Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Millainen olisi sopiva kun tankissa on se nopeusmittari.Ei tarvitse ollaiso kunhan saa kartat ja muut pikkuhärpäkkeet sinne
  2. #2
    aja liikeeseen ja sovita eri malleja. lyhyt sen pitää toki olla jotta ei mee mittariston päälle. mutta leveydenkin pitää olla just oikein jotta pysys pyörimättä kyydissä. tankki kun tyypillisesti myös kapenee taaksepäin.

    sinällään ehdotan koko tankkilaukkuajatuksesta luopumista, paljo enenemmän friidomia ilman (kokeiltu on) ja laittamaan tavarat esim. sissyyn. Toki teorissa kuorman painopiste tulee huonosti mutta customin yleinen mataluus ja paino vähentävät ilmiön vaikutusta.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  3. #3
    Olen taipuvainen uskomaan et ilmankin tulee toimeen kun on kolmet laukut+ työkalukotelo tai rullako se nyt on niin eiköhän se riitä
  4.  
  5. #4
    Lainaa 750cc kirjoitti Katso viesti
    Olen taipuvainen uskomaan et ilmankin tulee toimeen kun on kolmet laukut+ työkalukotelo tai rullako se nyt on niin eiköhän se riitä
    Kyllä tavaran määrän puolesta, mutta itse suosin pidemmillä matkoilla tankkilaukkua siksi, että laitan arvokkaammat kamat (kamerat, passit, laturit...) ja se on kätevä ottaa mukaan, kun poistuu pyörän lähettyviltä. Ihmisten rehellisyyteen en siis luota paskan vertaa.

    Customin haaste on tosiaan mittaristo, joka möllöttää siinä tankilla ja ei sitä ihan kokonaan viitsisi peittää. Viime kesäksi ostin Zulupackin tankkilaukun, joka on kätevän kokoinen, ei tarvitse lepattavaa (ja samalla mittariston näkemistä vaikeuttavaa) erillistä sadesuojaa. Ja käteväksi repuksikin vielä taipuu, kuten melko moni muukin tankkilaukku.