Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 67:sta
  1. #31
  2. #32
    Nyt varmasti näin kauden lopulla voi kysellä hieman pidemmän käytön jälkeen kokemuksia (kaikilta kanteilta) uudesta Multistradasta. Pyörä itsessään on ilmeisen maukas, mutta haluaisin tietää ihan jokapäiväisiä käyttäjäkokemuksia jotka eivät välttämättä vertailutesteissä tule esiin.

    Onkohan tämä uusi malli minkään tahon long term- testissä?
  3. #33
    Kokemuksia Ducati multistrada 1200S DVT 2015
    Kokonaisajomäärä tälle kautta oli 10515 Km, pyörän sain alle 17.4.2015 ja kausi päättyi 26.9 2015

    Olen ajanut varmaan 99% ajoista sport asetus päällä, aivan hyvin sport asetuksella voi ajaa kaupungissa kuin maantielläkin.
    Kaiken kaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen pyörään, en vaihtais pois

    Omasta mielestä pyörä on tosi tyylikäs.
    Vakionopeudensäädin toimii erittäin hyvin

    Alkuperäiset renkaat kestivät noin 8900 Km, vielä oli paikoitellen pintaa jäljellä mutta järkevämpi vaihtaa uudet kumit alle, alle tulivat Michelin pilot road 4 GT renkaat.

    Kulutus pyörii siinä 4-6 litran välillä

    Öljynkulutus 9515 km ajomääräällä on mennyt 2,7 L öljyä
    Penkinpäällisen niitit lähti irti noin 600 Km jälkeen, penkki vaihdettiin takuuseen.
    Mittariston näytössä oli naarmuja ennen kuin olin edes ajanut pyörällä ollenkaan, mittaristo vaihdettiin takuuseen.
    Joskus käyntiinlähtö on vähän ”tahkeaa” mutta joka kerta se on käyntiin lähtenyt.

    Toivottavasti tästä oli jotain apua. Jos jollain on jotain kysyttävää niin kysykäää ihmeessä

    Loppuun iso kiitos speckalle
    Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
    Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
    Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
    KTM 690 Enduro R -17 2017-
  4. #34
    Mulla tullut vähän alle 9000km omaan perus versioon. Kolmas Multi alla joten ilmeisesti jotenkin tähän malliin on tullut hurahdettua. Kaikissa päivityksissä on mennyt laite eteenpäin. Selvästi sivistynein versio tämä uusin. Ei kuitenkaan mielestäni ole menettänyt Ducati luonnettaan. Olen ollut tyytyväinen pyörään. Takuu asiana ainoastaan etujarrusäiliön pieni tihuutus vuoto. Ei ole menoa haitannut. Mulla ei öljyä ole syönyt yhtään. Penkkiin harkitsen päivitystä. Vähän kovempi ja leveämpi se voisi olla.
    Muuten laadukkaan oloinen laite. Parasta on luonteikas vääntävä moottori, jossa jo orggis putkella kivat soundit. Dvt muutti kaupunki ajoa leppoisemmaksi. Ei enää nikoittele alakierroksilla ja tosi värinätön moottori.
    Cruisea osaa arvostaa matka ajossa ja pientä kulutusta. Mutkateillä pyörä on edelleen parhaimmillaan ja 2 päälläkin kiva päästellä ja matka kamat laukuissa.
    Edellisetkin Multit pelasi hienosti ilman suurempia murheita. Paras pyöräni tähän saakka. Katsotaan miten pitkään tällä mennään.
  5. #35
    Noin 12000 km mittariin tällä kaudella. Ensiasennusgummit kesti noin 8000 km, tykkäsin niistä ja jatkan samanlaisilla. 5000 km mennessä kului noin 2 l öljyä, sitten ei juurikaan. Laatikko jkv nihkeä. Bensamittari laukes kauden loppumetreillä. Autobaanalle pyörä ei ole paras mahdollinen, muuten ei ole löytynyt valittamista. Yllättävän hyvä soratiellä, pesee GS:n mennen tullen. Kokonaisuutena loistava pyörä.
    BMW K1300S -13
    Ducati Multistrada 1200S -15
    BMW R1200GS -13
    BMW K1300S -09
    BMW R1200GS -07
    BMW R850R -04
    Yamaha RD 125 -85
    Tunturi Start -??
  6. #36
    Lainaa Ignatz kirjoitti Katso viesti
    Noin 12000 km mittariin tällä kaudella. Ensiasennusgummit kesti noin 8000 km, tykkäsin niistä ja jatkan samanlaisilla. 5000 km mennessä kului noin 2 l öljyä, sitten ei juurikaan. Laatikko jkv nihkeä. Bensamittari laukes kauden loppumetreillä. Autobaanalle pyörä ei ole paras mahdollinen, muuten ei ole löytynyt valittamista. Yllättävän hyvä soratiellä, pesee GS:n mennen tullen. Kokonaisuutena loistava pyörä.
    Onko sulla toiminut tuo bluetooth yhteys hyvin ? varsinkin soittolistan päälle laittaminen ?
    Mulla monesti ei oo meinannut mennä soittolista päälle, välillä taas toimii tosi hyvin, se taitaa olla bluetoothin ominaisuus..
    Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
    Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
    Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
    KTM 690 Enduro R -17 2017-
  7. #37
    Olen ajatellut että nykyinen VFR1200 pitäisi vaihtaa johonkin pystyssä ajettavaan. Minkälainen tuo Multistrada on ajaa yli satasen nopeuksissa isolla tiellä? Eurooppaa on tullut kierrettyä ja VFR:ssä on vaan niin hyvä kate että vähän epäilyttää miten Multissa istuu autobaanalla koko päivän. Uskon että normaaleissa nautiskelu-olosuhteissa ominaisuudet varmasti riittää. Mitenkä sitten jos on kaksi päällä ja täysi laukkusatsi. Entäs saako multi miten helposti sitten aikanaan myytyä?

    Oli aikanaan Monsteri ja tykkäsin siitä kovasti mutta ei se ollut tehty matkantekoon (kevyt, herkkä, tuuli heitteli jne.) Jäi kuitenkin kaipuu Dukatteihin. Hondan Crosstourer voisi olla helppo valinta, mutta niin tylsä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #38
    Kyllä Multilla ajaa pitkääkin matkaa. Toki tuuli suoja ei ole matkapyörä tasoa. Ylävartalo on hyvin suojassa mutta kypärä ja jalat ei saman tasoisesti.
    Kyllä varsinaiset matkajuhdat on erikseen.
    Laukut kantaa ja rouvankin nöyrästi ja uuden mallin cruise toimii erinomaisesti ja on helppo käyttöinen.
    Aina on vaihdokkina kelvannut Multi. Toki pitää tarjouksia kysellä. Onneksi Ducati jälleenmyyntiä harjoittaa esim RM Heino, jolla on omassa valikoimassaan myös muita merkkejä. Vaihto eri merkkiinkään ei siis ole ongelma. Toki sijoituskohde uusi mp ei koskaan ole.
    Huoltovälitkin nykyään on sopivan pitkät.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  9. #39
    Bluetoothia en ole käyttänyt lainkaan.

    150 menee mukavasti matkanopeutena, 180 on liikaa. Eli ei optimaalinen autobaanalle mutta kyllä sielläkin pärjää.
    BMW K1300S -13
    Ducati Multistrada 1200S -15
    BMW R1200GS -13
    BMW K1300S -09
    BMW R1200GS -07
    BMW R850R -04
    Yamaha RD 125 -85
    Tunturi Start -??
  10. #40
    Tuleeko pleksistä käytännössä miten kova meteli kypärään kun oli jotain kommentteja ducati.ms:ssä? Oma pituus on 182 cm. Ilmeisesti äänen kannalta optimi olisi että kypärä olisi vapaassa virtauksessa ja kaulasta alaspäin pleksin takana(?).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  11. #41
    Poistettu
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Tuleeko pleksistä käytännössä miten kova meteli kypärään kun oli jotain kommentteja ducati.ms:ssä? Oma pituus on 182 cm. Ilmeisesti äänen kannalta optimi olisi että kypärä olisi vapaassa virtauksessa ja kaulasta alaspäin pleksin takana(?).
    Multista ei ole kokemuksia, mutta tuohon ei voi olla vastausta muuta kuin kokeilemalla. Monessa mopossa vaikuttaa jo istumaryhti paljon. Esim mulla Panissa jos istuu vähänkään alaselkä köyryssä, kypärä on pyörteessä. Kun taas kunnolla selkä suorana, se on puhtaassa ilmassa ja hiljaisempi.

    Puhumattakaan kuskin torson ja kaulan pituus vs käsien pituus, kypärä jne miljoona muuta muuttujaa.
  12. #42
    Mulla on Puigin lisä lippa vähän ohjaamassa ilmavirtausta kypärän yli. 184cm pituutta.
  13. #43
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Puhumattakaan kuskin torson ja kaulan pituus vs käsien pituus, kypärä jne miljoona muuta muuttujaa.
    Mulla joskus kypärä hiljeni täysin kun laittoi käden kaulalle. Pienistä asiaoista kiinni.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  14. #44
    tuo varmaan Multikuskeja vois kiinnostaa:

    http://www.motouutiset.fi/fi/moottor...htm?ref=newest
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  15. #45
    Lainaa Motohtori kirjoitti Katso viesti
    Kyllä Multilla ajaa pitkääkin matkaa. Toki tuuli suoja ei ole matkapyörä tasoa. Ylävartalo on hyvin suojassa mutta kypärä ja jalat ei saman tasoisesti.
    Kyllä varsinaiset matkajuhdat on erikseen.
    Laukut kantaa ja rouvankin nöyrästi ja uuden mallin cruise toimii erinomaisesti ja on helppo käyttöinen.
    Aina on vaihdokkina kelvannut Multi. Toki pitää tarjouksia kysellä. Onneksi Ducati jälleenmyyntiä harjoittaa esim RM Heino, jolla on omassa valikoimassaan myös muita merkkejä. Vaihto eri merkkiinkään ei siis ole ongelma. Toki sijoituskohde uusi mp ei koskaan ole.
    Huoltovälitkin nykyään on sopivan pitkät.
    Saitte puhuttua ympäri. Sovin juuri vaihdosta 2015 Multiin (ei S). Hondamiehestä tuli taas Dukattimies . On talvi aikaa tuunata mieleisekseen kun tuolla ulkona se vain nyt likaantuisi (ja kuka sitä nyt vakiolla ajelisi). Mitä muuten suosittelette mitä siihen pitäisi ruuvata? Jotkut pikkasen vakiolaukkuja kookkaammat laukut vissiin. Entäs millaiset kaatuilutatit olisi hyvät?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  16. #46
    Lainaa Teemu80 kirjoitti Katso viesti
    Kokemuksia Ducati multistrada 1200S DVT 2015
    Öljynkulutus 9515 km ajomääräällä on mennyt 2,7 L öljyä
    Aika rivakka öljynkulutus. Onko tuo normaalia...?

    edit: ..olihan tuolla toinenkin maininta öljynkulutuksesta.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  17. #47
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Saitte puhuttua ympäri. Sovin juuri vaihdosta 2015 Multiin (ei S). Hondamiehestä tuli taas Dukattimies . On talvi aikaa tuunata mieleisekseen kun tuolla ulkona se vain nyt likaantuisi (ja kuka sitä nyt vakiolla ajelisi). Mitä muuten suosittelette mitä siihen pitäisi ruuvata? Jotkut pikkasen vakiolaukkuja kookkaammat laukut vissiin. Entäs millaiset kaatuilutatit olisi hyvät?
    Onnittelut paluusta Ducati maailmaan. Mun mielestä prätkäilyä pitää harrastaa fiilis ajatus edellä ja mulle Ducatit on sitä.
    Ebaysta saa kaikkee Multi kamaa jo kohtalaisen kivasti uuteenkin malliin.
  18. #48
    Lainaa Teemu80 kirjoitti Katso viesti
    Kulutus pyörii siinä 4-6 litran välillä

    Öljynkulutus 9515 km ajomääräällä on mennyt 2,7 L öljyä
    Jos ajatellaan kulutus 5l/100km, niin tuo öljynkulutus vastaa 0.5% 2-t bensa-öljy seosta. Aika huikee öljynkulutus.

    Tosin autopuolella jopa 1l/1000km on muka vielä ihan ok joillakin merkeillä, siitä tulisi kuitenkin jo ihan käytettävää 2-t bensaa 2% seoksella.
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
  19. #49
    Eka vuosi kohta taynnä Multi dvt:llä. Tänä keväänäkin jo 700 km ajeltu vaikka kylmää ollut.
    Pyörä vastannut hyvin odotuksia. Pari aiempaa Multia oli kivoja pelejä ja niin vaikuttaa tämäkin olevan.
    Takakumi vaihdettiin syksyllä ja eteen pistetään uusi 1v huollossa.
    Teknisesti toiminut hyvin. Ainoastaan kesähelteillä etujarrusäiliö vähän tihuutti nestettä mutta kevään vilpoisilla ei sitäkään ole esiintynyt. Takajousen kiinnittyskuppiin kertyy vettä pestessä. Ilmeisesti pieni reikä tukossa josta vesi pitäisi kulkea pois.
    Muutaman kerran abs anturi ei havainnut renkaan pyörimistä ja abs valo jäi vilkkumaan lähtiessä, mutta koneen sammutuksen ja uuden käynnistyksen jälkeen oire poistui.
    Muuten kaikki pelaa hienosti. Ei takuu korjattavaa ilmennyt.
    Moottori toimii sekä kaupunkiajossa että maantiellä. Sport asennossa on kiva vetää kovempaa. Tämän kesän tavoitteena on päästä ratapäiville kokeilemaan.
    Kiva peli.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  20. #50
    Jaahans sitten tuli vähän takaisinkutsuja, satula, bensamittarin anturi ja seisontatuki. Onko herroilla ollut näiden kanssa ongelmaa? Itsellä bensamittari laukesi syksyllä.
    BMW K1300S -13
    Ducati Multistrada 1200S -15
    BMW R1200GS -13
    BMW K1300S -09
    BMW R1200GS -07
    BMW R850R -04
    Yamaha RD 125 -85
    Tunturi Start -??
  21. #51
    1v huollossa vaihdettiin seisontatuki. Ei ollut puhetta satulasta, se pitää kysäistä. Bensamittari pelittää mulla. Epäselvyyttä vähän oli huoltoväleistä. Mulla tuli n10000km täyteen ennen 1v huoltoa. 1 v huollossa on oma ohjelma. Huollossa sanoivat että seuraavaksi tulee 15000km huolto joka on vähän laajempi kun 1v huolto. Huolto mittari alkaa herjata siis taas 15000km kohdalla. Sanoivat että ei kyllä tartte uudelleen 5000km jälkeen koko huoltorumbaa katsoa vaan mittari nollaus vaan. Erikoinen huolto ohjelma kyllä ja vähän tuntui Ducati Helsingin maahantuoja porukkakin oleva ihmeissään ohjeistuksesta. Takuu kyllä kuulemma toimii vaikka vaan pika tsekkaus 15000km kohdalla.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  22. #52
    Multin kuskin penkki menee vaihtoon jos on sarjaa viikko 15/2015 tai vanhempi. Sen voi tarkistaa penkin pohjassa olevasta tarrasta.
    Ja mulla vaihdettiin myös vuotava etujarrusäiliö ekassa huollossa. Tihkutteli vähän korkista.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  23. #53
    Avaimen patteri kannattaa sitten vaihtaa vuosittain, manuaali lupaa että tulisi joku low battery -varoitus mutta itsellä meni kyllä kerralla pimeäksi ilman varoitusta. Tankkasin ja yritin laittaa virrat päälle, mitään ei tapahtunut. Onneksi muistin recovery-koodin niin matka pääsi jatkumaan.
    BMW K1300S -13
    Ducati Multistrada 1200S -15
    BMW R1200GS -13
    BMW K1300S -09
    BMW R1200GS -07
    BMW R850R -04
    Yamaha RD 125 -85
    Tunturi Start -??
  24. #54
    Lainaa Ignatz kirjoitti Katso viesti
    Avaimen patteri kannattaa sitten vaihtaa vuosittain, manuaali lupaa että tulisi joku low battery -varoitus mutta itsellä meni kyllä kerralla pimeäksi ilman varoitusta. Tankkasin ja yritin laittaa virrat päälle, mitään ei tapahtunut. Onneksi muistin recovery-koodin niin matka pääsi jatkumaan.
    Toimiihan se avain passiivisenakin (kuten punainen avain), vaikka siinä ei olisi lainkaan paristoa. Vaikka eipä tuon PIN-koodin näpyttelykään iso homma ole.
  25. #55
    Lainaa assu kirjoitti Katso viesti
    Toimiihan se avain passiivisenakin (kuten punainen avain), vaikka siinä ei olisi lainkaan paristoa.
    Tuo on hyvä tieto. Kiitos vinkistä!
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  26. #56
    Hyvin on kulunut kumi alkukesän aikana. Edellisessä VFR1200:ssa oli Michelin Pilot Power 3:t ja ne kestivät n. 10000 km (vaihdoin kyllä jo ennakkoon) ja nyt samat kumit Multissa eivät alkukesän kulutuksen perusteella tule kestämään kuin 6500 km. Lienee syytä vaihtaa tourinkikumeihin jos meinaa koko kesän ajella yksillä kumeilla. Onko muilla samoja kokemuksia? Joihtuisiko siitä että laite on ketterämpi ja helpompi käsitellä, joten kaasua on annosteltu ronskimmin. Vai siitä että vääntöä on käyttökierroksilla perstuntuman perusteella enemmän.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  27. #57
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Hyvin on kulunut kumi alkukesän aikana. Edellisessä VFR1200:ssa oli Michelin Pilot Power 3:t ja ne kestivät n. 10000 km (vaihdoin kyllä jo ennakkoon) ja nyt samat kumit Multissa eivät alkukesän kulutuksen perusteella tule kestämään kuin 6500 km. Lienee syytä vaihtaa tourinkikumeihin jos meinaa koko kesän ajella yksillä kumeilla. Onko muilla samoja kokemuksia? Joihtuisiko siitä että laite on ketterämpi ja helpompi käsitellä, joten kaasua on annosteltu ronskimmin. Vai siitä että vääntöä on käyttökierroksilla perstuntuman perusteella enemmän.
    Mulla kesti pirelli scorpion trail 2:set noin 8000 Km ois vielä ehkä mennyt sen reilu 1000 Km, mutta vaihdatin alle Michelin pilot road 4 Gt:et. Michelineillä on nyt ajettu noin 8000 Km, kyllä niillä vielä se jotain 2000 km ajaa.
    Seuraavaksi renkaiksi olen ajatellut hommata Pirelli Angel Gt:et.
    Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
    Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
    Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
    KTM 690 Enduro R -17 2017-
  28. #58
    Tutkin ja Multissa on vääntöä neljässä tonnissa reippaasti enemmän kuin VFR:ssä, joten siitä se renkaan kuluminen varmaan johtuu. Kuski toi juuri pihaan Metzeler Roadtec 01:t. Saa nähdä millaiset ovat kunhan saa joskus vaihdettua. Testejäkään kun ei paljon vielä ole.

