Sivu: 3 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 496:sta
  1. #61
    Lainaa RRafu kirjoitti Katso viesti
    Ei yhtään hassumpi... Pitänee odotella kuitenkin 40v synttäreitä, sillä jonkun (säännön?) mukaan puimuria ei voi nuorempana ostaa. Myös K1300S tai sen mahdollinen seuraaja voisi kiinnostaa...
    No tämä! Ens juhannukseen pitäs vielä ootella...
    Synttärirektkelle lähen kyllä Mankilla, siinon kaasarit ja kaikki
    Meidän perheessä "GS" miehet on vitsi, siis tarmacin ulkopuolella. Onse tarina orkissakin joskus kerrottu, pitäis kaivaa esiin...
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  2. #62
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Surullinen ja täysin käsittämätön ennakkotieto kertoo että toimitukset alkaisivat VASTA 6/2015 mikä on todella syvältä sieltä minne aurinko ei paista!! Menee ainakin meikäläisellä suunnitelmat täysin päin peetä ensi kauden suhteen ja jos/ kun pyörää vaihdan niin se on sitten joku muu kuin toi XR. (KTM Adventure? Triumph Explorer? Aprilia Caponord? En tiedä??)
    Toimitukset yleensä vai toimitukset Suomeen?
    Heikosti oli S 1000 R:ää myös saatavilla...
    CB K R
  3. #63
    Aika uskomaton on markkinoinnin ja sen luomien trendien voima!

    Tämä uusi "Citymaasturi" villitys on ihan hyvä trendi suurelle massalle, joka
    haluaa puhtaasti käytännön realiteetteihin suhteutetun, suht monipuolisen pelin.

    Rata- tai Offipainoitteinen harrastaminen on sitten toinen juttu ja niihin onkin
    hyvin perinteistä tarjontaa moneen makuun ja lompakkoon sopivana.

    Mitäs nää urheilulliset "seikkailupyörät" oikeastaan ovat?

    Ainakin uusi, merkittävä trendi, johon näytetään satsattavan paukkuja oikein kunnolla.

    Hmm... Jammun TDM, Trumpan Tikru... Jotain tuttua menneisyydestä....
    ilman suurempaa menestystä.
    Noh, kun ei ole järkevä ja käyttökelpoinen perus/yleispyörä istunut mihinkään valtatrendiin ja
    markkinointikoneiston massiivinen satsaus/tuki on puuttunut.

    200+ kiloiset laitteet ovat käytännössä marginaalissa, kun liikutaan selkeästi Offiympäristössä.
    Ylipäänsä, suuremmalle joukolle Offi ja Seikkailu tarkoittaa suht tasaista ja varsin kovapohjaista latua,
    oli se sitten leveydeltään mitä tahansa.

    Toinen armoton realiteetti onkin (taas) rengastus.

    Perinteinen peruspyörä sopivan karkealla rengastuksella menee tosi nätisti suurimman osan
    "seikkailupätkistä".... oikeastaan paremmin kuin "oikea" iso seikkailuenska yleisimmillä
    touring/sport touring kumeilla..... joilla paljolti kuitenkin tuolla ajellaan..... todellisuudessa.

    Perus/pystypyörä, jolla voi varustusta ja rengastusta helpolla säätelemällä vaihtaa helposti "painopistettä"
    perusmopoilijan tarpeen verran yleisajelusta tourinkiin (laukut, plexit jne.), radalla käyntiin....
    ja rengastusta säätämällä ihan hiekkatiehupeihin saakka.... varusteilla tai ilman.

    Aiempi "käsitys" ja miten se on myyty, on turhan pitkälti lähtenyt siitä, että ostajakunta on
    yhden mopon arsenaalia valitessaan joutunut "erikoistumaan" liikaa, olipa valinta mikä tahansa.
    Vehkeen on kuulunut olla mahdollisimman pitkälle johonkin suuntaan toteutettu, sillä seurauksella
    että "riittävä toimivuus" monessa on ollut kauhistus, eikä mistään kotoisin.

    Edelleen on mahdollista olla tinkimätön, valita laitteensa suht radikaalista ja kapeasta rännistä katsoen....
    ja maksaa siitä sitten sen ulkopuolelta hintaa... tavalla tai toisella.
    On ihan OK sujutella "ratatonnarilla" enimmät ajonsa hijalleen pitkin maanteitä, kuten
    tehdä sama vaikka isolla Gessulla karkeat nappulat alla. Nou Roplem.
    Markkinoinnin syöttämillä mielikuvilla elämyksiä hankitaan ja niistä nautitaan.

    On todella hauskaa nyt katsoa, kun vanhasta keksinnöstä.... hyvästä ja järkevästä moposta.....
    jonka... ja sen kuskin päälle on tähän saakka melkein kustu säälinsekaisin katsein.....

    OLLAAN NYT VÄELLÄ JA VOIMALLA PAINAMASSA KUUMINTA HOTTIA MARKKINOILLE ! .

    Noiden TDM:n ja Tikrun lisäksi voisi ihan kuriositeettinä mainita vaikkapa vaka vanha... juu.. Bandiitti .

    Verrataanpa "varttikatteellisen" habitusta ja perustekniikkaa tämän hetken.... öhh... uutuuksiin .

    Ei sitten ole Suikka ollut mistään kotoisin ei.
    Joku juttu on sentään ollut nakumallissa ja katetussa.... kun ovat istuneet edes valtatrendeihin .

    No joo, kaikki kehittyy ja nyt on kyllä esim. Bemulla kovaa settiä tarjolla kiloisten parissa laajalle alalle.

    Mahtaako muuten Jammun MT-09 olla heidän uusi väliinputoaja nykyisellä setupilla ja markkinointistrategialla?

    Ei kelpaa "isoksi", liian iso pieneksi ja alla on tuo MT-07.

    Mielettömän hieno ja riittävän tehokas kone ja täysin "lukittuna" Fighteri genreen .
    Toivottavasti älyävät pikimmiten säätää konseptinsa tuohon tonniluokan seikkailusporttien joukkoon.
    Loistavalla koneella oleva ysisatanen ja huom!!!!! KYMPILLÄ KOTIIN!!!!!
    Pieneen säätöön ja varusteluvaihtoehtoihin on siis erinomaisesti varaa ja nyt on "oikea genrekin"
    tarjolla ja nosteessa.

    Ducati taisi itse asiassa avata eräänlaisen "Pandoran lippaan" viimeisimmällä Multillaan .
    Suurella yleisöllä ei mene käsi niin syvälle taskuun kuin tuossa on tarvittu, mutta asioista
    maltillisesti tinkimällä ja mallien synergiaetuja käyttäen näyttäisi muilla valmistajilla nyt olevan
    tuhannen taalan paikka hoitaa homma kotiin.... tekemällä "järkevästä ja monikäyttöisestä"
    valtatrendin, suuren yleisön sietämällä hintatasolla..... joka ei todellakaan ole 25 donaa + herkut päälle.

    PS. Tulee väistämättä mieleen, että mitähän Käkikellopajan perukoilla tuumataan 990:n suhteen ?????

    Tuntuisi tässä tilanteessa aika käsittämättömältä, että lapsi olisi heitetty menemään Beastin pesuveden kanssa......
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #64
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Toimitukset yleensä vai toimitukset Suomeen?
    Heikosti oli S 1000 R:ää myös saatavilla...
    ilmeisesti toimitukset yleensä, eli ei saatavana mistään ennen tuota ajankohtaa.
    Mutta tämä on vasta varovainen ennakkotieto. Eiköhän Milanon shown päättymisen jälkeen olla jo tiedollisesti paljon rikkaampia!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  5. #65
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    ..

    Mahtaako muuten Jammun MT-09 olla heidän uusi väliinputoaja nykyisellä setupilla ja markkinointistrategialla?

    Ei kelpaa "isoksi", liian iso pieneksi ja alla on tuo MT-07.

    Mielettömän hieno ja riittävän tehokas kone ja täysin "lukittuna" Fighteri genreen .
    Toivottavasti älyävät pikimmiten säätää konseptinsa tuohon tonniluokan seikkailusporttien joukkoon.
    Loistavalla koneella oleva ysisatanen ja huom!!!!! KYMPILLÄ KOTIIN!!!!!
    Pieneen säätöön ja varusteluvaihtoehtoihin on siis erinomaisesti varaa ja nyt on "oikea genrekin"
    tarjolla ja nosteessa.

    ....
    Netissä onpi jo väläytelty Yamaha MT09X Adv-Tourer konseptia
    Amerikkaa
  6. #66
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Netissä onpi jo väläytelty Yamaha MT09X Adv-Tourer konseptia
    Hyvin toi nykyinenkin näyttää pieneen seikkailuun soveltuvan. Oikeaa gummia alle vain.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #67
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyvin toi nykyinenkin näyttää pieneen seikkailuun soveltuvan. Oikeaa gummia alle vain.

    Tuostahan se lähtee, pala kerrallaan.

    Figterina lanseeraus - Supermoton suuntaan - jne........

    Täytyy toki pitää mielessä se, että ihan puhtaalle kadullekin
    orkkis alusta huutaa pimppiä vietereihin.

    Ihan pelkällä rengaspolitiikalla ei maaliin päästä.
    Lähtöhinta toki antaa eväät saada jotain ihan "riittävää"
    aikaiseksi kohtuullisilla alustasatsauksilla ja paketti pysyy vielä
    järkevässä (saavutettavassa) budjetissa peruspenoille = volyymiporukka.

    Hyvä esimerkki siitä, miten markkinointi toimii.... ja varsinkin kun vertaa tätä
    tehtaan "viralliseen" matskuun ja suht kapeaksi puristettuun kohderyhmään.

    Kumma on, ellei tehdas seuraa 09:llä Bemun viitoittamaa tietä.... ja tiukassa tuntumassa.
    Edelleen.... mitä mietitään Käkikellopajan perillä 990:n suhteen ?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #68
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Netissä onpi jo väläytelty Yamaha MT09X Adv-Tourer konseptia
    MT-09 Tracer tulossa...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  9. #69
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyvin toi nykyinenkin näyttää pieneen seikkailuun soveltuvan. Oikeaa gummia alle vain.
    Jos kuskiksi laitetaan moninkertainen moottoripyörien Dakar mestari niin eiköhän se kuskaa vaikka Super Dukea ihan samalla tavalla noilla pölyisillä ja tasaisilla teillä. Mutta hienosti se kyllä osaa viedä pyörää pikitien ulkopuolella
    Kylätason kurapyöräilijä.
  10. #70
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Jos kuskiksi laitetaan moninkertainen moottoripyörien Dakar mestari niin eiköhän se kuskaa vaikka Super Dukea ihan samalla tavalla noilla pölyisillä ja tasaisilla teillä. Mutta hienosti se kyllä osaa viedä pyörää pikitien ulkopuolella
    Jep. Mahtavaa on lisäksi taustalla kuuluva iloinen espanjankielinen molotus, kun kuskit räppäävät pyörillä menemään
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #71
    Bemulla on pata todellakin kohdallaan ja
    se täyttää varmasti paikkansa ns. yli perinteisten
    rajojenkin käyttötarkoituksessa, yleiskäytössä.

    Saattaa olla aika ratkaisevaa, mille tasolle mikäkin
    versio tonnarista hinnoitellaan suhteessa
    perusmalli - herkut päälle.

    Perusmallin hinta on kuitenkin se mikä
    ratkaisee paljon kun peruspaketti on kohdillaan.

    Jammu näyttäisi siis kuitenkin olevan "liikkeellä".

    Trumpalla on pahasti jo perinteisen mallistonsa ja
    niiden lähtökohtien takia menneisyyden painolastia
    näihin kemuihin.

    Toivotaan, että pienempi Explorer jaksaa kantaa
    taakkansa ja ehkä salavihkaa "uudistumaan"
    uusille kalavesille.

    Tikru on ihan sinällään kelvollisena jo poljettu
    sysipaskana vähänkaikkeaeimitään. vehkeenä
    suohon, josta sen nostaminen on taatusti vaikeaa.....
    vaikka vehkeessä ei käytännössä ole mitään "vikaa"
    näiden uusien hypetysvehkeiden joukossa.
    Ihanan raakaa tuo markkinointi ja miten homma toimii.

    Vanha "paska" on aivan eri asia kuin "uudelleen keksitty, uusi paska" .

    Hauskaa sinällään, että Kawalla olisi kisoihin ihan käypänen aihio tonni-Zetoissa,
    joista pienellä pimppaamisella saadaan tähän lähtöön soivaa peliä.

    "Vertsukka" toki on, mutta habitus, genre.... tai oikeastaan tuo vanha mallinimikin
    on saatava kokonaan uusiksi. Kovin on mielenkiintoista hommaa muuten.

    Mitä tekee Ho..Ho... saas nähdä pystyykö sanoo... koitetaan... HHHONDA? .

    Niin.... Jos kerran kotilohommissa "sporttiset citymaasturit ja crossarit" jatkavat
    nousukiitoaan ilmiönä, olisi aika hassua jos ihmisen pää mielikuvineen, vaikka
    kuinka markkinaosastojen kehitteleminä, toimisi kovin eri tavalla isommassa mittakaavassa.

    Valitset perustyylisi.... valitset käytännössä varsin pitkälle kaiken samoilla eväillä....
    ja samalla "heimosi".
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #72
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    S1000R:n hintaa on laskettu. Ei maksa kuin hiukan yli 20k kaikilla herkuilla (minä maksoin 2k enemmän!), eli tuo XR:n hinta on varmaan about sama kuin R oli viime keväänä tai enintään tonnin enemmän. 25k olisi jo liikaa...

    Itse pidän yllätyksenä sitä että K1300S näköjään vielä on mallistossa! Eiköhän jo 2016 poistu...
    Saapas näkee, mutta ainakin vanhempi K-sarjalainen taisi tulla markkinoille jo 83-84.. Samasta perusversiosta kehitettyä moottoria käytettiin K 12 RS ja GT malleissa vielä 2004, LT:ssä vähän pitempäänkin.
    Ymmärtääkseni ässän moottori ei ole vielä mikään vanhanaikainen konstruktio ja onhan tuo K 13 S edelleen nykyaikainen niin ulkonäöltään, kuin ominaisuuksiltaankin.

    Tuo S 1000 XR on kyllä mielenkiintoinen, pitää se ainakin koeajaa joskus.. Vai oliskohan parempi jättää ajamatta Onneksi siinä on ketjut ja näyttää vähän ahtaalta kahdelle.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 08.06.2016 klo 17:54.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  13. #73
    Jaahas, olihan tuo Jammun uutukainen ysistä sattunut jo silmään
    kun kaivelin muita juttuja.

    Ei vaan "valo syttynyt" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #74
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Tuo S 1000 R on kyllä mielenkiintoinen, pitää se ainakin koeajaa joskus.. Vai oliskohan parempi jättää ajamatta Onneksi siinä on ketjut ja näyttää vähän ahtaalta kahdelle.
    Ei ole S1000R kahdelle!!! XR:stä en tiedä, varmaan parempi...
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  15. #75
    Auts, epähuomiossa jäi yX kirjain pois
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  16. #76

    Pahalta kuulostaa tuo viimeinen lause!! Että hinta olisi "samaa luokkaa" kuin Ital. kilpailijalla!!??
    eli jotain 25-30k?? Hui!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  17. #77
    Voihan se italialainen kilpailia olla apriliakin... Eikös se oo melko paljon huokeampi ku ducati? Esim. Caponord travel packillä 20870€ sis. Verot
    Honda CB1000RA -10


  18. #78
    Go-Za olet ilmeisesti kovaa vauhtia vaihtamassa tähän jos mahdollisuus tulee? Mistä moinen vs. S1000R. Kate, laukut?

    Mielenkiinnosta kyselen.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  19. #79
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Voihan se italialainen kilpailia olla apriliakin... Eikös se oo melko paljon huokeampi ku ducati? Esim. Caponord travel packillä 20870€ sis. Verot
    Capo joo, mut saisko 1200 cc Dorsodurosta rakennettua kans laukkukiinnikkeillä vähän enemmän sporttia. Sit onkin jo lyhyt matka SMT:hen.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #80
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Go-Za olet ilmeisesti kovaa vauhtia vaihtamassa tähän jos mahdollisuus tulee? Mistä moinen vs. S1000R. Kate, laukut?

    Mielenkiinnosta kyselen.
    Mielenkiintoa myös sorateille ja vähän jopa offroadille... Kate ei niinkään syynä. Mutta laukkujen kiinnitys kylläkin!
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Voihan se italialainen kilpailia olla apriliakin... Eikös se oo melko paljon huokeampi ku ducati? Esim. Caponord travel packillä 20870€ sis. Verot
    Kyllä tota Capoa saa aika paljon halvemmallakin!!
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Capo joo, mut saisko 1200 cc Dorsodurosta rakennettua kans laukkukiinnikkeillä vähän enemmän sporttia. Sit onkin jo lyhyt matka SMT:hen.
    Dorsoduro on unohdettava. Liian pieni toimintasäde seikkailupyöräksi! (Valitettavasti)
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  21. #81
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Olet siis maalannut itsesi sinivalkoiseen nurkkaan... No, onneksi sieltä tänään löytyy hyvin tarjottavaa. Tutkin tuota Dorson kulkumatkaa tankillisella. Alle 200 km, niin pitää kurvata tankkaamaan. Muuten menee jännäksi. 15 L tankki. Aika ujosti joo.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #82
    Sama ongelma on sillä 750cc DD..Kyllä tuo Bmw näyttä paaaljon paremalta ja voisin kuvitella että mitä tuollaista 750cc DD ajoi, niin ajo asento ehkä erinlainen. Siis että Bmw on korkeampi, ehkä vähän lyhyempi, ehkä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  23. #83
    Hinta julkaistu (Ihan varmaa tietoa ei ole siitä kuinka lopullinen tuo on?? Eikä tietoa varustepakettien hinnoista) eli 22 550,- Tosin tällä hetkellä tuo antaa ymmärtää että myyntiin tulisi vain pyörä jossa on kaikki varusteet ja hinta on tuo!?
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  24. #84
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hinta julkaistu (Ihan varmaa tietoa ei ole siitä kuinka lopullinen tuo on?? Eikä tietoa varustepakettien hinnoista) eli 22 550,- Tosin tällä hetkellä tuo antaa ymmärtää että myyntiin tulisi vain pyörä jossa on kaikki varusteet ja hinta on tuo!?
    Varustepaketeilla 25-26k€ auuuuts!
    Honda CB1000RA -10


  25. #85
    Hinta 22.550 € + tk.

    Touring-paketti, 1.582 € (Dynamic ESA -sähkösäätöinen aktiivijousitus, GPS-laitteen valmius, lämpökahvat, keskiseisontatuki, tavarateline, sivulaukkutelineet)

    Dynamic-paketti, 1.513 € (DTC-dynaaminen luistonesto, vaihdeavustin pro, ajotilamoodi pro, vakionopeudensäädin, LED-vilkut)

    Nordic-paketti, 2.899 € (sis. Touring-paketin ja Dynamic-paketin)


    Tuollaisia hintoja oli Heinon sivuilla. http://extra.rmheino.fi/2015/
    ...
  26. #86
    Onhan se himppasen kallis! Paritonnia olis saanu olla halvempi...
    Ja mun hankintaa/ vaihtoa vaikeuttaa toi lanseerausajankohta (kesken kauden!)
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  27. #87
    13.6. saa ensimmäiset pyörät! Ja nimi olis paperissa...
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  28. #88
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    13.6. saa ensimmäiset pyörät! Ja nimi olis paperissa...
    Onnea odotukseen .

    Hyvää kannatta odottaa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #89
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    13.6. saa ensimmäiset pyörät! Ja nimi olis paperissa...
    Nonni! Niin sitä pitää
    Honda CB1000RA -10


  30.  
  31. #90
    Mutta tässä olisi muutama messu kuva kyseisestä kauniista pyörästä.
    Allekirjoittaneelle täydellinen väritys, punainen+muutamalla hiilikuitu somisteella. Kyllä tuli kuolattu



    Viimeksi muokannut: Husky510; 31.01.2015 klo 09:33.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Sivu: 3 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen