Sivu: 22 / 22:sta EnsimminenEnsimminen ... 12202122
Tulokset 631:st 651:een 651:sta
    Tss 1000PS:n vertailu noiden kahden pyrn vlill:
    XR:n kaasuvastetta kehuttiin lineaariseksi kun Ducati antaa vnt alakierroksilla melko muhkeasti mutta sen jlkeen ei sitten en paljoa lis. Ducati on sport tourer ja XR on touring capable superbike!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jsen
    Johan Ducatin rengaskokovalinnasta voi ptell, mihin suuntaan mallia 2021 on viety. 19/17.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Johan Ducatin rengaskokovalinnasta voi ptell...
    Joo samaa olen itekki miettiny ettei kyse ole varsinaisesti toisiaan vastaan kilpailevista pyrist. Mutta kuluttajat ja nkjn mp-toimittajat ovat kovasti niden kahden pyrn vlill nyt asettelemassa kaksintaistelua kuninkuudesta (ainakin jonkun pyrtyypin?).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Kvin koeajamassa 2018 mallisen S1000XR:n ja petyin kyseiseen yksiln. Mittarissa joku 8 900km, Nordic paketti, madallettu alusta ja penkki. Korkeus oli mulle hyv (mun jalan sismitta jotain 79-81cm, riippuu vhn miten mittaa )

Olin lukenut mahdollisista vrinist tangossa mutta sithn oli jo -17 malliin korjattu. Tuossa alkoi aikamoinen trin tangossa ja satulassa noin 5000rpm / 92km/h. Lisksi joku ylimrinen ni kuului mutta en keksinyt mist kuuluu.

Muuten vaikutti oikein sopivalta pyrlt mulle. Hieman on tuossa koneessa eroa jammun triplaan - jammussa lytyy menoa alhaalta asti mutta toi her vasta kun on kierroksia 7000+.

M ajoin tuota Road modella tai joku sellainen, toi Esa alusta on ihan loistava kun vertaa omaan mt09sp. Samat tiet tuntuu todella tasaiselta tuolla bimmerill vs Jammu (tai sit mun mopossa ei ole sdt kohdillaan )

Tracer 9 GT -21, Ext: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
    Unohda siis.
    Jotain, jossain, silloin tllin!
    Ensimminen S1000XR -tapaaminen tulossa sunnuntaina 8.8.2021 Cafe Lttiksell.
    Kaikki mukaan!! Facebook tapahtuma!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Moro!

Paljon hyvi kokemuksia tlt olen pyrst lukenut. Nyt olisi kiikarissa -16 vm. pyr 28tkm ajettuna. Pyrn varusteet ja hintataso vaikuttaa itselle sopivalta. Olen ~192cm pitk ja tytyy kyd pyr koeajamassa ett mill tavalla tuo penkin ja pleksin yhdistelm itsell toimii.

Olisiko kommentteja antaa vuosimallin pyrn kokemusten perusteella? Ajo tulisi olemaan lhinn tymatkaa sek lhimatkailua yhdistettyn ajatukseen tulevaisuudessa Norjan pidempiin reissuihin.
    Suzuki GS500E -89
    KTM Super Adventure T -16
    Lainaa Kevarikuski kirjoitti Katso viesti
    Moro!
    Olen ~192cm pitk ja tytyy kyd pyr koeajamassa ett mill tavalla tuo penkin ja pleksin yhdistelm itsell toimii.
    Olet varmasti "oikean" kokoinen kuski tuohon pyrn! Itse olen 187cm ja suurin osa kuskeista jotka ajavat tuolla ovat juurikin 180-195 pitki.
    Joidenkin mielest pleksi aiheuttaa pyrteit tuulilasin ja kuskin vliss. Ovat parantaneet sit MRA:n touring pleksill.
    Itse ei pyrteet haittaa, ajan originaalia matalammalla pleksill.
    2016 mallissa todennkisesti on hankittuna tangonpihin painot pienentmn vrinit... Tai jopa tehty ne kumipuslat raisereiden alle. Itseni ei myskn vrin koskaan ole hirinnyt liikaa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Kevarikuski kirjoitti Katso viesti
    Moro!
    Nyt olisi kiikarissa -16 vm. pyr 28tkm ajettuna.
    Kannattaa huomioida 30tkm huolto kun neuvottelee hinnasta...se on ainakin biimerihuollossa aika suolaisen hintainen.
    Kiitos kommenteista! Hyv huomio tuo tuleva 30tkm huolto, tytyy ottaa huomioon neuvotellessa pyrst.

