Sivu: 19 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 651:sta
  1. #541
    Kiinnitys näyttää öö... toimivalta ja edulliselta. Ja vähän myös itsetehdyltä.

    -jp-

    PS. Clearwater, muita valoja et tarvitse.
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  2. #542
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Kiinnitys näyttää öö... toimivalta ja edulliselta. Ja vähän myös itsetehdyltä.

    -jp-

    PS. Clearwater, muita valoja et tarvitse.
    Jep, on juurikin kuvailemasi mukainen. Ulkonäöllä ei vaan ole itselleni oikein mitään väliä ja kesäksi nuo voi nakata mäkeen, vie muutaman minsan.

    Clearwaterit aivan poskettoman hintaisia, samaan rahaan laittaisin muuta.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  3. #543
    Jaa, just kuitenkin kirjoitit että "Yhtään pientä ja tehokasta led kaukovaloa en ole keksinyt." Eli siis mitä sä siihen samaan hintaan (kuin Clearwaterit) laittaisit?

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  4. #544
    Laittaisin Hellan Comet 200 Xenonit, alkuperäiset, ei halogeenista tehdyt jälkiasennus-xenonit koska noissa halogeeni- ja xenon-versiot ovat täysin eri heijastimella. Tuo xenon on ihan todistetusti kokoisekseen erittäin tehokas ja omaa hyvän valokuvion (mitä ei voi sanoa monista led-lisäkaukovaloista). Miinuksena on piuhan päässä oleva sytytinyksikkö joka vaatii oman tilansa. 500 eurolla saa kaupasta nuo Hellat. Itse valaisin painaa about 0.4 kg ja on saman kokoinen fyysisesti kuin nuo markan halogeenit.

    Clearwatereissa on kyllä hienot asennusmahdollisuudet, tosin pitää 800-1000 dollarin hintaan ollakin. Sen mitä noista kuvia ja videoita katsonut, niin ei kyllä vakuuta valokuvion osalta. Se että jenkit sanoo sickoossomf*ckinglighteverywhere ei riitä minulle perusteeksi hyvyydestä ja yleisesti valmistajien omilla "miljoona lumenia" ilmoituksilla voi pyyhkiä persettä kaikkien lamppujen kohdalla. Painot noissa näyttäisi olevan yllättävän pienet led-valoiksi.

    Maantieajossa hyvän kaukovalon keila on pystysuunnassa rajattu. Oravan persettä kuusen latvassa on ihan turha valaista ja eritoten alaspäin keulan eteen tuleva valo pitää olla rajattu. Jos ei ole niin tästä aiheutuu auton/mopon keulan eteen tiehen kirkas valoläikkä jonka "yli" ihmisen silmä ei sitten näekään. Näennäisesti valoa on paljon mutta se on väärässä paikassa, saman efektin saa kun autossa polttaa sumuvaloja maantiellä, valoa on mutta se on siinä 20-30 m keulan edessä joka vain vähentää sitä että näkisi kunnolla sinne +- sadan metrin päähän penkoille jonne pitää nähdä jos ne peurat ja hirvet pitää havaita. Moottoripyörässä sitten taas hommaa hankaloittaa vielä se että pyörää kallistetaan mutkissa, vaikka valokuvio olisi leveä, sisäkaarteen valaistus menee vituilleen koska kuvio kääntyy "maahan".

    Esim: video1 "extremely bright" ja valokuvio on aivan paska.

    Ei vakuuta tämäkään: video 2

    Eikä tämä: video 3

    Tokihan video valehtelee enemmän kuin 100 000 sanaa ja siinä on vaikea saada lampusta oikeaa kuvaa, mutta sen mitä netistä äkkiä löytää niin en ikimaailmassa maksaisi Clearwatereista tuommoisia summia. Ja muuten tuo niiden himmennysominaisuus on hauska, kaukovalosta ei tule lähivaloa tehoa pienentämällä vaan valokuviota rajaamalla. Jos noita pääsisi livenä testaamaan niin voin kyllä muuttaa mielipiteeni. Työvaloiksi johonkin koneeseen nuo olisivat varmaan ihan hyvät tuolla valokuviolla.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  5. #545
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Jos noita pääsisi livenä testaamaan niin voin kyllä muuttaa mielipiteeni.
    Niinpä. Mulla on ollut Kristat noin 120 tkm ja toisessa pyörässä Darlat noin 75 tkm. Usko pois, on ne hyvät. Onko ne hintansa arvoiset, sitä täytyy jokaisen funtsia ihan itse.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  6. #546
    [QUOTE=Pekkavee;6333304]Vikatikki. Vaihtaa nyt R1100GS tuommoiseen mopoon kuten Kawa Versys.
    Minä en vaihda tuota mun R1100GS pyörääni mihinkään. On se vaan niin mainio.
    Se on minulla ollut vasta 10 vuotta ja varmaan saman verran vielä jatkuu.
    150.000 km olen sillä ajanut kymmenessä vuodessa.
    Nyt siinä on mittarissa 194.000 km.[/QUOTE

    Onko todella tuo 1100Gs:n moottori luokkaa ikiliikkuja. Tuumannut vielä vanhoilla päivillä hupipyöräksi tuota GS:ää ja noita 1100:sia sais edullisesti täällä Ruotsissa nytten.
    "Elä täysillä ja kuole onnellisesti"
  7. #547
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta.. Paljonko noista 120 tkm + 75 tkm ajeluista on ollut pimeällä ajoa?
    En nyt mitään tarkkaa määrää osaa tuohon pimeäajoon antaa, mutta sen verran että kalliiden valojen hankita ei ole tuntunut turhalta. Eihän Suomen suvessa hirveesti valoja tarvitse, mutta muutaman kerran esim. elokuussa kun vetää ns. yönyli Kuusamosta Stadiin, niin kyllä niitä valoja oppii arvostamaan. Viimeeksi kiittelin Kristoja tuossa muutama viikko sitten kun piti ajaa Traven lauttarannasta 200km ekaan hotelliin; se on iltayö sangen pimeä jo tuolla Pohjois-Saksankin korkeudella. Puhumattakaan noiden Darlojen "kotiseudusta" täällä Välimeren rannalla, missä pimeä napsahtaa hyvinkin aikaisin ja on oikeesti sitten PIMEÄ.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  8. #548
    Näissä uudemmissa Clearwatereissa on 8° valokeila, sanovat että 80% valosta on siinä sektorissa. Vähän tarkka suuntauksen kanssa mutta kun sen on kohdalleen saanut, ei paljon oravanperseet vilku. Ero on selkeä edellisen sukupolven 15° keilalla varustettuihin tuikkuihin. Keilaa olen levittänyt suuntaamalla vasemman tuikun suoraan eteen ja oikean nelisen astetta oikealle.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  9. #549
    Lainaa rimpjar kirjoitti Katso viesti
    Onko todella tuo 1100Gs:n moottori luokkaa ikiliikkuja. Tuumannut vielä vanhoilla päivillä hupipyöräksi tuota GS:ää ja noita 1100:sia sais edullisesti täällä Ruotsissa nytten.
    Onhan tuo kestävä pyörä. Nyt on pyöräni mittarissa 260.000 km.
    Tänä vuonna olen ajanut 20.000 km ilman ongelmia.
    Jaa meni kyllä kytkinvaijeri Euroopan telttareisulla poikki, mutta korjasin sen Unkarissa Motonetin vaijerinkorjaussarjan osilla.
    Joutui kai aika koville kivisiä pieniä serpenttiiniteitä ajellessani Karpaateilla.

    Kyllä noilla ajetaan.
    Tuo Hank heppu on ajanut nyt jo 500. 000 mailia R1100GS pyörällään. 10 vuotta sitten oli 400.000 mailia mittarissa.
    Linkki juttuun, klik
    Pekka
  10. #550
    eikös hank ole BMW:n huoltaja tms? ilmankos pysyy pyörä kunnossa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #551
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Valoista vielä, kun sattumalta tällaiseen törmäsin. https://urly.fi/14DE
    Ei ole hinnalla pilattu, eikä arvostelutkaan ihan mahdottomilta näytä. E-merkintä puuttuu, mutta kyllä tuollaiset uskaltaisin pyörään laittaa.
    Pitäisi olla melkoisen huonoa tuuria, jos noiden käytöstä mitään seuraisi. Näkeehän pyörissä muutenkin laittomia xenon ja led-muutoksia sekä työvaloja lisävaloina. Onko kukaan saanut, tai kuullut jonkun saaneen valovirityksistään poistomääräyksiä, saati sakkoja?
    En tiedä onko ihan samoja, mutta näitä on läjäpäin ihan samannäköisiä alta kympin kipale
    https://tinyurl.com/y9gqqxsz
  12. #552
    Bemarinpaskassa taitaa olla nyt joku vajaa 24tkm eli vuodessa tullut se about 20 tonnia. Pysynyt nipussa. Ajelin tuolla rautaperseen juhannuksena ja ei hajonnu silloinkaan. IBA:n listojen mukaan oli vasta toinen XR:llä Suomessa ajettu virallinen ajo, eka oli ollut viikkoa aiemmin. Vissiin näitä ei oo tehty ajamiseen tai kukaan ei uskalla kokeilla kestääkö tuhatta mailia.

    Itselle vaihdeltiin takalaukkutelineen se muoviosa kamppiksena 20tkm huollossa, ihmettelivät ettei ollut tehty aiemmissa huolloissa (tai ainakaan kuitattu tehdyksi) kun kampanja oli kuulemma jostain vuodelta 2016 tjsp.

    Ja sitten onkos muilla jälkiasennus-xenonit aiheuttaneet lamppuherjaa? Normaalisti valot ovat automaattiasennolla (mulla siis orkkis päiväajovalo), ei ole muistaakseni herjaillut. Jussina kuitenkin naksautin rautapersettä ajaessa automatiikan pois ja lähivalon päälle kun auringonlaskun aikaan tuo vaihteli muutamaan kertaan valoja sen mukaan ajoiko metsän varjossa vai ei. Herjaili siinä sitten useampaan kertaan että lähivalo palanut, siellä se kyllä paloi koko ajan. Kun naksautin valotunnistimen taas on-asentoon, ei herjaa enää tullut.

    Ai niin, lisävaloraudat ovat edelleen ihan yhtä hirveät, en ole jaksanut siistiä. Vittuilun vuoksi vois tehdä vielä rumemmat.

    Jutelkaa jotain, täällä on tylsää...
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  13. #553
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Sinänsä enempiä kenenkään mieltymyksiä arvostele.. Kuulun enemmistöön, koska en saa kiinni ajatuksesta - miksi ihmeessä ajaisin 1000 mailia vuorokaudessa? Se ei voi edes olla kivaa, ei ainakaan puolivälin jälkeen. Siksi toisekseen, rättiväsyneenä ajaminen mahtaa olla vaarallisempaa kuin ajelu parin promillen kännissä.
    Juu kannattaa jättää väliin jos ei moinen innosta tai epäilee riittääkö suorituskyky. Kun tuon itse vetäisin niin ainakin omalla kohdalla rättiväsymiset ja 2 promillen jurreista puhuminen tuommoisen suorituksen kohdalla on kyllä ihan bullshittia. Ja olen keski-ikäinen punkkua lipittävä ja siggeä polttava läski. Valmistauduin olemattomasti ja nukuin aivan liian vähän ennen ajoon lähtöä ja mitää ongelmaa ei kyllä ollut jaksamisen kanssa, vielä viimeisillä kilometreillä jaksoi skannata penkkoja katseella ja ihastella kesäaamua. Ryytynyt olo oli vasta seuraavana päivänä kun nukuin taas liian vähän. Ihan mukavaa oli ajella ja ei tarvinnut paljoa kenellekään puhua lähes vuorokauteen. Eniten ressasi elukoiden miettiminen mutta nekin olivat kaikki riista-aitojen paremmalla puolella (ja ajoinkin ihan nätisti), toinen miinus oli läpimäriksi menneet kengät jotka hoidin ostamalla uudet sukat ja 2 muovipussia.

    Mopossa vähän kyllä vitutti liian lyhyet välitykset, selasin jo Gearing Commanderia, jos vaikka laittaisi pienemmän takarattaan sitten kun ketjut menee vaihtoon. Btw., varasin kerrankin huollon ajoissa, otin kuukauden päähän, 6tkm on vielä kilsojen puolesta varaa.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  14. #554
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Sorry, en malttanut olla taas aukomatta, mutta kun en vaan ymmärrä.
    Ei sitä tarvitse anteeksi pyytää. Kyllä mä ymmärrän että sä et ymmärrä. Se on sun mielipide ja näkökulma ja jos se tuntuu oikealta niin sen mukaan kannattaa toimia, ei siinä mitään pahaa ole. Jos on kylmä niin kannattaa parantaa varusteita tai pysyä kotona.

    Mulla on tossa hyllyssä Drägeri jossa näyttäisi olevan 2828 puhallusta, puhalsin kerran lisää ja lukema 0,47, olo näin työviikon jälkeen enemmän kuutamolla kuin rautaperseen jälkeen. Jos mä hönkäisen tohon aparaattiin 2 promillea niin en välttämättä edes löytäisi mopoani saatikka saisi kiivettyä sen penkille asti. Rautaperseen ajaminen vastaa kahden promillen känniä, my ass. Tai sitten mä en vaan väsy helpolla. Jos jollakulla vastaa niin kannattaa ehdottomasti olla ajamatta, ihmisissä on varmasti eroja.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  15. #555
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    https://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/a...oaika-ja-tauot

