Sivu: 1 / 17:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 496:sta
  1. #1
    Aika paljon jo kuvia nähty tästä uutuudesta.
    Tuleeko olemaan täysin sama moottoritekniikka S1000R:n kanssa?
    Tuleeko saatavaksi DDC tähänkin?
    Julkaistaanko jo Kölnin messuilla?? Vai vasta Milanossa??
    Mielenkiintoinen laite joka tapauksessa!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  2. #2
    Ketjut ... En hyväksy
    Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu Adv
  3. #3
    EI olisi järkeä laittaa kardaania... kun ei ole tarkoitus kilpailla Gessun kanssa!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  4. #4
    Bemari julkaisee kolme uutta mallia Intermot messuilla lokakuun alussa. Tämä tieto on peräisin heidän lehdistötiedotteistaan. Tiedä sitten lasketaanko uusi S1000RR uudeksi malliksi, koska se päivitetään. Se saa mm blipperin myös alasvaihtojen tekemiseksi ilman kytkintä. Pyörä myös ilmeisesti hoikkenee. Lisäksi ainakin HP4:n yhteyteen tulee ABS Pro, joka hallitsee jarrutukset myös pyörä kallistettuna. Voidaan päivittää myös aiemmin myytyihin pyöriin, retro fittable.
    Tonninen adve lienee varma uutuus ja DDC siihen tulee. Vaan mikä on kolmas uutuusmalli?
    Viimeksi muokannut: hidas57; 18.09.2014 klo 22:22.
  5. #5
    Näköjään esim gessusta tuttu navigointirinkulakin saatu mukaan, mikä on kyllä loistava keksintö. Keskijalan kyllä näkisin mieluusti tässä.
    ...
  6. #6
    Jos se keskiseisontatuki tulee lisävarusteeksi? Saatais myyntihintaa silläkin hilattua vähän alemmas. Mulle tuosta tulee mieleen Hondan NC 700 X-malli...
  7. #7
    Lainaa Wildhillman777 kirjoitti Katso viesti
    Mulle tuosta tulee mieleen Hondan NC 700 X-malli...
    Joo eihän noilla ole eroa kuin 110hp..
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  8. #8
    Eiköhän ole tuon kanssa samassa kategoriassa.
    http://www.honda.de/news/common_news...10-09-2014.php
    <p>.</p>
  9. #9
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joo eihän noilla ole eroa kuin 110hp..
    Meinasitko, että Hondassa on 0 hp.
    Vai biimerissä jotain lähemmä kakssataa.
    <p>.</p>
  10. #10
    S1000 XR on aika mielenkiintoinen. S1000R:n moottorista otetaan 160 tervettä hevosvoimaa. Useinhan näihin laitetaan aavistuksen alarekisteripainotteisempi viritys.
  11. #11
    Eiköhän tuosta bemarista vähintään se 160 löydy. Mites tämä Honda, 50hp?
    ...
  12. #12
    Pthyi ku on ruma... pemarista tulee mieleen : great follower - aina vähintään viis vuotta muita jäljessä... ja design on taattua copy-paste linjaa
    MAD (mean absolute deviation)
  13. #13
    Lainaa Bh5891 kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän tuosta bemarista vähintään se 160 löydy. Mites tämä Honda, 50hp?
    Itse arvostan enemmän Adve-luokassa keveyttä jne jne, jolloin ketjuveto on melko luonnollinen ja nykytekniikalla toimiva ratkaisu.
    Oliks tossa Hontassa 104 hp.
    <p>.</p>
  14. #14
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Pthyi ku on ruma... pemarista tulee mieleen : great follower - aina vähintään viis vuotta muita jäljessä... ja design on taattua copy-paste linjaa
    Sanoo itsekin beemerillä ajeleva....
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  15. #15
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Sanoo itsekin beemerillä ajeleva....
    Kooärrä onkin niin ruma (ainakin hieman erikoinen) että se on jopa kaunis...
    No, vakavammin puhuen - kyllä pemarin mallitarjonta alkaa olemaan hyvin kattava. Customia vielä kehiin niin on "jokaiselle jotain"...
    MAD (mean absolute deviation)
  16. #16
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän ole tuon kanssa samassa kategoriassa.
    http://www.honda.de/news/common_news...10-09-2014.php
    Hehheh, genre on sama, vaan ruuti ja tekniikka on bemarissa eri tasolla. Viisiasentoiset kahvalämmittimet hondassa on toki huima tekninen saavutus.
  17. #17
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Itse arvostan enemmän Adve-luokassa keveyttä jne jne, jolloin ketjuveto on melko luonnollinen ja nykytekniikalla toimiva ratkaisu.
    Oliks tossa Hontassa 104 hp.
    Honda NC 700 X oli tuolla ylhäällä puheena, siinä on joku (alle) 50 heppaa.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc)
  18. #18
    Lainaa Wildhillman777 kirjoitti Katso viesti
    Mulle tuosta tulee mieleen Hondan NC 700 X-malli...
    Minulla tulee mieleen Kawa Versys (elokuusta - toukokuuhun)...ja ne fiilikset, jotka minulla oli kun olin vaihtanut 1100Gessun siihen
    kts. allekirjoitus
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  19. #19
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    Minulla tulee mieleen Kawa Versys (elokuusta - toukokuuhun)...ja ne fiilikset, jotka minulla oli kun olin vaihtanut 1100Gessun siihen
    kts. allekirjoitus
    Vikatikki. Vaihtaa nyt R1100GS tuommoiseen mopoon kuten Kawa Versys.
    Minä en vaihda tuota mun R1100GS pyörääni mihinkään. On se vaan niin mainio.
    Se on minulla ollut vasta 10 vuotta ja varmaan saman verran vielä jatkuu.
    150.000 km olen sillä ajanut kymmenessä vuodessa.
    Nyt siinä on mittarissa 194.000 km.
    Pekka
  20. #20
    Tulee ihan vanha "Korppi" mieleen... Multistrada siis.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  21. #21
    Lainaa TunturiTT kirjoitti Katso viesti
    Honda NC 700 X oli tuolla ylhäällä puheena, siinä on joku (alle) 50 heppaa.
    Jeps, taitaa olla ihan kylliksi ko. katiskaan... Kattokaa nyt, herranjee sentäs. No, se on HÅNDA! Hitto miten laitto hymyilyttään noi piparkakkulevyt. Onks ne oikeesti tossa, vakiona?

    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  22. #22
    ^Bemu on copy -pastettanut Hontua vaffasti, tai oikeammin tuoneet osan Gessua peliin tuohon s1000XRään.

    2-3 vuotta ja sukisukit yms. japanian tekeleet seuraavat perässä.
  23. #23
    Bimmerin suunnitelijat kyllä osaa tuon homman. Saivat tehtyä tuosta vielä tuota hondankin hirvitystä rumemman vespan.
    Touring
  24. #24
    Kohta kaikki pyörät, joita oikeasti vielä myydään, näyttävät Gessuilta.
    Pekka
  25. #25
    [/QUOTE]

    Meilläpäin "moposkootteriteinit" ajaa mutkat tollatavalla jalka maassa ja endurokypärä päässä
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  26. #26
    Tätä ei nyt sitten asiteltykään Intermot -messuilla!!??
    Ehkä sitten Milanossa?
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  27. #27
    Tänään julkaistu!!! (Ja arvatkaa kuka pissii hunajaa!!!???)
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  28. #28
    ^ Kyllä! Kelpaisi minulle! Ehkä juuri siksi, että se näyttää Hondalta . Heidän huhukistaan; AT:n perijästä tuli näytille vain mutainen protoyyppi .
    *Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned & Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  29. #29
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    (Ja arvatkaa kuka pissii hunajaa!!!???)
    Joko tilasit? - eipähän sitten tartte tourinkille(kaan) ens kesänä... -liikaa kuraa mun habitukselle...
    MAD (mean absolute deviation)
  30.  
  31. #30
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Kooärrä onkin niin ruma (ainakin hieman erikoinen) että se on jopa kaunis...
    No, vakavammin puhuen - kyllä pemarin mallitarjonta alkaa olemaan hyvin kattava. Customia vielä kehiin niin on "jokaiselle jotain"...
    Yrittihän BMW joskus 2000 paikkeilla saada customia aikaan, R 1200 C poistui jostain syystä vähin äänin..



    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
Sivu: 1 / 17:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen