Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    No Nyt on "ongelma", kertokaas viisaamat mitäs öljyä moottoriin? Pari vaihtoehtoa löytyy liqui moly Motorbike 4T Synth 10W-60 Offroad Race olis varmaa aika ok, mut mites Liqui Moly Racing Synth 4T 10W-60? Saa tietty ehdottaa jotain muutakin. Ja mopo on husqvarna smr 510 -06.
  2. #2
    Ite oon käyttänyt katu käytössä Hussen sm510r 2010 mallissa tätä
    Siihen suositellaan sitä ryöstö hintaista Castrol power 1 racing 4T 10W-50



    Tuo Valvoline on ainakin toiminut
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  3. #3
    Kottarainen ainakin tykkää castrolin power 1 racing 10-50:stä, maksaa 12e/L. Ei omasta mielestä mikään ryöstö hinta, halpaa ainakin kun vertaa motorexiin.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  4. #4
    http://www.nettiosa.com/castrol_powe...0w50_4_l_975_l
    Tuolta castrolia 10€/l. Mielestäni ihan asiallinen hinta-laatu suhde.
  5. #5
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Kottarainen ainakin tykkää castrolin power 1 racing 10-50:stä, maksaa 12e/L. Ei omasta mielestä mikään ryöstö hinta, halpaa ainakin kun vertaa motorexiin.
    Niin on kun miettii että pitäisi vaihtaa öljyjä 500km välein, tilavuus noin 1.6 litraa, no tietysti laatu öljy maksaa ja mikä siinä maksaa laatu öljystä jos tuo kilpuri olisi katuversio, missä öljyn vaihto väli noin 5000-10 000km
    Mutta nyt pääsee pikkaisen halvemmalla, vaihtaa 500-800km välein, riippuu miten ajaa.

    No nyt joudun nuolee näppejä noista tarjous öljyistä, kun pyörä seisoo ja ei ole massia, no ehkä voisi hamstrata
    Viimeksi muokannut: Husky510; 18.09.2014 klo 23:31.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #6
    omaan kotkaan (530 exc) olen työntänyt 5w-50 mobil rally formulaa, toimii hyvin kesät talvet, tarjouksessa yleensä 25e/4l
    jeah!
  7. #7
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Niin on kun miettii että pitäisi vaihtaa öljyjä 500km välein, tilavuus noin 1.6 litraa, no tietysti laatu öljy maksaa ja mikä siinä maksaa laatu öljystä jos tuo kilpuri olisi katuversio, missä öljyn vaihto väli noin 5000-10 000km
    Mutta nyt pääsee pikkaisen halvemmalla, vaihtaa 500-800km välein, riippuu miten ajaa.

    No nyt joudun nuolee näppejä noista tarjous öljyistä, kun pyörä seisoo ja ei ole massia, no ehkä voisi hamstrata
    Joo, onhan se tietysti eri asia jos 500km välein on öljyn vaihto. Alkaa jo ottaa hieman lompakossa. Ite oon vaihtanut 2500-3000km välein, niin voi laittaa vähän kalliimpaa ölppää koneeseen.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  8.  
  9. #8
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Joo, onhan se tietysti eri asia jos 500km välein on öljyn vaihto. Alkaa jo ottaa hieman lompakossa. Ite oon vaihtanut 2500-3000km välein, niin voi laittaa vähän kalliimpaa ölppää koneeseen.
    Joo, silloin on sama öljyn hinta, kyllä harmitta välillä. Siis tuo öljy tilavuus, vaihtoväli...Pitää kokeilla joskus vaikka vielä öljynjäähdytystä testi mielessä, kun ei oikein saa tuota öljytilavuutta isommaksi
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää