Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 67:een 67:sta
  1. #61
    Hei. Minun multi on ollut syksystä asti Ducati Helsingin tiloissa, siihen on vaihdettu männänrenkaat, suuren öjynkulutuksen johdosta, (17000 km yli 6 L)

    Olen kanssa hommannut sen uudemman ilmansuodatinkotelon ja myös alkuperäisen navitelineen..
    ajattelin myös ostaa 2 vuoden takuulaajennuksen..

    Navitelineen osanumero 96680581A

    Toivottavasti kelit lämpenee nopeesti myös täällä pohjoisessa, pääsis hakemaan multin kotiin Helsingistä
    Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
    Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
    Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
    KTM 690 Enduro R -17 2017-
  2. #62
    Lainaa Teemu80 kirjoitti Katso viesti
    Hei. Minun multi on ollut syksystä asti Ducati Helsingin tiloissa, siihen on vaihdettu männänrenkaat, suuren öjynkulutuksen johdosta, (17000 km yli 6 L)
    Huh aikamoista! Itsellä ei 6000 km aikana ole tarvinnut yhtään lisätä. Navi on minulla RAM-pallossa kiinni pidemmällä varrella tangon kiinnitysrei'ässä. Kokeilin myös mittariston päälle tulevaa Navihalter'ia, mutta tämä on minusta parempi. Navi on Zumo 590LM.

    Muuten tiedoksi muille seuraava:
    Ducati suosittelee jäähdytinnesteeksi "ENI Agip Permanent Spezial" -nestettä. Nesteellä taitaa olla vielä väliä sillä ainakin Diavelilla on ollut joku takaisinkutsu ja nesteet vaihdettu sen jälkeen uudentyyppisiin. Selvitin ja nykyään ko. nestettä tuo maahan Brandt (ennen Allright). Eli Hondan jälleenmyyjiltä vissiin saa (Ducati -liikkeiden lisäksi). Nimi on myös vaihtunut ja on nykyisin "ENI Antifreeze Bike S". Valmiiksi sekoitettu vaaleanpunainen tavara.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  3. #63
    Mun Multi sai talven aikana väriä laukkuihin, jotka oli harmaat. Siistit tuli orggis värikoodin kanssa maalaamossa ja 100e maksoi.
    Toi ilmansuodatin päivitys kiinnostaisi jos siitä on käytännön hyötyä jonka huomaa ajossa. Miten päivitys tehtiin? Ducati huollossa vai ja paljon kustansi?
    Takuu jatko myös harkinnassa.
  4. #64
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Toi ilmansuodatin päivitys kiinnostaisi jos siitä on käytännön hyötyä jonka huomaa ajossa. Miten päivitys tehtiin? Ducati huollossa vai ja paljon kustansi?
    Osat maksoi 133,50 €. Mukana oli putsarikannen ja tankin väliin tuleva suojakangas. Sen voi jättää vaihtamatta koska alkuperäinenkin käy, joten vähän tuosta on tingittävissä. Itse tein työt. Vaatii bensatankin poisoton, joten kaikki muovit pitää ensin saada pois. Muutama autotallitunti tuossa vierähti mutta mikäs sen mukavampaa näin kevättä odotellessa .
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  5. #65
    Onko siitä Ducati lisätakuusta olemassa mitään mustaa valkoisella mitä se kattaa? Ei viitsisi ostaa sikaa säkissä.
    Mahtaako olla sama kattavuus kuin 2 v tehdastakuussa?

    P.s Ekat kevään kurvailut tehty ja meno maistuu. Hyväpintaisilla kurviteillä on sairaan siistä päästellä.
    Orggis putkillakin kivat soundit ja kurviin kääntyy keposesti. Forza Ducati.
    Ducati Desertx


    Mp historia.
    Suzuki x1
    Yamaha x2
    Aprilia x1
    Kawasaki x2
    Ducati x4
    Indian x1
  6. #66
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Mun Multi sai talven aikana väriä laukkuihin, jotka oli harmaat. Siistit tuli orggis värikoodin kanssa maalaamossa ja 100e maksoi.
    Toi ilmansuodatin päivitys kiinnostaisi jos siitä on käytännön hyötyä jonka huomaa ajossa. Miten päivitys tehtiin? Ducati huollossa vai ja paljon kustansi?
    Takuu jatko myös harkinnassa.
    Kuvaa pyörästä laukkuineen?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  7.  
  8. #67
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Onko siitä Ducati lisätakuusta olemassa mitään mustaa valkoisella mitä se kattaa? Ei viitsisi ostaa sikaa säkissä.
    Mahtaako olla sama kattavuus kuin 2 v tehdastakuussa?
    Paikallisen liikkeen plakaatissa lukee: "Jatkotakuun aktivointi mahdollista viimeistään 6 kk ennen takuuajan loppumista. Takuuehdot, kuin tehdastakuussa. Kilpa- ja vuokrakäytössä olevat pyörät poissuljettu."

    Tämä koskee siis molempia, sekä 12 kk:n että 24 kk:n jatkotakuuta.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123