Sivu: 17 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617
Tulokset 481:stä 496:een 496:sta
  1. #481
    Jeps, pyörän mukana olisi pitänyt tulla koodauspistoke, mutta enpä sellaista ikinä nähnyt. EMC:n palvelu kuitenkin pelasi ja pulikka tuli kirjeessä veloituksetta. Mopon otan liikenteeseen aikaisintaan viikon päästä, mielenkiinnolla sitten pro-moodia testaamaan, samoin kuin Boosterplugiakin Piru, että on ollut kylmä huhtikuu..

    Kiitos hidas57:lle videolinkistä Pari viikkoa sitten kyselin taas pienempää ratasta, mutta ainakaan EMC:n kautta ei vielä läytynyt, ei myöskään XLmoton. Eipä tuolla niin hoppu ja oikeastaan ajatuksissa olikin vaihdattaa ratas kesäkuun reissulla, kun siitä Oulun ja EMC:n kautta pohjoiseen mennään. Huomaisi eron varmaan toisella tavalla, kuin kylmiltään talven jälkeen. Ehkä ratas siihen mennessä löytyy....
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #482
    Huollossa laittoivat uuden mallin tärinänvaimennuskumet. On siinä eroa selvästi, mutta pientä värinää tuntee vieläkin 4000 kierroksen korvilla. Ehkä sitäkään ei huomaisi jos ei tarkkailisi. Yli 5000 kierroksilla ei tunnu mitään. Laitoin uudet Metzeler Roadtec 01:t ja ainahan uudet renkaat tuntuvat hyviltä , mutta nämä tuntuvat kyllä erityisen hyviltä ja tunnokkailta.
    H-D CVO Street Glide 2018, BMW S1000XR ja HP4, KTM 1290SD ja SA1290R, muutama muu ja Kawa H2
  3. #483
    Hyvä tietää. Omaan laitetaan huomenna uudet tärinänvaimentimet. Sen lisäksi sorvasin talvella teräksiset tangonpainot, painoa vähän vaille 300g kappale. Varsinaista matka-ajoa ei ole vielä tarpeeksi takana, mutta ainakin peilit ovat mielestäni värinättömät melkein kaikilla kierroksilla. Samat renkaatkin alla, näillä lämpötiloilla ei vielä testata urheilullisia ominaisuuksia. Helmikuussa ajellessa luistonesto sai tehdä töitä kuivallakin.
  4. #484
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Huollossa laittoivat uuden mallin tärinänvaimennuskumet. On siinä eroa selvästi, mutta pientä värinää tuntee vieläkin 4000 kierroksen korvilla. Ehkä sitäkään ei huomaisi jos ei tarkkailisi. Yli 5000 kierroksilla ei tunnu mitään.
    Samansuuntaiset kokemukset, nyt pari lenkkiä ajanut uusilla tärinänvaimentimilla. En havaitse enää mitään merkittävän haitallista "pörinää/pärinää/värinää" . Jos en tietäisi koko asiasta, niin tokkopa osaisin edes kuulostella koko ilmiötä.
    Voihan olla, että ajetut kilometrit ja tankopainotkin ovat tuoneet oman mausteensa soppaan.
    Sanotaan niin, että ennestään hyvä pyörä on nyt vielä parempi.

    P.S. Onko sulla taas uutta kalustoa eli onko tuo GS Rallye uusi hankinta?
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  5. #485
    Lainaa Big Vic kirjoitti Katso viesti
    Samansuuntaiset kokemukset, nyt pari lenkkiä ajanut uusilla tärinänvaimentimilla. En havaitse enää mitään merkittävän haitallista "pörinää/pärinää/värinää" . Jos en tietäisi koko asiasta, niin tokkopa osaisin edes kuulostella koko ilmiötä.
    Voihan olla, että ajetut kilometrit ja tankopainotkin ovat tuoneet oman mausteensa soppaan.
    Sanotaan niin, että ennestään hyvä pyörä on nyt vielä parempi.

    P.S. Onko sulla taas uutta kalustoa eli onko tuo GS Rallye uusi hankinta?
    Jep GS Rallye on uusi. Olen ajanut pari sataa km. Voimalinja on paljon parempi kuin 2016. Laitoin myös Akran titaanikäyrät ja 2017 ei mene laihalle vaan toimii hyvin. Äänetkin on tosi hyvät. Sport-alusta ei ole maantiellä yhtä hyvä kuin 2016 oli. Minun mielestä takaiskarissa saisi olla enemmän paluuvaimennusta. Nyt on vähän kenguru. Maastossa enduro pro on varmasti melko hyvä.
    H-D CVO Street Glide 2018, BMW S1000XR ja HP4, KTM 1290SD ja SA1290R, muutama muu ja Kawa H2
  6. #486
    30tkm tulossa täyteen XR:llä. Vielä ei mitään fiilistä siitä että pitäisi vaihtaa toiseen pyörään! Ehkä ainoa joka vähän kiinnostaa on KTM GT.
    Olen ajanut tällä melko paljon sorallakin ja vähän hankalimmissakin paikoissa ja nyt vaikuttaa siltä että ketjut vois vaihtaa. Viimeisimmän kiristyksen jälkeen vain n. 1500km ajettu ja ovat selvästi löystyneet.
    Ketjut ei siis vielä ole auttamatta loppu, mutta koska edessä on 6tkm reissua Euroopassa niin parempi laittaa uudet.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  7. #487
    VAROITUS!

    Jos olette laittaneet vanhanmallisia, heh siis 2016.. Krauserin (Wunderlich) kaatumarautoja XR:ään, niin palauttakaa ne ostopaikkaan ja vaatikaa parannettu versio tilalle. Kaatotilanteessa tapahtuu kuulemma juuri niin, kuin joskus arvelinkin.. Lohkossa olevat kiinnityspaikat antautuvat = käytännössä moottorin täystuho.

    Itsellä kävi sillain hyvin, että ottivat EMC:ltä yhteyttä ja kertoivat tilanteen (olin ostanut raudat EMC:ltä). Vaihtoivat jopa uudet raudat veloituksetta paikoilleen, vaikka vanhat olinkin asentanut itse.
    Uudet raudat ovat kutakuinkin samannäköiset, mutta niissä on kumityynyt moottorin kiinnityspisteissä ja ne ilmeisesti antavat periksi aiemmin kuin lohkon kevytmetalli. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitse testata
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  8. #488
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    VAROITUS!

    Jos olette laittaneet vanhanmallisia, heh siis 2016.. Krauserin (Wunderlich) kaatumarautoja XR:ään, niin palauttakaa ne ostopaikkaan ja vaatikaa parannettu versio tilalle. Kaatotilanteessa tapahtuu kuulemma juuri niin, kuin joskus arvelinkin.. Lohkossa olevat kiinnityspaikat antautuvat = käytännössä moottorin täystuho.

    Itsellä kävi sillain hyvin, että ottivat EMC:ltä yhteyttä ja kertoivat tilanteen (olin ostanut raudat EMC:ltä). Vaihtoivat jopa uudet raudat veloituksetta paikoilleen, vaikka vanhat olinkin asentanut itse.
    Uudet raudat ovat kutakuinkin samannäköiset, mutta niissä on kumityynyt moottorin kiinnityspisteissä ja ne ilmeisesti antavat periksi aiemmin kuin lohkon kevytmetalli. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitse testata
    Jep, asensin nuo Wunderlichin uudet versiot tänä keväänä ja niissä oli nuo kumityynyt. Toivottavasti ei todellakaan tarvitse testata...
    BMW S1000XR <- BMW K1600 GT
  9. #489
    30tkm huolto Biketeamissä 880€ -Ihanan halpaa!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  10. #490
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    30tkm huolto Biketeamissä 880€ -Ihanan halpaa!
    Tuosta puoleen hintaan sai kotariin uuden nokka-akselin, yläpään laakeroinnin ja vesipumpun stefat sekä akselin ja jotain pientä muuta roskaa.

    Mahtoi olla bemari rikki (JFWY)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #491
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mahtoi olla bemari rikki
    6h töitä venttiilien tarkistus ja etuputkien öljynvaihto. XR:ssä kestää jonkun aikaa ennen kuin moottoriin pääsee käsiksi, pari tuntia sais säästöä jos irrottais katteet ite.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  12. #492
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    6h töitä venttiilien tarkistus ja etuputkien öljynvaihto. XR:ssä kestää jonkun aikaa ennen kuin moottoriin pääsee käsiksi, pari tuntia sais säästöä jos irrottais katteet ite.
    Antoko venojen lukemat?

    Toisaalta, jos se nyt on kunnossa niin ei se vajaa tonni paljoo paina. Se meni jo

    Uusia tienataan huomenna.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #493
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Antoko venojen lukemat?
    Olis varmaan antanu jos olis pyytäny. Säätöjen tarvetta ei ollu... seuraavan kerran sitten 60tkm.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  14. #494
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Olis varmaan antanu jos olis pyytäny. Säätöjen tarvetta ei ollu... seuraavan kerran sitten 60tkm.
    Osta kuule vanha Aprilia ja tulee hinku huoltaa ite. Tietää noikin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #495
    VAROITUS!
    Tarvikemyymälöihin on jostain eksynyt tieto että XR:n ketjut olisivat 118 lenkkiä pitkät. Eli ainakin AllRight ja Storm myyvät 118- ja 120-lenkin pituisia ketjuja tähän pyörään. Totuus on jotain ihan muuta! Oikea pituus on 128 lenkkiä (525-ketju) ja mieluiten XW rengasketju ja kaikista vahvin. Näitä ketjuja ei juurikaan löydy tarvikeosista.
    Edit: Sekä AllRight että Storm vetivät hetkeksi kaikki ketjut pois myynnistä. Sittemmin ainakin Stromin valikoimaan on ilmestynyt D.I.D 525VX -ketju.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  16.  
  17. #496
    2018 värivalikoimaan tulee "HP"
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
Sivu: 17 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617