Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    http://yle.fi/uutiset/talta_nayttaa_..._video/7455231

    Mielenkiintoinen projekti. Toivottavasti tuo ei nyt sitten ainakaan rahaan kaadu.
  2. #2
    Tapahtuma sinänsä olisi mielenkiintoinen,mutta itse rata tylsä.
    Viisi pitkää suoraa ja kuusi ykkösellä ajettavaa mutkaa(lue risteystä).
    Nykypyörien vauhdit nousisi varsin huimiksi.
  3. #3
    Kyllä siellä jo aikoinaan kyydit oli aika kovia. Samanmoisia kisoja ajetaan Keski-Euroopassa koko ajan, useissa maissa. Miksei meilläkin voisi? "Rataan" on jo suunnitteilla hidastusmutkia, joita toki oli jo ainakin 80-luvulla ajetulla radalla. Takasuoralla oli ainakin ja ennen Lehmuskujaa ne teki sen "bussipysäkin" jota kautta kilpailijat joutui kiertämään jotta vauhti saatiin alas. "Bussipysäkki" näkyy tuossa videollakin.
  4. #4
    No odotellaan tulevaa,

    Mutta siihen asti voin vain vilkuilla tallissa musta ja Randy Mamolasta otetua fotoa Imatran varikolla Suzuki ajoilta, silloin en tajunnut missä mennään, mutta aikanaan asia valkeni !

    Tsemppiä puuhamiehille.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  5. #5
    Nuorena kollina vuodesta -74 vuoteen -82 olin mukana Imatran ajojen ajanottoteamissä, voisin tulla uudestaan mukaan ihan talkoohengellä. Ja puheenjohtaja Backman pisti kerran mua pataan koulumatkalla, tuli kyllä miehekkäästi pyytämään tekosiaan anteeksikin... Tsemppiä hankkeelle!

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  6. #6
    Aikanaan tuli fillarilla ajeltua kouluun maalisuoran vartta. Ja jostain 70-luvun alusta olin aina katsomassa kisoja. Erikoista, että tuo kaveri ei muistanut Teollisuustien nimeä (nykyinen Pietarintie).
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  7.  
  8. #7
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.