Tulokset 1:st 8:een 8:sta
    No Nyt on "ongelma", kertokaas viisaamat mits ljy moottoriin? Pari vaihtoehtoa lytyy liqui moly Motorbike 4T Synth 10W-60 Offroad Race olis varmaa aika ok, mut mites Liqui Moly Racing Synth 4T 10W-60? Saa tietty ehdottaa jotain muutakin. Ja mopo on husqvarna smr 510 -06.
    Ite oon kyttnyt katu kytss Hussen sm510r 2010 mallissa tt
    Siihen suositellaan sit ryst hintaista Castrol power 1 racing 4T 10W-50

Tuo Valvoline on ainakin toiminut
    El el hyv mies panikoi turhaa, ei sill kateudella voita mit
    Kottarainen ainakin tykk castrolin power 1 racing 10-50:st, maksaa 12e/L. Ei omasta mielest mikn ryst hinta, halpaa ainakin kun vertaa motorexiin.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
    http://www.nettiosa.com/castrol_powe...0w50_4_l_975_l
    Tuolta castrolia 10/l. Mielestni ihan asiallinen hinta-laatu suhde.
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Kottarainen ainakin tykk castrolin power 1 racing 10-50:st, maksaa 12e/L. Ei omasta mielest mikn ryst hinta, halpaa ainakin kun vertaa motorexiin.
    Niin on kun miettii ett pitisi vaihtaa ljyj 500km vlein, tilavuus noin 1.6 litraa, no tietysti laatu ljy maksaa ja mik siin maksaa laatu ljyst jos tuo kilpuri olisi katuversio, miss ljyn vaihto vli noin 5000-10 000km
    Mutta nyt psee pikkaisen halvemmalla, vaihtaa 500-800km vlein, riippuu miten ajaa.

No nyt joudun nuolee nppej noista tarjous ljyist, kun pyr seisoo ja ei ole massia, no ehk voisi hamstrata
    Viimeksi muokannut: Husky510; 18.09.2014 klo 22:31.
    omaan kotkaan (530 exc) olen tyntnyt 5w-50 mobil rally formulaa, toimii hyvin kest talvet, tarjouksessa yleens 25e/4l
    jeah!
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Niin on kun miettii ett pitisi vaihtaa ljyj 500km vlein, tilavuus noin 1.6 litraa, no tietysti laatu ljy maksaa ja mik siin maksaa laatu ljyst jos tuo kilpuri olisi katuversio, miss ljyn vaihto vli noin 5000-10 000km
    Mutta nyt psee pikkaisen halvemmalla, vaihtaa 500-800km vlein, riippuu miten ajaa.

No nyt joudun nuolee nppej noista tarjous ljyist, kun pyr seisoo ja ei ole massia, no ehk voisi hamstrata
    Joo, onhan se tietysti eri asia jos 500km vlein on ljyn vaihto. Alkaa jo ottaa hieman lompakossa. Ite oon vaihtanut 2500-3000km vlein, niin voi laittaa vhn kalliimpaa lpp koneeseen.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  8.  
    Lainaa nato26 kirjoitti Katso viesti
    Joo, onhan se tietysti eri asia jos 500km vlein on ljyn vaihto. Alkaa jo ottaa hieman lompakossa. Ite oon vaihtanut 2500-3000km vlein, niin voi laittaa vhn kalliimpaa lpp koneeseen.
    Joo, silloin on sama ljyn hinta, kyll harmitta vlill. Siis tuo ljy tilavuus, vaihtovli...Pit kokeilla joskus vaikka viel ljynjhdytyst testi mieless, kun ei oikein saa tuota ljytilavuutta isommaksi