Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 60:een 60:sta
  1. #31
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja ovat älynneet laittaa kunnon jarrut niiden Tocikojen sijasta.
    Tai sitten ei, Brembo-giksereissäkin on kuulemma joku hevonpaskapääsylkkä ja testejä lukien edelleen huonoimmat jarrut luokassaan. Pahoin pelkään että perinne jatkuu tässäkin.
    1000
  2. #32
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Siis täysi olettamus kuvan pohjalta, koska näkyvää ride by wireä ei ole. Mutta kuten mainitsin, saattaa olla 2 tehokarttaa, jos toteutettu samoin kuin sx kawasakin järjestelmä.
    Kaikissa tehokkaammissa Suzukeissa on ollut ride-by-wire jo 15 vuotta, on vain toteutettu mekaanisella ensiöläpällä ja ecun ohjaamalla toisioläpällä jolloin kaasu-kiinni asento on edelleen mekaaninen kahdella vaijerilla toteutettu, enkä usko että japsit siitä tulevat luopumaankaan. Tehokarttojahan on voi olla just niin monta kuin haluaa, tähän astikin esimerkiksi joka vaihteelle on ollut oma karttansa....
    Viimeksi muokannut: naukkis; 30.08.2014 klo 00:04.
  3. #33
    Lainaa naukkis kirjoitti Katso viesti
    Kaikissa tehokkaammissa Suzukeissa on ollut ride-by-wire jo 15 vuotta, on vain toteutettu mekaanisella ensiöläpällä ja ecun ohjaamalla toisioläpällä jolloin kaasu-kiinni asento on edelleen mekaaninen kahdella vaijerilla toteutettu, enkä usko että japsit siitä tulevat luopumaankaan. Tehokarttojahan on voi olla just niin monta kuin haluaa, tähän astikin esimerkiksi joka vaihteelle on ollut oma karttansa....
    Onneksi tieto/järki ei ole yhden ihmisen päässä. Nyt saatiin siis selvyys tähänkin asiaan ja hyvä niin.
    Honda CB1000RA -10


  4. #34
    Tuostahan tulee pienillä katteilla maustettu versio, GSX-S 1000 F myös. Taitaa olla teknisiltä tiedoiltaan yhteneväisiä? Ihan kivan näköinen toi pleksilläkin varustettu versio. Mielenkiintoista nähdä mitä faktoja teknisiin teitoihin painetaan. Jousituksen säätöön olisivat voineet tietysti jotain elektroniikkaa tarjota vaikka lisävarusteena...

    EDIT: Miten mahtaa olla laukkuja saatavana näihin
    CB K R
  5. #35
    Kyllä pitää sanoa että petyin vehkeeseen..1250 Bandit kulkee paremmin.. (ajoin koeajon jälkeen) Jarrut oli pettymys..ja tehoa ei nimeksikään..kun vertaa fz 1 :seen
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  6. #36
    Kokeilitko loppuun asti?
    Minä kyllä tykkäsin laitteesta muuten, paitsi jarrut nyt eivät olleet ihmeelliset Bremboiksi. Mutta kone veti hyvin alhaalta asti (no sen mitä tonninen nyt voi vetää lyhyillä välityksillä) ja tasaisesti vaikka huiput tuleekin ylhäällä. Oli siinä nakulla pikkutielle paukkua riittävästi. Eikä tarvinnut vaihtaa juuri vaihteita. Välitykset 6 v. 100 kmh about 4500 rpm.

    Kokeilin aiemmin esim. Rninety:ä ja S kyllä oli paljon venyvämpi koneeltaan. Bandiitti on taas tehty vääntämään alhaalla, ei niinkään yläkierroksilla.
  7. #37
    Lainaa Teemu 79 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä pitää sanoa että petyin vehkeeseen..1250 Bandit kulkee paremmin.. (ajoin koeajon jälkeen) Jarrut oli pettymys..ja tehoa ei nimeksikään..kun vertaa fz 1 :seen
    Jos sinulla oli apupyörämoodi valittuna ja teho rajoitettu 30hv? Samoin sutimisen-, keulimisen- ja kallistuksenesto päällä.

    Tätäkin ketjua kahlatessa alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Keväämmällä kyselin tarjouksia uuden bemarin perään ja outona pitivät vissiin kun en halunnut kaikilla elektroniikkapaketeilla, vaan ihan perusmallin ilman digitaalisia avustimia. Keski-ikäinen työkaveri ihmetteli myös, kuinka monta tehokarttaa hän tarvitsee siihen kun ajaa töihin 30km sivun. Myönnän olevani ajotaidoltani keskivertoa, mutta mieluummin ajan analogista kuin digitaalista moottoripyörää. Jos ei osaa itse annostella kaasua, ei kannata ajaa liian tehokkaalla pyörällä.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  8. #38
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Jos sinulla oli apupyörämoodi valittuna ja teho rajoitettu 30hv? Samoin sutimisen-, keulimisen- ja kallistuksenesto päällä.

    Tätäkin ketjua kahlatessa alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Keväämmällä kyselin tarjouksia uuden bemarin perään ja outona pitivät vissiin kun en halunnut kaikilla elektroniikkapaketeilla, vaan ihan perusmallin ilman digitaalisia avustimia. Keski-ikäinen työkaveri ihmetteli myös, kuinka monta tehokarttaa hän tarvitsee siihen kun ajaa töihin 30km sivun. Myönnän olevani ajotaidoltani keskivertoa, mutta mieluummin ajan analogista kuin digitaalista moottoripyörää. Jos ei osaa itse annostella kaasua, ei kannata ajaa liian tehokkaalla pyörällä.
    Kyllä oli kaikki estot pois päältä..piruuttaan kokeilin mun vanhaa bandua ton jälkeen enkä huomannut eroa tehoissa..kaks päällä ajettiin
    kaippa sitä on jo tottunut pianon kutetettuihin tehoihin
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  9. #39
    Paljonko jammusta sitten lähtee tehoa ja viäntöä? Suizukin kone periytyy k5 ärrästä ja sitä ylistettiin aikoinaan kovasti ominaisuuksiltaan. Sitten suzukin oli pakko lähteä muiden mukaan huipputehokisaan ja uudemmissa koneen käyttöominaisuuksia uhrattiin huipputehon alttarille. Ainoastaan dynon huippulukema möi, ei käyrän muoto. Sinällään suzukin valinta ottaa nimenomaan k5 katunakun koneen pohjaksi on varmaan oikea liike.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  10. #40
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Paljonko jammusta sitten lähtee tehoa ja viäntöä? Suizukin kone periytyy k5 ärrästä ja sitä ylistettiin aikoinaan kovasti ominaisuuksiltaan. Sitten suzukin oli pakko lähteä muiden mukaan huipputehokisaan ja uudemmissa koneen käyttöominaisuuksia uhrattiin huipputehon alttarille. Ainoastaan dynon huippulukema möi, ei käyrän muoto. Sinällään suzukin valinta ottaa nimenomaan k5 katunakun koneen pohjaksi on varmaan oikea liike.
    Ei ole dyno lappua..mutta on pc,koko putkisto,kn ja piikin pienempi eturatas ja tietty lamda tapettu..kyllähän suzuki vääntää alhaalta paremmin mutta kyllä piano vie pidemmän korren muissa..emäntäkin ihmetteli että enkö väännä kaasua..ei se vaan menny mihinkään
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  11. #41
    Lainaa Teemu 79 kirjoitti Katso viesti
    Ei ole dyno lappua..mutta on pc,koko putkisto,kn ja piikin pienempi eturatas ja tietty lamda tapettu..kyllähän suzuki vääntää alhaalta paremmin mutta kyllä piano vie pidemmän korren muissa..emäntäkin ihmetteli että enkö väännä kaasua..ei se vaan menny mihinkään
    Eli tuo kone on suzukissa tapettu tuohon nakuun täysin. Se vanha k5 motti kuitenkin persraiskaa vakionakin tuollaisen "viritetyn" FZ1:n moottorin joka alueella ja vielä reilusti...
    Tuono 1100RR
  12. #42
    Puheita on ollut 145-150hv takapyörältä, joten pitäisi sen jaksaa mäet nousta.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  13. #43
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Puheita on ollut 145-150hv takapyörältä, joten pitäisi sen jaksaa mäet nousta.
    Jamaha-lasit saattaa viedä kyllä muutaman kymmenen heposta...
    Tuono 1100RR
  14. #44
    Kävin eilen koeajamassa ko. kapistuksen jokiniemellä....

    Noh, ihan ekana kun pyörän päälle nousin, niin satula on varsin matalalla ja tuntuu vähän silleen, että istus pyörän sisään (syvällä). Polvikulma on mukava ja hallintalaitteet on oikeilla paikoillaan poislukien takajarrupoljin, jolle yltääkseen pitää jalkaa kääntää tosi paljon sisäänpäin. Ohjaustanko on tarpeeksi leveä ja kahvat ovat säädettävät, eli pikkujuttua lukuunottamatta oikein mainio sijoittelu ja toimivuus hallintalaitteissa.

    Ajossa pyörä on vakaa, mutta kuitenkin varsin herkkä kääntymään. Käsittely on helppoa pienissä nopeuksissa ja pyörän päällä on helppo roikkua mutkissa, kun vedetään kuin paremmatkin vetomiehet... Jousitus on hyväntuntuinen ja nielee nätisti heikohkojen suomalaisen teiden töyssyt.

    Jarrut on taattua brembo laatua ja pysäytysvoimaa riittä hyvin. Tuntuma jarruihin on hyvä, eikä voimaa tarvitse käyttää.

    Vaihteisto toimi loistavan pehmeästi, mutta poljintuntuma oli jotenkin ohut ja polkimen liike pitkä alaspäin vaihdettaessa.

    Moottoripuolelta löytyy kivasti ruutia ylärekisteristä, mutta ala ja keskialueeltaan moottori on suorastaan vaisu. Vasta n.7.5k rpm jälkeen alkaa tuntumaan, että jumankeuta täähän taitaa herätä henkiin, ja 9-10k rpm kohalla saakin alkaa pitelemään stongasta kunnolla kiinni, kun löylyä löytyykin melkoisesti!!! Tyhjää moottori käy nätisti ja erittäin sivistyneesti, ainoa enemmälti häiritsevä ominaisuus on ktm tyylinen kaasu, jonka kanssa joutuu vähän totuttelemaan taajamissa.

    Sutimisenestolle on 3 eri aseteusta, pois, as 1 ja as 2. Käytännössä mielestäni viraton systeemi kuivalla huomioon ottaen moottorin säyseän ala ja keskirekisterin. Vesikelillä varmasti toimiva ja toivottava ratkaisu.

    Kaikenkaikkiaan TYKKÄSIN pyörästä, ja olisikin loistava vaihtoehto n.15000€ näkujen haarukassa.
    Voisin jopa suositella kavereilleni ja miksen muillekkin.

    Säädöllä / ilmapuolen ja putkiston modeilla saisi oletettavasti tasoitettua vääntökäyrää huomattavasti ja hauskuuskerroin nousisi aivan uusiin svääreihin.

    Että semmonen peli se
    Honda CB1000RA -10


  15. #45
    Lainaa Teemu 79 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä pitää sanoa että petyin vehkeeseen..1250 Bandit kulkee paremmin.. (ajoin koeajon jälkeen) Jarrut oli pettymys..ja tehoa ei nimeksikään..kun vertaa fz 1 :seen
    Sulla on ollut joku väärä ajomoodi päällä tai sit et ole vetänyt kierroksia punarajalle!
    Uusimmassa Motorrad lehden naku testissä, GSX-S 1000 pesee kaikki kilpailiat 0-140km/h kiihdytyksessä ja 0-200km/h kiihdytyksessä jää esim 1290 superdukekin taakse..
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  16. #46
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Sulla on ollut joku väärä ajomoodi päällä tai sit et ole vetänyt kierroksia punarajalle!
    Uusimmassa Motorrad lehden naku testissä, GSX-S 1000 pesee kaikki kilpailiat 0-140km/h kiihdytyksessä ja 0-200km/h kiihdytyksessä jää esim 1290 superdukekin taakse..
    Kyllä siinä oli kaikki rajoittimet pois päältä..ehkä koeajo mopossa joku huono ohjelma..en tykännyt..nyt kingi alla
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  17. #47
    Suzukilla on kyl aikas tasalaatuista tavaraa, et 4000-6000 välissä oleva vääntökuoppa saattaa olla syyllinen siihen tehottomuuden tunteeseen. Bandittihan vetää jo ihan kivasti noilla kierroksilla ja B-Kingissä on jo ihan oikeesti voimaa!
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  18. #48
    Uusimmassa MP Maailmassa on saksalaisten tekemä 9:n nakupyörän testi. Ja Suzuki pärjäsi hienosti! Bemarin voitto ei ole yllätys... mutta että Suzuki kolmas? Ennen Tuonoa ja Monsteria, se on iso yllätys! Ilmeisesti aika tasapainoinen kokonaisuus ja varsinkin kiihtyvyys on huippuluokkaa!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  19. #49
    Joo loppusijoitus kolmas ja paras hinta-laatu suhde! Tää pyörähän tuomittiin epäonnistumaan jo ennen kuin oli kaupoissa
    11hv enemmän mitä tehdas ilmoittaa ja tuosta myllystähän niitä saa kaivettua vielä reilusti lisää. Myös paino on saatu pidettyä asiallisena ja oli testin toisiks kevein pyörä.
    Hinta 16000€ ja tuskin tarvii takuuaikana korjaamolla käyttää ;)
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  20. #50
    Nyt vaan odotellaan, että noita alkaa saada järkevään hintaan käytettynä.
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
  21. #51
    Jahas.....

    Onkos kellään pistänyt silmään, mitä tuosta on tähän saakka
    saatu kaivettua potentiaalia esiin ns. "putkiviri" konsteilla
    pataa avaamatta????
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #52
    Lainaa Teemu 79 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä pitää sanoa että petyin vehkeeseen..1250 Bandit kulkee paremmin.. (ajoin koeajon jälkeen) Jarrut oli pettymys..ja tehoa ei nimeksikään..kun vertaa fz 1 :seen
    Heh!
    Tästä tuli mieleen jonkun vuoden takaa, kun työkaveri kävi koeajolla S1000RR:llä.
    Sillä on itellään joku 2000 mallin XX Pläkpirtti pörinäpöntöllä viritetty...
    "Nootta joo, eise pemari mitenkään ihmeesti kulukenu... kyä Honta o hyvä! ".

    En edes yrittäny oikoa, että BMWssä on ehkä +50hp ja -50kg. vrt XX Hondalasit päässä
    6-Horo 2005=ex. Lifan 150 + GSX-R750 K8(PV) + CBR600F -00(Manki)
  23. #53
    Kävin koeajamassa katetun version ja oli kyllä aivan mainio. Lyhyellä lenkillä huomio kiinnittyi mukavuuteen. Kate sopi just eikä melkein (182cm), penkki sopivan jämäkkä ja ajoasento todella lupsakka vaikka pitemmällekin matkalle. Käsiteltävyys oli toinen positiivinen yllätys, hyvä yhdistelmä vakautta ja ketteryyttä.

    Muuten aika pitkälti velmun linjoilla.

    Pitää varmaan ruveta säästämään...
  24. #54
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään pistänyt silmään, mitä tuosta on tähän saakka
    saatu kaivettua potentiaalia esiin ns. "putkiviri" konsteilla
    pataa avaamatta????
    Ostin naku version, minkä otan ajoon vasta keväällä, mutta jonkin verran etsinyt myös mahdollisia tulevia virejä. Juutuupissa oli joku viritellyt tuota niin, että käsittääkseni oli vaihdettu vaimennin, ilmanottoon joku modaus ja uudelleen ohjelmointia, niin olikohan joku vajaa 15 heppaa tuli tehoa lisää ja vääntöä samassa suhteessa tai jopa enemmänkin. Ihmettelin vain, että uudelleen ohjelmoimallakin käyrien muodot säilyivät käytännössä identtisinä, eivätkä suoristuneet. En sitten tiedä miten sitä ohjelmoi.