    Minkähän takia ja onko mopo sitten jotenkin eri juttu? Eikä tarvitse olla kuin kylmä, niin herpaantuminen tapahtuu jo aivan muissa kuin 1000 mailin lukemissa.
    Sorry, en malttanut olla taas aukomatta, mutta kun en vaan ymmärrä. Tai sitten näillä vuosilla ja kilsoilla ymmärrän liiankin hyvin. Onneksi useimmat muutkin ymmärtävät.
    Tämä nyt menee vahvasti offtopiciksi, mutta ota nyt huomioon sellainen asia, että työsuojelusäännökset tehdään sitä silmälläpitäen, että riskit eivät ala kasaantua edes silloin, kun hommaa tehdään viisi päivää viikossa ympäri vuoden. Toki 100% varmuudella vireystila moisen suorituksen aikana laskee, mutta onko se sen huonompi kuin kehätien keskivertosomettajalla, se on sitten jo paljon vaikeampi kysymys. Henkilökohtaisista ominaisuuksista tuossa lopulta on kyse, kun autollakin ajaessa toiset ovat ”silminnähden poikki” jo muutaman tunnin päästä, ja toisilla ei 12 tunnin siirtymä napapiirin pohjoispuolelle vaikuta mitään havaittavaa. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään, mutta ei silti tulisi mieleenkään lähteä pyörällä suorittamaan yli 500km vuorokausimatkaa.
  16. #556
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Juu kannattaa jättää väliin jos ei moinen innosta tai epäilee riittääkö suorituskyky. Kun tuon itse vetäisin niin ainakin omalla kohdalla rättiväsymiset ja 2 promillen jurreista puhuminen tuommoisen suorituksen kohdalla on kyllä ihan bullshittia. Ja olen keski-ikäinen punkkua lipittävä ja siggeä polttava läski. Valmistauduin olemattomasti ja nukuin aivan liian vähän ennen ajoon lähtöä ja mitää ongelmaa ei kyllä ollut jaksamisen kanssa, vielä viimeisillä kilometreillä jaksoi skannata penkkoja katseella ja ihastella kesäaamua. Ryytynyt olo oli vasta seuraavana päivänä kun nukuin taas liian vähän. Ihan mukavaa oli ajella ja ei tarvinnut paljoa kenellekään puhua lähes vuorokauteen. Eniten ressasi elukoiden miettiminen mutta nekin olivat kaikki riista-aitojen paremmalla puolella (ja ajoinkin ihan nätisti), toinen miinus oli läpimäriksi menneet kengät jotka hoidin ostamalla uudet sukat ja 2 muovipussia.

    Mopossa vähän kyllä vitutti liian lyhyet välitykset, selasin jo Gearing Commanderia, jos vaikka laittaisi pienemmän takarattaan sitten kun ketjut menee vaihtoon. Btw., varasin kerrankin huollon ajoissa, otin kuukauden päähän, 6tkm on vielä kilsojen puolesta varaa.
    Liikenneturvan sivuilta: Yli 24 tunnin valveillaolo heikentää ajokykyä merkittävästi ja on verrattavissa yhden promillen humalaan. Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
    Kannattaa lukea sieltä lisää.
    Jokainen saa ajaa kuten haluaa, mutta riskit on hyvä tunnistaa.👍
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  17. #557
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Yhyy...

    Ja kyynel.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #558
    Tiukan paikan tullen väsymyksestä on hiukan helpompi nopeasti selvitä, kuin humalasta.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  19. #559
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
    Ei pitkään valvominen positiivisesti vaikuta, mutta siltikin:
    Osa tutkimuksista nimenomaan on bullshittiä, osa on tilastollista höttöä ja osa jopa vakavasti otettavia.
  20. #560
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yhyy...

    Ja kyynel.
    Jep.

    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Liikenneturvan sivuilta: Yli 24 tunnin valveillaolo heikentää ajokykyä merkittävästi ja on verrattavissa yhden promillen humalaan. Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
    Kannattaa lukea sieltä lisää.
    Jokainen saa ajaa kuten haluaa, mutta riskit on hyvä tunnistaa.
    Luojan kiitos että ajosuoritus oli ohi alle 23 tuntia heräämisestä. Ties mitä olisi seurannut jos olisi venähtänyt. Nyt tiedän tämän kamalan riskin tulevaisuutta varten.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  21. #561
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yhyy...

    Ja kyynel.
    Sinäpä herkkä olet. Ei naurata, tosin ei itketäkään.
    Viimeksi muokannut: big m; 29.06.2019 klo 23:31.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  22. #562
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Jep.