Pyrss olisi seuraavat paketit;
    , - Nordic paketti
    , - Advantagepaketti

Osaisitteko sanoa mit paketit sisltvt? Laukkuja pyrss ei ole ja sellaiset pitisi hankkia. Onko hyvi kokemuksia joistain tietyist laukuista?
    Suzuki GS500E -89
    KTM Super Adventure T -16
    Nordic-paketin pitisi sislt sek touring- ett dynamic-paketin. Eli pyrss pitisi olla alkuperiset laukkutelineet? Muista laukuista ei ole kokemusta, mutta alkuperiset ainakin ovat hyvt.
    Lainaa qeanu kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa huomioida 30tkm huolto kun neuvottelee hinnasta...se on ainakin biimerihuollossa aika suolaisen hintainen.
    Voi varautua ~800 kuluern.
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita ett on huippukuski.
    BMW on jo antanut tiedotteen ett uusi M1000XR julkaistaan 6. keskuuta.
    Pyr nhtiin maanantaina Isle Of Man harjoituksissa:

BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Tt on jo vhn peltty. Saakohan sit punaisena?
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Tt on jo vhn peltty. Saakohan sit punaisena?
    Ei o disainin kop...eikun suunnittelu menny ihan putkeen, keulan anodisointi keltaiseksi on unohtunu.

Mits pelttv siin on, peruslinjathan on jo myyviksi havaittu. Kakulle vaan mukaan!
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Hieno ja ryhks mopo . Varmasti maukas ajettava.
    Disaini on pitklti kopioitu perus XR:st. Pikkasen listty siipe poskille. Siipienkin disaini nytt muistuttavan muun pyrn muotokielt . Maistus ja kelpais mulle ja voisin ostaakkin, jos lytyisi ylimrisi pelimerkkej. Koska ei lydy, niin yritn jotenkin prjt tmn perus XR:n tarjoamalla kyydill
    S1000XR 2020

Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
    Onhan tt jo odoteltu.
    Tm pit tilata heti kun tilauskirjat on auki.
    Tulisi hinnastot sek tarvikeluettelot pian niin saisi kerralla speksattua mieleisen.
    Hinta kiipe varmaa johonkin 45k varusteltuna.
    Freude am Fahren.
    Noh, ei tullut HP2 Sporttia, mutta lytyi hieno 1000XR.

Ei varsinaisesti pitnyt vaihtaa Multistradaa mihinkn, mutta Bemari houkutteli kovasti (kymmenien tuntien youtube katselut ja kymmenien arviointien lukemiset) ja kun sain tarjouksen joka oli melkoisen hyv niin eihn siin sitten en voinut vet jarrua.
    Tnn aamulla kvin pyrn hakemassa ja vajaa 200 kilometri ajoin. Todella hieno ja hyv pyr, taitaa olla aika pitklti kaikki herkut lytyy pyrst ja pelkstn vakionopeudensdin ja shifteri aiheuttivat iloa matkalla. Akrapovicin net ovat mahtavat, ja korkeat kierrokset tuntui hetken oudolta mutta hyvin nopeasti tuli fiilis, ett noi nethn on aivan mahtavat.

Kyllhn t tuo taas innostusta harrastukseen, ainakin hetkeksi
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  21.  
    M1000XR julkaistu.
    https://www.press.bmwgroup.com/globa...xr?language=en
    Tilaukseen meni competition paketilla ja 5v. takuulla. Tarvikkeet sitten kevll.

S1000XR sai faceliftin.
    Freude am Fahren.
Sivu: 22 / 22:sta EnsimminenEnsimminen ... 12202122