Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Terve, tarttis saada ihmisiltä kenellä kyseinen mopo on niin vähän tietoa. Ensipyöräksi haen kyseistä pyörää. Tai oikeastaan yksi kysymys olisi ainoastaan millainen se on ajaa kaks päällä? Mä olen 184cm ja 91kg emäntä 161cm ja 56kg
  2. #2
    Satunnaiset jätskikiskakyydittelyt onnistuu OK. Takapenkki epämukava.
  3. #3
    Tokihan pyörä voisi isompi olla, mutta ainakin omassa taloudessani on kyyditykset sujunut ihan hyvin. Päiväreissuja tullut emännän kanssa heiteltyä suht leppoisasti (pisimmät n. 400km). Kuskin mitat kutakuinkin samat ja kyydittettävä hivenen pienempi (n. 155cm/48kg). Voisihan tuo takapenkki olla mukavampi, mutta ei ainakaan meillä siitä suurempia valituksia ole kuulunut. Tosin eipä se paremmastakaan tiedä
  4. #4
    Lainaa mz- kirjoitti Katso viesti
    Satunnaiset jätskikiskakyydittelyt onnistuu OK. Takapenkki epämukava.
    En kommentoi kyseisen pyörän takapenkkiä, koska ei ole kokemusta.
    Mutta vertailuksi ittellä on ollu noita tonnisia kyykkypyöriä, joiden takapenkit/jalkatrampit matkustajille on taatusti yhtäsyvältä/syvemmältä.
    Ja silti eipä oo daami valittanut vaikka ollaan pelkästään ajeltu maaseutu tourinkia.
    Eli mielestäni tämä on pitkälti myös asennekysymys.
    Ja ainahan pikkumodeilla saa oloa mukavammaksi: Airhawk pyllyn alle, ja jalkatramppeihin madallus/siirtosarja. Esim..
  5. #5
    Ei se Zetan takapenkki mikään "lepo-lasse" ole mut jos kitinää kuuluu niin kuski voi luvata kyydin päätteeks emännälle sit pakarahieronnan

    Mitä ite karvaisena uroona (180/80) olen takapenkeillä matkustanut niin harvemmin se herkkua on, mutta kyllä sanoisin että se on asenne ja fiiliskysymys vähän niinkuin edellä mainittiinkin. Uskoisin että pienempikokoinen naisihminen viihtyy kyllä kyydissä vielä paremmin kuin minä. Varmasti on huonompiakin vaihtoehtoja takapenkillä matkustamiseen kuin Zeta.

    Ensipyöräksihän z750 on kaiketi aika hyvä vaihtoehto, näppärä ja helppo ajaa. Omassa zetassa ihastuin mukavaan ajoasentoon sekä ketteryyteen nurkka-ajossa. Pärjäähän tuolla myös isommallakin tiellä, hyvä peli se on näin aloittelijalle
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
  6. #6
    Tiedänpä erään pariskunnan heittäneen kakspäänä ko. värkillä reissun Sipoo - Kalajoki - Jäämeri - Sipoo. Kylläpä tuo onnistuu mikäli asenne kohdillaan
  7.  
  8. #7
    Asennekysymys tosiaan. Pitkällä ihmisellä polvikulma on jyrkkä ja reippaammassa menossa ajoviima osuu kuskin takana ylempänä istuvaan matkustajaan. Ei tämä pelkästään zetan "ominaisuus" ole. Samanlaisia ne muutkin sportit on.

    Kokeilemalla selviää parhaiten.

    Edit: Triboseat on kovasana. Matkustajan lisäksi penkillä pysyy paremmin myös matkatavarat.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä