Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Koska viime talvena järjestetty vaatekeräys aunnottomille oli menestys, ajateltiin ottaa uusi keräys.
    Tällä kertaa kohteena olisi Hope Yhdessä ja Yhteisesti Ry joka antaa konkreettista apua vähävaraisille ja äkillisen kriisin kohdanneille lapsiperheille sekä huostaanotetuille lapsille. HOPE on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton järjestö, ja sen toiminta ohjautuu 14 paikallistoimijan välityksellä eri puolille Suomea.

    Hope ottaa vastaan kaikenkokoista ehjää ja puhdasta vaatetta ja kenkiä, myös aikuisten. Krooninen pula on lasten vaatteista 90cm->, niin sisä- kuin ulkovaatteista. Otamme vastaan myös kodintekstiileitä (lakanat, peitot, tyynyt, pyyhkeet jne), astioita, leluja ja harrastusvälineitä. Oikeastaan kaikkea mitä kotitaloudessa voidaan tarvita. Varsinkin teini-ikäisille tarkoitettujen lahjoitusten tulee olla ajanmukaisia, jotta lapsi voi tuntea samanarvoisuutta ikäistensä parissa. Käytäthän erityistä tarkkaavuutta lahjoitusten kunnon kanssa. Asiakaslapsiamme ei tule leimata vaatteiden ja tavaroiden osalta.

    Eli nyt kaikki kaappeja siivoamaan ja tarpeeton tavara kiertoon niille joilla tarvetta on!
    Vaikka aikuistenkin vaatteita otetaan vastaan on pääpaino kuitenkin lasten vaatteilla, leluilla ja harrastusvälineillä. Nyt on aika katsoa onko viime talven luistimet jo jääneet pieneksi, puristaako toppahaalari ja onko barbit ja muumit oman jälkikasvun mielestä jo menneen talven lumia. Me lapsettomat taas voimme kaivella vaatekaapin lisäksi vaikka astia- ja liinavaatekaappia.

    Toimintamalli:
    - Jokainen kerää puhtaat ja ehjät lahjoitettavat tavarat muovikasseihin tai pahvilaatikoihin ja mielellään lajittelee niitä hieman (aikuisten vaatteet, lasten vaatteet, lelut/harrastusvälineet, kodin tekstiilit/muu taloustavara)
    - Järjestetään keräyspisteitä pääkaupunkiseudulle 3-5 kpl, joihin tarvitaan vapaaehtoisia
    - Keräyspisteisiin pakettiauto/kuomullinen peräkärry
    - Päivän päätteeksi toimitetaan tavarat Hope ry:n pääkaupunkiseudun varastoon Herttoniemeen Sahaajankatu 20 E 00880 Helsinki
    -nomen est omen-
  2. #2
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Makeka on lupautunut hoitamaan Espoon keräyspistettä. Jos jollain olisi lainata kuomullista kärryä niin saisin itse miehitettyä jonkun toisen keräyspisteen?
    -nomen est omen-
  3. #3
    Jätetäänkö Vantaa tänäkin vuonna väliin, ettei avustusrekkaa ryöstetä...

    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  4. #4
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Kovasti mä olin viimeksikin Vantaalle menossa, kukaan vaan ei halunnu mua sinne
    -nomen est omen-
  5. #5
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Jätetäänkö Vantaa tänäkin vuonna väliin, ettei avustusrekkaa ryöstetä...

    Tuutko wanico turvaamaan mun selustan, jos lupaudun auton ja kuomukärryn kanssa yhdeksi keräyspisteeksi?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  6. #6
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Tuutko wanico turvaamaan mun selustan, jos lupaudun auton ja kuomukärryn kanssa yhdeksi keräyspisteeksi?
    Kyllä mun varmaan täytyy lähteä sulle apumieheksi, kun noin nätisti pyydettiin.

    Ja voidaanhan me ajaa siinä Tikkurilan ja Myyrmäen välillä Pakilan kautta purkamaan ni ei menetetä koko kuormaa jos hukka perii.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  7. #7
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Makeka on lupautunut hoitamaan Espoon keräyspistettä. Jos jollain olisi lainata kuomullista kärryä niin saisin itse miehitettyä jonkun toisen keräyspisteen?
    Toki voidaan aikatauluttaa ja käydä passissa muutamalla pisteellä espoossa, eiköhän kamat mahdu yhteen kärryyn?
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  8. #8
    Kiitos wanico.

    Mulle helpoin keräyspiste ois Tikkurilan ympäristö, mutta muutkin alueet käy hyvin.

