Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Ajattelin sitten vihdoin hommata toisenkin ajotakin. Kyselenpä siis seuraavia asioita: oletteko törmänneet valmistajiin tai malleihin,

    - joissa takin saisi lenkeillä tms. vyöhön kiinni? Vetoketjujahan noissa takeissa tuntuu olevan, mutta kun tykkään nahkahousuista ja omissani ei ole edes vetaria, yhteensopivasta puhumattakaan...

    - joka olis leikkaukseltaan pitkänmallinen? Käytännöllisyys ennen ulkonäköä. Nykyinen on varsin lyhyt, vaikka muuten onkin kokoa "jätti" ja helmaa saa olla kiskomassa alas uudestaan ja uudestaan, etenkin jos morjestaa, venyttelee käsiä tai oikoo selkäänsä ajellessa.

    - jossa olis nahkapaikat kankaan päällä kyynärpäissä ja olkapäissä. Nykyisessä on ja koen rakenteen miellyttäväksi turvallisuusnäkökulmasta. Ei vaan kauheesti ole näkyny kaupan takeissa, mitä olen kattellu.
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa yason kirjoitti Katso viesti
    - joissa takin saisi lenkeillä tms. vyöhön kiinni? Vetoketjujahan noissa takeissa tuntuu olevan, mutta kun tykkään nahkahousuista ja omissani ei ole edes vetaria, yhteensopivasta puhumattakaan...
    Suutari voi sulle varmaankin sopivan vetskarin housuihin ommella; mulla tuli ainakin takissa mukana myös vetskarin vastakappale. Ja sitten on myös tällaisia.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  3. #3
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Suutari voi sulle varmaankin sopivan vetskarin housuihin ommella; mulla tuli ainakin takissa mukana myös vetskarin vastakappale.
    Ahaa, no toi auttais kyllä. Ajattelin, että sen vastakappaleen saisi vain ostamalla saman valmistajan tex-housut...

    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Ja sitten on myös tällaisia.
    Ah, kiitoksia! Juuri jostain tämmösestä virityksestä kaipailin tietoa, riittää että tiedän näitä olevan olemassa. Googlaan lisää näistä.
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
  4. #4
    Mulla on kaverilta käytettynä ostettu Vanuccin takki, missä on nahat olka- ja kyynerpäissä.
  5.  
  6. #5
    Lainaa HeceR kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kaverilta käytettynä ostettu Vanuccin takki, missä on nahat olka- ja kyynerpäissä.
    Ei tullut vastaan tuota merkkiä, paikoista oli pakko luopua. Mistään merkistä en löytänyt nahkapaloja, mutta homman ratkaisi tuttuun tapaan se, että sopivia kokojakaan ei löytynyt. Väristä piti vähän tinkiä myös, mutta Rukan takki kokoa 64 kävi (kalliisti) lompakolla ja hyppäsi kassiin, mutta ainakin istuu kuin valettu.

    Katsoin, että helmavetskarinkin saa helposti vaihdettua tarvittaessa (on kiinni vain ei-gorellisessa sisähelmassa), mutta takissa sattuu olemaan ns. pallien hirttoköysi, joka kiertää jalkojen välistä, joten takin nousemista voi estää silläkin. Eiköhän tällä mennä viisi vuotta tai jotain, toivottavasti.
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84