Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Mitä tapahtuu jos vie esim Päijät-Hämeen kuvajahdin uuteen versioon ?
    No ensimmäitteks alkaa Haminan suunnilta savu nousemaan, ku Googlen serverit kyykkää. Teillä on niitä täppiä sielä kartalla niin julumetusti...
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  2. #32
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Mitä tapahtuu jos vie esim Päijät-Hämeen kuvajahdin uuteen versioon ?
    Joku oli sen jo päivittäny... muuttui vain eri näköiseksi mutta kuulemma toimii!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #33
    Mutta on toi uus versio edelleen perseestä!!!!
    Tässä esim. TouRinki Vihtapakotteet reitti. Tosta ei näe kuinka pitkä reitti on kyseessä, vanhasta näki. Tohon ei voi viedä street view -äijää reitin varrelle kattelemaan että millainen tie, vanhassa pystyi. Ainakin noi tulee mieleen!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #34
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mutta on toi uus versio edelleen perseestä!!!!
    Täysin samaa mieltä. Toinen valituksen aihe mulla on noi täysin käsittämättömät valkoiset laatikot mitkä lojuu kartan päällä. Ongelma niissä on, että suurimman osan ajasta ne laatikot on tyhjiä (tyhjää valkoista) ja peittävät sen kartan.

    Mulla on nykyään aika monesti tullut viimevuosina sellainen olo, että softien, ja vaikka Macin käyttiksen, suunnitteluun on tullut "nuoria tyyppejä" jotka eivät kokemattomuuttaan tiedä miten loppukäyttäjät (ja "pro:t") hyödyntää niitä ominaisuuksia – ja boom, sitten rikkovat hienosti toimivan systeemin tekemällä systeemin uusiksi tavalla joka estää sen tehokkaan käytön.

    Aikaiseminhan vuosi vai kaksi Google päätti muuttaa syrjäisempien teiden väriä/vahvuutta niin, että niitä ei enää helposti erota "tosi pienistä teistä".
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #35
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Sen verran mitä google mapsia tullut käytetty, niin Tyren ohjelman kautta, sai ainakin reittitiedoston tallennettua ja mahdollisesti vielä reitinkin onnistuneesti siirrettyä tomtomiin tai garminin laitteisiin.

    Uuteen gmappiin kun tein reitin, niin minä en ainakaan löytänyt mitään reittitiedoston tallennusmahdollisuutta! Miten uutta mappia hyödynnätte reittinavigoinnissa?

    Eikä tuon mapenginenkään käyttö minulle ainakaan vielä ihan auennut. Pisteet saan luotua, mutta ei siitä mitään reittiä vielä muodostunut.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  6. #36
    En tie miten muut on tuon uuden mapsin käytön kokenut mutta edellä listattujen hankaluuksien lisäksi tuo syö mielestäni enemmän kaistaakin tai muuten vaan takeltelee. Vittumainen kun esim. zoomatessa menee aina joko liian tarkaks tai kauas kun näpyttelet plussaa/miinusta.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  7. #37
    Osaisiko joku neuvoa mapsin kanssa? Ongelmana on se että suunnittelen reitin koneella mapsilla. Lisään mutkapätkiä, hitaampaa tietä ja lähetän reitin sähköpostiin. Avatessani reitin puhelimella mapsiin kaikki tekemäni muutokset ovat kadonneet ja kartalla on lyhyin reitti ilman muutoksia. Sama toistuu jokaikinen kerta.
    Yamaha R1 2007

    Kawasaki ZX9R [ex]
    Kawasaki GPX 750 R [ex]
  8. #38
    Lainaa ViljooH kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku neuvoa mapsin kanssa? Ongelmana on se että suunnittelen reitin koneella mapsilla. Lisään mutkapätkiä, hitaampaa tietä ja lähetän reitin sähköpostiin. Avatessani reitin puhelimella mapsiin kaikki tekemäni muutokset ovat kadonneet ja kartalla on lyhyin reitti ilman muutoksia. Sama toistuu jokaikinen kerta.
    Tuo on valitettavasti ominaisuus, navigointireittejä ei pysty siirtämään koneelta mobiiliin ja mobiililla ei pysty muokkaamaan sopivaa mutkapätkää. En myöskään pidättäisi hengittystä, että tätä oltaisiin kovin nopeassa tahdissa muuttamassa, kun viimeaikainen kehitys on itseasiassa vielä heikentänyt mobiilin reittisuunnittelua jatkuvasti.
    Abusus non tollit usum
  9. #39
    En tiedä onko varsinaisesti apua mutta oheisessa keskustelussa lätinää siitä miten noita kännykkänavigoinnin ongelmia kierretty.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-reittipisteet
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  10. #40
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    En tiedä onko varsinaisesti apua mutta oheisessa keskustelussa lätinää siitä miten noita kännykkänavigoinnin ongelmia kierretty.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-reittipisteet
    Reittipisteillä sain itse yhden reissun pelailtua mutta silloinkin kun asetin reittipisteiksi paikkakunnat niin mikäli en kyseiselle paikkakunnalle ajanut, alkoi maps neuvoa minulle uutta reittiä ko. paikkakunnalle

    Neuvoja vaihtoehtoisesta, huomattavasti paremmasta reittinavigointiohjelmasta otetaan vastaan
    Yamaha R1 2007

    Kawasaki ZX9R [ex]
    Kawasaki GPX 750 R [ex]
  11. #41
    Tomtom go. Ei ole tosin ilmainen, 20 €/vuosi. Samat ominaisuudet pitkälti mitkä on niiden prätkille tarkoitetussa navissa, josta olen itse pitänyt. 75 km matkan voi testata ilmaiseksi.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  12.  
  13. #42
    Lainaa designet kirjoitti Katso viesti
    Tomtom go. Ei ole tosin ilmainen, 20 €/vuosi. Samat ominaisuudet pitkälti mitkä on niiden prätkille tarkoitetussa navissa, josta olen itse pitänyt. 75 km matkan voi testata ilmaiseksi.
    Mulla on kännyssä ilmainen TomTom nopeuskamerat. Hyvä sovellus varsinkin autoillessa kun voi kuittailla 'onko kameratolppa tässä vielä?' Kertoo myös siirrettävät kamerat ja ruuhkat -mikäli niistä riittävän moni on raportoinut.

    No, se päivittyi sitten TomTom AmiGO'ksi. En ole siitä maksanut mitään. MIten se halusi sen 20€/vuosi rahan? Tuleeko suoraan vouti vaiko liivimiehet meillä käymään? Mihinkään rahastukseen en (tietääkseni) ole suostunut.

    Hyvä on tämä AmiGO'kin, kehittynyt hiukan. Vielä kun motukan toimisi kuittaukset, ainankaan mun hanskoilla ei toimi kosketusnäyttö.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12