    WP tuo lippu olis kyllä kirsikka kakun päälle.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  9. #9
    Laitetaan Lahden suuntaan yksi keräyspiste myös pystyyn. Paikka tarkentuu vähän myöhemmin.
    Yamaha FZ8-N
  10. #10
    Lainaa SooSoo kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan Lahden suuntaan yksi keräyspiste myös pystyyn. Paikka tarkentuu vähän myöhemmin.
    That's the spirit
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  11. #11
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Toki voidaan aikatauluttaa ja käydä passissa muutamalla pisteellä espoossa, eiköhän kamat mahdu yhteen kärryyn?
    Mulla on kärry, jos tarvii. Jos oon vapailla, voin tulla messiin.
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  12. #12
    Hyvä Lahti! Keräyspiste myös tänne Suomen Chicagoon! Soo soo tulen turvaamaan sun selustaa Viestitellään mitä ja missä ja milloin.
    Tien kulkija tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
  13. #13
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Toki voidaan aikatauluttaa ja käydä passissa muutamalla pisteellä espoossa, eiköhän kamat mahdu yhteen kärryyn?
    Lainaa mart-t kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kärry, jos tarvii. Jos oon vapailla, voin tulla messiin.
    Muutaman pisteen aikataulutuskin käy mulle, ajattelin että jos ei saada tarpeeksi pisteitä muuten aikaiseksi niin koukku mun kolopallosta löytyy mutta kärryä ei.

    Nyt kun Pitkiss ja wanico miehittävät yhden vankkurin niin ehkä me ei kolmatta kärryä tarvita, mutta katsellaan tilannetta vielä lähempänä
    -nomen est omen-
  14. #14
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Tuumasin että tehdää Esbo saitseeng, pari kol pistettä, viimeksi pojotettiin kauan yhdellä kohtaa. Toki kohta oli laadukas, sieltä sai kaakaota
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  15. #15
    Voisin Espoossa jeesailla, saapa samalla tuotua omasta kotoa tavarat. Peräkärrynkin saan järjestettyä lainaan tarvittaessa. Jos Espoossa on ruuhkaa ja muualla taas pulaa käsistä, niin voin myös johonkin muuhun pisteeseen mennä.

    Hyvä juttu tämä tempaus!

    Edit: Heitän haasteen Karkoville. :-)
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  16. #16
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    NOx on tervetullut auttelemaan, katsellaan vielä lähempänä tarkemmin missä ja mihin aikaan keräillään.
    Sovin juuri Hope Ry:n kanssa että luovutus tapahtuisi n. klo 16 aikoihin Hertsikassa.
    -nomen est omen-
  17. #17
    LAHDEN SEUTU!!!

    Lahden keräyspiste laitetaan pystyyn Kärkkäisen parkkipaikalle, SooSoo ja Tenutinneri päivystää paikalla lauantaina 27.9 klo 11-14 harmaalla Peugeot Expertillä, jonka kylkiä somistaa mäyräkoiran kuvat.
    Lahden Hope ry:ltä saimme hieman tiedusteltua, minkälaiselle tavaralle olisi eniten kysyntää. Etenkin isompien (92 cm>) lasten ja erityisesti noin yläasteikäisten nuorten vaatteista on pulaa, ulkovaatteet ja kengät etenkin toivelistan kärjessä.
    Myös käyttämättä jääneet lelut, joita he voisivat antaa eteenpäin joululahjoiksi, olisivat todella toivottuja.
    Mutta kaikki lahjoitukset ovat tervetulleita, kaikki ajanmukaiset vaatteet, liinavaatteet, astiat, kodintarvikkeet, kaikelle löytyy tarvitsija.
    Yamaha FZ8-N
  18. #18
    Jos on kuljetuskalustosta pulaa tässä Stadin ympäristössä, mä saan tarvittaessa duunista lainaan 2,5 metriä korkean ja 4 metriä pitkän pressukärryn. Ja mulla on myös kiesissä koukku.
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  19. #19
    Huomio huomio Espoon aurinkorannikko, kannetaan kortemme kekoon!

    Päivystän la 27.9.2014 seuraavasti:

    Kivenlahti Teboil, Vanha Jorvaksentie 1, 11.00 - 11.40
    Espoonlahti Neste, Kivenlahdentie 5, 11.45 - 12.15
    Matinkylä Neste, Gräsanlaakso 2, 12.30 - 13.00
    Tapiola/Otaniemi Neste, Miestentie 1, 13.15 - 14.00

    Tuntomerkit valkoinen C-sarjan farkkumersu & peräkärry. Kuskilla/keräilijällä melko varmasti mustat verkkarit ja musta huppari ja sähkötupakka kourassa. :-)

    BTW Mikäli joku haluaa lähteä apuriksi, niin sopii tupata seuraan.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  20. #20
    Huomio Vantaan ja Tuusulan hyväntekijät! Tässä minun ja wanicon kiertueaikataulu lauantaina 27.9.2014.