    Väännöstä puheen ollen olen vihdoin löytänyt sen kuuluisan kuopan mistä foorumeilla on puhetta. Tuntuu että kaikilla vehkeillä on sama ongelma että käyttöalueella on iso vääntökuoppa, joten ei Multi ole ainoa. Neljässä tonnissa puolella kaasulla tuntuu olevan reippaasti potkua, mutta sitten jos kieraisee reilummin laite vähän hyytyy. Kunnes päästään kuuteen tonniin niin laite repäisee oikein kunnolla. Ilmiötä ei huomaa ellei kaasu ole reippaammin auki. Oletteko huomanneet samaa? Muuten olen oikein tyytyväinen uuden Multin keskikierrosten vääntöön verrattuna VFR1200:n vastaavaan.

    Muuten kun tutkin niin Panigale jää tehoissa jälkeen aina kuuteen tonniin asti...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  29. #59
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Tutkin ja Multissa on vääntöä neljässä tonnissa reippaasti enemmän kuin VFR:ssä, joten siitä se renkaan kuluminen varmaan johtuu. Kuski toi juuri pihaan Metzeler Roadtec 01:t. Saa nähdä millaiset ovat kunhan saa joskus vaihdettua. Testejäkään kun ei paljon vielä ole.

    Väännöstä puheen ollen olen vihdoin löytänyt sen kuuluisan kuopan mistä foorumeilla on puhetta. Tuntuu että kaikilla vehkeillä on sama ongelma että käyttöalueella on iso vääntökuoppa, joten ei Multi ole ainoa. Neljässä tonnissa puolella kaasulla tuntuu olevan reippaasti potkua, mutta sitten jos kieraisee reilummin laite vähän hyytyy. Kunnes päästään kuuteen tonniin niin laite repäisee oikein kunnolla. Ilmiötä ei huomaa ellei kaasu ole reippaammin auki. Oletteko huomanneet samaa? Muuten olen oikein tyytyväinen uuden Multin keskikierrosten vääntöön verrattuna VFR1200:n vastaavaan.

    Muuten kun tutkin niin Panigale jää tehoissa jälkeen aina kuuteen tonniin asti...
    Säädetty tehtaalla rikkaalle tuolta DB-testi kierrosalueelta.
    Supermoto
  30.  
  31. #60
    Mitä olette puuhailleet talven aikana? Omaan 2015 multiin laitoin Pikes Peak mallin takaiskarin ja shimmautin keulan. Lisäksi olen juuri asentamassa 2017 mallin ilmansuodattimen kantta lisäosineen. Sen on väljempi ja kanavoi tuloilman siten ettei kuuma syylarin läpi tuleva ilma pääse mukaan. Huhut kertoisivat myös että Ducatilla on uusi ruiskukartta, joka yhdessä ilmanottomuutoksen kanssa poistaisi välikierrosten vääntömontun. Eli pitänee käyttää Ducatin testerissä keväämmällä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen