Sivu: 22 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122
Tulokset 631:stä 651:een 651:sta
  1. #631
    Tässä 1000PS:n vertailu noiden kahden pyörän välillä:
    XR:n kaasuvastetta kehuttiin lineaariseksi kun Ducati antaa vääntöä alakierroksilla melko muhkeasti mutta sen jälkeen ei sitten enää paljoa lisää. Ducati on sport tourer ja XR on touring capable superbike!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #632
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Johan Ducatin rengaskokovalinnasta voi päätellä, mihin suuntaan mallia 2021 on viety. 19/17.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #633
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Johan Ducatin rengaskokovalinnasta voi päätellä...
    Joo samaa olen itekki miettiny ettei kyse ole varsinaisesti toisiaan vastaan kilpailevista pyöristä. Mutta kuluttajat ja näköjään mp-toimittajat ovat kovasti näiden kahden pyörän välillä nyt asettelemassa kaksintaistelua kuninkuudesta (ainakin jonkun pyörätyypin?).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #634
    Kävin koeajamassa 2018 mallisen S1000XR:n ja petyin kyseiseen yksilöön. Mittarissa joku 8 900km, Nordic paketti, madallettu alusta ja penkki. Korkeus oli mulle hyvä (mun jalan sisämitta jotain 79-81cm, riippuu vähän miten mittaa )

    Olin lukenut mahdollisista värinöistä tangossa mutta sitähän oli jo -17 malliin korjattu. Tuossa alkoi aikamoinen tärinä tangossa ja satulassa noin 5000rpm / 92km/h. Lisäksi joku ylimääräinen ääni kuului mutta en keksinyt mistä kuuluu.

    Muuten vaikutti oikein sopivalta pyörältä mulle. Hieman on tuossa koneessa eroa jammun triplaan - jammussa löytyy menoa alhaalta asti mutta toi herää vasta kun on kierroksia 7000+.

    Mä ajoin tuota Road modella tai joku sellainen, toi Esa alusta on ihan loistava kun vertaa omaan mt09sp. Samat tiet tuntuu todella tasaiselta tuolla bimmerillä vs Jammu (tai sit mun mopossa ei ole säädöt kohdillaan )



    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  5. #635
    Unohda siis.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #636
    Ensimmäinen S1000XR -tapaaminen tulossa sunnuntaina 8.8.2021 Cafe Lättiksellä.
    Kaikki mukaan!! Facebook tapahtuma!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #637
    Moro!

    Paljon hyviä kokemuksia täältä olen pyörästä lukenut. Nyt olisi kiikarissa -16 vm. pyörä 28tkm ajettuna. Pyörän varusteet ja hintataso vaikuttaa itselle sopivalta. Olen ~192cm pitkä ja täytyy käydä pyörä koeajamassa että millä tavalla tuo penkin ja pleksin yhdistelmä itsellä toimii.

    Olisiko kommentteja antaa vuosimallin pyörään kokemusten perusteella? Ajo tulisi olemaan lähinnä työmatkaa sekä lähimatkailua yhdistettynä ajatukseen tulevaisuudessa Norjan pidempiin reissuihin.
    Suzuki GS500E -89
    KTM Super Adventure T -16
  8. #638
    Lainaa Kevarikuski kirjoitti Katso viesti
    Moro!
    Olen ~192cm pitkä ja täytyy käydä pyörä koeajamassa että millä tavalla tuo penkin ja pleksin yhdistelmä itsellä toimii.
    Olet varmasti "oikean" kokoinen kuski tuohon pyörään! Itse olen 187cm ja suurin osa kuskeista jotka ajavat tuolla ovat juurikin 180-195 pitkiä.
    Joidenkin mielestä pleksi aiheuttaa pyörteitä tuulilasin ja kuskin välissä. Ovat parantaneet sitä MRA:n touring pleksillä.
    Itseä ei pyörteet haittaa, ajan originaalia matalammalla pleksillä.
    2016 mallissa todennäköisesti on hankittuna tangonpäihin painot pienentämään värinöitä... Tai jopa tehty ne kumipuslat raisereiden alle. Itseäni ei myöskään värinä koskaan ole häirinnyt liikaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  9. #639
    Lainaa Kevarikuski kirjoitti Katso viesti
    Moro!
    Nyt olisi kiikarissa -16 vm. pyörä 28tkm ajettuna.
    Kannattaa huomioida 30tkm huolto kun neuvottelee hinnasta...se on ainakin biimerihuollossa aika suolaisen hintainen.
  10. #640
    Kiitos kommenteista! Hyvä huomio tuo tuleva 30tkm huolto, täytyy ottaa huomioon neuvotellessa pyörästä.

    Pyörässä olisi seuraavat paketit;
    , - Nordic paketti
    , - Advantagepaketti

    Osaisitteko sanoa mitä paketit sisältävät? Laukkuja pyörässä ei ole ja sellaiset pitäisi hankkia. Onko hyviä kokemuksia joistain tietyistä laukuista?
    Suzuki GS500E -89
    KTM Super Adventure T -16
  11. #641
    Nordic-paketin pitäisi sisältää sekä touring- että dynamic-paketin. Eli pyörässä pitäisi olla alkuperäiset laukkutelineet? Muista laukuista ei ole kokemusta, mutta alkuperäiset ainakin ovat hyvät.
  12. #642
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa huomioida 30tkm huolto kun neuvottelee hinnasta...se on ainakin biimerihuollossa aika suolaisen hintainen.
    Voi varautua ~800€ kuluerään.
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
  13. #643
  14. #644
    BMW on jo antanut tiedotteen että uusi M1000XR julkaistaan 6. kesäkuuta.
    Pyörä nähtiin maanantaina Isle Of Man harjoituksissa:




    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  15. #645
    Tätä on jo vähän pelätty. Saakohan sitä punaisena?
  16. #646
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Tätä on jo vähän pelätty. Saakohan sitä punaisena?
    Ei o disainin kop...eikun suunnittelu menny ihan putkeen, keulan anodisointi keltaiseksi on unohtunu.

    Mitäs pelättävää siinä on, peruslinjathan on jo myyviksi havaittu. Kakulle vaan mukaan!
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  17. #647
    Hieno ja räyhäkäs mopo . Varmasti maukas ajettava.
    Disaini on pitkälti kopioitu perus XR:stä. Pikkasen lisätty siipeä poskille. Siipienkin disaini näyttää muistuttavan muun pyörän muotokieltä . Maistus ja kelpais mulle ja voisin ostaakkin, jos löytyisi ylimääräisiä pelimerkkejä. Koska ei löydy, niin yritän jotenkin pärjätä tämän perus XR:n tarjoamalla kyydillä
    S1000XR 2020

    Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
  18. #648
    Onhan tätä jo odoteltu.
    Tämä pitää tilata heti kun tilauskirjat on auki.
    Tulisi hinnastot sekä tarvikeluettelot pian niin saisi kerralla speksattua mieleisen.
    Hinta kiipeää varmaa johonkin 45k€ varusteltuna.
    Freude am Fahren.
  19. #649
    Noh, ei tullut HP2 Sporttia, mutta löytyi hieno 1000XR.

    Ei varsinaisesti pitänyt vaihtaa Multistradaa mihinkään, mutta Bemari houkutteli kovasti (kymmenien tuntien youtube katselut ja kymmenien arviointien lukemiset) ja kun sain tarjouksen joka oli melkoisen hyvä niin eihän siinä sitten enää voinut vetää jarrua.
    Tänään aamulla kävin pyörän hakemassa ja vajaa 200 kilometriä ajoin. Todella hieno ja hyvä pyörä, taitaa olla aika pitkälti kaikki herkut löytyy pyörästä ja pelkästään vakionopeudensäädin ja shifteri aiheuttivat iloa matkalla. Akrapovicin äänet ovat mahtavat, ja korkeat kierrokset tuntui hetken oudolta mutta hyvin nopeasti tuli fiilis, että noi äänethän on aivan mahtavat.

    Kyllähän tää tuo taas innostusta harrastukseen, ainakin hetkeksi
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  20. #650
  21.  
  22. #651
    M1000XR julkaistu.
    https://www.press.bmwgroup.com/globa...xr?language=en
    Tilaukseen meni competition paketilla ja 5v. takuulla. Tarvikkeet sitten keväällä.

    S1000XR sai faceliftin.
    Freude am Fahren.
Sivu: 22 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122