    Luojan kiitos että ajosuoritus oli ohi alle 23 tuntia heräämisestä. Ties mitä olisi seurannut jos olisi venähtänyt. Nyt tiedän tämän kamalan riskin tulevaisuutta varten.
    No nyt sulla välähti. Riskien tietäminen ja ymmärtäminen voivat olla eri asioita. Onnea tuleviin seikkailuihin.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  23. #563
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Riskien tietäminen ja ymmärtäminen voivat olla eri asioita. Onnea tuleviin seikkailuihin.
    Juu niin ovat. Onnen varaan en tosin ajossa laske mutta kiitoksia vaan toivotuksista. Riskit on tosiaan hyvä tietää ja ymmärtää, itse olen koittanut pysyä kärryillä niistä mm. sillä että olen lueskellut + 10 vuotta varmaan jokaisen suomalaisen liikennekuoleman syyt. Niitä on hyvä pohtia ja hyödyntää opittua omassa liikennekäyttäytymisessä.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  24. #564
    Lainaa MattiRK kirjoitti Katso viesti
    Juu niin ovat. Onnen varaan en tosin ajossa laske mutta kiitoksia vaan toivotuksista. Riskit on tosiaan hyvä tietää ja ymmärtää, itse olen koittanut pysyä kärryillä niistä mm. sillä että olen lueskellut + 10 vuotta varmaan jokaisen suomalaisen liikennekuoleman syyt. Niitä on hyvä pohtia ja hyödyntää opittua omassa liikennekäyttäytymisessä.
    Honda CB 1300S 2008
    Ex Suzuki GSX 1100E 1982
    Ex Suzuki GSX 1400 K3
    Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
    Ex Yamaha R5 350 1973
  25. #565
    Tämä on viimeinen ketju, johon kirjoitan. Poistin kaikki viestini parin vuoden ajalta, siksi ne katosivat myös tästä topiikista. Aiemmatkin lähtee, kun joskus jaksan.. Vittuunnuin koko orggiin syystä, josta en enää tässä enempiä avaudu. Mut nyt vaan riitti

    Nimim: 15 vuotta 10 kuukautta ja 4134 viestiä
    Viimeksi muokannut: J@ck; 30.06.2019 klo 02:26.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  26. #566
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Tämä on viimeinen ketju, johon kirjoitan. Poistin kaikki viestini parin vuoden ajalta, siksi ne katosivat myös tästä topiikista. Aiemmatkin lähtee, kun joskus jaksan.. Vittuunnuin koko orggiin syystä, josta en enää tässä enempiä avaudu. Mut nyt vaan riitti

    Nimim: 15 vuotta 10 kuukautta ja 4134 viestiä
    Ehkäpä näin onkin kaikille parempi...

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  27. #567
    Lainaa big m kirjoitti Katso viesti
    Liikenneturvan sivuilta: Yli 24 tunnin valveillaolo heikentää ajokykyä merkittävästi ja on verrattavissa yhden promillen humalaan. Tämä on tutkimustietoa eikä bullshittiä.
    Kannattaa lukea sieltä lisää.
    Jokainen saa ajaa kuten haluaa, mutta riskit on hyvä tunnistaa.
    Kuka valvoo yli vuorokauden 1000 ml ajossa? Kerran kokeilin ja aikaa paloi karvan yli 18 tuntia. Tuli tehdyksi, toista kertaa tuskin tarvitse kokeilla.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  28. #568
    Kyllä on herkkiä ihmisiä palstalla...
    Ei oo muuten moderni bemari ainoa millä pärjää pitkää matkaa.
    Rautaperseajossa pärjää myös 80-luvun lapiopäällä tai 60-luvun pannulla.
    Mut tietysti joitain voi pelottaa jo kotiportailla, niin silloin kannattaa jättää eläminen väliin.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  29. #569
    30tkm huolto tehty. Jakoketju pikkaisen rallattelee startissa ja se ärsyttää. Vaivaan BMW tarjoaa "hopeista kiristäjän tulppaa" (osanumero 11318534849(?), mikä liekään oikea nimi) vakion tilalle. Ja ei pitäisi olla iso homma.

    Onko kokemuksia? En jaksaisi tuota rallatusta kuunnella. Maailmalla ovat asennelleet myös säädettäviä, mutta semmoiseen en nyt viittis ryhtyä.

    Tuossa jotain vanhaa juttua RR-puolelta:
    https://www.s1000rrforum.com/forum/b...plug-info.html
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
  30.  
  31. #570
    Mun ex pyörä hiljeni tolla hopeisella kiristäjän tulpalla. Reilu 40k oli mittarissa silloin.
Sivu: 19 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91718192021 ... ViimeinenViimeinen