    13:30 - 14:00 Ajomiehentie 1, Tuusula (Grillin parkkipaikalla)
    14:15 - 14:40 Antaksentie 19, Vantaa (Allrightin, Biketeamin ja Stormin parkkipaikalla)
    15:00 - 15:30 Porttisuontie 6, Vantaa (Porttipuiston liikekeskuksen alaparkkipaikalla)

    Keräyspisteen tuntomerkit: Click image for larger version. 

Name:	85as7tt.jpg 
Views:	109 
Size:	40,8 Kt 
ID:	5121 Jossain kohtaa yhdistelmää saattaa roikkua orgin lippukin

    Ja mainittakoon vielä se, että mikään näistä orggilaisten järjestämistä keräyspisteistä ei ota vastaan jätettä tms. hyväntekeväisyyteen kelpaamatonta.

    Edit: Keräyspisteet ja ajankohdat löytyy nyt myös kartasta! https://www.google.com/maps/d/edit?m...Q.kdUypcu2e1nU
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  21. #21
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Nyt ei pitäisi jäädä keräyksen kiinni liian vähäisistä keräyspisteistä, tavaroita voi tuoda myös

    13.30-14.00 Mikkelänkallio 1 Espoo, ABC Mikkelä
    14.15-14.45 Vanha maantie 2 Espoo, Shell Leppävaara
    15.00-15.30 Pakilantie 66 Helsinki, Pakilan Teboil
    15.55-16.10 Sahaajankatu 20 E Helsinki, Hopen varasto Herttoniemessä

    Näissä pisteissä päivystävät Kriisi ja Makeka mustalla möhkömaasturilla (tai harmaalla golfilla) ja kuomukärryllä, jos vaan tarkenee niin orgin huppareissa. Tän näköset tyypit ja kärry
    Click image for larger version. 

Name:	Vaatekerays.jpg 
Views:	87 
Size:	95,3 Kt 
ID:	5122

    Ja lahjoituksia voi tosiaan tuoda myös suoraan Hope Ry:n varastolle klo 16 aikaan jos se on itselle se helpoin vaihtoehto.

    Kaikki keräyspisteet ja kellonajat kartalla
    -nomen est omen-
  22. #22
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Muistutellaans tästä, vielä on muutama päivä aikaa siivoilla kaapeista itselleen tarpeettomat hyväkuntoiset tavarat hyväntekeväisyyteen
    -nomen est omen-
  23. #23
    Ja Lahden seudulle vinkiksi, että samaan aikaan Kärkkäisellä Lahden Allrightissakin on meneillään sikapäivät, joten kaapit tyhjäksi käytöstä jääneistä kodintavaroista, ja löytöjä tekemään vaikka ensi ajokautta varten

    Hope ry:ltä viimeiset terveiset oli, että ulkovaatteista, etenkin kengistä on huutava pula!
    Yamaha FZ8-N
  24. #24
    Keväällä oli kaapit siivottu niin ei paljon vaatteita löytynyt, mutta Ikean kassillinen kenkiä löytyi
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  25. #25
    ...pienistä puroista... kävin tuossa duunin jälkeen viemässä pikkulaatikollisen ylijäämäliikuntavarusteita ja k.o. vapaaehtoisen kerääjän auto olikin jo lähes täynnä tuolloin... Siis - vielä ehtii - ja perskärryihin mahtuu kyllä, joten huomenna keräyspisteille mars...
    MAD (mean absolute deviation)
  26. #26
    Hieno homma!

    Jatketaan samaan malliin kärryjen täyttöä huomenna.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  27. #27
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Mullakin on jo autossa nyyttiä ja nyssäkkää, ja omat kamat vielä sinne kantamatta.
    Kampaajalla käydessäni tänään taisin saada värvättyä lahjoittajan kun sopivasti toinen asiakas tuskaili että pitäisi pojan vanhoja leluja saada pois nurkista

    Ja sitä tavaraahan ei tarvi olla kassi tolkulla jotta voi lahjoituksia tuoda, vaikka toisi vaan yhden lelun tekee sillä jonkun lapsen onnelliseksi
    -nomen est omen-
  28. #28
    Nyt vielä aamupäivä aikaa penkoa kaappeja.

    Huonekaluja emme tänään voi ottaa kyytiin (HoPe:n rajallisten säilytysmahdollisuuksien takia)

    Mutta niitäkin saa lahjoittaa kun soittaa HoPelle ja tilaa noudon. Silloin ne kuskataan suoraan HoPen kalustolla apua tarvitsevalle perheelle.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  29. #29


    Täällä ollaan!!!! Kärkkäisen parkkipaikka, Lahees P 16

    SooSoo ja Tenutinneri kuittaa
    Tien kulkija tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.
  30.  
  31. #30
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset omasta puolestani kaikille keräykseen osallistuneille, niin lahjoittajille kuin keräyspistetalkoolaisillekin. Pk-seudun Hope yhdistykselle toimitettu 3 rullakollista lahjoitustavaraa, joilla saadaan varmasti apua ja iloa monelle
    -nomen est omen-
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen