Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Lainaa 1340R86 kirjoitti Katso viesti








    Mikähän olis hyvä paikka laittaa kuvia näkösälle että ei kävisi näin...
    Viimeksi muokannut: Makeka; 10.11.2014 klo 13:33.
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 1340R86 kirjoitti Katso viesti
    Mikähän olis hyvä paikka laittaa kuvia näkösälle että ei kävisi näin...
    Photobucket vaikka.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Lainaa 1340R86 kirjoitti Katso viesti
    Mikähän olis hyvä paikka laittaa kuvia näkösälle että ei kävisi näin...
    Eikö jokainen internet-palveluntarjoaja tarjoa myös kotisivutilaa, jonne voi uploadata omat kuvansa, ja jakaa sieltä. Näin mulla ainakin Kapsin kanssa pelittää. Eikä kenenkään tarvii katsella turhia mainoksia.

    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  4. #4
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Photobucket vaikka.
    Kiitos
    Siellä siis pysyy vuosia ?
    eikä tarvitse mitän tilejä ym dipda perustella?
  5. #5
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Eikö jokainen internet-palveluntarjoaja tarjoa myös kotisivutilaa, jonne voi uploadata omat kuvansa, ja jakaa sieltä. Näin mulla ainakin Kapsin kanssa pelittää. Eikä kenenkään tarvii katsella turhia mainoksia.

    Mitä tapahtuu siinä kohtaa jos/kun palvelun tarjoaja vaihtuu ?
  6. #6
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 1340R86 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos
    Siellä siis pysyy vuosia ?
    eikä tarvitse mitän tilejä ym dipda perustella?
    Mulla pysynyt kuvat tallessa nyt useamman vuoden (jotain neljä-viis). Tulevaisuushan on aina epävarma
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #7
    Lainaa 1340R86 kirjoitti Katso viesti
    Mitä tapahtuu siinä kohtaa jos/kun palvelun tarjoaja vaihtuu ?
    Montako kuvapalvelua on mennyt persiilleen, aika monta. Ei näiden keskustelukuvien tarvii maailmanloppuun asti olla näkösällä. Eikä toi kotisivujen siirtäminen uudelle mikään mahdottomuus ole, itsekin jouduin ottamaan tämän valtakunnallisen (ei siis ole nettiliittymän kautta, vaan irrallinen, vuosimaksu 40 euroa), kun Welhon alueelta muutin pois.

    Edit: Niin, ja moniko Some-palvelu on yksipuolisesti ottanut tekijänoikeudet sun kuviisi, ja lähtenyt myymään niitä eteenpäin?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  8. #8
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Montako kuvapalvelua on mennyt persiilleen, aika monta. Ei näiden keskustelukuvien tarvii maailmanloppuun asti olla näkösällä. Eikä toi kotisivujen siirtäminen uudelle mikään mahdottomuus ole, itsekin jouduin ottamaan tämän valtakunnallisen (ei siis ole nettiliittymän kautta, vaan irrallinen, vuosimaksu 40 euroa), kun Welhon alueelta muutin pois.

    Edit: Niin, ja moniko Some-palvelu on yksipuolisesti ottanut tekijänoikeudet sun kuviisi, ja lähtenyt myymään niitä eteenpäin?
    Senpä takia kyselen kun en näistä kotisivuista,
    kuvapalveluista juuri mitään tiedä

    hitusen ehkä jutusta mitä niis kuvissa oli
    ja meinasin että
    saataisivat jotakuta kiinnostaa vielä jokusen vuodenkin päästä

    niin siksi hakusessa oli semmoinen missä pysyisisvät mahdolisimaan pitkään
    niistä ehkä kiinostuneiden katseltavan
  9. #9
    Itse olen käyttänyt Imguria. Aikaisemmin oli 1g ja sittemin Kuvat.fi palvelusta maksettua tilaa, mutta käyttö oli niin vähäistä, että päätin luopua. Mitäs näitä muita olisi vielä Photobucketin lisäksi..

    Periaatteessa jos et halua maksaa tilasta, niin et voi myöskään olettaa, että palvelun tarjoaja kuvia säilyttäisi ikuisuuden. Ja vaikka maksaisit, niin varmasti sopimusehdot ovat palveluntarjoajalle sellaiset, että töpselin irrotessa seinästä mitään korvauksia mielipahasta on turha pyytää..
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  10. #10
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Itse olen käyttänyt Imguria.
    User agreement:
    "you grant Imgur a non-exclusive, royalty- free, perpetual, irrevocable worldwide license (with sublicense and assignment rights) to use, to display online and in any present or future media, to create derivative works of, to allow downloads of, and/or distribute any such file or content."
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  11. #11
    Jep, ilmaisia lounaita ei ole, jostain se raha aina otetaan..
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  12. #12
    Ite käytän photobuckettia. Eikös Flickr ole Googlen? Voisi kuvitella pysyvän pystyssä... ehkä... käyttäjäehdoista en tiedä.
  13. #13
    Flickr näyttäisi olevan Yahoon. Google tarjoaa Plussaa ja Picasaa.
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  14. #14
    Kiitos kaikkile hyviä ideoita mahodilsista paikoissta laittaneille

    Jep se on kyllä hyvinkin tiedossa että mikään ei ole ilmaista

    Lähinnä tuohon ohjelma juttun kuvien säilyts paikaa,
    (omat kuvat on visusti tallellla konella millä niitä juttuja tulle tehtyä
    ja varmuus kopiona toisella levyllä
    kumpikaan niistä ei ole koskaan yhteydessä nettiin...)
    Oli tarkoitus siihen pikku hiljaa jatkaa ja lisät kuvia
    silloin kun aikaa ja mielenkiintoa sattuu olemaan
  15. #15
    Itse käytän Dropboxia. Jokunen giga ilmaista tilaa, mutta satasen vuodessa maksamalla saa ruhtinaallisen pilvitallennustilan. Siellä on kaikki mahdollinen digitaalinen diipadaapa mitä haluan säilyttää kuvien lisäksi myös.


  16. #16
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Edit: Niin, ja moniko Some-palvelu on yksipuolisesti ottanut tekijänoikeudet sun kuviisi, ja lähtenyt myymään niitä eteenpäin?
    Sivujuonteena pilkkua kun fiilataan, niin tekijänoikeuksiahan ei kukaan missään oloissa voi ottaa tai antaa kenellekään, ei rahalla tai rahatta tai edes allekirjoituksin sopimalla. Tekijänoikeus purkaantuu vasta 70 vuoden kuluttua tekijän kuolemasta.

    Taloudellisia oikeuksia sen sijaan voi luovuttaa.

    Noh… Sitten tietty on se jos teoksia tekee töissä yrityksen nimiin, niin taas tulee poikkeuksia ensinmainittuun
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #17
    Dropbox on kyllä hyvä. Lataa puhelimestaki automaattisesti kuvat sinne talteen. Ite sain sinne peräti 50gb ilmasta tilaa.
    KTM
  18.  
  19. #18
    1.2.15.
    Moi. Mulla on ollut matkakertomusten kuvat photobuckettiin ladattuna ja sieltä sitten tänne orggiin. Olen käyttänyt sitä kun se on sen verran helppo että meikäläinenkin on osannut pienen tappelun kanssa niitä laittaa. Ensimmäisen jutun kuvat katosivat vuoden jälkeen ja palasivat kun maksoin kuvaämpäriin vuosimaksun. Joka vuosi makselen muistaakseni n. 25 USD jotta kuvat pysyvät jutuissa.
    Kotka