Tulokset 1:stä 1:een 1:sta

Aloitin moottoripyöräilyn vuonna 1973 Suzuki A100 kevarilla. Vuosikymmeninen kuluessa on ollut T250, T500, GS500four, LS650, SV650 ja lukuisia vääränmerkkisiä pyöriä. Eihän tämä GS500 mikään tykki ole, mutta yhden lenkin katsastukseen ja takaisin heitettyäni se tuntui olikein mukavalta. Tärisee kyllä hieman liikaa, mutta pyörä on hintaansa nähden tosi hyvä ostos.
    Hirveät letkuhässäkät kaasuttimien ympäirllä haittaavat pahasti huoltotöitä, mutta vuonna 2004 oli jo kaikenlaista katalysaattoria ja lisähappea kuten kiinaskoottereissakin.
    Kokeilen nyt pitää tätä muutaman vuoden, kun kehuvat, että kulutus on jopa alle neljän litran sadalla.
    Polvissa on jo pahasti reumatismia vai olisko tuo sitä Kim Jong Unin elintasokihtiä. Ei todellakaan voi enää lähteä farkuissa ajelemaan.
    Ihmetyttää nuo skootteritytöt, jotka kesällä ajelevat shotrtseissa reidet paljaana (nam), eivät vielä tiedä, kuinka sitten vanhana luut muistuttavat nuoruuden virheistä.
    Kevyt on siirrellä tämä twini, keskitukikin löytyy, mikä on nykyään harvinaista. Valoja ei saa pois päältä, mutta täytyy laittaa itse valokytkin, kun on selllaiseen tottunut.
    Somistin pyörää kiinalaisilla ledpeilivilkuilla ja Audi A4 sivuvilkuilla. Taakse laitoin ledtakavalon, jossa on jopa vilkut sisäänrakennettuna. Jätän kyllä taakse alkuperäiset vilkut ja takalokasuojan. Nuorempien motoristien on melkein pakko ottaa pois takalokari ja vääntää kilpi lähes vaaka-asentoon. Sitten rapa lentää mukavasti takin selkämykseen. Joutaa olla rapakaari paikoillaan ja eteen laitoin roiskeläpän. Pakokäyrät olivat kyllä jo saaneet rapaa niin paljon, että jouduin maalaamaan ne.
    Tietenkin olisi mukava kuulla, miten toiset ovat pärj'änneet GS500 pyöränsä kanssa. Onko nokkaketjun kiristäjät kestäneet hyvin.
    Takajarru tässä meikäläisen yksilössä makasi päällä, mutta mäntien putsaus ja killotus autosolilla autttoi. Edessä jarru ei laahannut, joten tyydyin vain vaihtamaan jarrunesteen.
    On muuten pirun vaarallisia nuo puiset sillankannet sateella, olin kaatua kaksi kertaa, ensin sillalla ja sitten valkoisen suojatiemerkinnän päällä, kun takapyörä löi tyhjää. Myös konttorilta lähteissä takapyörä löi helposti tyhjää, olisko tuo Continental erityisen herkkä sateelle?
    Saatan laittaa kuvankin tänne palstalle, kun olen saanut teippaukset valmiiksi. Katteisiin tulee vielä Angry Birds linnut molemmin puolin. Muuten teippaus on hyvin roadracing tyylinen. Pakkohan noihin katteisiin oli jotain laittaa, että tunnistaa pyöränsa muista saman mallisista. Aluksi aioin heittää katteet pois ja laittaa lampunkorvat ja pyöreän standardilyhdyn, mutta kun tässä oli niin kaunis Hayabusa-tyylinen lamppu, niin katteet saivat jäädä tälä kertaa. Kun mulla oli pari vuotta sitten SV650, silloin heitin katteet menemään.
    Viimeksi muokannut: a100rookie; 25.10.2014 klo 10:21.