    Kerrankin orkkis putki on paremman näköinen kuin mikään näkemistäni viri vaimentimista, että pitää olla "tehokkaat" syyt että itse lähtisin ainakaan heti putkea vaihtamaan.
    Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X
  25. #55
    Lainaa zERopowa kirjoitti Katso viesti
    Ostin naku version, minkä otan ajoon vasta keväällä, mutta jonkin verran etsinyt myös mahdollisia tulevia virejä. Juutuupissa oli joku viritellyt tuota niin, että käsittääkseni oli vaihdettu vaimennin, ilmanottoon joku modaus ja uudelleen ohjelmointia, niin olikohan joku vajaa 15 heppaa tuli tehoa lisää ja vääntöä samassa suhteessa tai jopa enemmänkin. Ihmettelin vain, että uudelleen ohjelmoimallakin käyrien muodot säilyivät käytännössä identtisinä, eivätkä suoristuneet. En sitten tiedä miten sitä ohjelmoi.

    Kerrankin orkkis putki on paremman näköinen kuin mikään näkemistäni viri vaimentimista, että pitää olla "tehokkaat" syyt että itse lähtisin ainakaan heti putkea vaihtamaan.
    Omaani harkitsin vaimenninta, mutta jätin hankkimatta, alla naku malli. Orkkis on hyvän näköinen ja äänet vakio japsipyöräksi on yllättävän hyvät. Omalla olen ajanut n. 4tkm:a ja pyörä tuntuu edelleen todella hyvältä. Hinta-laatusuhde on kohdallaan
    BMW R1200 GS -14
    Ex. Suzuki GSX-S1000 -16
    Ex. Ducati Multistrada 1200 S -10
    Ex. Suzuki Hayabusa -09
    Ex. Honda CBR 1000 RR -08
  26. #56
    Lainaa zERopowa kirjoitti Katso viesti
    Ihmettelin vain, että uudelleen ohjelmoimallakin käyrien muodot säilyivät käytännössä identtisinä, eivätkä suoristuneet. En sitten tiedä miten sitä ohjelmoi.
    Jos kuoppa vääntökäyrässä ei johdu laihasta seoksesta niin silloin se on koneen rakenteesta, eli lähinnä imu- ja pakosarjan pituudesta johtuvaa eikä korjaaminen rautaa päivittämättä onnistu.
  27. #57
    Pikaisesti vilkaisten tuubista ei tuntunut löytyvän yhtään pieteetillä
    hinkattua kunnon "putkiviriä" vetolappuineen tähän laitteeseen.

    Tämän koneen peruspotentiaalia on turha edes yrittää hakea
    ilman kokoränniä ja hartaita säätösessioita.
    Siellä on SET:iä sun muuta sen verran perässä, että morjens.

    Sekalaiseen katuhumppaan tuon saa varmasti paranemaan
    havaittavasti lähtötilanteesta säädöillä.... oli sliparia tai ei.

    Orkkisromuilla tuo eräänlainen "kaksijakoisuus" taitaa olla.... ominaisuus,
    jota saa hieman loivenettua, eikä se välttämättä niin pahasti töki osakuormilla
    kuin täysvedossa ja "huonossa kohtaa" reilusti avattaessa.

    Kun tuon "tehontuoton" kanssa on kuitenkin niin, että subjektiivinen vaikutelma
    on keskivertosuharilla aika ratkaiseva argumentti, ei ole täysin poissuljettua
    että toisia pelejä mestaroidaan tarkoituksella vähemmän lineaarisiksi ihan "Funfactory" pohjaltakin.

    Jos samaan kasaan saadaan kivasti ratkaistua esim. ääni/päästöasioita normien kannalta,
    herra inssinööri tuntee tietty suurta tyydytystä.

    Se on sitten toinen asia, mitä ja kuinka määrätynlaiset kuskit/asiakkaat lopputulosta arvottavat
    omista lähtökohdistaan.

    Kovastihan tuota pakettia on kehuttu ja erityisesti hinta/laatusuhdetta.

    Omasta puolesta taas orkkislaite on ihan kiva "kokeilla", mutta tuollaisena alkaa kilometri kilometriltä
    syömään rotan lailla..... se kaksijakoisuus ja raa-an, lineaarisen voiman puuttuminen vaikka
    tuo sinänsä ihan pirteältä tuntuukin.

    OK, kun liikutaan vaikka alle 140 rwhp huipputehoissa, hyvin lineaarinen kone alkaa helposti
    kääntymään "tylsäksi"..... koska se toimii "liian hyvin"...... ja koska se elämä alkaa hiipimään tupaan
    siitä jostain 140 rwhp:n jälkeen.... eli kun se "viimeinen kolmannes" alkaa .
    Siinä ei sitten enää lineaarinen haittaa kokonaisuutta yhtään.... eikä tunnu tylsältä......
    se vaan menee eteenpäin.... kuin hirvi ylähuuli pitkänä pitkin mettiä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #58
    On siellä näköjään jotain muutoksia tehty 2017 vuosimalliin. MP Motorrad 9/2016 kirjoittaa "Onneksi sentään aiemmin kritisoitu tyly kaasuun vastaavuus on nyt miedompi, joskaan ei täydellinen." (GSX-S1000F)
    Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X
  29. #59
    No nyt on tämä kesä ajeltu pyörällä ja jotain havaintoja.

    Ensiasennus takarengas kesti alle 3000 km!! Kumia en ole polttanut, mutta huomattavissa määrin suorittanut täys kiihdytyksiä yksin, sekä tulevan rouvan kanssa. Ja on kallisteltu sen minkä tieliikenteessä pystyy, suoraa tietä ajettu vain pakolliset siirtymät. Toivottavasti seuraavat renkaat kestää vähän pidempään...

    Tuo moitittu kaasun on/off ilmiö ON oikeastikin aika hanurista. Jos pitäisin tämän pyörän pidempään, niin ehdottomasti joku commanderi ja säätöihin.

    Ajettavuus ihan ookoo, en osaa moittia enkä erikseen lähteä kehumaan. Jousitus minun ajoihin varmaankin ihan riittävä, radalla ajojen suhteen en osaa sanoa. Sama pätee jarruihin.

    Kyytiläinen moittii oltavia, mutta edellinen mihin verrataan olikin VFR1200X..

    Äänet ovat kyllä hyvät kompromissit, kuulostaa ihan siedettäviltä, mutta eivät aiheuta pahennusta. Edelleenkään en ole nähnyt yhtään paremman näköistä tarvikeputkea, kuin mitä orkkis on.

    Joku pieni lippa voisi olla hyvä kovissa nopeuksissa, itse en ainakaan nauti viiman riuhtaisuista.

    Itse näköjään olen L / V -moottorien ystävä, en pääse oikein sinuiksi 4-sylinterisen rivimoottorin tehontuoton kanssa. Tuntuu että ensin ei tapahdu oikein mitään, mutta kun jo olisi vaihtamassa isommalle vaihteelle, alkaakin moottorin tehot heräilemään ja kädet venymään. Varmasti tottumis / makuasia.

    Aika hajuton/mauton pyörä, mutta kaiketi paras naku tähän hintaan.
    Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X
  30.  
  31. #60
    Lainaa zERopowa kirjoitti Katso viesti
    Tuo moitittu kaasun on/off ilmiö ON oikeastikin aika hanurista. Jos pitäisin tämän pyörän pidempään, niin ehdottomasti joku commanderi ja säätöihin.
    Ei auta komentajat tohon vaan ecusta pitää poistaa polttoaineensyötön katkaisu moottorijarrun aikana.
    http://www.woolichracing.com/product...x#productTable
    "Disable Fuel Cut"
    Tolla paranee varmasti.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12