlehtiä päällesi kiitokseksi kaikesta uhrautumisesta :-)
    Pitää paikkansa. Siksipä en itse mihinkään vapaaehtois hihhulointeihin viitsi ryhtyäkään. Arvostan kuitenkin korkealle niitä jotka siihen rupeavat. Moottoriurheilun sarallakin on niin paljon juntteja puskajusseja heilumassa että ei ole helppoa...
    Supermoto
  16. #136
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Kuka muistaa vielä 2010 ja 2011 millaista sutinaa yksin pk:t saivat foorumilla aikaan? Vetomiehet välitti ja kukkahatut nillitti helposti parikymmensivuisia topicceja joka viikko. Onko se vaan pakko myöntää että harrastajakunta on kaventunut, suuntautunut ja ikääntynyt parissa vuodessa käsittämättömän paljon...
    Itellä tuli myös ajettua paljon kadulla jokunen vuosi takaperin ja ihan loistavassa porukassa. Välillä grillailemassa, uimassa tai muuten vain aikaa viettämässä saman lössin kanssa. Kyseisistä henkilöistä ei taida enää letkoissa kovin moni ajella, ainakaan yhtä aktiivisesti?

    Foorumilla ei myöskään ihan niin aktiivisesti jaksa enää kirjoitella

    Joskus tuli kaudessa sen ~25 000 km ajettua, mutta nyt kadulla tuli ajettua n. 500 km.. eli kaksi kertaa huoltoon ja takaisin
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #137
    No jep! Nyt on tullut jo monta viestiä asiaa, erityisesti Nitrous ja Suzukai laittoivat viisaasti! Ei tämä ole minkään yhden asian foorumi, ja todellakaan se ei ole Sinulta pois mitä muut tekee.

    Minä esimerkiksi tykkään ajaa mutkateitä, tien pinnalla ei ole niin väliä; mutta en sen takia koe olevani harrastuksessa ainoalla oikealla linjalla, joku ajaa metsässä, joku motarilla, radalla tai bulevardilla jne.. Täällä on (vieläkin) jokaiselle jotakin! Ja meillekin, jotka ei pk-seudulla asu.

    Me foorumilaiset tämä tehdään, ja samoin tapahtumat syntyy tekemällä ja aina niihin joku innostunut vetäjä tarvitaan.
    Minä vaikkapa lupaan ensi kesänä vetää mutkaletkaa täällä periferiassa halukkaille; en tarvitse siihen keneltäkään lupaa enkä hallituksen mandaattia
    Husqvarna 701LR
  18. #138
    Jaa, jos sääkii, nii kai, sit määkii - tappaamissii...
    <p>.</p>
  19. #139
    No onhan tää foorumi erilainen kuin joskus reilu kymmenen vee sitten. Itse olen olen pelkästään osallistunut touhuiluun täällä foorumilla; en ole ikinä käynyt missää IRL-org tilaisuuksissa. Mutta muissa kerhoissa on jäsenyyksiä ja kaikissa on ollut omat "kriisinsä", jotka ovat enemmän tai vähemmän samanlaisia kuin mitä ORG:lla tuntuu olevan. On kuppikuntaa, erimielisyyttä, puutetta tekijöistä...mielestäni ainoa keino välttää sitä on oikeasti määräaikaisuus; uutta verta kehiin määräajoin. Tällöin myös vastuunottajat tietävät, kauanko pesti kestää, eikä tarvii olla hommassa maailman tappiin. Määrättömässä pestissä helposti iskee kisaväsymys ja kyynisyys

    On tää mun mielestä vielä aika aktiivinen mesta verrattuna moneen muuhun paikkaan. Kilpailevia kanavia on niin paljon enemmän nykyään vrt kymmenen vuoden takaiseen tilanteeseen, kun KVG ei oikein meinannut toimia, vaan KKF eli kysy kaverilta foorumilla pelitti paljon paremmin.

    Ei kuppikuntaistuminen täällä foorumilla niin pahasti näy, ehkä se näkyy enemmän IRL-orgissa? Tai sitten mun fooruminluku on niin valikoivaa, etten ole hoksannut . Onhan täällä esim. tosi aktiivinen matkailuosiokin. Pitäisikö perustaa sitten kuramöyrijöillekin oma osionsa, kun kerran rataketuilla ja touring-porukoillakin on, noin ikäänkuin? Ja projektiosio saa kannatusta, vaikka itse en sellaisia harrastakaan.

    Me kirjoittelijathan tää foorumi tehdään, paremminkin voisi ehkä kanssakirjoittelijat joskus huomioida (pl. paskanjauhanta, jossa voi solvata suorilta ihan täyslaidallisen ) ja muistaa jonkinmoinen nettietiketti. Hannulaa komppailen tuossa, että ei se oikein riitä, että ilmaistaan pahaa mieltä ratailun etusijaisuudesta tai Tallinnan reissuista...esittäkää ratkaisuja; niin se toiminta kehittyy!

    ps. jotenkin aina mieltä lämmittää, kun näkee kirjoittelijan avatarin alta about samoja vuosilukuja kuin ittellä on. Me ei vissiin vaan osata lopettaa...tai jotain...
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  20. #140
    Moro
    Welcome screen aikapaljon "reikiä" Firefoxilla.
    RSS syöte pelitti vanhassa tietokoneessa, mutta nyt ei enää päivity.

    Mutta joo seuraan silti.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  21. #141
    Kyllähän foorumeiden suola on persoonat kaiken faktan keskellä, jotkut tykkää jotkut ei. Itse kirjoittelin 10 vuotta tms (nicci vaihtui uudistuksessa). Sen verran sontaa välillä kirjoittelin että katsoin paremmaksi lopettaa kokonaan, mutta vetomiehen ja muutaman muunkin kommentteja on aina mukava lukea, jatkakaa
    - slipping and sliding since 1982 -
  22. #142
    ihan samaa hiipumista on joka foorumilla.
    syy: paskanjauhanta ja trollaus.
    seuraus: porukka jakaantuu pieniin ja eritstettyihin yhteisöihin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  23.  
  24. #143
    Mainio foorumi tää on edelleen. Joskus potuttaa muutama paskanjauhaja, mut olen saanut niin paljon hyvää tietoa ja mainioita ideoita täältä, etten valittele. Eri palstat ovat erilaisia ja hyvä niin. Jotkut todella vakavia ja jotkut tarkoitettukin paskanjauhannalle, kuten nimikin sanoo.
    Olen ostanut ja myynyt, saanut erinomaisia matkavinkkejä, korjausneuvoja ym todella tarpeellista ja hyödyllistä.
    Nauraa olen myös saanut riittävästi muutamille mainioille humoristeille ja joistakin on tullut tutuntuntuisia, melkein kuin "ystäviä", vaikka en ole koskaan kasvokkain tavannutkaan, mutta tulen tod.näk. jossakin yhteydessä tapaamaan, mitä ilolla odotankin Olen tosin pari heppua tunnistanut täällä jo tavatuksikin

    Mullakin nikki vaihtui/katosi jossain vaiheessa ja aktiivisuus vaihtelee, mut eiks se oo OK. Ei tää oo niin vakavaa touhua.

    Mainio foorumi ja sillä siisti

    PS. Muistelkaa esim. suomi24 prätkäpalstaa ja naurakaa, ne ketkä sitä aikoinaan seurasitte. turoinkeri ja keskustelut sen ympärillä. Oli siinä tasoa kerrakseen, huh huh. Tää on kun paratiisi siihen verrattuna
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345